بهترین تور ترکیبی تایلند را از کجا بگیرم؟ بانکوک+پوکت+پاتایا
حامد مقتدایی 1399/02/10 2781 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



تور ترکیبی بانکوک-پوکت-پاتایا


سالانه گردشگران بسیاری از سراسر نقاط جهان و ایران با شرکت در تور ترکیبی تایلند به دلایل مختلفی به شهرهای زیبا و تماشایی این کشور دوست‌داشتنی سفر می‌کنند. برخی خواهان تماشای سواحل زیبا، برخی خواهان لذت بردن از زندگی شبانه، برخی خواهان چشیدن طعم غذاهای تایلندی، برخی خواهان تماشای فرهنگ محلی‌های تایلند، برخی خواهان خرید از مراکز خرید متنوع، برخی خواهان دوچرخه‌سواری و کوه‌نوردی و برخی هم خواهان تماشای مبارزات موآی تای از نزدیک هستند.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای تایلند وارد صفحه "تور تایلند" شوید.


تور-ترکیبی-تایلند


برای اینکه بتوانید بهترین تور ترکیبی تایلند را انتخاب کنید، بهتر است با مهم‌ترین شهرهای توریستی این کشور آشنایی بیشتری پیدا کنید:


1. بانکوک


بانکوک، پایتخت تایلند، پر از جاذبه‌های گردشگری است از قصرها، موزه‌ها، معبدها در کنار رودخانه چائو پرایا، مراکز خرید بزرگ، جمعه‌بازارها، بازارهای شبانه، باغ‌وحش‌ها و... شما هر نوع تجربه‌ای از سفر را بخواهید می‌توانید در تور ترکیبی تایلند، در این شهر فرشته‌ها تجربه کنید.
برای مطالعه توضیحات جامع و کامل درباره جاذبه‌های تفریحی تایلند، می‌توانید نگاهی به مقاله «تفریحات مجردی تایلند که باید به تنهایی تجربه کنید» بیندازید.
بانکوک را باید در بین اولین جاهایی که در تور ترکیبی تایلند بازدید می‌کنید، قرار داد. در این شهر می‌توانید با تاریخچه تایلند از طریق موزه‌های اطراف قصر بزرگ آشنا شوید، به بازدید از بناهای شگفت‌انگیز تایلندی بروید و از تماشای معماری‌شان لذت ببرید، و یادتان نرود که منظره رودخانه چائو پرایا حین تجربه زندگی شبانه در خیابان خائو سان فراموش‌نشدنی خواهد بود. شما متوجه می‌شوید که چرا بانکوک هرگز نمی‌خوابد. فرقی نمی‌کند که چه ساعتی از روز باشد، جاهایی همیشه برای بازدید و خوردن غذا در تور ترکیبی تایلند در بانکوک وجود دارد.


شهر-بانکوک-در-تور-ترکیبی-تایلند


راه‌های متعددی برای جابجایی در بانکوک وجود دارد. همچنین، این شهر چندساعتی با شهر تاریخی آیوتایا، سواحل چونبوری، کوهستان‌های پارک ملی خائو یای و آبشارهای کانچانابوری فاصله دارد.


2. پوکت


پوکت، تنها بخش تماماً جزیره‌ای در این کشور است که در تور ترکیبی تایلند به آن سفر خواهید داشت. پوکت یکی از بهترین مقاصد گردشگری است که در جهان به خاطر سواحل زیبای اطراف شهرش شناخته می‌شود. پوکت، یک مکان فوق‌العاده ایده‌آل برای آن دسته گردشگرانی است که می‌خواهند سفرشان را در سواحل شنی سفید به استراحت یا در آب‌های گرم به فعالیت‌های ورزشی آبی مشغول شوند.


شهر-پوکت-در-تور-ترکیبی-تایلند


بسیاری از سواحل حیرت‌انگیز دنیا را می‌توان در پوکت پیدا کرد. محبوب‌ترین سواحل پوکت، ساحل پاتونگ است که در بخش جنوب شرقی این جزیره واقع شده است. جزایر بسیار شگفت‌انگیزی همچون کو فی فی، کو سیمیلان و کو راچا هستند که باید به آن‌ها سر بزنید. پوکت ساختمان‌های باروک چینی در شهرش دارد و فعالیت‌های شبانگاهی در داخل شهر بسیار شلوغ و لذت‌بخش است.
به عنوان یکی از شهرهای جزیره‌ای و مقاصد گردشگری، هزینه زندگی در پوکت، از بانکوک گران‌تر است، حتی حمل‌ونقلش همین‌طور است. برای مثال، هزینه کرایه یک تاکسی از فرودگاه به هتل محل اقامت‌‌تان در تور ترکیبی تایلند، برایتان حدوداً 800 بات تمام می‌شود. اگر می‌خواهید از جاهای مختلفی در پوکت دیدن کنید، به‌صرفه‌تر است که یک اتومبیل کرایه کنید. یا اینکه سوار یک تاکسی موتوری یا توک توک شوید تا به هتل‌تان برسید.


3. پاتایا


پاتایا در گذشته، یک دهکده کوچک و آرام ماهیگیری بود، اما این‌ روزها به یکی از مشهورترین شهرهای جهان به خاطر زیبایی سواحل و خیابان‌های تماشایی‌اش بدل شده است. بااین‌حال، شرایط تغییر می‌کنند. پاتایا به یکی از مقاصد برتر گردشگری در تور ترکیبی تایلند بدل شده، بازارهای متعدد، پارک‌های موضوعی، پارک‌های آبی، جزایر و جایگاه‌هایی برای رقص و پایکوبی در آن مشغول خدمات‌رسانی به مسافران هستند.
برای مطالعه توضیحات جامع و کامل درباره کشور تایلند، می‌توانید نگاهی به مقاله «در تایلند چه می‌گذرد؟ چقدر این کشور را می‌شناسید؟» بیندازید.
محله قرمز، دیگر تنها علت سفر به پاتایا در تور ترکیبی تایلند نخواهد بود. اکنون، پاتایا یکی از حیرت‌انگیزترین مقاصد گردشگری برای خانواده‌هاست، به خاطر بهره‌مندی از پارک آبی شبکه کارتون، بازارهای خرید خانوادگی، باغ نونگنوچ، موزه ریپلی، و موزه هنر تعاملی در پارادایس. ساحل مرجانی آرام و زیبای کو لارن نیز یک ساعتی با قایق از پاتایا فاصله دارد.


شهر-پاتایا-در-تور-ترکیبی-تایلند


فاصله پاتایا از بانکوک، دو ساعت است و به راحتی با اتوبوس یا ون از طریق پایانه اتوبوس‌رانی اکامای یا ایستگاه اتوبوس مو چیت می‌تواند خودتان را به پایتخت تایلند برسانید. تاکسی‌ها و تاکسی موتورها نیز از گزینه‌های حمل و نقل در داخل شهر پاتایا محسوب می‌شوند. نیازی به اجاره اتومبیل در پاتایا نیست، مگراینکه بخواهید از چندین جای مختلف در یک روز بازدید کنید.


بهترین تور ترکیبی تایلند


شما بسته به عوامل متعددی همچون بودجه‌ مالی، مدت زمان مدنظر برای سفر، فصل سفر (شلوغ یا عادی)، تعداد شهرهای موردنظر برای بازدید (بانکوک، پوکت، پاتایا و...) و هتل محل اقامت می‌توانید تور ترکیبی تایلند خودتان را از طریق کارشناسان کایت، تهیه کنید و سفر خوشی را پیش روی‌تان داشته باشید.


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با نکات جذاب و خواندنی از تور ترکیبی تایلند و شهرهای بانکوک، پوکت و پاتایا آشنا کردیم. اگر قصد سفر به تایلند را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در تور ترکیبی تایلند راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید