با بهترین مقاصد گردشگری عاشقانه برای سفر دو نفره آشنا شوید
علیرضا مشرقی 1399/03/21 4276 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



سفر به هر شکلی زیباست، چه تنهایی سفر کنید، چه همراه دوستان و چه همراه خانواده! اما یکی از لذت‌بخش‌ترین سفرهای زندگی هر فردی، سفر دو نفری است که همراه همسر و عشق خود انجام می‌دهد. سفرهای عاشقانه دونفره، خاطره‌ای بسیار زیبا و ماندگار را در ذهن هر کس به یادگار می‌گذارند. به همین خاطر، تصمیم‌گیری در مورد مقصد سفر دو نفره، بسیار حائز اهمیت است. با وجود آنکه در این مورد همسفر از مقصد سفر بیشتر اهمیت دارد، اما برخی از مقاصد گردشگری، بیش از پیش عاشقانه و دوست داشتنی هستند و برای سفرهای دو نفره عاشقانه جان می‌دهند! در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین مقاصد گردشگری عاشقانه برای سفر دو نفره آشنا کنیم. پس با کایت همراه باشید و سفری عاشقانه و خاطره انگیز را برای خود و عزیزتان برنامه‌ریزی کنید!


بهترین مقاصد گردشگری عاشقانه برای سفر دو نفره


مقاصد گردشگری عاشقانه زیادی در سراسر دنیا وجود دارند، شهرهای بسیار عاشقانه که برای قدم زدن بر روی برگ‌های پاییزی جان می‌دهند و می‌توانید کنار برکه‌های زیبای آنها، کمی خلوت کنید. اما در این مقاله قصد داریم تا مقاصدی را به شما معرفی کنیم که بیش از هر جای دیگری برای سفرهای عاشقانه، مخصوصا ماه عسل، مناسب هستند. پس با ما همراه باشید !


اوبود، بالی


شهر اوبود، واقع در بالی، یکی از بهترین مقاصد گردشگری عاشقانه برای سفری دو نفره به حساب می‌آید. بسیاری از زوج‌های جوان، اقامت در این شهر رویایی را هنگام ماه عسل انتخاب می‌کنند. ویلاهای زیبا و کلبه‌های چوبی که بر روی آب ساخته شده‌اند، همه و همه تصویری خیالی و زیبا را برای شما خلق می‌کنند که حتی در خواب هم تصور آن را نمی‌کردید. چه چیزی بهتر از قدم زدن در جنگل‌های انوبه بالی برای گذران یک عصر زیبای عاشقانه وجود دارد؟ بوی مزارع گندم در هوای اوبود می‌پیچد و شما را سر مست می‌کند.

اوبود، بالی


پاریس، فرانسه


زمانی که صحبت از عشق و عاشقی می‌شود، ناخودآگاه به یاد عشاق فرانسوی و عطر‌های بی‌نظیری می‌افتیم که به هم هدیه می‌دهند. اما بی شک این موضوع در بین همه مردم دنیا مشترک است که پاریس را شهر عشق می‌نامند. چه سفری می‌تواند برای ماه عسل و سفرهای دو نفره لوکس‌تر و زیباتر از پاریس باشد؟ پاریس، شهر دوچرخه‌های سبد دار و بوی نان باگت‌های تازه! با مناظر بی نظیر و شب‌های عاشقانه! کوچه‌هایی که از قدم زدن در آنها سیر نمی‌شوید و رستوران‌های دنجی که با میزهای کوچک چوبی که رومیزی‌های چهارخانه قرمز دارند، از شما پذیرایی می‌کنند.

پاریس، فرانسه


سنتورینی، یونان


شاید کمتر کسی در ایران سفر به یونان را تجربه کرده باشد، اما در عین حال باید بدانید که جزیره‌ای با نام سنتورینی یا همان سانتورینی در این کشور وجود دارد که می‌توان آن را مکانی برای تجربه آرامش محض دانست. سانتورینی را بسیاری از گردشگران به ساختمان‌های یکپارچه سفید می‌شناسند و شهرتی جهانی دارد. ساحلی آرام با شن‌های طلایی و مردمی مهمان نواز، جزیره‌ای آرام که در آن جز صدای امواج دریا چیزی به گوش نمی‌رسد و بالکن‌های بزرگی که برای خوابیدن و لمس نسیم دریا بی‌نظیر هستند. نکته جالب توجه اینجاست که سفر به سانتورینی جزء سفرهای دو نفره‌ای است که نسبت به دیگر سفرهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و ویزای آن را نیز می‌توانید به سادگی اخذ نمایید.

سنتورینی، یونان


ونیز، ایتالیا


مگر می‌شود صحبت از اروپا و پاریس به میان بیاید و یادی از شهر روی آب، ونیز، نکنیم؟! ونیز را قطعا می‌توان از نظر ساختار، منحصر به فردترین شهر در تمام دنیا دانست. شهری که به جای خیابان، کانال‌های آبی دارد و در آن به جای دوچرخه و ماشین، باید از قایق استفاده کنید! اما چه چیزی می‌تواند زیباتر از سواری یک قایق پارویی سنتی در بین کانال‌های خلوت ونیز در غروب آفتاب باشد؟ حتی در فیلم‌های هالیوودی نیز بسیاری از لحظات عاشقانه را در این شهر خلق می‌کنند! پس می‌توانید فیلمی زیبا بسازید و خودتان نقش اول آن را ایفا کنید!

ونیز، ایتالیا


وین، اتریش


وین شهر زیبای اروپایی است که در کشور اتریش و در جوار رودخانه زیبای دانوب قرار دارد. این شهر را در تاریخ به نام شهر موسیقی می‌شناسند و بسیاری از هنرمندان موسیقی دان جهان، همانند موتزارت، باخ و بتهوون در آن حضور داشته‌اند. ساختمان‌هایی زیبا که به قرن 16 ام میلادی و دوران باروک تعلق دارند و آمفی تئاتر‌هایی که به سبک رنسانس ساخته شده‌اند، دیدن این مناظر در کنار عزیزتان، قطعات سفری عاشقانه و خاطره‌انگیز را برای شما خواهد ساخت.

وین، اتریش


مجمع الجزایر مالدیو


مالدیو از مجموع 26 جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده که به صورت دایره وار در هم تنیده‌اند و روی آب‌های زلال اقیانوس هند شناور هستند. سفر به مالدیو را می‌توان یکی از منحصر به فردترین سفرهای عاشقانه دو نفره دانست که حتما باید آن را در کنار عشق زندگیتان تجربه کنید. شاید با دیدن تصاویر مالدیو تصویر دیگری از بهشت پیدا کنید! پس اگر به دنبال گزینه مناسبی برای سفر دو نفره هستید، حتما کمی در مورد مجمع الجزایر مالدیو، جزایر عشاق، تحقیق کنید!

مجمع الجزایر مالدیو


هاوایی


تقریبا اصلا این امکان وجود ندارد که کسی با نام هاوایی آشنا نباشد. هاوایی نام منطقه‌ای زیبا در نزدیکی آمریکای جنوبی است که همانند مالدیو، از چندین و چند جزیره مختلف به وجود آمده و تشکیل یک کشور کوچک با دولتی کاملا مستقل را داده است. هاوایی محلی برای تفریح و خوش گذرانی بسیاری از مردم دنیا به حساب می‌آید و البته که سفری لوکس و لاکچری نیز محسوب می‌شود. اما دور افتاده‌ترین جزایر هاوایی، بهترین گزینه برای سفرهای عاشقانه دو نفره شما هستند! پس اگر به دنبال سفری رویایی در آرامش طبیعت هستید، بهتر است حتما هاوایی را انتخاب کنید!

هاوایی


خب دوستان و همراهان عزیز کایت، نظر شما در مورد بهترین مقاصد گردشگری عاشقانه برای سفر دو نفره چیست؟ آیا تجربه سفر به هیچ یک از این مقاصد گردشگری را داشته‌اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، ما و سایر همراهان کایت را با تجربه سفر خود آشنا کنید! فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم! پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید