بهترین سوخاری تهران | معرفی 9 مرغ سوخاری برتر در تهران
زهرا نیرومند 1400/03/29 96631 بازدید 1 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


مرغ سوخاری یکی از انواع غذاهای فست‌فودی است که از تکه‌های مرغ تهیه می‌شود. برای درست کردن این غذا سینه، ران، فیله یا حتی بال و کتف مرغ را در آرد سوخاری غلتانده و در روغن سرخ می‌کنند. مرغ سوخاری غذایی لذیذ و پرطرفدار است که موردتوجه بسیاری از افراد، خصوصا جوانان، قرار دارد. این غذا را به راحتی می‌توانید در خانه نیز درست کنید، اما اگر قصد دوست دارید آن را به صورت آماده تهیه نمایید، باید از کیفیت، سلامت و طعم و مزه‌ی آن مطمئن باشید تا با خیال راحت غذای خود را نوش‌جان کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین سوخاری تهران از نظر کاربران و مشتریان، آشنا شوید.

چاکوچ

همانطور که احتمالا می‌دانید چاکوچ بزرگترین مرغ سوخاری زنجیره‌ای در کشور است که در سراسر ایران شعبه دارد و توانسته با تنوع محصولات نظر مشتریان را به خود جلب کند. معروف‌ترین محصول چاکوچ، رنسانس سوخاری است که مرغ کامل مرینت شده، سوخاری می شود و همراه سس مخصوص چاکوچ ارائه می شود. محصولات چاکوچ دارای نشان سیب سلامت است و مواد اولیه تمامی شعب در کارخانه مرکزی تهیه و روزانه ارسال می شود. چاکوچ بیش از 60 شعبه در سراسر کشور دارد پس در اکثر شهرهای ایران اگر هوس مرغ سوخاری ترد و خوشمزه کردید، حتما به دنبال لوگو جالب و اسم چاکوچ باشید. سرعت رشد این سوخاری زنجیره‌ای نشان از کیفیت بالا و تیم مدیریتی قوی دارد. با مراجعه به سایت چاکوچ می‌توانید اطلاعات تماس شعب مختلف را مشاهده کنید و از طریق تماس تلفنی سفارش خود را در کمترین زمان ثبت کنید.

مرغ سوخاری چاکوچ

فست‌فود قلب طلایی

قلب طلایی را می‌توان در لیست بهترین سوخاری‌ تهران قرار دارد. این رستوران عنوان اولین مرغ سوخاری فرانسوی در ایران را به خود اختصاص داده و این غذا را در تنوع بالا برای مشتریان خود آماده می‌کند. در این رستوران می‌توانید سینه، فیله یا ران مرغ سوخاری شده را به انتخاب خود سفارش داده و به همراه سیب‌زمینی سرخ کرده و سس مخصوص میل نمایید. به گفته مشتریان رستوران، حجم غذاهای  قلب طلایی بالا بوده و 2 تا 3 نفر را به راحتی سیر می‌کند. فست فود قلب طلایی دارای دو شعبه در تهران می‌باشد.

شعبه اول: شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخار مقدم، پ55/1

شعبه دوم: نیاوران، خیابان باهنر، نبش قنات شمالی،  پلاک ۲۱

فست‌فود قلب طلایی

مرغ سوخاري دی

دی یکی از معروف‌ترین کنتاکی‌های تهران است که انواع مختلف سوخاری از بال و فیله سوخاری گرفته تا سینه و ران را در لیست غذایی خود دارد. سوخاری دی غذاهای خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. مرغ سوخاري دی بر خلاف دیگر کنتاکی‌های تهران­، غذا را در پاکت و به همراه قاشق و چنگال پلاستیکی به مشتریان ارائه نمی‌دهد، بلکه تکه‌های مرغ را به همراه سیب‌زمینی سرخ شده در بشقاب‌های چینی برای آنان سرو می‌کند. در واقع استفاده از ظروف چینی یکی از تفاوت‌های این کنتاکی با دیگر مرغ سوخاري‌های تهران است که مورد توجه برخی از مشتریان این رستوران قرار دارد. مرغ سوخاري دی یکی  از برندهای سوخاری تهران محسوب می‌شود که دو شعبه در این شهر دارد.

شعبه اول: خیابان مطهری، بعد از چهارراه سهروردی، نرسیده به خیابان ترکمنستان، پلاک 16

شعبه دوم: پاساژ پالادیوم، طبقه هم‌کف

مرغ سوخاري دی

فست‌فود خروس

خروس یکی از معروف‌ترین فست‌فودهای تهران است که بر اساس نظر مشتریان، بهترین سوخاری تهران را در چند سال اخیر داشته است. بسیاری از مردم دقایق طولانی در صف این فست‌فود می‌مانند تا بتوانند طعم   سوخاری‌های خوشمزه  آن را بچشند. فست‌فود خروس تکه‌های مرغ سوخاری شده را به همراه سیب‌زمینی   سرخ‌شده، پیاز سوخاری، قارچ سوخاری، سالاد کلم و سس برای مشتریان سرو می‌کند. علاوه بر سوخاری ترد و خوشمزه، قیمت غذاهای این فست‌فود نیز با توجه به مکان و البته حجم بالای غذاها، بسیار  مناسب بوده و رضایت مشتریان را جلب کرده است.  

آدرس فست‌فود خروس: تهران، بلوار اندرزگو، مجتمع پگاه ، پلاک ۷۴/۳

فست‌فود خروس

تهران کی‌اف‌سی (KFC)

کی‌اف‌سی یکی از معروف‌ترین برندهای کنتاکی است که در ایران شعبه‌ای‎‌ ندارد، اما با نام این برند مرغ سوخاری‌های متعددی در شهرهای مختلف ایران راه‌اندازی شده است. تهران کی‌اف‌سی، بهترین سوخاری تهران و یکی از مهم‌ترین پاتوق‌های علاقه‌مندان به کنتاکی است.  فضای بزرگ و جادار این کنتاکی، یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال تهرانی‌های عزیز محسوب می‌شود. شما به راحتی می‌تواند در گروه‌های چند نفره به تهران کی‌اف‌سی بروید و یکی از بهترین کنتاکی‌های عمر خود را نوش‌جان کنید. کی‌اف‌سی سوخاری‌های خود را در اندازه‌های مختلف و به همراه قارچ سوخاری، ناگت، نان سیر و نوشیدنی برای مهمانان خود سرو می‌کند.

آدرس تهران کی‌اف‌سی: خیابان ولی‌عصر، بین خیابان ناهید و کاج‌آبادی روبروی پارک ملت، پلاک ۲۶۸۹

تهران کی‌اف‌سی (KFC)

فست‌فود سوپراستار

سوپراستار یکی از معروف‌ترین فست‌فودهای منطقه شمال تهران است. این  فست‌فود تنوع بسیار بالایی از انواع غذاها از جمله ساندویچ، همبرگر، پیتزا و .... را در لیست غذایی خود دارد و به دلیل داشتن محیطی بزرگ و فضای بازی کودکان، مکانی عالی برای خانواده‌های دارای فرزند کودک و نوجوان محسوب می‌شود.  سوپراستار عنوان بهترین سوخاری تهران را نیز به خود اختصاص داده و  یکی از شلوغ‌ترین کنتاکی‌های این شهر است. بسیاری از افراد، خصوصا کارمندان اطراف منطقه، در وعده غذایی ناهار به این فست‌فود مراجعه و غذای خود را از این مکان تهیه می‌کنند.     

آدرس سوپراستار: تهران، خیابان ولی‌عصر، نرسیده به پارک وی

فست‌فود سوپراستار

مرغ سوخاری کوپال

بهترین سوخاری تهران را می‌توانید در کوپال پیدا کنید. پیاز سوخاری، پنیر سوخاری، قارچ سوخاری و مرغ سوخاری که در اندازه‌های مختلف با دستگاه‌های بسیار مجهز آماده‌سازی شده و پس از طبخ برای مشتریان سرو می‌شود. چیزی که کوپال را از سایر سوخاری‌های تهران متمایز می‌کند، سس مخصوص آن است که موردتوجه بسیاری از مشتریان رستوران قرار دارد. کیفیت بالا و طعم خوب غذاها، قیمت مناسب و تخصص و تجربه بالا، از جمله ویژگی‌های مرغ سوخاری کوپال محسوب می‎شود.

آدرس کوپال: شهرك غرب، بلوار فرحزادي، بالاتراز چهارراه دريا، نبش بهاران دوم

مرغ سوخاری کوپال

سرزمین سوخاری

سرزمین سوخاری، بهترین سوخاری تهران است که چند شعبه در این شهر دارد. سرزمین سوخاری علاوه بر موغ سوخاری، گوشت سوخاری را نیز در منوی غذایی خود داشته و در تنوع بالا برای مشتریان آماده می‌کند. ازاین رو، برای افرادی که مرغ را از رژیم غذایی خود حذف کرده‌اند یا علاقه بیشتری به گوشت قرمز دارند، بسیار مناسب است. این رستوران زنجیره‌ای به غیر از تهران، در شیراز، اصفهان و تبریز نیز دارای شعبه می‌باشد.

سرزمین سوخاری الوند: میدان آرژانتین، خیابان الوند، بالاتر از بیمارستان کسری، روبروی بانک

سرزمین سوخاری مطهری: خیابان مطهری، نبش خیابان سلیمان خاطر

سرزمین سوخاری فردوس: بلوار فردوس شرق، خیابان وفا آذر شمالی، نبش کوچه شقایق

سرزمین سوخاری ظفر: ظفر، آرش شرقی، حد فاصل چهارراه عمرانی و میدان لادن

سرزمین سوخاری الهیه: ابتدای بلوار نلسون ماندلا

سرزمین سوخاری دولت: خیابان دولت

سرزمین سوخاری

سوخاری چنیکا

چنیکا یکی از بهترین سوخاری‌های تهران است که در منطقه یک این شهر قرار دارد. چنیکا سوخاری‌های خود را در اندازه‌های مختلف و به همراه سیب‌زمینی سرخ‌شده، سالاد کلم و 6 نوع سس مختلف برای مهمانان خود سرو می‌کند. علاوه بر این، این رستوران غذای بیرون‌بر نیز دارد. شما می‎‌توانید به راحتی با یک تلفن غذای خود را سفارش دهید و در اسرع وقت یک سوخاری خوشمزه تحویل بگیرید. چنیکا علاوه بر سوخاری، انواع فست‌فود، ساندویچ و پیش‌غذا را نیز در منوی غذایی خود دارد.

آدرس چنیکا: قیطریه، نرسیده به اندرزگو، خیابان سلیمانی شرقی، پلاک ۶۴

سوخاری چنیکا

در این مقاله 8 مورد از بهترین سوخاری تهران را به شما عزیزان معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. این لیست از بین نظرات کاربران و مشتریان همیشگی سوخاری‌های تهران انتخاب شده و ترتیب خاصی ندارد. اگر در این شهر سکونت دارید یا به تهران سفر کردید، می‌توانید یکی از این موارد را برای صرف وعده‌های غذایی خود انتخاب کرده و یک سوخاری متفاوت و خوشمزه نوش‌جان کنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

نظرات، تجربیات و سوالات

  • 1401/10/22

    سرزمین سوخاری و کوپال و سوپر استار الان دیگه خیلی کیفیتشون پایین اومده از ادویه گرفته تا روغن مورد استفاده بی کیفیت ترین سوخاریه

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید