معرفی 5 هتل برتر شهر آگرا
ضحا اکبری 1399/06/27 1539 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



کشور هند یکی از توریست پذیرترین کشورهای دنیا و یکی از زیباترین آن‌هاست.از شهرهای مهم توریستی این کشور می‌توان دهلی نو پایتخت هند، بمبئی، شهر تاریخی جیپور، شهر ساحلی گوا و شهر تاج محل زیبا یعنی آگرا را نام برد. ما در این مقاله به معرفی ۵ مورد از بهترین هتل‌های شهر آگرا می‌پردازیم تا آن دسته از گردشگرانی که قصد سفر به این شهر را دارند برای انتخاب هتل مناسب خود از این اطلاعات استفاده کنند، پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای هند وارد صفحه "تور هند" شوید.

  1. هتل اوبروی عامر ویلاز (Oberoi Amer villas Hotel Agra)

هتل اوبروی عامر ویلاز یک هتل ۵ ستاره در شهر آگراست که با اثر زیبای تاج محل فقط ۷۰۰ متر فاصله دارد و تنها از طریق یک خیابان مستقیم می‌توان از هتل عامرویلاز به این مکان زیبا رسید. هتل طوری طراحی شده که از داخل اتاق‌ها بتوان تاج محل را دید، در برخی اتاق‌ها حتی هنگامی که شما در وان حمام دراز کشیده‌ و مشغول نوشیدن آبمیوه هستید، می‌توانید تاج محل را ببینید و لذت ببرید! هتل عامرویلاز در یک محله‌ی بسیار کم رفت و آمد، خلوت و ساکت قرار گرفته که در نزدیکی آن خبری از اتوبوس و ماشین نیست، تنها دوچرخه سواران و اتوبوس‌های شاتل برقی از نزدیکی هتل عبور می‌کنند، پس بسیار دنج و آرام است. این هتل تا ایستگاه راه آهن آگنت کانگمنت ۷ کیلومتر و تا فرودگاه جدید تنها ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل علاوه بر سوئیت‌های لوکس دارای اتاق‌های خانوادگی با دو اتاق خواب و دو حمام است، ضمن اینکه می‌توانید به صورت آنلاین اتاق‌های این هتل را رزرو کنید. همه‌ی این ویژگی‌ها در کنار هم سبب شده که هتل اوبروی عامرویلاز به یکی از بهترین هتل‌های آگرا تبدیل شود. برای جابجایی از هتل به مکان‌های نزدیک می‌توانید از ریکشا و کالسکه‌هایی با اسب استفاده کنید ، در این نزدیکی تاکسی به سختی پیدا می‌شود، در صورت نیاز می‌توانید از هتل بخواهید که برای شما تاکسی بگیرد.

هتل اوبروی عامر ویلاز

امکانات عمومی هتل شامل پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه‌ی ماشین، استخر، استخر رو باز بسیار زیبا، پذیرش ۲۴ ساعته، مرکز سلامتی، آب گرم و ماساژ، صرافی، آرایشگاه، رستوران، بار، اتاق‌های خانوادگی و... می‌باشد. این هتل ۱۰۲ اتاق دارد که از امکاناتی چون تهویه‌ی هوا، روم سرویس، حمام اختصاصی با وان و دوش، وای فای رایگان، گاو صندوق و... برخوردار هستند.

هتل اوبروی عامر ویلاز

  1. هتل آی تی سی مغول (I T C Mughal Hotel Agra)

هتل آی تی سی مغول در شهر آگرا یک هتل ۵ ستاره‌ی بسیار عالی با امکانات فوق العاده است. این هتل دارای معماری مغولی است و بخاطر اینکه یک نمونه‌ی عالی از این نوع معماری می‌باشد، تنها هتل هندی است که جایزه‌ی معتبر آقا خان را از آن خود کرده است. حدود ۳۵ هکتار فضای سبز، فاصله‌ی ۱ کیلومتری تا تاج محل، اتاق‌ها‌ی بزرگ با چیدمان و طراحی بسیار لاکچری و خاص، برخورداری از پرسنل بسیار حرفه‌ای و خوش برخورد و سرو غذاهای بسیار خوش طعم باعث شده که مسافران هند به هتل آی تی سی مغول علاقه‌ی فراوان پیدا کرده و آن را یکی از بهترین هتل‌های شهر آگرا بدانند.

هتل آی تی سی مغول

هتل آی تی سی مغول از امکاناتی همچون پارکینگ اختصاصی رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در همه جای هتل، آرایشگاه، ۲ استخر برای بزرگسالان، استخر برای کودکان، کلاس‌های اسپا، یوگا و تناسب اندام، مینی گلف، دوچرخه سواری، تنیس روی میز، زمین بازی بچه‌‌ها، رستوران، بار و... برخوردار است. 223 اتاق هتل هم دارای امکاناتی از جمله خانه داری روزانه، روم سرویس، تهویه‌ی هوا، گاو صندوق، حمام اختصاصی و... می‌باشد.

هتل آی تی سی مغول

  1. هتل پی ال پالاس آگرا (P L Palace Hotel Agra)

هتل پی ال پالاس یک هتل 4 ستاره است که درست در مرکز شهر آگرا قرار دارد. این هتل بخاطر رفتار بسیار خوب پرسنل، برخورداری از مرکز پزشکی در محل هتل و پزشکی که همیشه آماده است تا با او تماس بگیرید و فضای خانوادگی هتل که بیشتر خانواده‌ها در آن اقامت دارند بسیار محبوب بوده و یکی از بهترین هتل‌های شهر آگرا به شمار می‌رود. موقعیت مکانی هتل پی ال پالاس بسیار خوب بوده و به ایستگاه قطار، مراکز خرید و نقاط گردشگری شهر آگرا به خصوص تاج محل بسیار نزدیک است.

هتل پی ال پالاس آگرا

امکانات عمومی هتل پی ال پالاس عبارتند از پارکینگ اختصاصی رایگان، وای فای رایگان، رستوران با غذای با کیفیت، بار، استخر و... . اتاق‌های این هتل نیز از امکاناتی چون تهویه‌ی مطبوع، حمام اختصاصی، خانه داری روزانه، صندوق امانات و... برخوردارند.

هتل پی ال پالاس آگرا

  1. هتل آتولیای آگرا (Atolyaa Hotel Agra)

هتل آتولیا یک هتل 4 ستاره در شهر آگراست که تنها 600 متر با تاج محل زیبا فاصله دارد و این یکی از ویژگی‌های خوب این هتل است. هتل آتولیا دارای یک رستوران روی پشت بام است که انواع غذاهای هندی، اروپایی و آسیایی را سرو می‌کند، ضمنا روی پشت بام یک استخر دارد که برای استراحت و لذت بردن از منظره‌ی تاج محل بسیار عالی است. این امکانات سبب شده که هتل آتولیا یکی از بهترین هتل‌های شهر آگرا لقب بگیرد.

هتل آتولیای آگرا

این هتل از امکاناتی چون پارکینگ اختصاصی رایگان، صرافی، آرایشگاه، استخر، رستوران، بار، وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، سالن تناسب اندام، ماساژ و... برخوردار است. اتاق‌های هتل هم امکاناتی مثل روم سرویس، تهویه‌ی مطبوع، حمام اختصاصی، صندوق امانات و... دارند.

هتل آتولیای آگرا

  1. هتل تاج ریزورت آگرا (Taj Resort Hotel Agra)

هتل تاج ریزورت یک هتل ۳ ستاره است که در آگرا و در فاصله‌ی ۵۵۰ متری از تاج محل قرار گرفته است. دلیل انتخاب این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل‌های شهر آگرا یکی استخر پشت بام آن است که از داخل آن منظره‌ی تاج محل بسیار زیباست، یکی رستوران روی تراس آن است که باعث می‌شود مسافران از دیدن تاج محل در حین غذا خوردن لذت ببرند، یکی هم داشتن سالن کنفرانس و 2 سالن ضیافت خیلی بزرگ است که می‌توان در آن مراسم ازدواج، جلسه، یا حتی مراسم‌های مذهبی ترتیب داد.

هتل تاج ریزورت آگرا

امکانات عمومی این هتل عبارتند از شاتل فرودگاهی رایگان، پارکینگ اخصاصی رایگان، صبحانه‌ی رایگان، وای فای رایگان، استخر روی پشت بام، اتاق‌های خانوادگی، رستوران روی تراس، بار، پذیرش 24 ساعته، اتوشویی و... . این هتل 34 اتاق دارد که از امکاناتی چون خانه داری روزانه، تهویه‌ی هوا، روم سرویس، مینی بار، تلویزیون، یخچال و... برخوردارند.

هتل تاج ریزورت آگرا

در این مطلب 5 مورد از بهترین هتل‌های شهر آگرا در کشور هندوستان را به شما معرفی کردیم. اگر تمایل داشتید به هند این کشور پهناور سفر کنید کافیست به قسمت تور هند در سایت ما بروید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید