‫5 تا از تفریحات کیش که بمب آدرنالین را فعال می‌کنند
7959 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

5 تفریحی پر هیجان در تور کیش که باید انجام دهید


کیش عروس جزیره‌های خلیج‌فارس است که بسیاری از گردشگران برای ایران‌گردی کیش را انتخاب می‌کنند. کیش طبیعتی بی‌نظیر دارد که در ساحل آن، بسیاری از تفریحات آبی مثل؛ غواصی، اسکی روی آب، کشتی کروز و ... است. در این مقاله کایت علاوه بر معرفی کردن تفریحات آبی به تفریحات پرطرفدار دیگری که در تور کیش باید انجام دهید را بیان می‌کنیم تا از لحظه به لحظه سفر با تور کیش لذت ببرید.


5 تفریحی پر هیجان در تور کیش

1-تجربه غواصی در جزیره با تور کیش


با غواصی وارد دنیایی از جاذبه‌های طبیعی در زیر دریا می‌شویم که این تصاویر را از یاد نخواهیم برد. انواع ماهی‌های رنگارنگ خلیج و مرجان‌های زیبای کف دریا که خودنمایی می‌کنند؛ همه و همه از دنیای مسحورکننده زیر دریا است که با غواصی در تور کیش آن را کشف می‌کنیم. جالب است بدانید که برای غواصی کردن در تور کیش نیازی نیست که شما به صورت حرفه‌ای غواصی کردن را بلد باشید، تنها کافیست با یک جلسه آموزش توانایی غواصی را کسب کنید.

غواصی در جزیره با تور کیش

2- محبوب‌ترین تفریحات ساحلی در تور کیش


علاوه بر تفریح پرطرفدار غواصی در خلیج فارس در کنار ساحل جذاب جزیره، می‌توانید از دیگر تفریحات آبی مثل؛ اسکی روی آب، دوچرخه سواری در کنار ساحل و رزرو اسکوتر برقی از پرطرفدارترین جاذبه‌هایی است که گردشگران در تور کیش از آن لذت می‌برند. 51 کیلومتر پیست دوچرخه‌سواری و اسکوتر در کنار ساحل زیبای کیش وجود دارد که اوقات به یاد ماندنی را با دوچرخه می‌توانید در تور کیش سپری کنید. در بسیاری از هتل‌ها می‌توانید اسکوتر یا دوچرخه دلخواه خود را رزرو کنید و تا کنار ساحل رکاب بزنید.

محبوب‌ترین تفریحات ساحلی در تور کیش

3- هیجان در پیست 400 متری باگی در تور کیش


یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات در تور کیش هیجان باگی سواری است؛ باگی خودروهای چهارچرخ کوچکی است که بمب آدرنالین شما را فعال می‌کند. در تور کیش از پیست 400 متری سافاری و باگی دیدن کنید. شما با باگی‌سواری گروهی هم می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری کیش مثل؛ کشتی یونانی، درخت سبز بسیار زیبای کیش و کلبه هور دیدن کنید.

 پیست 400 متری باگی در تور کیش

4- کنسرت‌ و جنگ‌های شاد تور کیش رو از دست ندید


در هر زمانی که شما به کیش سفر کنید کنسرت‌های خوانندگان معروف را می‌توانید در تور کیش شرکت کنید و لذت ببرید در شب‌های زیبای کیش هم جنگ‌های متنوع و شادی برگزار میشه که طرفداران زیادی داره و صدای شادی و خنده شرکت‌کنندگان به گوش می‌رسه.

کنسرت‌ و جنگ‌های شاد تور کیش
5-پیست کارتینگ و موتور سواری در تور کیش


حتی اگر رانندگی بلد نیستید نیز می‌توانید از هیجان ماشین‌سواری در پیست کارتینگ تور کیش لذت ببرید که ایمنی آن تضمین شده است. درست است که این ماشین‌های کوچک، تک نفره هستند اما پیشنهاد می‌شود که برای رفتن به کارتینگ حتما دسته جمعی و با دوستانتان بروید که شور و هیجان را با هم تجربه کنید. علاوه بر کارتینگ و اتوموبیل سواری، انواع و اقسام موتورهای درجه یک در جزیره کیش کرایه داده می‌شود که می‌توانید در پیست‌های پر پیچ موتورسواری هیجان را چاشنی سفر خود در جزیره زیبای کیش کنید.

پیست کارتینگ و موتور سواری در تور کیش

سخن آخر مقاله 5 تفریحی پرطرفدار در تور کیش:


شاید از خود بپرسید که چرا خرید کردن و پاساژگردی را جزء تفریحات کیش ندانسته‌ایم در این مقاله صرفا به فعال شدن آدرنالین شما پرداختیم، البته درست است که برای خیلی از افراد پاساژگردی و خرید کردن هیجان‌انگیز است اما در مقالات بعدی در تور کیش به معرفی مراکز خرید کیش و شکم‌گردی اختصاص می‌دهیم.

سخن آخر

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید