بهترین هتل‌های نجف | معرفی 6 هتل عالی در نجف اشرف
ضحا اکبری 1401/05/02 29072 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


کشور عراق یکی از مهم‌ترین شهرهای زیارتی دنیاست که وجود حرم امامان بزرگوار شیعیان در شهرهای مختلف آن، سبب شده همه ساله مشتاقان اهل بیت راهی این کشور شده و شهرهای آن را به عنوان مقصدی برای سفرهای خود انتخاب نمایند. شهر نجف از جمله شهرهای مهم عراق است که حرم حضرت علی (ع) در آن قرار دارد و در تمام طول سال پذیرای زائران امیر المومنین می‌باشد، این شهر به دلیل اینکه مسافران فراوانی را در خود می‌بیند باید هتل‌های مناسبی نیز برای اسکان آنان داشته باشد، در این مقاله تصمیم داریم 6 مورد از بهترین هتل‌های نجف اشرف را به شما معرفی کرده و توضیحاتی در رابطه با ویژگی‌های هر یک بیان کنیم. اگر قصد دارید به عراق و البته شهر نجف سفر کنید و محل اقامت یکی از دغدغه‌های شماست، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید تا اطلاعات مفیدی در مورد بهترین هتل‌های این شهر به دست آورید.

هتل قصر الدر نجف (Qasr Aldur Hotel)

هتل 5 ستاره‌ی قصر الدر، یکی از بهترین هتل‌های شهر نجف می‌باشد که در فاصله‌ای بسیار نزدیک از حرم حضرت علی (ع) واقع شده است. این هتل از جمله هتل‌های لوکس و پر امکانات نجف است که زائران امیر المومنین از اقامت در آن احساس رضایت دارند. هتل قصر الدر در سال 1382 در 11 طبقه ساخته شد و در سال 1397 برای سرویس دهی بهتر مورد بازسازی قرار گرفت، این هتل دارای 2 رستوران به نام‌های قطر الندی و پانوراما است، یکی از این رستوران‌ها در طبقه‌ی آخر هتل قرار دارد که نمای آن حرم حضرت علی است و دیگری در طبقه‌ی منفی یک واقع شده است، در این رستوران‌ها انواع غذاهای عربی، بین المللی و پیتزا سرو می‌شود و بهداشت محیط و کیفیت غذاها در حد بسیار مطلوبی است. هتل قصر الدر همچنین یک کافی شاپ مجهز در طبقه‌ی یازدهم دارد که مسافران می‌توانند همراه با تماشای حرم حضرت امیر از دور، قهوه‌ی عربی خوش طعمی بنوشند. از جمله ویژگی‌ها و خدمات این هتل می‌توان به نزدیک بودن به حرم امیر المومنین، اتاق‌های بزرگ و دلباز با طراحی آرامش بخش، کارمندانی مسلط به زبان‌های عربی، فارسی و انگلیسی، شرایط مناسب برای سالمندان و معلولان، وای فای رایگان در همه جای هتل، آرایشگاه زیبایی، فروشگاه سوغاتی، خدمات تبدیل ارز و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

آدرس: عراق، نجف اشرف، خیابان امام زین العابدین، هتل قصر الدر

هتل قصر الدر نجف (Qasr Aldur Hotel)

هتل قصر الدر نجف (Qasr Aldur Hotel)

هتل قصر الدر نجف (Qasr Aldur Hotel)

هتل کوثر نجف (Kosar Hotel)

یکی از مدرن‌ترین هتل‌های شهر نجف، هتل کوثر است که به وسیله‌ی مهندسان ایرانی برای زائران حضرت علی (ع) ساخته و در سال 1400 افتتاح شد. این هتل در زمینی به مساحت 2100 متر مربع بنا گردیده و دارای 21 هزار متر مربع زیر بنا می‌باشد. تعداد طبقات هتل کوثر 9 طبقه است، این هتل 236 باب واحد اقامتی و 700 تخت دارد، از تمامی امکانات رفاهی برای مسافران برخوردار است و به حرم امیر المومنین بسیار نزدیک می‌باشد. معماری زیبا، اتاق‌های تمیز، نزدیکی به حرم حضرت علی، وسعت زیاد و... از ویژگی‌های مثبت هتل کوثر نجف است که سبب شده مسافران علاقه‌ی زیادی به اقامت در آن داشته باشند.

آدرس: عراق، نجف اشرف، جنب صحن جدید حضرت زهرا (س)، هتل کوثر

هتل کوثر نجف (Kosar Hotel)

هتل کوثر نجف (Kosar Hotel)

هتل کوثر نجف (Kosar Hotel)

هتل ارض السَهله‌ی نجف (Al Sahla Land Hotel)

یکی دیگر از هتل‌های 4 ستاره‌ی شهر نجف، هتل ارض السهله است که از هتل‌های محبوب این شهر به شمار می‌رود و دارای 9 طبقه است، هتل ارض السهله در فاصله‌ای نزدیک به حرم حضرت علی (ع) قرار گرفته و پیاده روی تا حرم تنها چند دقیقه زمان می‌برد. این هتل از امکانات بسیار خوبی برخوردار است، از جمله اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران با بوفه‌ی باز، سالن تلویزیون، مبلمان فضای باز، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی، نماز خانه، میز پذیرش به صورت شبانه روزی، انبار چمدان و... . تعداد اتاق‌های هتل ارض السهله 118 عدد است که تعدادی از آنها 2 نفره با 2 تخت تک نفره، تعدادی 3 نفره با 3 تخت تک نفره و تعدادی 2 نفره با یک تخت 2 نفره‌ی بزرگ است، این هتل 2 نوع سوئیت دارد، سوئیت کینگ با 68 متر مربع مساحت، یک اتاق خواب با یک تخت 2 نفره و نشیمنی با 2 مبل تختخواب شو، نوع دیگر سوئیتها، سوئیت خانوادگی هستند که مساحتشان 100 متر مربع است، 2 اتاق خواب، یک تخت 2 نفره، 2 تخت تک نفره و 2 مبل تختخواب شو دارند. امکانات مشترک اتاق‌ها شامل تلویزیون ال سی دی، کمد لباس، سیستم تهویه، چای یا قهوه ساز، حمام اختصاصی،  سشوار، پنجره‌های قدی عایق صدا و... می‌باشد، اما داشتن پرده‌ها و تخت‌های برقی و کنترلی، این هتل را از هتل‌های دیگر نجف متمایز کرده است. هتل ارض السهله رستورانی دارد که در آن انواع غذاهای محلی و بین الملل سرو شده و غذاهایی مناسب کودکان و گیاهخواران نیز وجود دارد.

آدرس: عراق، نجف اشرف، شارع الرسول (ص)، هتل ارض السهله

هتل ارض السَهله‌ی نجف (Al Sahla Land Hotel)

هتل ارض السَهله‌ی نجف (Al Sahla Land Hotel)

هتل ارض السَهله‌ی نجف (Al Sahla Land Hotel)

هتل قصر الضیافه‌ی نجف (Qasr Aldeyafa Hotel)

هتل قصر الضیافه‌ی نجف یکی دیگر از هتل‌های ایده آل این شهر است که دارای امکانات رفاهی مطلوب و قیمت مناسب می‌باشد. این هتل در نزدیکی حرم امیر المونین قرار گرفته و از این بابت مورد پسند زائران است. در هتل قصر الضیافه امکاناتی همچون اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته و... وجود دارد، اتاق‌های هتل نیز از امکاناتی مانند حمام اختصاصی، سشوار و... بهره مند هستند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب هتل قصر الضیافه، رستوران آن است که غذاهای آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و انواع غذاهای خوش طعم در آن سرو می‌شود.

آدرس: عراق، نجف اشرف، خیابان امام صادق (ع)، مقابل صحن حضرت زهرا (س)، هتل قصر الضیافه


هتل قصر الضیافه‌ی نجف (Qasr Aldeyafa Hotel)

هتل قصر الضیافه‌ی نجف (Qasr Aldeyafa Hotel)

هتل قصر الضیافه‌ی نجف (Qasr Aldeyafa Hotel)

هتل زمزم نجف (Zamzam Hotel)

هتل زمزم نجف، هتلی 4 ستاره در شهر نجف است که از جمله هتل‌های قدیمی این شهر محسوب می‌شود، این هتل قدمتی 30 ساله دارد. هتل زمزم در فاصله‌ی 1800 متری حرم علی ابن ابیطالب قرار گرفته و پیاده حدود 23 دقیقه طول می‌کشد تا از هتل به حرم برسید. این هتل از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار است و اتاق‌های مختلف با اندازه و ویژگی‌های گوناگون در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. از میان امکانات هتل زمزم که بین تمام اتاق‌ها مشترک است، می‌توان تهویه‌ی مطبوع، سرویس بهداشتی، سشوار، یخچال، کمد لباس، وای فای رایگان، سیستم سرمایش و گرمایش و... را نام برد، ضمن اینکه این هتل دارای پارکینگ نیز می‌باشد. هتل زمزم دارای 83 باب واحد اقامتی و 278 تخت است، واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های 2 تخته با 2 تخت تک نفره، اتاق‌های 3 تخته با 3 تخت تک نفره، اتاق‌های 2 نفره با یک تخت 2 نفره و سوئیت‌های 2 خوابه می‌باشند که امکان افزودن تخت به تمامی واحدها وجود دارد. هزینه‌ی صبحانه بر روی اتاق است، همچنین در صورت پرداخت هزینه‌ی اضافی می‌توان از سرویس رفت و برگشت فرودگاهی نیز استفاده کرد. هتل زمزم یک رستوران با بوفه‌ی باز، فضای سبز، کافی شاپ، زمین بازی کودکان و بسیاری امکانات دیگر دارد و با وجود قیمت مناسبی که ارائه می‌دهد، به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر نجف تبدیل شده است.

آدرس: عراق، نجف اشرف، نزدیک حرم صافی صفا، جنب اداره‌ی پست نجف، هتل زمزم

هتل زمزم نجف (Zamzam Hotel)



هتل زمزم نجف (Zamzam Hotel)

در این مطلب در مورد یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سفر به نجف اشرف، یعنی هتل‌های این شهر برایتان صحبت کرده و 5 مورد از بهترین هتل‌های نجف را به شما معرفی کردیم. اگر تمایل داشتید به نجف اشرف سفر کرده و علاوه بر زیارت، از لذت اقامت در این هتل‌های عالی هم بهره مند شوید، کافی است هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده و به قسمت مربوط به آن هتل در سایت ما سر بزنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید