جاذبه‌های گردشگری بالی | 50 جاذبه برتر در سفر به بالی
شراره رحیمی 1400/02/17 2259 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


بالی جزو جزایر بسیار زیبای اندونزی می‌باشد که جاذبه‌های گردشگری متعددی نظیر معابد باشکوه، سواحل آرام و دل‌انگیز، بناهای تاریخی، مکان‌های مذهبی، تفریحات آبی، جاذبه‌های طبیعی، مراکز خرید و... را در دل خود جای داده است و سالانه میلیون‌ها گردشگر را از داخل و خارج کشور به سمت خود جذب می‌کند. جاذبه‌های بالی آنقدر زیاد است که حتی یک هفته تعطیلات نیز برای گشت و گذار در کل جزیره کافی نخواهد بود. از این رو کسانی که قصد دارند از بهترین مکان‌های گردشگری بالی دیدن کنند، لازم است با برنامه‌ریزی دقیق اقدامات لازم را برای سفرشان به کار گیرند تا بتوانند از شگفتی‌ها و زیبایی‌های این جزیره نهایت استفاده را کنند و لذت ببرند. در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا مجموعه‌ای از برترین جاذبه‌های گردشگری بالی را در اختیارتان قرار دهیم.

پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده شرایط و قیمت تور بالی، به صفحه "قیمت تور بالی" مراجعه نمایید.

تور بالی

معرفی 50 جاذبه گردشگری برتر بالی

همان‌طور که گفته شد بالی دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی می‌باشد که بدون شک بازدید از هر کدام از آن‌ها به شما کمک خواهد کرد تا تجربه‌ای دلپذیر از گنجینه‌های این کشور را همانند یک بالیایی بومی با خود به همراه داشته باشید. پس در این بخش از مقاله با ما همراه باشید تا شما را با 50 جاذبه گردشگری برتر بالی آشنا کنیم.

بالی

  • منطقه اوبود (Ubud)

منطقه شگفت‌انگیز اوبود یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری بالی می‌باشد که چشم‌انداز خارق‌العاده‌ای از طبیعت تا فرهنگ اندونزی را از طریق معابد، اجرای نمایش‌های متعدد، مزارع برنج، موزه‌ها و... برایتان به نمایش می‌گذارد.

  • سایت میراث تیرتا امپول (Tirta Empul)

این سایت در زمان سلطنت سلسله وارادویوا ساخته شده است و هم‌اکنون تحت عنوان معبد آب مقدس در بین گردشگران به شهرت رسیده است و نماد پیروزی خیر بر شر می‌باشد.

  • ساحل کوتا (Kuta Beach)

ساحل کوتا یکی از مقاصد گردشگری برتر بالی به حساب می‌آید که می‌تواند به دلیل تفریحات آبی متنوع، کافه‌ها و رستوران‌هایی که در طبخ غذاهای دریایی بسیار خوشمزه مهارت دارند و طلوع و غروب بی‌نظیر خود یک روز پر از هیجان و لذت برایتان به وجود آورد.

  • معبد تانالوت (Tanah Lot)

معبد دریایی تانالوت بر روی صخره‌ای بسیار بزرگ در میان دریا قرار گرفته است که جزو زیباترین مکان‌های بالی برای عکاسی نیز به حساب می‌آید. 

  • کوه آگونگ (Mount Agung)

کوه آگونگ یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های‌گردشگری بالی به شمار می‌رود که فعالیت‌های مطلوب بسیار زیادی نظیر صخره‌نوردی، کوهنوردی، عکاسی و... در آن صورت می‌گیرد. تماشای طلوع آفتاب از بلندترین قله کوهی در بالی آنقدر زیبا و جذاب می‌باشد که بدون شک لذت سفرتان را چندین برابر خواهد کرد.

  • منطقه ساحلی لووینا (Lovina)

ساحل لووینا وسیع‌ترین ساحل تفریحی بالی می‌باشد که ماسه‌های سیاه اطراف آن تقریبا تا مساحت 5 مایل گسترده شده‌اند و وجود دهکده‌های کوچک بسیار زیبا در اطراف این ساحل سبب شده است تا لووینا طی سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال گردشگران واقع شود.

منطقه ساحلی لووینا

  • نوسا لمبونگان بالی (Nusa Lembongan Bali)

جزیره نوسا لمبونگان در سواحل جنوب شرقی بالی قرار گرفته است که به دلیل زیبایی منحصر به فرد خود چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند. شما نیز می‌توانید با سفر به این جزیره کوچک بسیار زیبا از تفریحاتی نظیر غواصی، بازدید از مزارع جلبک دریایی و... بهره‌مند شوید.

  • کوه و دریاچه باتور (Mount And Lake Batur)

کوه باتور زیباترین جاذبه‌ی طبیعی بالی برای تفریح گردشگران می‌باشد که به دلیل آتشفشان کینتمانی شهرت یافته است. هنگام بازدید از این کوه شما می‌توانید از چشمه زیبای باتور که بخش اعظمی از کالدرا را به خود اختصاص داده است نیز دیدن کنید و لذت ببرید.

  • پارک بالی سافاری و دریایی (Bali Safari And Marine Park)

این پارک تقریبا بیش از 100 گونه از حیوانات که متعلق به کشورهایی نظیر هند، اندونزی و... هستند را در برمی‌گیرد. در این پارک شما می‌توانید از طریق جیپ سافاری به حیوانات نزدیک شوید و تجربه‌ای متفاوت از سایر سفرهایتان برای خود به ارمغان آورید.

  • گوا گاجا (Goa Gajah)

گوا گاجا به معنای غار فیل یکی از مکان‌های معنوی و فرهنگی بسیار محبوب در میان گردشگران می‌باشد که حکاکی‌های بودایی، سنگ‌تراشی‌ها و حجاری‌های سنگین زیادی در آن به چشم می‌خورد و تصویر زیبایی از تاریخ بالی در مقابل چشمان گردشگران قرار می‌دهد.

  • ساحل سانور بالی (Sanur Beach)

ساحل سانور از جمله جاذبه‌های گردشگری بالی می‌باشد که با تغییرات دنیای مرموز همراه نشده است و تاریخ را به خوبی از طریق معابد و موزه‌های خود به تصویر می‌کشد. در این ساحل شما می‌توانید تفریحاتی نظیر قایق سواری شیشه‌ای، پرواز بادبادک، صید ماهی و... را تجربه کنید.  

  • معبد پورا لوهور اولاووتا (Pura Luhur Uluwatu)

در معبد پورا لوهور اولاووتا مجسمه‌های بسیار زیبایی را مشاهده خواهید کرد که بر روی یک صخره سنگ بزرگ ساخته شده‌اند. توصیه می‌کنیم که هنگام بازدید از معبد لذت تماشای غروب خورشید و صرف غذاهای دریایی در ساحل جیمباران را به هیچ عنوان از دست ندهید.

  • اولوواتو (Uluwatu)

ساحل اولوواتو در بخش جنوبی بوکیت در بالی واقع شده است که شما می‌توانید با رفتن به آنجا به گشت و گذار بپردازید، از تفریحات آبی لذت ببرید و غذاهای دریایی بسیار خوشمزه‌ای را نوش جان کنید و دلی از عزا درآورید.

اولوواتو (Uluwatu)

  • ساحل سیمیناک (Seminyak)

از دیگر سواحل بسیار زیبای بالی می‌توان به ساحل سیمیناک اشاره کرد که در جنوب غربی این جزیره واقع شده است. توصیه می‌کنیم حتما در سفر به بالی از این ساحل دل‌انگیز بازدید به عمل آورید و از ماساژهای روزانه ارزان بهره‌مند شوید و به تماشای غروب آفتاب بنشینید و لذت ببرید.

  • معبد پورا بساکیه (Pura Besakih)

معبد پورا بساکیه جزو بی‌نظیرترین جاذبه‌های گردشگری بالی می‌باشد که با توجه به روایت‌های موجود این معبد به دلیل حفاظت از جزیره در مقابل شر بنا شده است.

  • غواصی تولامبن (Tulamben)

غواصی یکی از تفریحات هیجان‌انگیز در بالی می‌باشد که شما برای کسب این تجربه می‌توانید از تولامبن شروع کنید و یک ماجراجویی هیجان‌انگیز را دنبال کنید و جهانی متفاوت و خارق‌العاده زیر آب را از نزدیک مشاهده کنید و لذت ببرید.

  • ساحل دابل سیکس (Double Six Beach)

ساحل دابل سیکس با ماسه‌های طلایی و آب‌های زلال و آبی یک محیط بسیار دنج و آرام برای گردشگران فراهم کرده است. در این مکان رستوران‌های بسیار زیادی وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید با سفارش غذای دریایی دلخواهتان نهایت لذت را ببرید.

  • آبشار نونگونگ (Nungnung Waterfall)

آبشار زیبای نونگونگ در منطقه‌ای بسیار سرسبز و زیبا بین منطقه اوبود و بیدوگل واقع شده است که با چشم‌اندازهای مسحور کننده خود لحظات هیجانی و لذت‌بخش برای دوستداران طبیعت به وجود می‌آورد.

  • پارک پرندگان و خزندگان (Bali Bird And Reptile Park)

پارک پرندگان و خزندگان بالی مکان مناسبی برای تفریح و گشت و گذار کسانی است که به حیوانات علاقمندند و از بودن در کنار آن‌ها لذت می‌برند. در این پارک تقریبا حدود 250 گونه خزنده و 1000 پرنده وجود دارد.

  • آبشار توکاد سپونگ (Tukad Cepung Waterfall)

آبشار توکاد سپونگ در منطقه تمبوکو واقع شده است و یکی از زیباترین مقاصد طبیعت‌گردی در بالی می‌باشد که بدون شک بازدید از آن لحظات آرامش‌بخشی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

  • رودخانه آیونگ (Ayung)

رفتینگ یکی از ورزش‌های آبی بسیار پرطرفدار می‌باشد که شما می‌تواند این تفریح هیجان‌انگیز را در بزرگ‌ترین رودخانه بالی یعنی رودخانه آیونگ انجام دهید و لذت ببرید. این تفریح همراه با یک مربی حرفه‌ای به صورت گروهی همراه با همسفرانتان انجام می‌شود.

رفتینگ رودخانه آیونگ

  • ساحل جیمباران (Jimbaran Beach)

بدون شک ساحل جیمباران به دلیل سالن‌های آفتاب، صخره‌های مرجانی بسیار زیبا، هتل‌های لوکس و... تجربه یک تفریح کامل و به یادمانی را برایتان به وجود خواهد آورد. به طور کلی آرامش خاصی در این ساحل حاکم است و به همین خاطر مقصد ایده‌آلی برای استراحت گردشگران می‌باشد.

  • پورا تامان ایون-سلسله منگووی (Pura taman Ayun)

این معبد در سال 1634 توسط سلسه منگووی بنا شده است. جالب است بدانید معبد پورا تامان ایون جذابیت‌های دنیای قدیمی خود را به خوبی حفظ کرده است و بازدید از آن به کسانی که به تاریخ و معماری علاقمندند، پیشنهاد می‌شود.

  • ساحل کاسه‌ سبز (Green Bowl Beach)

بالی طیف وسیعی از سواحل را در دل خود جای داده است که ساحل کاسه سبز نیز یکی از زیباترین آن‌ها می‌باشد. در ساحل کاسه سبز شما می‌توانید علاوه بر تفریح‌های آبی از غارهای آهکی موجود در ساحل نیز بازدید به عمل آورید.

  • سالن و کلوب آینه (mirror Bali Lounge And Club)

از دیگر مکان‌های گردشگری بسیار محبوب سالن و کلوب آینه می‌باشد که با ورود به آن کلیسای جامع گوتیک به شما یادآوری خواهد شد و با سقف‌های بلند و پنجره‌های رنگ آمیزی شده شما را شگفت زده خواهد کرد.

  • آبشار گیتگیت (Gitgit Waterfall)

این آبشار تقریبا حدود 40 متر ارتفاع دارد که در فاصله 10 کیلومتری از سینگاراجا قرار گرفته است و  همراه با مناظر سرسبز و آب در حال ریزش و آب و هوای دل‌انگیز، یک مکان عالی برای دستیابی به آرامش می‌باشد.

  • مزارع برنج تگالالانگ (Tegalalang Rice Terraces)

مزارع برنج تگالالانگ در شمال منطقه اوبود قرار گرفته است که بدون شک با مناظر چشم‌نواز و آب و هوای دل‌انگیز خود روح شما را جلا خواهد داد. در این مزارع شما می‌توانید عکس‌های بسیار زیبایی از خود بگیرید و خاطرات سفرتان به بالی را ماندگارتر کنید.

  • پناهگاه میمون‌های اوبود (Sacred Monkey Forest Sancturay)

این پناهگاه در منطقه اوبود قرار گرفته است که وسعت آن حدود 12 و نیم هکتار می‌باشد و تقریبا بیش از 600 میمون دم بلند بالیایی را در خود جای داده است و مقصد بسیار مناسبی برای گشت و گذار دوستداران طبیعت می‌باشد.

  • ساحل رویایی (Dream Beach)

ساحل رویایی یکی دیگر از سواحل بسیار زیبای بالی می‌باشد که به دلیل آرامش خاطر آن در میان گردشگران به شهرت رسیده است و با رفتن به آنجا شما می‌توانید به منظره‌ای زیبا از اقیانوس دست یابید و لذت سفرتان را چند برابر کنید.

ساحل رویایی بالی

  • واتر بوم بالی (Waterbom Bali)

واتر بوم بالی واقع در جنوب کوتا تحت عنوان بهترین آبشار آسیا در بین گردشگران شناخته شده است. شما نیز می‌توانید در سفر به بالی به این پارک آبی بروید و با استفاده از امکانات آن یک روز پرهیجان را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

  • نمک دریایی بالی (Seasalt Seminyak)

نمک دریایی یکی از مکان‌های فوق‌العاده زیبای بالی می‌باشد که با غذاهای دریایی خوشمزه، پرسنل مهمان‌نواز، پخش موسیقی و... آماده میزبانی از گردشگران می‌باشد.

  • موزه نگری (Museum Negeri Propinsi Bali)

کسانی که قصد دارند فرهنگ بالی را به طور کامل کشف کنند، بازدید از موزه نگری بهترین گزینه می‌باشد. در این موزه تقریبا بیش از 10 هزار اثر هنری وجود دارد که جنبه‌های مختلفی از تاریخ، فرهنگ و... بالی را به زیبایی مورد بررسی قرار داده است.

  • ساحل بالانگان (Balangan Beach)

ساحل بالانگان با جنوب کوتا تقریبا 20 کیلومتر فاصله دارد که به خاطر ماسه‌های طلایی خیره کننده‌اش بسیار معروف است و اگر به هنگام غروب آفتاب در آنجا حضور داشته باشید با چشم‌اندازی جادویی و خارق‌العاده‌ای مواجه خواهید شد.

  • بازار هنر سوکاواتی (Sukawati Art Market)

بازار هنر سوکاواتی در دهه 80 بنا شده است که در آن به لوازم بسیاری از هنر معاصر دست خواهید یافت.

  • پیاده روی در ارتفاعات مرکزی (Campuhan Ridge Walk)

اگر قصد دارید که از خیابان‌های شلوغ بالی و ازدحام جمعیت به فضایی آرام پناه ببرید، ما به شما قدم زدن در مسیر پیاده‌روی ارتفاعات را پیشنهاد می‌کنیم. در این مسیر تصاویر بکر و زیبایی از طبیعت را مشاهده خواهید کرد که بسیار دل‌انگیز و روح‌نواز هستند.

  • کلوب اسکای دام (SkyDome Super Club)

در این ساختمان هفت سالن در پنج طبقه جای گرفته است که بهترین مکان برای سپری کردن یک شب هیجان‌انگیز در بالی می‌باشد. شما می‌توانید همه روزه از ساعت 4 عصر به بعد به این کلوب بروید و به رقص و آواز بپردازید.   

  • راک باربالی (Rock Barbali)

در این مکان مجموعه‌ای از دی‌جی‌های مشهور جهان به منظور تنظیم روحیه افراد موسیقی‌های هیجان‌انگیز و خارق‌العاده‌ای را پخش می‌کنند.

  • استیک و غذاهای دریایی داوا (Dava Steak And Seafood)

داوا از جمله‌ مکان‌های بسیار محبوب در بالی است که به دلیل وعده‌های غذایی فوق‌العاده باکیفیت و خوشمزه، مهمان‌نوازی، پرسنل مجرب، فضای لوکس و مدرن و... به شهرت رسیده است.

  • کافه گل زرد (Yellow Flower Cafe)

کافه گل زرد یکی از کافه‌های بسیار دنج و زیبای بالی می‌باشد که در میان یک فضای کاملا سرسبز قرار گرفته است. بدون شک صرف یک نوشیدنی در این کافه بسیار لذت‌بخش و آرامش‌بخش خواهد بود.

کافه گل زرد بالی

  • بازار شب سانور (Sanur Night Market)

این بازار دارای انواع مواد غذایی و غذاهای بالیایی می‌باشد که تمامی غذاها دقیقا در جلو چشمان شما طبخ می‌شوند.

  • کلوب ساحلی (Sundays Beach Club)

کلوب ساحلی یکی از مقاصد پرطرفدار در بین گردشگران می‌باشد که با رفتن به آنجا می‌توانند شب تا صبح را به تفریح و خوش‌گذرانی بپردازند و لذت ببرند.

  • معبد پورا اولون دانو براتان (Pura Ulun Danu Bratan)

معبد پورا اولون دانو براتان از جاذبه‌های دیدنی بالی می‌باشد که اطراف آن کاملا توسط آب محاصره شده است و زیبایی‌های منحصر به فردی را برای ارائه به گردشگران در خود جای داده است.

  • پیاده روی در جاده سرزنده (Poppies Lane – Lively Walks)

این مسیر یک جاده میانبر در بالی می‌باشد که سبب شده است تا مسیر اسکوترها، اتومبیل‌ها و تاکسی‌ها به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. به علاوه شما می‌توانید در این مسیر پیاده روی کنید و لذت ببرید.

  • نوار سبز بالی (Bali Swing – Lush Green Plantations)

این منطقه یکی از زیباترین مکان‌های بالی می‌باشد که اغلب مردم بیشتر به منظور گرفتن عکس‌های زیبا و جذاب برای شبکه‌های اجتماعی از آنجا دیدن می‌کنند.

  • رستوران میتیس (Metis Bali)

میتیس از رستوران‌های مشهور بالی می‌باشد که شما می‌توانید از غذاهای متنوع و محلی بالی سفارش دهید و دلی‌ از عزا درآورید.

رستوران میتیس بالی

  • جزیره نوسا پنیدا (Nusa Penida)

جزیره نوسا پنیدا از زیبایی‌های غیرقابل انعطاف‌پذیر بالی می‌باشد که اقامت در آن برای کسانی که می‌خواهند تعطیلات خود را در جایی آرام سپری کنند، پیشنهاد می‌شود.

  • بازار هنر اوبود (Ubud Art Market)

کسانی که به هنر علاقمند هستند و تمایل دارند که چند قطعه خاص و ویژه از صنایع دستی بالی در منزلشان داشته باشند، حتما سری به بازا هنر اوبود بزنند.

  • آبشار سکومپول (Sekumpul Waterfall)

آبشار سکومپول یکی دیگر از آبشارهای معروف بالی می‌باشد که بدون شک بازدید از آن بسیار هیجان‌انگیز و دلپذیر خواهد بود.

  • پارک گارودا ویشنو (Grauda Wishnu)

گارودا ویشنو یک پارک فرهنگی در منطقه بادونگ می‌باشد که معنویت، طبیعت، صلح و فرهنگ را یکجا در کنار هم برای گردشگران به نمایش می‌گذارد.

  • مزارع سرسبز Jatiluwih (Jatiluwih Green Land)

Jatiluwih یکی از مزارع برنج بالی می‌باشد که چشم‌انداز زیبا و رنگ سبز آن شما را مجذوب خود خواهد کرد.

مزرعه برنج بالی

سخن پایانی

در این مقاله از کایت مابه معرفی جاذبه‌های برتر بالی پرداختیم. همان‌طور که مطالعه کردید بالی دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی می‌باشد که هر کدام از آن‌ها با زیبایی منحصر به فرد خود گرشگران را به سمت خود جلب می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از سفر به بالی سری به مجله گردشگری کایت  بزنید تا اطلاعات بیشتری از این جزیره زیبا به دست آورید و سفر فراموش‌نشدنی و بدون مشکلی را تجربه کنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید