بهترین گوشی های موبایل برای اهل سفر
5656 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


امروزه گوشی های موبایل یکی از اصلی‌ترین ابزارها در سفر محسوب می‌شوند و مسافرت رفتن بدون داشتن یک گوشی هوشمند، برای بسیاری از افراد تقریبا غیر ممکن است. اما چه تلفن هوشمندی مناسب سفر است؟ یک گوشی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ هنگام خرید یک موبایل برای سفر، چه ویژگی‌هایی را باید در نظر بگیریم؟ این‌ها سوالاتی هستند که در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد.


معرفی گوشی های موبایل مخصوص سفر


پیش از اینکه بگوییم چه موبایلی برای سفر مناسب‌تر است، باید نیازهای خود را از خرید مشخص کنیم. به عنوان مثال، بسیاری از گردشگران دوست دارند گوشی هوشمند آنها دوربین سلفی قدرتمندی داشته باشد تا بتوانند لحظه‌های خاطره‌انگیز خود از سفر به کشورهای مختلف را با کیفیتی بالا ثبت کنند. در سوی دیگر، برخی توریست‌ها می‌گویند طول عمر بالای باتری بیش از هر چیزی برای آنها مهم است و نمی‌خواهند هنگام ثبت عکس از یک منظره جذاب، قرار دادن یک پست در شبکه‌های اجتماعی یا در میان یک مکالمه تصویری با دوستان، ناگهان موبایل آنها خاموش شود.بر همین اساس، در وبسایت کایت بهترین گوشی های موبایل مخصوص سفر را بر اساس نیاز افراد مختلف، معرفی خواهیم کرد.


1.بهترین گوشی موبایل مخصوص مسافرت برای عکاسی


اگرچه گوشی های هوشمند هیچ‌وقت نمی‌توانند جای دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای را بگیرند، اما دوربین برخی از آنها واقعا به اندازه‌ای قوی هست که بتوان در موقعیت‌های مختلف، تصاویر را با کیفیتی بسیار مطلوب ثبت کرد. در واقع، این موضوع بهانه‌ای شده است تا بسیاری از گردشگران به جای خرید جداگانه دوربین، یک گوشی قدرتمند را خریداری کرده و از مزایای آن استفاده کنند.
اگر می‌خواهید برای تور بعدی کایت یک موبایل جدید با بهترین دوربین را بخرید، ما گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم. گوشی Galaxy S10+ به دوربینی سه‌گانه با دو سنسور 12 و یک سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده است و علاوه بر کیفیت بسیار بالای عکاسی، قادر به ضبط ویدیوهای خیره‌کننده نیز هست. اگر از سلفی‌بازان حرفه‌ای هستید هم بهتر است بدانید این گوشی در بخش جلویی، دوربینی دوگانه با دو سنسور 10 و 8 مگاپیکسلی داشته و انتخاب اول بسیاری از سلفی‌بازان حرفه‌ای است.
اگر به دنبال یک موبایل میان رده مخصوص سفر با دوربین قدرتمند هستید، گوشی Galaxy A70 با سه دوربین 32، 8 و 5 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، بهترین انتخاب خواهد بود. گووشی P30 Lite هواوی دیگر موبایلی است که با سه دوربین 24، 8 و 2 مگاپیکسلی در بخش پشتی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، با قیمتی کمتر به فروش می‌رسد.

بهترین گوشی موبایل برای عکاسی


2. بهترین گوشی موبایل برای اهل سفر با باتری قوی


یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام خرید گوشی مخصوص سفر باید در نظر داشته باشید، طول عمر بالای باتری است. برخی از کاربران می‌گویند تصاویر و ویدیوها را با دوربین عکاسی هم می‌توان ثبت کرد؛ در عوض، باتری گوشی هوشمندشان باید به اندازه‌ای قوی باشد که با یک بار شارژ، چند روز بتوان از آن استفاده کرد.
اگر شما هم از این دسته هستید و می‌خواهید موبایلی با شارژدهی بالا و در عین حال قدرتمند را داشته باشید، ما گوشی گلکسی ام 30 سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم. Galaxy M30 یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ با صفحه نمایشی باکیفیت و دوربین پشتی سه‌گانه است و باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی آن، شما را برای چند روز از شارژ کردن بی‌نیاز خواهد کرد. البته، طبیعی است که میزان شارژدهی دستگاه کاملا به نوع استفاده شما بستگی خواهد داشت.
گلکسی M20 و موتورولا G7 Power با باتری‌های 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی و همچنین گلکسی A70 با باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی، از دیگر محصولات خوش‌قیمتی هستند که همین حالا می‌توانید خریداری کنید.

بهترین گوشی هز لحاظ باتری


3. بهترین گوشی مخصوص سفر با حافظه زیاد


اگر اهل سفر باشید، حتما می‌دانید که همیشه راه‌های بی‌شماری برای لذت بردن از مسیرهای طولانی وجود دارد؛ مثل گوش کردن به موزیک‌های دلخواه یا بازی کردن با گوشی. یکی دیگر از بهترین کارها، تماشای فیلم در طول مسیر یا در زمان استراحت است. اگر پیش از سفر به استانبول، باکو یا هریک از شهرهای خارجی دیگر، چنین برنامه‌ای را برای خود چیده‌اید، حتما به تلفن هوشمندی با حافظه داخلی بسیار زیاد و البته پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیاز خواهید داشت.
گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ، یکی از قدرتمندترین موبایل های موجود در بازار است که گران‌ترین نوع آن با 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این دستگاه همچنین از کارت حافظه میکرو SD تا حداکثر ظرفیت 1 ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند؛ این یعنی هرچقدر می‌خواهید فیلم روی دستگاه ذخیره کنید و حجیم‌ترین بازی‌های اندرویدی را موبایل‌تان داشته باشید. به علاوه، خریداران گلکسی اس 10 پلاس می‌توانند ساعت‌ها ویدیوی 4K از مکان‌های دیدنی مختلف را بدون نگرانی از تمام شدن فضا ضبط کنند. آیفون ایکس اس مکس با حافظه داخلی 512 گیگابایتی هم یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود.

بهترین گوشی مخصوص سفر با حافظه زیاد


4. بهترین موبایل برای ماجراجویان


برای افرادی که عاشق ماجراجویی و گردش هستند و نمی‌توانند دائما به فکر مواظبت از موبایل ظریف و گران‌قیمت‌شان باشند، یک پیشنهاد ویژه داریم: گوشی دوجی اس 60 (Doogee S60) را بخرید.
دوجی یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در زمینه تولید گوشی های مقاوم است و S60، از محصولاتی‌ست که قطعا از خرید آن پشیمان نخواهید شد. این گوشی به دوربینی 21 مگاپیکسلی برای ثبت لحظه‌های ناب مجهز شده و بدنه آن در برابر آب، گرد و غبار، ضربه، شوک و سقوط (از ارتفاع 1.8 متری روی بتن) مقاوم است. به این موارد، باتری بزرگ و بسیار قدرتمند 5580 میلی‌آمپر ساعتی را هم اضافه کنید تا با دستگاهی تمام‌عیار روبه‌رو باشیم.
S60 جدیدترین گوشی مخصوص سفر دوجی نیست و در صورت تمایل می‌توانید مدل‌های جدیدتر همچون S90 را با قیمت، امکانات و قابلیت‌های بیشتر خریداری کنید.

بهترین موبایل برای ماجراجویان

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید