بهترین هتل یزد | 5 هتل برتر یزد از نظر کاربران
ضحا اکبری 1400/05/13 3024 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



بدون شک سفر به یزد به عنوان اولین شهر خشتی جهان یکی از زیباترین و به یاد ماندنی‌ترین خاطرات زندگی هر فردی خواهد بود که به سکوت، آرامش، تاریخ و فرهنگ علاقه دارد. شهر یزد یکی از زیباترین مناطق ایران است که با وجود قرار گرفتن در ناحیه‌ی کویری، از آب و هوای نسبتا خوبی برخوردار بوده و از شهرهای پر طرفدار از نظر توریست‌ها می‌باشد. این شهر دارای آثار تاریخی فراوان است که تاریخ و فرهنگ غنی آن را نشان می‌دهد و دوستداران تاریخ، چه ایرانی چه خارجی تمایل دارند که به یزد سفر کنند. یکی از فاکتورهای مهم در سفر به شهرهای توریستی هتل‌های آن شهرهاست که می‌تواند به خاطره انگیزتر شدن سفر کمک کند، شهر یزد دارای هتل‌های بسیاری است که برای افراد با بودجه‌های مختلف گزینه‌های مناسبی داشته و آرامش را به میهمانان خود هدیه می‌کند. در این مقاله قصد داریم ۵ مورد از هتل‌های پر طرفدار شهر یزد را به شما معرفی کرده و در مورد ویژگی‌های هر یک اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم، پس تا پایان مقاله ما را همراهی نمایید.همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای طبیعت گردی یزد وارد صفحه "تور یزد" و یا صفحه "تور 1 روزه" شوید.

  1. هتل صفائیه‌ی یزد

یکی از بهترین هتل‌های شهر زیبای یزد، هتل صفائیه‌ی این شهر است که در محله‌ی صفائیه که یکی از خوش آب و هواترین محلات یزد می‌باشد قرار گرفته است. این هتل دارای 2 بخش می‌باشد، هتل باغ و هتل جدید. هتل باغ قسمت قدیمی هتل است که در سال ۱۳۳۶ ساخته شده و به صورت ویلاهایی در فضای باز و میان باغی سرسبز قرار دارد، این بخش در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفته و معماری آن ترکیبی از معماری سنتی و جدید است. هتل جدید که در سال ۱۳۸۶ در قسمت بالایی مجموعه ساخته شده، دارای ۳ طبقه است و رستوران مجموعه در آن قرار دارد. فاصله‌ی دو بخش هتل حدودا ۱۵۰ متر است که از میان باغ سرسبز این هتل عبور می‌کند. هتل صفائیه امکانات و خدمات بسیاری ارائه می‌دهد از جمله پارکینگ، فروشگاه، اینترنت در لابی، آتلیه، خود پرداز، کافی شاپ، ‌رستوران، صندوق امانات، آسانسور، ‌آژانس مسافرتی، نمازخانه، سالن ورزشی، پارک کودک، آرایشگاه، کافی نت و... . هتل صفائیه ۱۹۵ اتاق دارد که در آن‌ها امکانات زیر وجود دارد: روم سرویس، تلویزیون، یخچال، تلفن، صبحانه، چای ساز، آب رایگان، سیستم اعلام و اطفای حریق، اینترنت،‌ مبلمان، سیستم تهویه و... .

آدرس: یزد، صفائیه، خیابان تیمسار فلاحی، هتل صفائیه

هتل صفائیه‌ی یزد

هتل صفائیه‌ی یزد

هتل صفائیه‌ی یزد

هتل صفائیه‌ی یزد

  1. هتل داد یزد

ساختمان هتل داد یزد در سال 1307 شمسی به عنوان مرکزی برای حمل و نقل بار و کالا ساخته شد و صاحبش حاج عبدالخالق داد تا سال‌ها از این مجموعه با همین کاربری استفاده می‌کرد. از سال 1372 تا 1380 این مجموعه خالی و بدون استفاده بود تا اینکه در سال 80 فرزندان آقای داد این بنا را بازسازی و به هتلی 4 ستاره با معماریِ تلفیقیِ سنتی و مدرن تبدیل کردند. هتل داد در بافت قدیمی شهر یزد و در نزدیکی اماکن تاریخی مهم این شهر نظیر آتشکده‌ی زرتشتیان، زندان اسکندر، مسجد جامع، میدان میر چخماق و موزه‌ی آب واقع شده و از این نظر بسیار محبوب است. این هتل دارای 3 طبقه و 88 اتاق و سوئیت مجهز است که هر کدام با امکاناتی کامل، استاندارد و به روز آماده‌ی پذیرایی از گردشگران می‌باشند. امکانات هتل داد عبارتند از: پارکینگ، تاکسی سرویس، استخر، سونا و جکوزی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، کافی نت، رستوران سنتی، رستوران بام، کافی شاپ، نمازخانه، پذیرش ۲۴ ساعته،‌ خود پرداز،‌ خدمات پزشکی. در اتاق‌های هتل نیز خدماتی همچون روم سرویس، تلویزیون، ‌میز تحریر، صبحانه، سیستم اعلام و اطفای حریق، صندوق امانات، مینی بار، چای ساز، آب رایگان و... ارائه می‌شود.

آدرس: یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک ۲۱۴، هتل داد

هتل داد یزد

هتل داد یزد

هتل داد یزد

هتل داد یزد

  1. هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یکی از هتل‌های تازه ساز و مدرن شهر یزد است که در منطقه‌ی صفائیه و نزدیک به بناهای مهمی چون دخمه‌ی زرتشتیان و برج سکوت واقع شده است. نزدیکی این هتل به اماکن تاریخی، فرودگاه و راه آهن سبب شده که گردشگران علاقه‌ی زیادی برای اقامت در آن داشته باشند. هتل ارگ جدید در سال ۱۳۹۳ در منطقه‌ی خوش آب و هوایی در یزد که به کوه‌های شیرکوه نزدیک است ساخته شد، این هتل ۳ طبقه و ۱۵۰ واحد اقامتی دارد که شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سوئیت‌های یک خوابه و سوئيت‌های VIP می‌باشد. معماری هتل ارگ جدید مدرن، ولی فضای آن سنتی است و چشم انداز بینظیری به رشته کوه شیرکوه، دخمه‌ی زرتشتیان و جاده‌ی یزدـ کرمان دارد. از امکانات هتل ارگ می‌توان به پارکینگ، ۲ رستوران مجزا، کافی شاپ، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، خدمات تور، پارک کودک، خود پرداز، خدمات خانه داری، خدمات معلولین، فضای سبز، کافی نت، کتابخانه، آسانسور، نمازخانه، پذیرش ۲۴ ساعته، آتلیه، فروشگاه، صرافی و... اشاره کرد. روم سرویس، صبحانه، مبلمان، یخچال، آب رایگان، تلویزیون، سیستم اعلام و اطفای حریق، اینترنت، صندوق امانات و... از امکانات واحدهای اقامتی هتل ارگ جدید یزد می‌باشند.

آدرس: صفائیه، بلوار شهیدان اشرف، انتهای بلوار مناجات، جنب پارک مهرآوران، هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد

  1. هتل باغ مشیر الممالک یزد

هتل باغ مشیر الممالک یزد اولین هتل باغ ایرانی است که در شمال غربی شهر یزد و در بافت قدیمی آن واقع شده است. بنای این ساختمان در زمان مظفرالدین شاه و به دستور میرزا فتح الله مشیر الممالک که وزیر دارایی آن زمان بود ساخته شد. این مکان به عنوان باغی برای تفرج و استراحت استفاده می‌شد تا اینکه در سال ۱۳۷۹ یک شرکت خصوصی بنا را خرید و با کمک سازمان میراث فرهنگی شهر یزد آن را بازسازی کرده و به هتل تبدیل نمود. این مکان دارای باغ وسیع و پر درخت، فواره‌های فراوان، درختانی بلند و کهنسال، معماری اصیل ایرانی و دو طوطی آفریقایی به رنگ‌های آبی و قرمز است که همگی بر جذابیت‌های آن افزوده‌اند. هتل باغ مشیر الممالک دارای ۳ طبقه و ۱۰۶ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های یک و دو تخته، سوئیت‌های معمولی و VIP می‌باشند. از میان امکانات این هتل می‌توان پارکینگ، سالن ورزشی، خدمات خانه داری، خدمات معلولین، خدمات پزشکی، خدمات تور، صرافی، خود پرداز، مرکز خرید، اتاق سیگار، فروشگاه، نمازخانه، آتلیه، تاکسی سرویس، چایخانه‌ی سنتی، فضای سبز، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی شاپ، رستوران و... را نام برد. واحدهای اقامتی نیز از امکاناتی همچون روم سرویس، صبحانه، یخچال، آب رایگان، تلویزیون، چای ساز،‌ مبلمان، صندوق امانات، مینی بار، سیستم اعلام و اطفای حریق و... برخوردار هستند.

آدرس: یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیر الممالک، هتل باغ مشیر الممالک

هتل باغ مشیر الممالک یزد

هتل باغ مشیر الممالک یزد

هتل باغ مشیر الممالک یزد

هتل باغ مشیر الممالک یزد

  1. هتل سنتی هومان یزد

از دیگر هتل‌های سنتی و مورد پسند گردشگران شهر یزد هتل هومان این شهر است که در بافت تاریخی یزد قرار دارد. مساحت این هتل بالغ بر ۲ هزار متر مربع است که حدود ۱۵۰ سال پیش به دستور فردی که اولین تاجر طلا در ایران بوده است ساخته شد. هتل هومان ۳ طبقه و ۲۲ اتاق و سوئیت دارد که با ویژگی‌های مختلف از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند. این هتل با اماکن تاریخی شهر مانند مجموعه‌ی امیر چخماق، مسجد حظیره، مجموعه‌ی خان و... فاصله‌ی اندکی دارد و به فرودگاه و راه آهن نیز نزدیک است. رستوران، کافی شاپ، اینترنت، پارکینگ، نمازخانه و... از جمله امکانات هتل هومان است و واحدهای اقامتی آن نیز امکاناتی همچون اینترنت، تلویزیون، یخچال، تلفن و... دارند.

آدرس: یزد، خیابان قیام، کوچه‌ی لب خندق، کوچه‌ی ریسمانیان، هتل هومان

هتل سنتی هومان یزد

هتل سنتی هومان یزد

هتل سنتی هومان یزد

هتل سنتی هومان یزد

در این مقاله شما را با ۵ مورد از بهترین هتل‌های شهر یزد که از نظر گردشگران برتر هستند آشنا کرده و توضیحاتی در مورد آن‌ها ارائه دادیم، در صورتی که قصد داشتید به یزد شهر بادگیرها سفر کرده و در یکی از این هتل‌ها اقامت نمایید می‌توانید به قسمت یزد در سایت ما سر بزنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید