هتل کریستیانو رونالدو | معرفی هتل رونالدو + 6  دانستنی جالب
زهرا نیرومند 1400/04/15 3070 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo) یک بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که این روزها به عنوان مهاجم در تیم فوتبال یوونتوس بازی می‌کند. رونالدو یکی از معروف‌ترین بازیکن‌های فوتبال دنیاست که افتخارات متعددی در این رشته ورزشی کسب کرده و محبوبیت زیادی در بین علاقه‌مندان به فوتبال به دست آورده است. حتی اگر اهل فوتبال نباشید نیز نام این بازیکن را حتما شنیده‌اید. این ستاره فوتبال در طول این سال‌ها ثروت بسیار زیادی را به دست آورده و این ثروت را در بخش‌های مختلف تجاری، از جمله هتلداری، بکار انداخته است. کریستیانو رونالدو اولین شعبه هتل خود را در سال 2016 در فونچال، زادگاه خود راه‌اندازی کرده و شعبه دوم هتل را نیز در شهر لیسبون پرتغال تاسیس نموده است. سه شعبه دیگر هتل رونالدو با نام پستانا 7 CRدر نیویورک، مادرید و مراکش قرار دارند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با شعب مختلف هتل کریستیانو رونالدو بیشتر آشنا شوید.

هتل کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو، یکی از ستارگان فوتبال دنیاست که ثروت خود را در بخش‌های مختلف تجاری از جمله لباس، عطر و ... بکار رفته و پس از آن نیز صنعت هتل‌داری را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده است. او قصد دارد شعب هتل خود را در کشورهای مختلف اروپایی گسترش دهد و زنجیره‌ای از هتل‌های کریستیانو رونالدو را راه‌اندازی نماید.

رونالدو برای ساخت هتل با گروه پستانا همکاری می‌کند. اولین هتل رونالدو با نام پستانا سی آر 7 در فونچال (Funchal)، شهر محل زندگی او تاسیس شده است. دومین هتل کریستیانو رونالدو، پستانا سی آر ۷ لیسبوآ (Pestana Lisboa CR7) نام دارد. این هتل در شهر لیسبون، پایتخت پرتغال واقع شده است. پس از ساخت دو هتل در پرتغال، رونالدو ساخت 3 هتل دیگر در شهرهای نیویورک آمریکا، مادرید اسپانیا و یک هتل در  کشور مراکش را نیز آغاز نمود که  هتل‌های نیویورک و مادرید افتتاح شد و هنوز خبری از افتتاح هتل مراکش در دست نیست. در همین حین رونالدو ساخت هتل ششم خود را در شهر پاریس فرانسه آغاز کرده و قصد دارد هتل بعدی را در شهر منچستر انگلیس راه‌اندازی نماید.  

هتل کریستیانو رونالدو

هتل کریستیانو رونالدو در فونچال

هتل فونچال، اولین هتل رونالدو است که در جزیره مادیرا (Madeira)، زادگاه کریس، ساخته شده است. این هتل بر روی آب قرار دارد و منظره‌ای باشکوه از دریا را به نمایش می‌گذارد.  هتل 4 ستاره فونچال دارای 48 اتاق 2 نفره است که هریک از آن‌ها دارای تهویه مطبوع بوده و حمام اختصاصی دارند. صندوق امانات، مینی بار و لوازم بهداشتی رایگان، از جمله امکانات موجود در هر اتاق می‌باشند. این هتل امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که از بین آن‌ها می‌توان به رستوران، استخر روباز، مرکز آب‌گرم و سلامتی، مرکز تناسب اندام، ماساژ، تراس آفتاب، باغ، مبلمان در فضای باز، وای‌فای رایگان، صبحانه در اتاق، پذیرش 24 ساعته، خودپرداز، تبدیل ارز، خدمات نظافت اتاق، خدمات نگهداری از کودک، خشک‌شویی، اتوشویی و پارکینگ اشاره کرد.

رستوران هتل نیز منوی متنوعی را برای مهمانان خود در نظر گرفته و از مواد اولیه باکیفیت و تازه برای تهیه غذاها استفاده می‌کند. این رستوران دارای منوی رژیمی نیز می‌باشد که در صورت درخواست در اختیار مهمان قرار می‌گیرد.

هتل کریستیانو رونالدو

هتل کریستیانو رونالدو در لیسبون

پستانا سی آر ۷ لیسبوآ هتل 4 ستاره دیگری است که در شهر لیسبون، پایتخت پرتغال، راه‌اندازی شده است. شرکت پستانا برای تاسیس این هتل یک ساختمان قدیمی را در نظر گرفته و پس از بازسازی، آن را تبدیل به یک هتل شیک و جذاب نموده است. این هتل دارای  82 اتاق و یک سوئیت بسیار مجهز می‌باشد.  

اتاق‌های هتل لیسبوآ نیز مانند هتل فونچال دارای تخت‌های دونفره هستند و امکاناتی چون تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات، کمد لباس، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مدرن و ...  را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران، مرکز تناسب اندام، وای‌فای رایگان،  پذیرش 24 ساعته، امکانات ویژه معلولین، فضای تلویزیون، اجاره دوچرخه، صبحانه در اتاق، تبدیل ارز، خدمات نگهداری از کودک، خدمات نظافت اتاق، سرویس کرایه ماشین، خشک‌شویی، اتوشویی و پارکینگ اشاره کرد. رستوران هتل نیز انواع غذاهای پرتغالی را برای مهمانان خود آماده کرده و غذاهای متنوع رژیمی را نیز در منوی خود دارد.

از دیگر ویژگی‌های این هتل، موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده آن می‌باشد. هتل کریس در مرکز شهر لیبسون واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر نزدیک است. این هتل حدود یک کیلومتر با طاق روآ آگوستا و موزه طراحی و مد، 2 کیلومتر با میدان تجارت، 3 کیلومتر با کلیسای جامع لیسبون، 4 کیلومتر با موزه ملی هنرهای معاصر و کلیسای سائو کریستوائو و سائو لورنچو، فاصله دارد. 

هتل کریستیانو رونالدو

هتل کریستیانو رونالدو در نیویورک آمریکا

هتل نیویورک یک هتل 4 ستاره است که در نزدیکی باغ مدیسون اسکوئر (Madison Square Garden) واقع شده و حدود 600 متر تا میدان تایمز فاصله دارد. این هتل اتاق‌های دونفره با ویژگی‌های متفاوت را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. هریک از اتاق‌ها ظرفیت دو بزرگ‌سال و یک کودک را داشته و به امکاناتی چون میز و صندلی، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی مجهز می‌باشند.

از دیگر امکانات هتل نیویورک می‌توان به رستوران، مرکز تناسب اندام، وای‌فای رایگان، فضای تلویزیون،  اتاق‌های خانوادگی، پذیرش 24 ساعته، امکانات جلسه، خدمات نظافت اتاق، خشک‌شویی، صندوق امانات و امکانات ویژه معلولین  اشاره کرد.

هتل کریستیانو رونالدو  در 3 کیلومتری ساختمان نیویورک تایمز واقع شده و به مکان‌هایی چون موزه مادام توسو، تئاتر مجستیک، ساختمان امپایر استیت، راکفلر سنتر، سنترال پارک، موزه هنرهای مدرن، کلیسای جامع سنت پاتریک، موزه متروپولیتن، مجسمه آزادی و جزیره ایلیس نزدیک است.

هتل کریستیانو رونالدو

هتل کریستیانو رونالدو در مادرید اسپانیا

شعبه چهارم هتل کریستیانو رونالدو در شهر مادرید، پایتخت اسپانیا، راه‌اندازی شده است. این هتل اتاق‌هایی با ویژگی‌های مختلف را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که از بین آن‌ها می‌توان به اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دونفره بزرگ، اتاق‌های استاندارد، اتاق با بالکن و منظره، اتاق لوکس و ... اشاره کرد. اتاق‌های هتل بسیار راحت بوده و دارای امکاناتی چون تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای، دستگاه قهوه‌ساز، میز و صندلی، کمد لباس، حمام اختصاصی، سشوار و ... هستند.

این هتل امکانات دیگری را نیز برای مهمانان خود فراهم می‌کند که شامل مواردی چون تراس، رستوران، مرکز تناسب اندام، کلاس‌های یوگا، وای‌فای رایگان، فضای تلویزیون، اتاق‌های خانوادگی، صبحانه در اتاق، سرگرمی‌های خانوادگی، شبکه‌های تلویزیونی ویژه کودکان، بوفه ویژه کودکان، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیط، محل نگهداری چمدان، امکانات جلسه، فتوکپی، فکس، صندوق امانات، خدمات نظافت اتاق، خشک‌شویی، سرویس اتو و پارکینگ می‌باشند. 

هتل کریستیانو رونالدو شعبه مادرید در خیابان گران ویا واقع شده است. گران ویا یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین خیابان‌های اسپانیاست. از جمله دیدنی‌های این خیابان می‌توان به دژ سلطنتی مادرید، میدان پورتا دل سول و آکادمی سلطنتی هنرهای زیبای سان فرناندو اشاره کرد.  میدان شهرداری مادرید، موزه پرادو، معبد دِبود، پارک رتیرو و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نیز در نزدیکی این خیابان واقع شده‌اند و به راحتی با چند دقیقه پیاده‌روی قابل دسترسی هستند.

هتل کریستیانو رونالدو

6 دانستنی جالب در مورد هتل کریستیانو رونالدو

  • رونالدو برای ساخت هتل‌هایش با گروه پستانا همکاری داشته و مدیریت شعب مختلف را نیز به این گروه سپرده است.
  • حروف CR7 در نام‌گذاری تمامی شعبه‌های هتل دیده می‌شود. این کار با هدف جلب رضایت هواداران بی‌شمار رونالدو در سراسر نقاط دنیا انجام شده است.
  • در بخش‌های مختلف هتل‌های رونالدو، حتی در اتاق خواب‌ها، نمادی از فوتبال دیده می‌شود. علاوه بر این، تصاویری از رونالدو و اشیایی چون پیراهن رونالدو و حروف CR و عدد 7 در قسمت‌هایی از هتل به چشم می‌خورد.   
  • یکی از مواردی که در تمامی شعبه‌های هتل کریستیانو رونالدو در نظر گرفته شده، امکانات دیجیتالی است. گروه پستانا اینترنت بی‌سیم پرسرعت را در تمامی نقاط هتل در اختیار مهمانان قرار داده و علاوه بر آن امکان دسترسی به برنامه‌های نتفلیکس را نیز برای آنان مهیا کرده است.
  • کریس رونالدو قصد دارد هتل پاریس خود را تا پایان سال 2021 افتتاح نماید. این هتل در یک منطقه ساحلی در جنوب رودخانه سن واقع شده و هزینه ساخت آن حدود 60 میلیون یورو برآورد شده است.
  • کریس رونالدو هفتمین هتل خود را در شهر منچستر انگلستان افتتاح خواهد کرد. این هتل لوکس در خیابان نیوتون قرار دارد و مشرف به پیككادیلی گاردنس (Piccadilly Gardens) می‌باشد.  این هتل دارای 151 اتاق خواب است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در سال 2023 افتتاح می‌شود.

هتل کریستیانو رونالدو

 در این مقاله به معرفی شعب مختلف هتل کریستیانو رونالدو پرداختیم و امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها را بیان کردیم. همان‌طور که گفتیم، این ستاره فوتبال تا کنون 5 هتل را افتتاح کرده و در حال ساخت دو هتل دیگر می‌باشد. به نظر می‌رسد رونالدو قصد دارد ساخت هتل‌های خود را هم‌چنان ادامه دهد و شعب بیشتری را در نقاط مختلف دنیا راه‌اندازی نماید. در هر حال، اگر شما نیز یکی از هواداران کریستیانو رونالدو هستید و دوست دارید یکی از اتاق‌های هتل او را برای اقامت رزرو نمایید، می‌توانید با آژانس گردشگری کایت تماس بگیرید و از تجربیات آن‌ها در این زمینه استفاده کنید. کارشناسان کایت به صورت 24 ساعته با شماره 75097700- 021 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید