مراکز خرید آلانیا | با معروف‌ترین مراکز خرید و بازارهای آلانیا آشنا شوید
ضحا اکبری 1402/12/01 268 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

آلانیا یکی از شهرهای توریستی و زیبای ترکیه است که دارای جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی فراوانی می‌باشد، این شهر دیدنی همه ساله میزبان هزاران گردشگری است که برای بازدید از جاذبه‌های آن به آلانیا سفر کرده‌اند. یکی از تفریحات مهم گردشگرانی که به شهرهای ترکیه سفر می‌کنند، خرید است، معمولا شهرهای توریستی ترکیه مراکز خرید مدرن و بازارهای بیشماری دارند که با تنوع خود پاسخگوی نیاز گردشگران هستند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از مهم‌ترین مراکز خرید آلانیا را به شما معرفی کرده و اندکی در مورد هر یک صحبت کنیم، اگر تصمیم دارید به ترکیه و آلانیا سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

  1. مرکز خرید مگامال آلانیا

مگامال یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید آلانیا است که در محله‌ی کوناکلی این شهر واقع شده، این مرکز خرید که در سال 2015 افتتاح شد 2 طبقه دارد. در مگامال آلانیا پوشاک، کیف، کفش، اکسسوری و... از برندهای ترک و برترین برندهای جهان عرضه می‌شود. این مرکز خرید از امکاناتی همچون پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، شاتل رایگان، اینترنت بی سیم، نمازخانه، زمین بازی کودکان، محل نگهداری از کودکان، صندلی چرخدار برای افراد ناتوان و... برخوردار است. ساعت فعالیت مرکز خرید مگامال آلانیا 9 تا 23 می‌باشد.

آدرس: آلانیا، منطقه‌ی کوناکلی، مرکز خرید مگامال

داخل یک فروشگاه لباس

  1. مرکز خرید تایم سنتر کوناکلی آلانیا

مرکز خرید تایم سنتر آلانیا یکی از معروف‌ترین مراکز خرید این شهر است که سالانه میزبان حدود 2 و نیم میلیون بازدید کننده می‌باشد، این مرکز خرید 25 هزار متر مربع مساحت و 3 طبقه‌ی همکف، اول و زیر شیروانی دارد. تایم سنتر دارای 56 واحد فروشگاهی است که در آن‌ها کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، مواد غذایی و... به فروش می‌رسد. از جمله امکانات تایم سنتر می‌توان به رستوران، کافه، پارکینگ، سوپر مارکت، سرویس بهداشتی و... اشاره کرد. تایم سنتر از 9 صبح تا 11 شب فعال است.

آدرس: آلانیا، منطقه‌ی کوناکلی، خیابان 100، مرکز خرید تایم سنتر

  1. مرکز خرید آلانیوم آلانیا

آلانیوم بزرگ‌ترین مرکز خرید شهر آلانیاست که در سال 2006 در محل یک ساختمان متروکه افتتاح شد، این پاساژ 3 طبقه دارای تعداد زیادی واحد فروشگاهی می‌باشد. در مرکز خرید آلانیوم برندهای معتبر ترکیه و سایر کشورهای جهان کالاهای مختلفی مانند پوشاک، کفش، عینک، ساعت، اسباب بازی، اکسسوری، زیورآلات و... را به فروش می‌رسانند. رستوران، فودکورت، کافه، سینما، فضای بازی کودکان، هایپرمارکت، پارکینگ، داروخانه، بانک و... تعدادی از امکانات مرکز خرید آلانیوم هستند. ساعت کاری آلانیوم از 9 و نیم صبح تا 11 شب است.

آدرس: آلانیا، منطقه‌ی جمهوریت، بلوار کِیکوبات، شماره 219، مرکز خرید آلانیوم

نمای ظاهری یک مرکز خرید

  1. مرکز خرید مالِ آلانیا

مرکز خرید مال آلانیا یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید این شهر است، این مرکز خرید یک طبقه و روباز است و از جنب و جوش بسیاری برخوردار می‌باشد. مالِ آلانیا دارای بیش از 100 فروشگاه است که در آن‌ها محصولات مختلفی از پوشاک تا اسباب بازی و سوغات فروخته می‌شود، مارکت میگروس و فروشگاه بزرگ بوینر در این مرکز خرید شعبه دارند. مال آلانیا دارای سرویس بهداشتی، پارکینگ روباز، داروخانه و... می‌باشد. مال آلانیا از ساعت 9 تا 23 فعالیت می‌کند.

آدرس: آلانیا، محله‌ی کوناکلی، بلوار مصطفی کمال، مرکز خرید مال آلانیا

  1. مرکز خرید کیپای آلانیا

یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید آلانیا، مرکز خرید کیپاست، این پاساژ در سال 1992 تاسیس شد و کالاهای متنوعی از پوشاک، کیف، کفش، لوازم آشپزخانه، لواز خانگی، لوازم الکترونیکی و... در بیش از 100 فروشگاه آن عرضه می‌شوند. موقعیت جغرافیایی مرکز خرید کیپا به گونه‌ای است که با تاکسی یا اتوبوس به راحتی می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. ساعت کاری مرکز خرید کیپا از 10 تا 22 می‌باشد.

آدرس: آلانیا، منطقه‌ی سارای، مرکز خرید کیپا

  1. مرکز خرید پلومریای آلانیا

پلومریا مرکز خریدی زیبا در کارگیجاک آلانیاست که در سال 2013 افتتاح شد، این مرکز خرید 3 طبقه دارد، زیرزمین، همکف و طبقه‌ی اول. در دو طبقه‌ی زیرین، فروشگاه‌های متعددی وجود دارد که در آن‌ها انواع و اقسام کالاها شامل پوشاک، چرم، لوازم الکترونیکی و... به فروش می‌رسد، طبقه‌ی آخر نیز مخصوص رستوران و کافه‌هایی زیبا با چشم انداز دریای مدیترانه می‌باشد. مرکز خرید پلومریا بین ساعات 10 تا 23 فعال است.

آدرس: آلانیا، منطقه‌ی کارگیجاک، مرکز خرید پلومریای آلانیا

  1. مرکز خرید مارکامیکس اوت لت آلانیا

مرکز خرید مارکامیکس یکی دیگر از مراکز خرید معروف آلانیاست که در سال 2014 افتتاح شد، این مرکز خرید 6 طبقه دارد و اجناس برند با قیمت مناسب در آن به فروش می‌رسد. کالاهایی همچون پوشاک، کالای خواب، چرم و... کالاهایی هستند که به صورت مجزا در هر یک از طبقات مارکامیکس عرضه می‌شوند. قیمت بسیار مناسب پوشاک زمستانی این مرکز خرید، شهرت دارد و بسیاری برای خرید زمستانیِ مقرون به صرفه به مارکامیکس می‌آیند. برای خرید از مارکامیکس می‌توانید از ساعت 10 صبح تا 10 شب به این مرکز خرید مراجعه کنید.

آدرس: آلانیا، محله‌ی سوگوزو، جاده‌ی قدیم آنتالیا، مرکز خرید مارکامیکس اوت لت

  1. مرکز خرید نِوا اوت لت آلانیا

خرید از نوا اوت لت تجربه‌ی یک خرید عالی و ارزان برای مشتریان است، در این مرکز خرید برندهای معتبر اجناس خود را با پایین‌ترین قیمت عرضه می‌کنند. نوا اوت لت 3 طبقه دارد و در واحدهای فروشگاهی آن انواع کالاهای مختلف همچون پوشاک و کفش ارائه می‌شود. نوا اوت لت به ساحل آلانیا بسیار نزدیک است، به طوری که گردشگران می‌توانند با پای پیاده از ساحل به این مرکز خرید بروند. نوا اوت لت از جلوی درب برخی از هتل‌ها شاتل رایگان دارد و از هر جای آلانیا می‌توان با اتوبوس یا تاکسی به آن رسید. ساعت فعالیت مرکز خرید نوا اوت لت از 10 صبح تا 22 می‌باشد.

آدرس: آلانیا، محله‌ی کوناکلی، بلوار کِیکوبات، مقابل برج ساعت، مرکز خرید نوا اوت لت

  1. بازار بزرگ آلانیا

بازار بزرگ آلانیا که بزرگ‌ترین بازار سنتی این شهر است در منطقه‌ای نزدیک به اسکله قرار گرفته و پرشورترین بازار این شهر می‌باشد، خیلی از افرادی که برای تفریح به اسکله‌ی آلانیا می‌آیند، برای خستگی در کردن یا خرید به بازار بزرگ این شهر می‌روند. این بازار، روباز است و دارای بیش از 100 واحد فروشگاهی است که در آن هر چه بخواهید با قیمت بسیار مناسب پیدا می‌شود. بازار بزرگ آلانیا که از جاذبه‌های این شهر محسوب می‌شود از تمام شهر و با اتوبوس قابل دسترسی است. فروشگاه‌های بازار بزرگ آلانیا از ساعت 9 تا 23 مشغول فعالیت هستند.

آدرس: آلانیا، محله‌ی اکورجالار، بزرگراه دی 400، بازار بزرگ آلانیا

  1. خیابان آتاتورک آلانیا

خیابان آتاتورک خیابان اصلی آلانیا و بلندترین خیابان این شهر است که در دو طرف آن فروشگاه‌های بسیاری وجود دارد، در بیشتر این فروشگاه‌ها پوشاک به فروش می‌رسد. در خیابان آتاتورک چندین برند معتبر نظیر ماوی، نایک و آدیداس شعبه دارند، اما در برخی مغازه‌های آن اجناس فیک هم به فروش می‌رسد. هتل، کافه و رستوران‌های فراوانی در خیابان آتاتورک دیده می‎شود، به همین دلیل تعداد گردشگرانی که در این خیابان تردد دارند بسیار زیاد است. فروشگاه‌های خیابان آتاتورک معمولا از 10 صبح تا 10 شب برای خرید مشتری‌ها باز هستند.

آدرس: آلانیا، محله‌ی سارای، بلوار آتاتورک

خیابان آتاتورک آلانیا

  1. خیابان 25 متری آلانیا

خیابان 25 متری یکی دیگر از بازارهای مهم آلانیاست که در مرکز این شهر و در فاصله‌ی کم تا خیابان آتاتورک قرار دارد، در دو طرف این خیابان فروشگاه‌های بسیار زیادی وجود دارد که اجناس مختلفی از جمله کیف و کفش، پوشاک، اکسسوری و... را می‌فروشند. قیمت کالاها در خیابان 25 متری ارزان‌تر از خیابان آتاتورک است به همین دلیل این خیابان همیشه شلوغ و پر از جنب و جوش می‌باشد. با تاکسی یا اتوبوس به راحتی می‌توان به خیابان 25 متری دسترسی پیدا کرد، فروشگاه‌های این خیابان از ساعت 9 تا 23 فعالیت می‌کنند.

آدرس: آلانیا، مرکز شهر، خیابان 25 متری

  1. جمعه بازار آلانیا

جمعه بازار آلانیا در محله‌ی حاجت یکی از جاذبه‌های توریستی جذاب و از مکان‌های مورد علاقه‌ی کسانی است که اهل آشپزی هستند. در این جمعه بازار بیشترین چیزی که به فروش می‌رسد سبزیجات و میوه‌های تازه و ارگانیک است، البته در برخی از فروشگاه‌ها کالاهایی مانند پوشاک، ادویه، صنایع دستی، سوغات ترکیه، کفش، ظرف، خوراکی‌های سنتی ترکیه و... به فروش می‌رسد. غرفه‌های جمعه بازار آلانیا از 8 صبح روز جمعه‌ی هر هفته تا ساعت 21 همان روز فعالیت می‌کنند.

آدرس: آلانیا، منطقه‌ی حاجت، جمعه بازار آلانیا

سبدهای فروش میوه در جمعه بازار آلانیا

در این مقاله تعدادی از مراکز خرید و بازارهای آلانیای ترکیه را به شما معرفی کرده و توضیحاتی در مورد آن‎‌ها ارائه دادیم، آلانیا به عنوان شهری توریستی در ترکیه میزبان گردشگران متعددی است که برای تفریح به این شهر سفر می‌کنند، مراکز خرید زیادی که در آلانیا وجود دارد می‌تواند نیازهای این گردشگران و سلیقه‌های متفاوت آن‌ها را پاسخ دهد.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید