بهترین رستوران‌های قطر| رستوران عالی در دوحه
ضحا اکبری 1401/03/01 2174 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

قطر کشوری کوچک در غرب آسیاست که در چند سال گذشته پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف داشته و هر آن چیزی که باید در یک کشور پیشرفته پیدا شود برای شهروندان و مسافرانش فراهم کرده است. این کشور دارای زیر ساخت‌های اساسی و پیشرفته، هتل‌های لوکس و تفریحات هیجان انگیز است، اما ما قصد داریم در این مقاله در مورد بهترین رستوران‌های قطر که جذابیت خاصی دارند و عموما در دوحه واقع شده‌اند صحبت کنیم، اگر تصمیم دارید با تور به قطر سفر کرده و در رستوران‌های زیبایش غذاهای خوش طعم میل کنید ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید. 


بیشتر بخوانید : در سفر به کشور قطر چه چیزهایی بخریم؟

رستوران عربی الشرفه

رستوران الشرفه، یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های شهر دوحه و حتی کشور قطر است که در مرکز شهر دوحه واقع شده و چشم اندازی از ساختمان‌های بلند دوحه دارد که مخصوصا در شب‌ها بسیار دیدنی است. این رستوران به خاطر سقف و دیوارهای شیشه‌ایش معروف است و از داخل آن می‌توان برج‌های مرتفع دوحه را تماشا کرد. در رستوران الشرفه انواع غذاهای عربی و مدیترانه‌ای سرو شده و میهمانان می‌توانند از طعم غذاهایی خوشمزه در محیطی لوکس، آرام و جذاب لذت ببرند.

رستوران فرانسوی ایدام

در شهر دوحه علاوه بر رستوران‌های عربی رستوران‌هایی با غذای ملل دیگر نیز وجود دارد، از جمله‌ی این رستوران‌ها می‌توان به رستوران ایدام اشاره کرد که یک رستوران فرانسوی در دوحه است و در آن غذاهای فرانسوی سرو می‌شود. محل رستوران ایدام در نزدیکی موزه‌ی هنرهای اسلامی شهر دوحه است و انواع ماهی، گوشت شتر سرخ شده، خرچنگ پخته و... غذاهای معروف و خوش طعم این رستوران هستند.

بیشتر بخوانید : راهنمای سفر به قطر

رستوران بین المللی مارکت

یکی از رستوران‌های بین المللی شهر دوحه، رستوران مارکت است، این رستوران دارای دکوراسیون چشم نواز و نور پردازی‌های حرفه‌ای و جذاب است و در آن صنایع دستی قطر به چشم می‌خورد. غذاهای عربی، آسیایی و اروپایی در رستوران مارکت ارائه می‌شوند و قطعا مشتریان از خوردن غذا در چنین شرایطی لذت خواهند برد.

رستوران عربی الهورابا

رستوران الهورابا یک رستوران عربی است که در یکی از معروف‌ترین هتل‌های دوحه یعنی هتل شرایتون قرار دارد، این رستوران در اصل رستورانی عربی است و بیشتر غذاهای عربی در آن سرو می‌شود، اما میهمانان می‌توانند در صورت تمایل در آن غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای نیز میل کنند.

رستوران هانترز روم اند گریل

 رستوران هانترز روم، از جمله رستوران‌های دوحه است که در آن غذاهای کبابی و سرخ شده ارائه می‌شود، معروف‌ترین غذای این رستوران، استیک آن می‌باشد که به شیوه‌ی رستوران‌های اروپایی طبخ شده و بسیار لذیذ است. در رستوران هانترز روم امکانات فراوانی از جمله موسیقی زنده، صندلی کودک، اینترنت رایگان و... وجود دارد که لذت بودن در آن را چندین برابر می‌کند.

رستوران بین المللی کیو

رستوران کیو یکی از زیباترین و جذاب‌ترین رستوران‌های قطر است که در ساحل جزیره‌‌ی بنانا و بر روی آب قرار دارد، این رستوران با یک پل چوبی به ساحل متصل شده و منظره‌ی زیبایی خصوصا در شب‌ها دارد. در رستوران کیو غذاهای قطری و اروپایی مانند کدوی شکم پر، مرگوک، ثرید، سالونا، هریس، شیرینی لقمات و... ارائه می‌شود، اما نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه کنید این است که قیمت غذاها در رستوران کیو بالاست و این رستوران جزء رستوران‌های گران قیمت قطر به شمار می‌رود.

رستوران عربی واین

رستوران واین یک رستوران تمام قطری در دوحه است که دکوراسیونی بسیار زیبا و چشم اندازی بی نظیر دارد. این رستوران در نزدیکی سواحل قطر واقع شده و دارای تراس روباز بزرگی است که می‌توان از آنجا ساحل زیبا و غروب آفتاب را تماشا کرد. در رستوران واین غذاها به سبک قطری طبخ می‌شود، غذاهای محبوس که برنج است با انواع گوشت و دنده کباب این رستوران شهرت فراوانی دارد.

رستوران چینی هوانگ

یکی از رستوران‌های چینی معروف قطر، رستوران هوانگ است، این رستوران در هتل اینترکانیتال دوحه قرار گرفته و در آن غذاهای چینی ارائه می‌شود. معروف‌ترین غذای رستوران هوانگ، یام چا است که نوعی عصرانه به حساب می‌آید.

رستوران یونانی میکونوس

میکونوس رستورانی یونانی در نزدیکی ساحل قطر است که دکوراسیون آن مدیترانه‌ای است و چشم اندازی بی نظیر از ساحل زیبای قطر دارد. در این رستوران غذاهای لذیذی همچون موساکا، زاتزیکی، تاراماسالاتا و سالادهای ویژه ارائه می‌شود و گوشت‌هایِ کبابیِ طعم دارِ آن بسیار معروف است.

رستوران عربی بندر عَدِن

رستوران بندر عدن رستوران یمنی در منطقه‌ی سوق واقف است که دارای غذاهای لذیذ با قیمت مناسب می‌باشد. در این رستوران انواع غذاهای کشورهای عربی خاور میانه از کویت تا عمان مانند ماهی ذغالی، گوشت پخته شده در تنور و کوزه، برنج‌های خوشمزه، سالادهای متنوع، شکشوکای تخم مرغ به عنوان صبحانه و... سرو می‌شود که هم بسیار خوشمزه هستند و هم قیمت پایینی دارند، ارزان بودن رستوران عدن یکی از دلایل محبوبیت آن در بین قطری‌ها و مسافرانی است که به این کشور سفر می‌کنند.

در این مقاله شما را با 10 مورد از بهترین رستوران‌های دوحه آشنا کرده و در مورد ویژگی‌های هر یک اندکی صحبت کردیم، اگر قصد دارید به قطر این کشور زیبا و پیشرفته سفر کرده و در یکی از این رستوران‌ها غذای خوشمزه نوش جان کنید، می‌توانید به قسمت قطر در سایت ما سر   بزنید. 

همچنین می‌توانید در مطلب ویزای قطر به طور کامل با چگونگی اخذ ویزای این کشور آشنا شوید. 

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید