معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیا |  15 بلاگر معروف دنیا
زهرا نیرومند 1399/08/20 46707 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


اگر اهل دنیای مجازی باشید و ارتباط خوبی با شبکه‌های اجتماعی برقرار کرده باشید، حتما واژه اینفلوئنسر را زیاد شنیده‌اید و چند اینفلوئنسر معروف را نیز دنبال می‌کنید. اینفلوئنسرها افرادی هستند که در دنیای مجازی مخاطبین بسیاری دارند و از طریق فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، کسب درآمد می‌کنند. برخی از اینفلوئنسرها مانند بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و ...  شهرت خود را در دنیای واقعی کسب کرده‌اند، اما برخی دیگر با به اشتراک گذاشتن عکس و ویدئو از خودشان، فعالیت‌های روزانه، اتفاقات زندگی و ... به شهرت رسیده و مخاطبان بسیاری در این شبکه‌ها پیدا کرده‌اند. در واقع این اینفلوئنسرها افرادی هستند که با بلاگ‌نویسی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به شهرت و درآمد رسیده‌اند. در این مقاله قصد داریم معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیا با بیشترین فالوور در اینستاگرام را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

هدی کتان (Huda Kattan)

هدی کتان، معروف به هدی بیوتی، یکی از تاثیرگذارترین بلاگرها در حوزه آرایش و زیبایی است. او در ابتدا کار خود را با یک وبلا‌گ‌نویسی ساده آغاز کرد و کم‌کم با به اشتراک گذاشتن ویدیوهایش در یوتیوب، به محبوبیت رسید. وی با تولید محتوای خوب خیلی زود به شهرت رسید و توانست مخاطبان بسیاری را در شبکه اجتماعی اینستاگرام از آن خود کند. هدی بیوتی در سال 2013 به همراه دو خواهر دیگرش برند آرایشی خود را ثبت و تجارت خود را در این زمینه آغاز نمود. هدی کتان در حال حاضر یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیا محسوب می‌شود و بیش از 47 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

هدی کتان (Huda Kattan)

لی لی پونز (Lele Pons)

النورا گابریلا پونز مارونسه، معروف به لی لی پونز، یکی از معروف‌ترین چهره‌های شبکه‌های اجتماعی است که کار خود را از ساخت ویدیو‌های طنز و خنده‌دار در واین آغاز کرد. در ویدیوهای لی لی پونز علاوه بر طنز، می‌توانید آشپزی را نیز به سبکی خلاقانه و سرگرم‌کننده ببینید و یاد بگیرید. او پس از معروف‌ شدن در شبکه‌های اجتماعی، با تهیه‌کنندگان و افراد سرشناس بسیاری آشنا شد و به عنوان مدل و خواننده کار خود را دنبال نمود و در سال 2018 اولین آهنگ خود را روانه بازار کرد. لی لی پونز در حال حاضر بیش از 42 فالوور در اینستاگرام دارد و هم‌چنان نیز کلیپ‌های طنز خود را با آنان به اشتراک می‌گذارد.

آماندا سرنی (Amanda Cerny)

آماندا سرنی، یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیاست که همراه با بهترین دوست خود، لی لی پونز، کارش را از ساخت ویدیوهای کمدی خلاقانه برای شبکه واین شروع کرد. او پس از بسته شدن واین به یوتیوب و اینستاگرام پیوست. آماندا در کنار ساخت ویدیو به فعالیت‌های دیگری مانند مدلینگ پرداخت و در کنار آن بازیگری را نیز دنبال نمود. او تصاویری از بخش‌های هیجان‌انگیز زندگی خود را با مخاطبانش در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد و از این طریق سعی می‌کند ارتباط بهتر و نزدیک‌تری با آنان برقرار نماید. آماندا در حال حاضر بیش از 25 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

آماندا سرنی (Amanda Cerny)

زک کینگ (Zach King)

زک کینگ، یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیاست که از طریق ویویوهای جذاب و کوتاه خود به شهرت رسیده است. او در واقع مشهورترین شعبده‌باز دنیای مجازی محسوب می‌شود که میلیون‌ها بازدیدکننده دارد  و مدتی پس از ساخت  ویدئو نیز راز شعبده‌هایش را لو می‌دهد. زک در حال حاضر بیش از 23 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

کیارا فرانی (Chiara Ferragni)

کیارا فرانی، یک بلاگر و مدل ایتالیایی است که در زمینه مد و فشن فعالیت می‌کند. او در ابتدا کار خود را با نوشتن در مورد مد آغاز کرد و به تدریج با راه‌اندازی وبلاگ شخصی خود به شهرت رسید. کیارا با برندهای معتبر دنیا مانند مکس مارا، شانل، لویی ویتون، تامی هیلفیگر، کریستین دیور و ... همکاری داشته و جوایز بسیاری را در زمینه وبلاگ‌نویسی از آن خود کرده است. او در سال 2012 اولین محصولات کیف و کفش را با برند خود روانه بازار نمود و از این طریق وارد صنعت مد شد. کیارا در حال حاضر بیش از 21 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیا محسوب می‌شود.

کیارا فرانی (Chiara Ferragni)

کمرون دالاس (Cameron Dallas)

واینرها، زیرمجموعه‌ای از اینفلوئنسرها هستند که از طریق ساخت کلیپ‌های طنز به شهرت رسیده‌اند. کمرون دالاس یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیا است که عمده شهرتش را از طریق شبکه‌ اجتماعی یوتیوب و واین‌هایش به دست آورده است. این جوان 26 ساله کار خود را از سال 2012 در واین آغاز کرد و بعد در یوتیوب و اینستاگرام به فعالیت پرداخت. کمرون دالاس در حال حاضر بیش از 21 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

کینگ بچ (King Bach)

کینگ بچ، یک کمدین سیاه‌پوست است که با ویدیو‌های 6 دقیقه‌ای خنده‌دار و عجیب‌وغریبش در واین به شهرت رسید و سپس کار خود را در شبکه‌های اجتماعی دیگر ادامه داد. شخصیت دوست‌داشتنی، جذاب و پرتحرک کینگ باعث محبوبیت او در بین طرفدارانش شد و او را به سمت حضور در برنامه‌های معروف تلویزیونی سوق داد. او عاشق بازیگری است و تصاویری از فعالیت‌های ورزشی خود را نیز در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد.  کینگ بچ بیش از 20 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

کینگ بچ (King Bach)

هانا استاکینک (Hannah Stocking)

هانا استاکینک، مانند لی لی پونز کار خود را به عنوان کمدین از ساخت ویدیوهای طنز و خنده‌دار آغاز کرد و از این طریق توانست طرفداران بسیاری پیدا کند. مجموعه "علم زیبایی با هانا استوکینگ" از جمله ویدیوهای پرطرفدار هاناست که ترکیبی از نکات مد و آرایش را با طنز مطرح می‌کند و آن را در یوتیوب و بخش IGTV اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد. هانا در حال حاضر بیش از 18 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

لیزا کوشی (Liza Koshy)

لیزا کوشی، متولد 1996، یکی از جوان‌ترین ستاره‌های یوتیوب است که با ساخت ویدیو‌های کمدی و جفت‌کردن عکس با متن‌های خنده‌دار به شهرت رسید. او نیز مانند دیگر ستارگان یوتیوب کار خود را از واین شروع کرد و سپس به فعالیت در دیگر شبکه‌های اجتماعی پرداخت و به یک بازیگر در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های هالیوودی تبدیل شد. لیزا یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیاست که بیش از 18 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

لیزا کوشی (Liza Koshy)

لوگان پاول (Logan Paul)

لوگان پاول، یوتیوبر معروف آمریکایی، از دیگر افرادی است که کار خود را با ساخت ویدیو برای شبکه اجتماعی واین آغاز کرد و پس از آن به فیسبوک و یوتیوب پیوست. ویدیوهای کمدی و گاها عجیب پاول طرفداران بسیاری پیدا کرد و باعث شهرت او در شبکه‌های اجتماعی شد و او را به یکی از ستارگان یوتیوب تبدیل کرد. پاول در کنار بلاگ‌نویسی و ساخت ویدیو به عنوان یک خواننده، بازیگر و بوکسور نیز فعالیت می‌کند و بیش از 18 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

نیکی دی جگر (Nikkie De Jager)

نیکی دی جگر، معروف به نیکی توتوریالز،  یکی از برترین اینفلوئنسرهای دنیاست که در زمینه آرایش و زیبایی فعالیت می‌کند. لقب توتوریالز بیانگر فیلم‌های آموزشی است که نیکی در زمینه میک‌آپ، ترکیب رنگ‌ها در کنار هم و جزئیات کامل آن برای مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد. این اینفلوئنسر بیشتر در شبکه یوتیوب فعال است، اما در اینستاگرام نیز بسیار معروف بوده و بیش از 14 میلیون دنبال کننده دارد.

نیکی دی جگر (Nikkie De Jager)

میشل لوین (Michelle Lewin)

میشل لوین، یکی دیگر از معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیاست که در زمینه تناسب اندام فعالیت می‌کند و انواع تمرینات، رژیم‌ غذایی و راهکارهای رسیدن به تناسب اندام را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد. او در ابتدا یک مدل ونزوئلایی بوده است که فعالیت خود را در دنیای مجازی آغاز کرده و در حال حاضر نیز طرفداران بسیاری دارد. میشل لوین بیش از 13 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

جیک پال (Jake Paul)

جیک پال نیز مانند دیگر کمدین‌های اینترنتی، کار خود را از واین شروع کرد و سپس وارد دیزنی شد. پس از آن جیک تصمیم به ساخت تولیدات مستقل خود گرفت و ویدیو‌هایش را در یوتیوب به اشتراک گذاشت و از آن‌جا طرفداران بسیاری پیدا کرد. جیک اغلب تصاویری از زندگی روزانه خود را در صفحه اینستاگرام منتشر می‌کند و بیش از 13 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد.

جیک پال (Jake Paul)

کیلا ایتسینز (Kayla Itsines)

کیلا ایتسینز، یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیاست که در زمینه تناسب اندام و رژیم غذایی فعالیت دارد. او ویدیو‌های کوتاهی از ورزش کردن، تغذیه مناسب و پیام‌های انگیزشی را در صفحه خود قرار می‌دهد. علاوه بر این، تصاویر قبل و بعد از تناسب اندام بانوان نیز در این صفحه قرار می‌گیرد تا برای افرادی که تازه با کیلا ایتسینز همراه شده‌اند، انگیزه ایجاد کند. کایلا در حال حاضر بیش از 12 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد.

اما چمبرلین (Emma Chamberlain)

اما فرانسیس چمبرلین، متولد سال 2001 در آمریکاست که کار خود را از انتشار پادکست‌های هفتگی در یوتیوب آغاز کرد. او بعدها وارد اینستاگرام شد و شروع به ساخت ولاگ‌های سرگرم‌کننده و داستان‌های اینستاگرامی در مورد زندگی خود نمود.  چمبرلین در حال حاضر بیش از 11 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

اما چمبرلین (Emma Chamberlain)

در این مقاله تعدادی از معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیا را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. اینفلوئنسرهایی که در این بخش معرفی کردیم افرادی بودند که کار خود را از ساخت ویدیو و بلاگ‌نویسی در شبکه‌های اجتماعی آغاز کردند و از این طریق به شهرت رسیدند. در واقع ساخت ویدیوهای خلاقانه و محتواسازی جذاب در زمینه‌های مختلفی چون آرایش و زیبایی، مد و فشن، تناسب اندام و تغذیه، سبک زندگی و طنزپردازی باعث جذب مخاطب شده و پیشرفت چشمگیری را برایشان به همراه داشت. تا جایی که بسیاری از آنان مورد توجه فیلم‌سازان و صاحبان برندها قرار گرفته و از این طریق وارد دنیای حقیقی و کسب درآمدهای کلان شدند. اگر شما نیز در زمینه بلاگ‌نویسی مهارت دارید و می‌توانید محتوای خلاقانه و جذاب تولید کنید، همین الان دست بکار شوید و نام خود را در لیست معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیا به ثبت برسانید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید