برای ورود به شهر دبی نیاز به دریافت ویزا دارید. ویزای امارات انواع مختلفی دارد و با توجه به هدف سفر برای فرد متقاضی صادر می‌گردد. ویزای توریستی دبی یکی از پرطرفدارترین ویزاهای کشور امارات است که به صورت 14 روزه صادر می‌شود و به مدت 2 ماه اعتبار دارد. در صورتی که قصد دارید بیشتر از 14 روز در دبی بمانید، باید ویزای خود را تمدید کنید، در غیر این صورت ملزم به پرداخت جریمه خواهید بود. در این بخش در مورد ویزای امارات - دبی صحبت می‌کنیم و اطلاعاتی در رابطه با نحوه تمدید ویزا، مدارک موردنیاز و هزینه آن در اختیارتان قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

تمدید ویزای دبی

افرادی که ویزای 14 روزه امارات را دریافت می‌کنند در صورت نیاز می‌توانند ویزای خود را تمدید کرده و مدت بیشتری را در این کشور اقامت داشته باشند. انواع دیگر ویزاهای توریستی شامل ویزای یک‌ماهه و سه‌ماهه نیز قابل تمدید می‌باشند. اگر در دبی هستید و تاریخ ویزای شما رو به اتمام است، باید سریعا برای  تمدید اقدام نمایید. این کار را تا 10 روز پس از  تمام شدن تاریخ اعتبار ویزا می‌توانید انجام دهید. در صورتی که در این مدت اقدامی نکنید، دیگر اجازه این کار را ندارید. بنابراین، تاریخ اعتبار ویزای خود را به یاد داشته باشید و حداقل تا دو روز قبل از اتمام، مرحل تمدید ویزای خود را انجام دهید.

مدارک موردنیاز برای تمدید ویزای دبی عبارتند از:

  • اسکن مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی
  • اسکن گذرنامه
  • پرداخت هزینه تمدید

البته در نظر داشته باشید با توجه به اینکه باید از کارگزار قبلی ویزا برای تمدید کمک بگیرید، احتمالا تمامی مدارک مورد نظر را در پیش خود داشته باشند و از شما درخواست ارسال مجدد مدارک را نکنند.

تمدید ویزا تنها یک بار انجام می‌شود و مدت اعتبار ویزای تمدید شده نیز به اندازه همان ویزای قبلی می‌باشد. هزینه تمدید ویزا با توجه به نوع ویزا متفاوت است که می‌توانید در جدول زیر هزینه تمدید انواع ویزای امارات را مشاهده بفرمایید.


 قیمت

نوع ویزا

50 درهم

14 روزه توریستی + بیمه

50 درهم

14 روزه فوری + بیمه

1100 درهم

30 روزه (یکبار ورود) + بیمه

1100 درهم

30 روزه (چندبار ورود) + بیمه

2100 درهم

3 ماهه (یکبار ورود) + بیمه

2100 درهم

3 ماهه (چندبار ورود) + بیمه

غیرقابل تمدید

96 ساعته + بیمه

  غیرقابل تمدید

48 ساعته + بیمه


به این نکته توجه داشته باشید که برای تمدید ویزا باید از طریق همان کارگزاری اقدام نمایید که از ویزای اصلی خود را دریافت نموده‌اید. در واقع هیچ کارگزار دیگری نمی‌تواند کار تمدید ویزای شما را انجام دهد. برای تمدید ویزا با نماینده خود در ایران تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. اگر مستقیما از طریق یک کفیل در دبی اقدام به دریافت ویزا نموده‌اید، برای تمدید ویزای دبی نیز مجددا به همان کارگزار مراجعه نمایید.  

تمدید ویزای دبی

جریمه عدم تمدید ویزای دبی

اگر تاریخ اعتبار ویزا دبی به اتمام رسیده باشد و بدون تمدید ویزا، هم‌چنان در کشور امارات حضور داشته باشید، باید بابت هر روز اقامت در این کشور جریمه پرداخت کنید. میزان جریمه ویزای دبی در حال حاضر، 100 درهم امارات برای هر روز می‌باشد. به عنوان مثال اگر 10 روز از اعتبار ویزای شما گذشته باشد و تمدید ویزا انجام نشده باشد، در هنگام خروج از امارات مبلغ 1000 درهم به عنوان جریمه دریافت می‌گردد. مبلغ جریمه از طریق درگاه‌های ورودی فرودگاه، بنادر دریایی و مرزهای زمینی این کشور قابل پرداخت است. هم‌چنین می‌توانید جریمه عدم تمدید ویزا را از طریق دفاتر مهاجرت واقع در دبی نیز پرداخت نمایید.

تمدید ویزای دبی

در این مقاله در مورد ویزای امارات صحبت کردیم و اطلاعاتی در رابطه با نحوه تمدید ویزای دبی، مدارک موردنیاز و هزینه آن در اختیارتان قرار دادیم. همان‌طور که گفتیم، کارهای مربوط به دریافت ویزا را باید از طریق یک شرکت کارگزاری در کشور امارات دنبال کنید. برای انجام این کار کافیست فرم درخواست ویزا را به همراه سایر مدارک به یک آژانس گردشگری معتبر تحویل دهید و باقی کارها را به نمایندگان آژانس بسپارید. آن‌ها با شرکت‌های کارگزاری دبی ارتباط برقرار کرده و از این طریق مراحل دریافت ویزا را انجام می‌دهند.  برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید با شماره 75097700-021 تماس بگیرید و سوالات خود را از کارشناسان کایت بپرسید.

سوالات متداول

پرتکرارترین سوالات مسافران کایت در مورد ویزا را در اینجا بخوانید.

به غیر از ویزای 48 ساعته و 96 ساعته دبی، سایر ویزاها قابل تمدید هستند.
هزینه تمدید ویزای دبی به نوع ویزا بستگی دارد. هزینه تمدید ویزای توریستی 14 روزه در حال حاضر 50 درهم می‌باشد.
هر ویزا را تنها یک بار می‌توان تمدید کرد. مدت اعتبار تمدید نیز به همان اندازه ویزای اصلی می‌باشد.
اگر مدت زمان اعتبار ویزا تمام شود، مسافر به ازای هر روز اقامت در دبی ملزم به پرداخت جریمه می‌باشد. برای این‌که مشمول پرداخت جریمه نشوید، حداقل دو روز قبل از اتمام تاریخ اعتبار ویزا برای تمدید آن اقدام نمایید.
خیر، تمدید ویزا از طریق شرکت‌های کارگزاری داخل امارات امکان‌پذیر است و نیاز به خروج از کشور نیست. می‌توانید این کار را با کمک آژانس‏ گردشگری که از طریق آن اقدام به دریافت ویزا کرده‌اید، انجام دهید.   
بله، ویزای توریستی دبی به صورت 14 روزه، یک‌ماه و سه‌ماهه صادر می‎شود. در صورتی که فرد بخواهد بیشتر از این زمان در کشور امارات بماند، می‌تواند ویزای خود را تمدید نماید.
بله،  با ویزای دبی می‌توانید به تمامی شهرهای امارات از جمله شارجه و ابوظبی نیز سفر کنید.

نظرات، تجربیات و سوالات

  • 1400/11/01

    سلام . مدت اعتبار جهت ورود به امارات در ویزا ۲ ماه میباشد آیا میتوان این زمان را نیز تمدید کرد؟ و دومین سوال اینکه اگه در آخرین روز اعتبار ورود به امارات وارد آن کشور شدیم آیا ۱۴ روز ویزا از زمان ورود شروع میشود یا خیر؟

  • 1401/02/15

    سلام من ویزای توریستی ۳ماهه سینگل دارم و الان هم امارات هستم. حدودا ۲ هفته دیگه مدت زمان ویزام تموم میشه. آیا امکانش هست بدون خروج از کشور ویزام رو مجدد ۳ ماهه تمدید کنم؟ با تشکر

  • 1401/03/30

    سلام، من ویزای سه ماهه امارات دارم و یک مرتبه هم تمدید کردم و الان شیش ماه هست در امارات هستم، آیا برای بار دوم هم می تونم بدون خروج از امارات تمدید کنم که سه ماه دیگه هم اینجا باشم ؟

  • 1401/04/04

    سلام من با ویزای سیاحتی وارد امارات شدم و بعد یک ماه دوباره هم تمدید کردم برای سه ماه آیا دوباره بدون خارج شدن از امارات میتوانم تمدید کنم اگر نمتوانم پس باید چی کنم تشکر

  • 1401/06/30

    سلام وقتتون بخیر من ویزای 14 روزه گرفتم و 14 شب میخوام بمونم و روز پانزدهم برگشتمه امکانش هست یا جریمه میشم

  • 1402/01/20

    سلام. وقت بخیر. ببخشید ویزا های ک از ۳ماهه که تمدید نمیشدن و به ۲ماه کاهش یافتن هنوز همونجورین یا که باز ویزای ۳ماهه با تمدید در امارت برگشته یا ن ؟

  • 1402/01/20

    سلام ببخشید ویزا های ۳ماهه ک تمدید میشدن تو امارات هنوز هم غیر فعال هستن یا که درست شدن ؟

  • 1402/02/15

    سلام خسته نباشي مابراي توردبي اقدام كرديم چهارنفرسه نفرمون ويزامون اومده اماويزاي من نيومده وازشون ميپرسم چراويزاي من نيومده ميگن كه اون ازسمت سفارت دبي تشابهه اسمي بوددوباره صادركردن كه بيادحالاما١٠روزديگه پروازداريم حالابنظرشماويزاي من تاقبل ازپروازمياد

  • 1402/07/06

    سلام عصر بخير من ويزاي يكماهه امارات دارم و الان دو هفته تا پايان ويزام مونده منتها دسترسي به كارگزاري كه ويزا را براي من گرفته ندارم چگونه ميتونم در امارات و بدون خروج از اين كشور ويزام رو تمديد كنم؟

  • 1403/02/04

    سلام من ویزای یک ماهه دبی دارم آیا امکان داره برا ۳ ماهه تمدید کنم؟

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید