تور با خدمات All چیست؟ معرفی تورهای خدمات  All  برای ایرانیان
حامد مقتدایی 1399/03/03 2554 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


لیست مطالب این صفحه


شاید تور با خدمات All رویای بسیاری از شما گردشگران باشد و دلیلش هم مشخص است. استفاده از تورهای خدمات All، شکل فوق‌العاده‌ای از تفریح و مسافرت برایتان خواهد بود. اگر به دنبال استفاده از تور با خدمات All هستید، معنایش این است که هزینه‌های اقامت در هتل یا ریزورت، غذاها و نوشیدنی‌ها و جاذبه‌های تفریحی و سرگرم‌کننده در مدت زمان حضورتان در قیمت نهایی پکیج خدمات تور با خدمات All در همان ابتدای اقدام به خرید، درج خواهد شد و دیگر هیچ هزینه‌‍ اضافی شما را شگفت‌زده نخواهد کرد. بسته به اینکه چه مقصد گردشگری را انتخاب کنید، می‌توانید به راحتی کیف پولتان را در خانه جا بگذارید، چون هرآنچه که بخواهید از آن استفاده کنید را از قبل برایش هزینه کرده‌اید.
در ادامه قصد داریم تا در ارتباط با تور با خدمات All به سوالات متداول گردشگران پاسخ دهیم و در پایان، به معرفی تورهای با خدمات All بپردازیم. با ما همراه شوید


1.آیا همه هتل‌ها و ریزورت‌های ارائه‌دهنده خدمات All مثل هم هستند؟


نه. هرکدام مزیت‌ها و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. پیش از انتخاب یک تور با خدمات All باید کیفیت گزینه‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد را به دقت بررسی کرده و با موارد مشابه مقایسه کنید. در این جستجو، به وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌هایی که ارائه می‌شود و همچنین تورهای گردشگری، ورزش‌های آبی و امکان استفاده از سایر جاذبه‌های تفریحی حتماً توجه کنید.


تور با خدمات All


تعجب نکنید، یک تور با خدمات All منحصربه‌فرد، اختصاصی و مناسب باید پرواز، حمل‌ونقل فرودگاهی، اقامت لوکس و مجلل، وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام و جاذبه‌های تفریحی و سرگرم‌کننده را به طور کامل در اختیار شما قرار دهد.


2. آیا تور با خدمات All ارزش این همه پول خرج کردن را دارند؟


تصور نکنید همه تورهای با خدمات All ارزش هزینه کردن را دارند و مثل هم هستند، قطعاً تفاوت‌هایی بین‌شان وجود دارد. از روی ظاهر وبسایت و کاتالوگ‌ها و بروشورهای تبلیغاتی تورهای خدمات All صرفاً تصمیم به خرید نگیرید.


تور با خدمات All


3. از یک تور با خدمات All انتظار چه چیزهایی را باید داشته باشید؟


از خدماتی که می‌توان از یک تور با خدمات All انتظار داشت می‌شود به موارد زیر اشاره کرد:


ورزش‌های آبی همچون قایق‌رانی، اسکی روی آب، غواصی و فعالیت‌های آبی موتوری و غیرموتوری، حمل‌ونقل فرودگاهی لوکس، مراکز سرو نوشیدنی با سرو انواع و اقسام نوشیدنی‌های الکلی و غیرالکلی، مراکز تفریحی و سرگرم‌کننده، چندین رستوران با ارائه وعده‌های غذایی درجه یکی همچون صبحانه، ناهار و شام، استخرهای روباز و سرپوشیده، بازی‌هایی همچون گلف، والیبال ساحلی، بسکتبال، تنیس، بیلیارد، باشگاه‌های ورزشی، وای‌فای و...


تور با خدمات All


4. تور با خدمات All مختص بزرگسالان است یا کودکان هم می‌توانند باشند؟


بسته به تور با خدمات All انتخابی‌تان در مقصد گردشگری که می‌خواهید انتخابش کنید، گزینه‌های مختص بزرگسالان یا امکان حضور کودکان پیش روی‌تان قرار خواهد داشت. از امکاناتی که برای کودکان در ریزورت‌ها و هتل‌های با خدمات All تدارک دیده می‌شود، می‌توان به پارک‌های آبی فوق‌العاده، سالن‌های بازی X-box، کمپ‌های مخصوص کودکان و... اشاره کرد.


تور با خدمات All


5. آیا می‌توان با خیال راحت از یک تور با خدمات All استفاده کرد؟


در کل، تورهای با خدمات All را می‌توان از ایمن‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌های مسافرت دانست. در هتل‌ها و ریزورت‌هایی که چنین خدماتی به گردشگران ارائه می‌دهند، خدمات نگهبانی 24 ساعته ارائه می‌شود. از تمامی پرسنل پیش از استخدام، مدارک سوءپیشینه گرفته می‌شود و سیستم‌های نظارت و مانیتورینگ شبانه‌روزی نیز در این اقامتگاه‌های لوکس وجود دارد.


تور با خدمات All


تورهای مختلف خدمات All

در ادامه قصد داریم تا شما را با تعدادی از مقاصد گردشگری محبوب ایرانیان همچون مالدیو، تایلند (پوکت)، اندونزی (بالی) و ترکیه (آنتالیا و مارماریس) که به ارائه تورهای با خدمات All می‌پردازند، آشنا کنیم.


1. آنتالیا، مروارید ترک‌نشین‌ها

دلایل بسیاری دارد که بخواهید از یکی از بهترین شهرهای توریستی ترکیه با یادبودهای تاریخی و زندگی شبانه فوق‌العاده‌اش بازدید کنید. از جاذبه‌های گردشگری تفریحی آنتالیا که در سفر به آن در یک تور با خدمات All می‌توانید بازدید کنید می‌شود به شهر قدیمی مارینا، دروازه هادریان، آبشارهای دودن، موزه آنتالیا و آمفی‌تئاتر آسپندوس اشاره کرد.


آنتالیا در تور با خدمات

برای مطالعه توضیحات جامع و کامل درباره جاذبه‌های تفریحی، گردشگری آنتالیا، می‌توانید نگاهی به مقاله «جاذبه‌‌های گردشگری آنتالیا | 17 جاذبه برتر آنتالیا» بیندازید.


2. جزایر رویایی مالدیو

کشور جزیره‌ای مالدیو برای تازه عروس و دامادهایی که به دنبال یک ماجراجویی شگفت‌انگیز در اعماق دریا هستند و می‌خواهند غواصی در اقیانوس را تجربه کنند، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری محسوب می‌شود. هتل‌ها و ریزورت‌های مالدیو که به ارائه خدمات All می‌پردازند، خارق‌العاده‌اند و از هتل‌های زیرآبی تا بانگالوهای اختصاصی در بین‌شان پیدا می‌شود.

برای اقامت در این بهشت رویایی و گرمسیری باید خیلی هزینه‌ کنید، اما مطمئن باشید که لحظه‌لحظه حضورتان در این کشوره جزیره‌ای واقع در میان دریاهای عرب و لاکادیو در فاصله 500 مایلی از جنوب غرب سری‌لانکا، کاملاً ارزشش را دارد.


مالدیو در تور با خدمات All

برای مطالعه توضیحات جامع و کامل تورهای مالدیو و لنکاوی، می‌توانید نگاهی به مقاله «برای سفر تور مالدیو رو انتخاب کنیم یا تور لنکاوی؟» بیندازید.


3. پوکت، بهشت تایلند

شن‌های کاملاً سفید، آب‌های زمردین و صخره‌های سنگ‌آهکی انتظار گردشگرانی را می‌کشد که از جزیره واقع در جنوب شرقی تایلند بازدید می‌کنند. این جزیره توسط دریای آندامان احاطه شده و مراکز بهداشتی درمانی و تورهای قایق‌رانی‌اش با هزینه مناسب در اختیار علاقمندان به ورزش‌های آبی قرار می‌گیرد. علاوه بر جذابیت‌های این منطقه گرمسیری، در پوکت می‌توانید از غذاهای بسیار خوشمزه‌ای شرقی در تورهای با خدمات All ارائه‌شده از سوی هتل‌ها و ریزورت‌های استثنایی و خارق‌العاده‌اش لذت ببرید.


پوکت در تور با خدمات

برای مطالعه توضیحات جامع و کامل شهر زیبا و تماشایی پوکت، می‌توانید نگاهی به مقاله «پوکت شهری که یک بار باید به آن سفر کرد» بیندازید.


4. بالی، تجربه‌ای حیرت‌انگیز در اندونزی

بالی جلوه‌گر یکی از رویایی‌ترین و تماشایی‌ترین چشم‌اندازهای فانتزی مقاصد گردشگری جنوب شرقی آسیاست. گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند معمولاً در ریزورت‌ها و هتل‌های ارائه‌دهنده خدمات All اقامت می‌کنند و از استراحت در چشمه‌های آب معدنی، تجربه غذاهای خوشمزه و سنتی و حمام آفتاب گرفتن در سواحل آرامش‌بخش آن لذت می‌برند. معابد متعدد این جزیره، تاریخدانان را با دنیای جدید و مسیری ماجراجویانه به سوی آتشفشان فعال کوه کینتامانی هدایت می‌کند. شهر کوچک کوتا نیز مناسب آن دسته علاقمندانی است که می‌خواهند زندگی شبانه بالی را تجربه کنند. بالی رویایی است که به حقیقت پیوسته است.


بالی در تور با خدمات All


برای مطالعه توضیحات جامع و کامل جاذبه‌‌‌های گردشگری و تفریحی بالی، می‌توانید نگاهی به مقاله «جاذبه‌های برتر بالی به همراه عکس» بیندازید.


5. مارماریس، سواحل فیروزه‌ای عاشقان میهمانی

شهر کوچک شلوغ و پرسروصدای مارماریس، یکی از محبوب‌ترین تورهای با خدمات All را در ساحل فیروزه‌ای به گردشگران ارائه می‌دهد. انتخابی کاملاً مناسب عاشقان میهمانی‌های شبانه، علاقمندان به آفتاب گرفتن و برنزه‌کردن پوست‌شان در سواحل شگفت‌انگیز و تاریخ‌دوستانی که قصد آشنایی با تاریخ امپراطوری عثمانی دارند، می‌باشد. از جاذبه‌های گردشگری مارماریس که باید حتماً از آن بازدید کنید، می‌شود به قلعه مارماریس، پارک آبی مارماریس، موزه مارماریس، آبفشان‌های رقصان و مجسمه شمایل آتاتورک اشاره کرد.


مارماریس در تور با خدمات All

برای مطالعه توضیحات جامع و کامل تورهای آنتالیا و مارماریس، می‌توانید نگاهی به مقاله «آنتالیا بهتره یا مارماریس؟ مقایسه آنتالیا یا مارماریس» بیندازید.


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با نکات جذاب و خواندنی از تورهای با خدمات All و سوالات متداول پیرامون و همچنین تعدادی از برترین مقاصد گردشگری ارائه‌دهنده تورهای با خدمات All همچون مالدیو، پوکتِ تایلند، بالیِ اندونزی و آنتالیا و مارماریسِ ترکیه آشنا کردیم. اگر قصد سفر به محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جنوب شرقی آسیا و ترکیه را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تورهای مالدیو، پوکت، بالی، آنتالیا و مارماریس راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید