10 تا از جاذبه‌های گردشگری گرجستان که ایرانی‌ها طرفدارش هستن
6913 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

تور گرجستان رو از کایت بخر. اگه قیمت تور گرجستان رو از کایت دیدی تعجب نکن که چرا انقدر نرخ پایین هست؛ مهم‌ترین علت پایین بودن قیمت تور گرجستان کایت، بی‌واسطه بودنش هست و پرواز چاتری که به گرجستان داریم. ما تا گرجستان باهات هستیم و به فرودگاه که رسیدی. به استقبالت میایم و با ترانسفر ویژه به هتل درجه یک چهار ستاره یا پنج ستاره می‌ریم. برای رزرو تور گرجستان به سایت کایت که اومدی به قسمت تور در بالای صفحه برو و تور گرجستان رو انتخاب کن و آمار صفر تا صد سفرت رو در بیار.

10 تا از جاذبه‌های گردشگری گرجستان که ایرانی‌ها طرفدارش هست

نمایی از شهر زیبای تفلیس


چرا به گرجستان برم؟


•    مهم‌ترین دلیلی که می‌تونی برای رفتن به گرجستان داشته باشی نزدیک بودن این کشور به ایران هست که هزینه‌های سفرت رو خیلی پایین میاره.

•    دومین دلیلت می‌تونه این باشه که گرجستان رو بدون ویزا میری و داستان‌های ویزا رو نداری.

•    دلیل اقتصادی که برای رفتن به گرجستان داری این می‌تونه باشه که قیمت‌ها اونجا خیلی پایین هست و یه خرید حرفه‌ای گرجی می‌کنی و از پاساژگردی لذت می‌بری.

•    گرجستان طبیعت بکری داره و سرسبز و خوش آب و هواست. شنیدین می‌گن پشت به جنگل رو به ساحل، این برای گرجستان کاملا صدق می‌کنه. دریای سیاه در غرب گرجستان هست و کوه‌های سرسبز اون خیره‌کننده است.


•    ساحل رویایی گرجستان علاوه بر تفریح‌های ساحلی هیجان‌انگیزی که داره شفا دهنده هم هست:) طبق تحقیقاتی که دانشگاه اورکی گرجستان انجام داده ماسه‌های ساحلی غنی از مواد معدنی این منطقه باعث میشه که اگر بر روی این شن‌ها دراز بکشی و آفتاب بگیری بیماری‌های زیادی ر درمان می‌کنه. آفتاب گرفتن در سواحل گرجستان به بیمارهای قلبی، عروقی و مریضی‌های اعصاب توصیه میشه.

چرا گرجستان بریم؟ساحل فیروزه‌ای گرجستان

•    غذاهای هیجان‌انگیز گرجی رو حتما باید امتحان کنی چون تنوع زیادی داره و هر سلیقه و ذائقه‌ای که داشته باشی؛ راضی از سر سفره گرجی‌ها بلند میشی! علت این تنوع و رنگارنگی سفره‌ها برمی‌گرده به روزای دور، که جاده ابریشم از گرجستان می‌گذشت و فرهنگ‌ها و اقوام مختلف با مردم مهمان‌نواز این کشور همسفره شدند.


 
با تور گرجستان رفتم کجا برم؟


اول برو میدان آزادی رو ببین:


با تور گرجستان که بری اولین جای دیدنی یه خیابون به اسم روستاولی هست که اسم یکی از شاعرهای بزرگ گرجستان به این اسم بوده، مجسمه طلایی میدان آزادی در خیابان روستاولی خیلی شبیه به میدان خیابان حر تهران می‌مونه که هر دو مجسمه با نیزه اژدهایی رو می‌کشن.

اول برو میدان آزادی رو ببین:مجسمه طلایی میدان آزادی در خیابان روستاولی

از منظره دریاچه لیسی دیدن کن:


دومین جای دیدنی که با تور گرجستان می‌بینی Lisi Lake یا دریاچه لیسی هست و مساحت این دریاچه 16 کیلومتر هست. با این که با آب برف و بارون آب این دریاچه تأمین میشه اما آب این دریاچه شور هست. جاذبه‌های تفریحی هیجان‌انگیزی این دریاچه داره که گردشگران زیادی رو به خودش جلب می‌کنه.

از منظره دریاچه لیسی دیدن کن:نمای زیبای دریاچه لیسی در گرجستان

آکوا پارک آبی تفلیس گرجستان:


یکی از جاذبه‌های آبی پرهیجان تور گرجستان رفتن به پارک آبی آکوا هست. ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر می‌تونی بری و از  سرسره و استخرهای آبی لذت ببری. آکوا یه پارک آبی رو باز هست و جون میده برای آفتاب گرفتن.

آکوا پارک آبی تفلیس گرجستان:پارک آبی رو باز آکوا


چشمه‌های آب‌گرم در محله حمام‌های تفلیس:


گرجستان به داشتن چشمه‌های آب گرم معروف هست و یه محله‌ خیلی قدیمی هم به اسم محله حمام‌ها وجود داره که پر از گردشگرایی هست که به خاطر خواص درمانی این چشمه‌های آب گرم با تور گرجستان همراه شدن و به محله حمام‌های تفلیس اومدن.

چشمه‌های آب‌گرم در محله حمام‌های تفلیس: بازدید از چشمه‌های آب گرم گرجستان 

کلیسایی از صخره در گرجستان:


کلیسای صخره‌ای گرجستان رو حتما در تور گرجستان ببینین چون ساخت این کلیسا در بالای صخره 40 متری بیشتر شبیه به یک معجزه هست و کسی نمی‌دونه که راهبان چطوری تونستن خودشون رو به بالای این صخره برسونن و مصالح و 40 متر بالا ببرن و این کلیسا رو بسازن.

کلیسایی از صخره در گرجستان:کلیسایی اعجاب‌انگیز بر فراز صخره در گرجستان


ریکه پارکی مدرن در گرجستان:


پارک ریکه یکی دیگه از جاذبه‌های گردشگری مدرن تفلیس گرجستان هست که گردشگران زیادی رو به خودش جلب میکنه. این پارک جاذبه‌های تفریحی زیادی هم داره که از جمله این جاذبه‌ها: یک پلکان مارپیچی که صدای خنده و شادی کودکان در اونجا بلند هست، دیواری مصنوعی برای صخره‌وردی تعبیه شده، یک صفحه شطرنج از جنس موزاییک با مهره‌های سفید و سیاه هم وجود داره. هیجان سوار شدن تله‌کابین و از دست نده و روی پل شیشه‌ای صلح در پارک ریکه قدم بزن.



ریکه پارکی مدرن در گرجستان:بازدید از پارک مدرن ریکه در تور گرجستان

پل صلح گرجستان رابط بین شهر قدیم تا مدرنیته:


طراحی از ایتالیا و نورپردازی از فرانسه و برای ساخت این پل 150 متری به گرجستان رفتن و بالای رودخانه کوارا شاهکاری ساختن که شهر قدیم گرجستان رو به معماری مدرن شهر وصل میکنه. این پل از جاذبه‌های گردشگری مهم شهر هست که حتما در تور گرجستان باید اون رو ببینی.

پل صلح گرجستان رابط بین شهر قدیم تا مدرنیته:قدم زدن بر روی پل صلح در تور گرجستان


سامبا، بزرگترین کلیسای جامع ارتدکس در جهان:


سامبا کلیسایی در تفلیس که در تور گرجستان استقبال زیادی ازش میشه. گنبد مخروطی این کلیسا از جنس طلا هست و 9 کلیسای دیگه در قلب این کلیسا وجود داره که روی هشت ستون بنا شدند. سامبا 97 متر ارتفاع داره و با ظرفیت 15 هزار نفری خودنمایی می‌کنه.

سامبا، بزرگترین کلیسای جامع ارتدکس در جهان:

سامیا کلیسایی از طلا در گرجستان


شهر رنگین‌کمانی سیقناقی:


در تور تفلیس به دیدن شهری می‌ریم که برای عصر حجر هست و در جنوب تفلیس 120 کیلومتر که از شهر دور بشی به سیقناقی میرسی. این شهر قدیمی با حمایت سازمان‌های بین‌المللی مرمت شده و در لیست جاذبه‌های گردشگری گرجستان جا داره.

شهر رنگین‌کمانی سیقناقی:

شهر سیقناقی از عصر حجر تا به امروز


اوپلیستیخه بزرگترین شهر سنگی دنیا در گرجستان:


اوپلیستیخه به معنی معبد خدایان که شهری قدیمی از جنس سنگ هست و به هزار سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گرده و تا قرن 13 میلادی جمعیت زیادی در این منطقه زندگی می‌کردن و روزی قطب سیاسی و مذهبی این منطقه بود و باستان‌شناسان معبدهای خورشید‌پرستی زیادی رو در این منطقه کشف کردن. دیدن این منطقه رو در تور گرجستان از دست نده!

اوپلیستیخه بزرگترین شهر سنگی دنیا در گرجستان:شهر سنگی اوپلیستیخه در گرجستان


گرجستان رفتم کدوم هتل‌ برم؟


با تور گرجستان کایت که بری می‌تونی یه اقامت به یاد موندنی در هتل‌های زیر داشته باشی:


•    هتل 5 ستاره Preference Hualing Tibilisii در تور گرجستان کایت:


این هتل لوکس 5 ستاره فقط 7 دقیقه با ماشین تا مترو مسافت داره و 15 دقیقه تا فرودگاه تفلیس بیشتر راه نیست. خدمات اتاق درجه یک هست و یک اقامت لوکس در تفلیس رو تجربه می‌کنی.


گرجستان رفتم کدوم هتل‌ برم؟
 هتل 5 ستاره در گرجستان

  • هتل 5 ستاره Radisson Blu در تور گرجستان کایت:


این هتل لوکس در منطقه تجاری تفلیس قرار داره و تا اولین ایستگاه مترو هم 5 دقیقه پیاده‌روی لازمه. از امکانات هیجان‌انگیز این هتل میشه به استخر، پارکینگ و اینترنت رایگان اشاره کرد

گرجستان رفتم کدوم هتل‌ برم؟
 هتل 5 ستاره در گرجستان 

  • هتل 5 ستاره The Biltmore در تور گرجستان کایت:


این هتل 5 ستاره لوکس که نزدیک به مکان‌های تاریخی شهر قرار داره مناسب برای گردشگران علاقه‌مند به جاذبه‌های تاریخی هست. از جمله امکانات دیگه این هتل استخر، پارکینگ و اینترنت رایگان و... است.

گرجستان رفتم کدوم هتل‌ برم؟
 هتل 5 ستاره در گرجستان

  •   هتل 4 ستاره GNG در تور گرجستان کایت:


این هتل 4 ستاره درجه یک تنها با فرودگاه 19 کیلومتر فاصله داره و از خدمات این هتل وای‌فای و پارکینگ رایگان ودسترسی ۲۴ ساعته به پذیرش، تور، صندوق امانات و تراس اشاره کرد..
Toscano، Colombi، L Plaza، City Center، Astoria  از هتل‌های دیگه چهار ستاره تفلیس هستند که در تور گرجستان کایت اقامت در این هتل‌ها رو تجربه می‌کنی.

گرجستان رفتم کدوم هتل‌ برم؟
 هتل 4 ستاره در گرجستان

  •    هتل 3 ستاره Garden در تور گرجستان کایت:


این هتل در مرکز شهر قرار داره و رستوران‌ها و کافه‌های زیادی هم در اطراف اون هست و 20 کیلومتر هم تا فرودگاه فاصله داره. در بوفه این هتل می‌تونی صبحانه سرو کنی و اینترنت رایگان هم از خوبی‌های این هتل محسوب میشه و 24 ساعته می‌تونی با پذیرش در ارتباط باشی.

گرجستان رفتم کدوم هتل‌ برم؟ هتل 3 ستاره در گرجستان

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید