چرا به کوش آداسی سفر کنیم؟ همه چیز درباره سفر به کوش آداسی
علیرضا مشرقی 1399/02/09 1448 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



سفر به کشور ترکیه، یکی از رایج‌ترین انواع سفر خارجی برای تمام ایرانیان محسوب می‌شود. بسیاری از ایرانیان، به خاطر فاصله نزدیک، نرخ ارز مناسب و همچنین فرهنگ مشابه، ترکیه را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. اما انتخاب یک شهر مناسب در حین سفر، مهم‌ترین انتخابی است که باید انجام دهید. ترکیه یک کشور بسیار پهناور است و به همین خاطر شهرهای مختلف آن تفاوت زیادی با هم دارند. تا همین چند سال پیش مسافران تنها استانبول و آنتالیا را برای سفر خود انتخاب می‌کردند. اما مدتی است که سفر به شهرهای دیگر همچون کوش آداسی نیز در بین مردم دنیا رایج شده و ایرانیان عزیز نیز از این قاعده مستثنا نیستند. اما مساله اصلی اینجاست که اصلا چرا باید به کوش آداسی سفر کرد؟ سفر به کوش آداسی یک سفر رایج بین مردم ایران نیست و شاید بسیاری این سفر را هدر رفت وقت و سرمایه بدانند. اما تنها دلیل این طرز فکر، عدم شناخت کافی نسبت به جاذبه‌های شهر زیبای کوش آداسی است. برای اینکه این بار سفر به کوش آداسی را در لیست سفرهای خود قرار دهید، قصد داریم تا به شما نشان دهیم که چرا باید به کوش آداسی سفر کرد؟

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای کوش آداسی وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید.


کوش آداسی کجاست؟


شاید اولین سوالی که پیش از سفر به کوش آداسی برای شما به وجود بیاید همین باشد که واقعا کوش آداسی کجاست؟ کوش آداسی یک شهر ساحلی بسیار کوچک است که در 90 کیلومتری جنوب شهر ازمیر قرار گرفته و در اطراف آن ابنیه تاریخی زیادی قرار دارند. خط ساحلی دریای اژه باعث شده تا کوش آداسی دارای مناظر بسیار دیدنی و وصف ناپذیری باشد که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. بد نیست بدانید که کوش آداسی تنها 266 کیلومتر مربع مساحت دارد و این تقریبا چیزی در حدود یک سوم مساحت شهر تهران است. به همین خاطر سفر به کوش آداسی می‌تواند یک سفر آرام در دل یک شهر ساحلی بسیار زیبا باشد.

سفر به کوش آداسی


چرا به کوش آداسی سفر کنیم؟


خب همانطور که گفته بودیم، قصد داریم به شما نشان دهیم که چرا باید وقت و سرمایه خود را صرف سفر به کوش آداسی کنید. از این رو می‌خواهیم با هم به مرور تمامی زیبایی‌هایی که در کوش آداسی انتظار شما را می‌کشند، بپردازیم.


طبیعت بکر و ساحلی زیبا


کوش آداسی در حقیقت یک جزیره است که به واسطه یک اسکله طولانی به خشکی متصل می‌شود. قطعا سفر به یک جزیره در دریای اژه تجربه‌ای بی‌نظیر برای هر مسافری خواهد بود. طبیعت کوش آداسی جزء زیباترین مناظر طبیعی تمام ترکیه محسوب می‌شود و بودن در آن به شما حس اقامت در سواحل دریای کارائیب یا مشابه آن را خواهد داد. ساحلی با شن‌های طلایی، دریایی فیروزه‌ای و آسمانی آبی، همه و همه جزء زیبایی‌های وصف ناپذیری هستند که در سفر به کوش آداسی انتظار شما را می‌کشند.

طبیعت-بکر-و-ساحلی-زیبا


آب و هوایی عالی و دلپذیر


کوش آداسی یک شهر کاملا ساحلی است که آب و هوایی مدیترانه‌ای دارد و البته که در اکثر روزهای سال گرم بوده و برای انجام انواع تفریحات آبی مناسب است. همین مساله باعث شده تا کوش آداسی بتواند حداقل در 10 ماه از سال، میزبان گردشگران مختلف از کشورهای متفاوت باشد. بر خلاف استانبول یا آنتالیا که زمستان‌های بسیار سردی را تجربه می‌کنند و بهتر است فصل تابستان را برای سفر به این شهرها انتخاب کنید، میانگین دمای کوش آداسی حتی در زمستان نیز حدود 20 درجه است و می‌توانید باز هم از تفریحات آبی آن لذت ببرید.

سفر به کوش آداسی


پارک ملی و سایت‌های تاریخی


شاید تعجب کنید اما باید بدانید که اماکن تاریخی زیادی در کوش آداسی و اطراف آن وجود دارند. بر خلاف سفر به آنتالیا که شما را به تفریحات آبی محدود می‌کند، در کوش آداسی کسانی که به تاریخ علاقه‌مند هستند، می‌توانند از سایت‌های تاریخی مختلفی همچون شهر باستانی یونانی آفرودیسیاس، معبد یونان باستان دیدیما، تراس‌های تماشایی پاموکاله، پرینه و همچنین شهرهای یونان باستان میلتوس دیدن فرمایند. علاوه بر تمامی این سایت‌های تاریخی، شما می‌توانید از پارک ملی کوش آداسی دیدن فرمایید و از طبیعت بکر و بی نظیر آن لذت ببرید.

سفر به کوش آداسی


گشت‌های روزانه و زندگی شبانه


در سفر به کوش آداسی می‌توانید برای هر ساعت و هر دقیقه خود برنامه‌ریزی کنید. کوش آداسی یک شهر 24 ساعته است و در هر لحظه می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری آن لذت ببرید. در این جزیره زیبا انواع تورهای کروز روزانه، تورهای غواصی و همچنین تورهای بازدید از سایت‌های تاریخی برگزار می‌شوند که می‌توانند حسابی شما را سرگرم کنند. اما مخصوصا در فصل گرم تابستان، زندگی در کوش آداسی از هنگام غروب آفتاب آغاز می‌شود. گردشگران در این شهر تا هنگام سحر در کنار سواحل مختلف به جشن و پایکوبی مشغول هستند و بسیاری از کافه‌ها و کلوب‌های شبانه تا خود صبح به مشتریان خود خدمات مختلفی ارائه می‌دهند.


بازدید از یونان


برخی از مسافران، مخصوصا مسافران خارجی، با در دست داشتن ویزای اروپا، در سفر به کوش آداسی، سری به یونان نیز می‌زنند. یونان کشوری بسیار زیبا با فرهنگی چند هزار ساله است که دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود. شما می‌توانید از اسکله کوش آداسی، خودتان را به جزیره ساموس یونان برسانید و هنگام غروب به کوش آداسی باز گردید. این کار سفر شما را به یک تجربه بسیار خاطره انگیز تبدیل خواهد کرد.

سفر به کوش آداسی


تجربه آرامش


با وجود آنکه کوش آداسی یک شهر بسیار زیبا و پرطرفدار است، اما هنوز هم مثل استانبول و آنتالیا شلوغ نشده و برای کسانی که از جمعیت گریزان هستند و به دنبال ذره‌ای آرامش می‌گردند، گزینه مناسبی خواهد بود. پس اگر ترجیح می‌دهید به جای تجربه شلوغی استانبول یا آنتالیا، در کنار ساحلی آرام آفتاب بگیرید و از صدای امواج دریای اژه لذت ببرید، بهتر است کوش آداسی را برای سفر خود انتخاب کنید.

سفر به کوش آداسی


خب همراهان عزیز کایت، نظر شما در مورد کوش آداسی چیست؟ آیا تا به حال از این شهر زیبا در کشور ترکیه دیدن کرده‌اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، تجربیات خود را با ما و سایر همراهان کایت به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید