هزینه سفر به المپیک 2020 ژاپن چقدر است ؟
علیرضا مشرقی 1398/12/06 4451 بازدید 2 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



دوباره چهار سال گذشت و نوبت به المپیک 2020 ژاپن در شهر زیبای توکیو رسید. بسیاری از دوستداران ورزش، بی‌صبرانه منتظر روزی هستند که المپیک 2020 در این شهر آسیایی آغاز شود.


هزینه های سفر به المپیک 2020 ژاپن

المپیک علاوه بر اینکه فرصتی برای دیدن مسابقات جذاب ورزشی در رشته‌های مختلف است، زمان بسیار مناسبی برای تجربه سفری فراموش نشدنی و هیجان انگیز را نیز ایجاد می‌کند. این دوره از مسابقات المپیک 2020 در شهر زیبای توکیو و در کشور ژاپن برگزار می‌شود. کشوری که در آسیای جنوب شرقی قرار دارد و یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان به شمار می‌آید. شاید شما نیز مشتاق دیدن مسابقات المپیک 2020 از نزدیک باشید. به همین خاطر قصد داریم تا در این مقاله شما را با هزینه های سفر به المپیک 2020 ژاپن آشنا کنیم. پس با کایت همراه شوید تا با ریز مخارجی که باید در سفر خود به توکیو در نظر بگیرید، آشنا شوید. به یاد داشته باشید که بدون در نظر گرفتن مخارج و برنامه‌ریزی کردن برای آنها، قطعا در سفر خود دچار مشکل خواهید شد و خاطره شیرین دیدن مسابقات المپیک 2020 از نزدیک، به تجربه‌ای تلخ تبدیل می‌شود.


هزینه های سفر به المپیک 2020 ژاپن چقدر خواهد بود؟


زمانی که صحبت از هزینه سفر به المپیک 2020 ژاپن به میان می‌آید، منظور ما تنها هزینه سفری ساده به توکیو نیست. بلکه باید بدانید همانطور که کاملا انتظار می‌رود، هزینه سفر به توکیو در ایام المپیک چند درصدی افزایش خواهد یافت و این به خاطر افزایش تعداد توریست و گردشگر در این دوران است. در محاسبه هزینه های سفر به المپیک 2020 ژاپن، علاوه بر هزینه بلیت رفت و برگشت، هزینه اقامت در هتل، هزینه خورد و خوراک، هزینه حمل و نقل و هزینه تفریحات مختلف، باید هزینه بلیت مسابقات را نیز در نظر داشته باشید. به همین خاطر در این مقاله ما قصد داریم تا شما را به صورت کامل با این هزینه‌ها آشنا کنیم تا بتوانید برنامه‌ریزی مناسبی برای سفر خود داشته باشید.

هزینه-های-سفر-به-المپیک-2020-ژاپن-چقدر-خواهد-بود؟


هزینه های سفر به المپیک 2020 ژاپن | هزینه بلیت هواپیما


اولین هزینه‌ای که برای دیدن مسابقات المپیک 2020 ژاپن باید پرداخت کنید، هزینه بلیت هواپیما است. البته بی‌شک می‌توان گفت که هزینه بلیت هواپیما از تهران به مقصد توکیو، گران قیمت‌ترین بخش هزینه های سفر به المپیک 2020 ژاپن محسوب می‌شود. در حال حاضر ایرلاین‌های مختلف، از تهران به مقصد توکیو پرواز می‌کنند. ایرلاین‌های ایرانی به ازای هر سمت پرواز رفت و برگشت، بین شش تا هشت میلیون تومان هزینه خواهند داشت. اما اگر بخواهید همراه ایرلاین‌های خارجی مثل ترکیش ایرلاین یا ایر لاین امارات پرواز کنید، باید بین 13 تا 15 میلیون تومان به ازای هر سمت پرواز رفت و برگشت پرداخت کنید. این یعنی هزینه بلیت رفت و برگشت شما با ایرلاین‌های ایرانی بین 12 تا 16 میلیون تومان و همراه ایرلاین‌های خارجی بین 30 تا 32 میلیون تومان خواهد بود. البته این مبلغ ممکن است در دوران پیک که نزدیک مسابقات می‌شویم، بیشتر شود. پس خودتان را برای یک افزایش قیمت حداقل 20 درصدی آماده کنید.

هزینه-های-سفر-به-المپیک-2020-ژاپن-هزینه-بلیت-هواپیما


هزینه های سفر به المپیک 2020 ژاپن | هزینه اقامت


از طرف دیگر، یکی دیگر از گران قیمت‌ترین هزینه‌هایی که برای دیدن مسابقات المپیک ژاپن باید پرداخت کنید، هزینه اقامت در توکیو خواهد بود. ژاپن به صورت کلی کشوری کوچک است و به همین خاطر، هزینه اقامت و حتی اجاره یک واحد مسکونی در آن نیز بسیار زیاد خواهد بود. به همین خاطر باید برای اقامت در هتل‌های توکیو، حداقل شبی 100 یورو پرداخت نمایید. البته این قیمت در مورد هتل‌های چهار ستاره معمولی صادق است. هتل‌های سوپر لاکچری پنج ستاره تا شبی 1000 – 1500 یورو قیمت دارند. البته با نزدیک شدن به زمان شروع مسابقات المپیک، هزینه‌های اقامت در توکیو نیز افزایش پیدا می‌کند. از این رو باید خودتان را برای افزایش قیمتی 20 تا 40 درصدی آماده کنید. به صورت کلی برای اقامتی نسبتا لوکس و با خدمات کامل، باید حداقل شبی 300 یورو پرداخت نمایید و این مبلغ بدون در نظر گرفتن زمان شروع مسابقات المپیک 2020 توکیو خواهد بود!

هزینه-های-سفر-به-المپیک-2020-ژاپن--هزینه-اقامت


هزینه های سفر به المپیک 2020 ژاپن | هزینه خورد و خوراک در توکیو


خوشبختانه باید بدانید که هزینه خورد و خوراک در ژاپن نسبت به سایر کشورهای همسایه و مخصوصا کشورهای اروپایی بسیار کمتر است. البته باید این مساله را در نظر داشته باشید که رژیم غذایی مردم توکیو شباهت چندانی به مردم ایران ندارد. مردم ژاپن علاقه زیادی به غذاهای دریایی دارند و روش طبخ غذاهای آنها با روش طبق غذای ایرانیان بسیار متفاوت است. به همین خاطر ترجیحا باید به رستوران‌های بین المللی یا شعب برندهای معروفی همانند مک دونالد، KFC یا برگر لند مراجعه کنید. در غیر این صورت به احتمال زیاد گرسنه خواهید ماند! در توکیو برای اینکه در یک رستوران معمولی، یک وعده غذای کاملا معمولی را میل کنید، باید 870 ین پرداخت نمایید. با در نظر گرفتن نرخ امروز ین که 38 تومان است، برای یک وعده غذای معمولی تنها باید 33 هزار تومان پرداخت کنید. البته میل کردن یک وعده کامل مک دونالد برای یک نفر از این مبلغ نیز کمتر است و تنها نیاز به 680 ین معادل 25 هزار تومان خواهد بود. پس به صورت کلی برای یک سفر مقرون به صرفه، می‌توانید حداقل در روز بین 50 تا 100 هزار تومان برای خورد و خوراک خود کنار بگذارید.

هزینه-های-سفر-به-المپیک-2020-ژاپن--هزینه-خورد-و-خوراک-در-توکیو


هزینه های سفر به المپیک 2020 ژاپن | هزینه حمل و نقل


مسابقات مربوط به هر رشته در ورزشگاه خاصی برگزار می‌شود و به همین منظور شما باید بین محله‌های مختلف توکیو جا به جا شوید. از این رو هزینه حمل و نقل را نیز باید در مجموع هزینه‌های سفر خود لحاظ کنید. قیمت بلیت یک سفره مترو در توکیو 200 ین است. اگر قصد دارید از تاکسی استفاده کنید، باید به ازای هر کیلومتر، 410 ین و به ازای ورودی تاکسی، 600 ین پرداخت کنید. یعنی اگر سوار تاکسی شده و یک کیلومتر جا به جا شوید، باید 1000 ین معادل 38 هزار تومان پرداخت نمایید. همچنین باید بدانید که هزینه بلیت اتوبوس و مترو یکسان است و تفاوت بسیار زیادی با قیمت تاکسی دارد. پس برای کاهش هزینه‌های سفر خود حتما باید از اتوبوس و مترو استفاده نمایید.

هزینه-های-سفر-به-المپیک-2020-ژاپن--هزنیه-حمل-و-نقل


هزینه های سفر به المپیک 2020 ژاپن | قیمت بلیت بازی‌ها


مسابقات المپیک 2020 توکیو در تاریخ 20 جولای سال 2020 معادل سوم مرداد ماه سال 1399 آغاز می‌شود. مراسم افتتاح شکوهمند این مسابقات در استادیوم بین المللی توکیو برگزار خواهد شد. قیمت بلیت مسابقات بین 18 تا دو هزار و 700 دلار متغییر است. گران قیمت‌ترین بلیت، مربوط به برنامه افتتاحیه است و 2700 دلار قیمت دارد. پس از برنامه افتتاحیه، گران‌ترین بلیت به مسابقات دو و میدانی آقایان تعلق خواهد گرفت که برای آن باید 1160 دلار پرداخت نمایید. اما به صورت کلی میانگین قیمت بلیت‌ها، حدود 70 دلار خواهد بود. این یعنی شما باید حداقل بین 900 هزار تومان تا یک میلیون تومان را برای دیدن هر مسابقه در نظر بگیرید. البته این تحت شرایطی است که بلیت را از مراکز مجاز تهیه نمایید. بازار سیاه قیمت‌ها را تا چندین برابر افزایش می‌دهد!

هزینه-های-سفر-به-المپیک-2020-ژاپن--قیمت-بلیت-بازی‌ها


هزینه های سفر به المپیک 2020 ژاپن | هزینه ویزا


علاوه بر تمام هزینه‌های ذکر شده، باید هزینه اخذ ویزا را به مخارج خود اضافه کنید. به صورت کلی برای دریافت ویزای ژاپن، باید حدود سه هزار ین پرداخت نمایید که معادل 114 هزار تومان خواهد بود.
خب همراهان عزیز کایت، امیدواریم به صورت کامل با مخارجی که باید برای دیدن مسابقات المپیک 2020 توکیو کنار بگذارید، آشنا شده باشید. در نهایت باید گفت که بهترین راه سفر به توکیو و دیدن مسابقات المپیک 2020، سفر به همراه تور خواهد بود. در سفر همراه تور، مخارج شما کاهش پیدا می‌کند و لازم نیست که دردسر زیادی را برای رزرو هتل یا خرید بلیت هواپیما تحمل کنید. نظر شما در این مورد چیست؟ شما سفر همراه تور را ترجیح می‌دهید یا سفر انفرادی؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید! فراموش نکنید که نظرات شما تنها قوت قلب ما برای ادامه این مسیر طول و دراز است!

هزینه-های-سفر-به-المپیک-2020-ژاپن--هزینه-ویزا

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

نظرات، تجربیات و سوالات

  • 1399/05/17

    سلام برای تهیه تور المپیک ژاپن برای 4 نفر فقط افتتاحیه رو ببینیم هزینه کامل میفرمایید . اینکه اگر فوتبال ها رو هم بخواین بگیریم چقدر میشه . قابل ذکر این تیم چهار نفره قبلا به روسیه جهت جام جهانی هم رفته بودیم بخاطر اخذ ویزا گفتم . متشکر

  • 1399/12/26

    با سلام من و دوستانم علاقهمندم برای تماشای المپیک شرایط را میفرمایید؟

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید