نمایشگاه گوانجو ۲۰۱۹ چین
2025 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


در این مقاله از وبسایت کایت قصد داریم شما را با نمایشگاه گوانجوی چین، یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجاری بین‌المللی آشنا کنیم. این نمایشگاه سالی دو بار برگزار می‌شود و آن را به نام‌هایی همچون کانتون یا نمایشگاه صادرات و واردات چین هم می‌شناسند؛ نمایشگاه گوانجو در فصل‌های بهار و پاییز در مرکز بین‌المللی گردهمایی و نمایشگاهی گوانجو (مجتمع پاژو) در 3 فاز و هر کدام به مدت 5 روز با فاصله 3 روزه از هم ‌برگزار می‌شود.


اهمیت نمایشگاه گوانجو 2019 چین


نمایشگاه گوانجو چین با توجه به تعداد بالای شرکت‌کنندگان و حجم معاملات تجاری، میزبان شرکت‌های تجاری، کارخانه‌های تولیدی، بنگاه‌های علمی پژوهشی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و خصوصی است تا برای صاحبان مشاغل و کسب‌وکارهای چین فرصت برقراری ارتباط با دنیای بیرون را در فضایی تخصصی فراهم کند تا حدی که این رویداد به تجسم حضور چین در جامعه جهانی منجر می‌شود.

سالن نمایشگاه گوانجو 2019 چین


تاریخچه و سوابق نمایشگاه گوانجو چین


نمایشگاه گوانجو چین ابتدا در سال 1957 در شهر گوانگجو (با نام سابق کانتون) در مرکز استان گوآنگ‌دونگ با حضور 1223 خریدار بین‌المللی از 219 کشور دنیا برگزار شد. موقعیت جغرافیایی ایده‌آل گوانجو در نزدیکی ماکائو و هنگ‌کنگ، محلی است که صنایع تولیدی چین در آن متمرکز شده و اهمیت آن را دوچندان ساخته است.
نمایشگاه گوانجو چین سوابق متعددی را از خود برجای گذاشته که شاخص‌ترین‌شان به شرح زیر است:
بالاترین نرخ گردش مالی، ارائه کالاهای بسیار متنوع، یکی از قدیمی‌ترین رویدادها، بالاترین آمار بازدیدکنندگان نزدیک به 215 کشور، بالاترین درخواست ثبت‌نام برای شرکت در یک رویداد، وسیع‌ترین محیط برگزاری، بیشترین تعداد غرفه.
لازم به ذکر است که از زمان آغاز برگزاری این رویداد نمایشگاهی تاکنون، تغییراتی زیادی در دسته‌بندی محصولات آن صورت گرفته و از 36 مورد به 50 مورد افزایش پیدا کرده و بخش‌های نمایشگاهی آن نیز دچار تغییر و تحولاتی شده است.
پیش از سال 2008 میلادی تعداد روزهای برگزاری این نمایشگاه 6 روزه بود، اما اکنون یک روز از آن کم شده است.

غرفه‌های نمایشگاه گوانجو 2019 چین


معرفی فازهای برگزاری نمایشگاه گوانجو 2019 چین


در فاز اول این نمایشگاه می‌توان انواع کسب‌وکارهای مرتبط با مصالح ساختمانی، منابع انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، لوازم خانگی و انواع ماشین‌آلات و یراق‌ها و ابزار مختلف، دوچرخه و موتورسیکلت، قطعات یدکی، انواع فرآورده‌های شیمیایی، کامپیوتر و انواع وسیله‌های جانبی آن، لوستر و صنایع روشنایی و خودرو را مشاهده کرد.
تاریخ برگزاری: ۱۵ تا ۱۹ اکتبر 2019 که برابر با ۲۳ تا ۲۷ مهر 1398 است.
در فاز دوم این نمایشگاه می‌توان انواع مختلف محصولات بهداشتی و وسایل آرایشی، انواع تولیدات ملی چین و صنایع دستی آن، محصولات صنایع باغبانی، سنگ‌های تزئینی، اسباب بازی، لوازم هدیه و دکوری را مشاهده کرد.
تاریخ برگزاری: 23 تا 27 اکتبر 2019 که برابر با 1 تا 5 آبان 1398 است.
در فاز سوم این نمایشگاه می‌توان تولیداتی همچون جواهرات، لوازم التحریر، انواع مختلف کیف و چمدان و کفش، دستگاه های پزشکی، توانبخشی و ارتوپدی، لوازم ورزشی، موکت و فرش و انواع مختلفی از پوشاک را مشاهده کرد.

طراحی غرفه‌های ویژه نمایشگاه گوانجو 2019 چین


تاریخ برگزاری: 31 اکتبر تا 4 نوامبر 2019 که برابر با 9 تا 13 آبان 1398 است.
زمان برگزاری این نمایشگاه هر روز از ساعت 9 صبح الی 6 عصر به وقت محلی گوانجو از تاریخ 23 مهر ماه تا 14 آبان ماه سال 1398 است.
آدرس رسمی وبسایت نمایشگاه گوانجو
cantonfair.org.cn
مکان برگزاری: چین، گوانجو، خیابان یوجیانگ ژانگ، پلاک 382


نحوه شرکت در نمایشگاه گوانجو 2019 چین


جهت شرکت در نمایشگاه گوانجو چین باید از طریق وبسایت این رویداد نمایشگاهی فرم اینترنتی مربوطه را با اطلاعات خود تکمیل کرده و پس از تایید مشخصات‌تان از سوی مسئولین برگزاری، نسبت به خرید پرواز گوانجو و رزرو هتل برای تاریخ مدنظر خود اقدام نمایید.


معرفی شهر گوانجو چین


گوانجو بزرگ‌ترین شهر واقع در جنوب چین در نزدیکی رودخانه مروارید و سومین شهر بزرگ این کشور پس از شانگهای و پکن شناخته می‌شود. جمعیت فعلی این شهر، حدوداً طبق آخرین آمار منتشرشده در سال 2019، 13 میلیون نفر است. شهرت و خوش‌نامی این شهر بخاطر این است که از مراکز اصلی تجارت و بازرگانی چین بوده و با فرهنگی غنی و تاریخی 2800 ساله، به لحاظ توریسم نیز شهری است فوق‌العاده جذاب و دیدنی.

گفتگوهای تجاری نمایشگاه گوانجو 2019 چین


از جاذبه‌های گردشگری شهر گوانجو چین می‌توان به برج کانتون، برج ماکائو، پارک کروکودیل‌ها، جزیره شامیان و سافاری پارک اشاره کرد.


بازدیدکنندگان نمایشگاه گوانگجو چین


بازدیدکنندگان از سراسر کشورهای جهان از عمده‌فروشان، تولیدکنندگان و تاجران گردهم آمده تا با آخرین طراحی‌ها و محصولات صنایع داخلی چین آشنا شوند و بتوانند ارتباطات جدیدی با صاحبان کسب‌وکار و تولیدی‌های چین برقرار کرده و دنیای جدیدی را پیش روی مسیر موفقیت‌های‌شان ترسیم کنند.        
همزمان با برگزاری نمایشگاه گوانجو، بسیاری از نمایشگاه‌های تجاری شامل نمایشگاه‌های هنگ‌کنگ، شنزن و فوشان برگزار می‌شوند و با یک مسافرت به چین به قصد نمایشگاه گوانجو می‌توانید با یک تیر هزار نشان بزنید.  

          
نکات پایانی برای شرکت در نمایشگاه گوانجو ۲۰۱۹ چین


در نمایشگاه گوانجو نماینده‌های برندها و گروه‌های تجاری می‌توانند به تجارت و معرفی کالاهای‌شان بپردازند.
بازدیدکنندگان و حاضران در نمایشگاه گوانجو چین باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته و طرح راهبردی مناسبی را تدوین کنند.

خدمات ارائه‌شده در نمایشگاه گوانجو 2019 چین


برندها در حوزه‌ها و دسته‌بندی‌های مختلف برای معرفی گسترده محصولات‌شان در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.
برای کاهش هزینه‌های‌تان می‌توانید از یک نرم‌افزار مترجم آنلاین روی تلفن همراه‌تان استفاده کرده یا اگر هزینه برای‌تان اهمیتی ندارد، یک دانشجوی مترجمی زبان چینی همراه‌تان ببرید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید