پاتایا و محبوبترین مناطق از نظر گردشگران ایرانی و خارجی
حامد مقتدایی 1398/10/12 1120 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



آیا با مناطق محبوب پاتایا از نظر گردشگران ایرانی و بین‌المللی، جزیره‌ای مملو از جاذبه‌های تفریحی و مهیج از معابد و موزه‌ها تا سواحل و خیابان‌ها آشنایی دارید؟.


معرفی مناطق محبوب پاتایا

در این مقاله راهنمای کاملی را از شش مورد از محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین مناطق در تور پاتایا مطالعه خواهید کرد: 


1. وات را کائو یای

یکی از بزرگترین معابد بودا که به نام تپه بزرگ بودا نیز شناخته می‌شود و کاهنان و پرستشگران محلی بسیاری را در حین بازدید از آن به عنوان یکی از مناطق محبوب پاتایا شاهد خواهید بود. پیاده‌روی تا بالای این تپه بسیار فعالیتی دوست‌داشتنی خواهد بود، اما لازمه انجام این کار، برخورداری از وضعیت جسمانی مناسب است. نمی‌توان به تایلند سفر کرد و فرهنگ و مذاهب سنی آن را خصوصاً در این معبد، یکی از محبوب‌ترین مناطق محبوب پاتایا تجربه نکرد. محلی‌ها و توریست‌ها به این محل علاقه خاصی دارند و پس از بالا رفتن از تپه با یک مجسمه بودای 18 متری که در فاصله 100 متری بالاتر از دریا نشسته است مواجه خواهید شد. از این فاصله می‌توانید به سواحل جومتین و پاتایا، از دیگر مناطق محبوب پاتایا دید داشته باشید. شما می‌توانید هم در طول پیاده‌روی و پله‌نوردی و هم از کنار معبد و مجسمه بودا و چشم‌انداز آن تصاویری خارق‌العاده تهیه کنید. 


وات-را-کائو-یای-از-مناطق-محبوب-پاتایا

2. باغ گیاه‌شناسی گرمسیری نانگ نوچ

یک باغ آرامش‌بخش و به دور از هرگونه سروصدا و شلوغی شهر، یکی از مناطق محبوب پاتایاست که می‌توانید در آن از تماشای گل‌های گرمسیری و چشم‌اندازهای خارق‌العاده آن لذت ببرید. این باغ‌های مدال‌‌آور و افتخارآفرین برای پاتایا، میزبان زیباترین گل‌ها و گیاهان جهان هستند و هوایی بسیار مطبوع و سالم را می‌توانید در این باغ، از مناطق محبوب پاتایا استشمام کنید، هوایی که هیچگاه در تهران آن را تجربه نخواهید کرد. در این باغ گیاه‌شناسی می‌توانید تصاویری بسیار جذاب و تماشایی از خودتان و خانواده‌تان تهیه کنید. 


باغ-گیاه‌شناسی-گرمسیری-نانگ-نوچ-از-مناطق-محبوب-پاتایا

3. خیابان پیاده‌روی

یکی از فوق‌العاده‌ترین مناطق محبوب پاتایا برای تماشای گشت‌وگذار و تردد مردم، یک خیابان بسته‌شده و پر از محل‌های سرو نوشیدنی، کافه‌ها و رستوران‌ها. یکی از بهترین مناطق محبوب پاتایا که می‌توانید یک زندگی شبانه واقعی را در آن تجربه کنید. شما به پاتایا سفر نمی‌کنید که بخوابید، قصدتان از سفر به این شهر تجربه زندگی شبانه است و اینجا یکی از بهترین مناطق محبوب پاتایا برای انجام این کار است. اگر به دنبال جایی برای خوردن بهترین غذا، نوشیدنی و خوشگذرانی هستید و از صدای موسیقی‌ بلند اذیت نمی‌شوید، راست کار خودتان همین پاتایاست. با دوستان‌تان و همسرانتان اگر پایه باشند می‌توانید شب را در رستوران‌ها و محل‌های سرو نوشیدنی و مراکز سرگرم‌کننده‌ای که دارد، در یک چشم به هم زدن صبح کنید. 


خیابان-پیاده‌روی-از-مناطق-محبوب-پاتایا

4. ریپلیز بیلیو اُر نات

یکی از بهترین مناطق محبوب پاتایا برای کودکان همراه با جاذبه‌های بسیار و فعالیت‌های سرگرم‌کننده که یک روز کامل گشت‌وگذار در آن از شما وقت می‌گیرد. اینجا زنجیره‌ای از موزه‌هاست که به عنوان یکی از مناطق محبوب پاتایا، در آن شاهد عجیب‌وغریب‌ترین چیزها در جهان خواهید بود. در این مجموعه بیش از 300 مورد تماشایی وجود دارد. در این مجموعه موزه به عنوان یکی از مناطق محبوب پاتایا می‌توانید از یک ژگوار که در واقع یک قایق‌موتوری است تا نسخه‌ای شبیه‌سازی‌شده از چوب کبریت بازدید کنید. در واقع، زمانی‌که در این موزه وقت می‌گذرانید، با تنوع عجیب‌وغریب‌ترین وقایع در مورد جهان کاملاً سرگرم و متعجب می‌شوید. 10 محوطه موضوعی متفاوت در این موزه وجود دارد که هرکدام‌‎شان ویژگی‌های خاص خود را دارند، از هزارتوی بی‌نهایت که در آن گم می‌شوید تا عکس‌برداری از خودتان در کنار سلبریتی‌های مشهور مومی‌شده که این مکان را به یکی از مناطق محبوب پاتایا بدل می‌کند. 


ریپلیز-بیلیو-اُر-نات-از-مناطق-محبوب-پاتایا

5. فلایت آو گیبون

یک گشت یک روزه در نزدیکی شهر که خوراک عاشقان سوزاندن آدرنالین در فعالیت‌های مهیج است. فلایت آو گیبون در خارج پاتایا یکی از مناطق محبوب پاتایا بوده و به شما این شانس را می‌دهد تا زوایای بسیار متفاوتی را از طریق زیپ‌لاین‌ها و آویزان‌شدن از آن فواصلی طولانی در جنگل طی کنید. شاید این کار خطرناک باشد، اما این مسیر کاملاً ایمن بوده و سالیان سال است که شهرت این محل آن را به یکی از مناطق محبوب پاتایا بدل کرده است. اینجا موقعیت مشهوری در پاتایا بوده و پیدا کردن ثبت نام در تور آن کار سختی نیست. البته فراموش نکنید که می‌توانید با تمامی اعضای خانواده‌تان به آن بروید؛ هرچند برخی موانع در طول مسیر تعبیه‌ شده‌اند که مختص بزرگسالان است، اما گزینه‌های متعدد بسیار زیادی هم وجود دارد، که کودکان را به فلایت آو گیبون یکی از مناطق محبوب پاتایا علاقمند می‌سازد.


فلایت-آو-گیبون-از-مناطق-محبوب-پاتایا

6. کو لارن

بهترین نقطه ساحلی در خارج شهر پاتایا، جزیره‌ای کوچک با 6 ساحل متفاوت که گاهی‌اوقات برای فرار از شهر و تجربه چیزهای جدید، در فاصله 7 کیلومتری از پاتایا، به یکی از بهترین مناطق محبوب پاتایا بدل شده است. برای سفر به آن می‌توانید در هتل‌ها و ریزورت‌های نزدیک آن هم اقامت کنید و در طول روز در فضای شنی، آفتاب بگیرید. پیش از اقدام به رفتن به این ساحل، باید قایق مورد نظر خود را رزرو کنید.  


کو-لارن-از-مناطق-محبوب-پاتایا

در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با توضیحاتی جذاب و خواندنی از مناطق محبوب پاتایا، از باغ گیاه‌شناسی گرمسیری نانگ نوچ تا ساحل کو لارن آشنا کردیم. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور پاتایا راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید