هزینه سفر به چابهار چقدر است؟ هزینه سفر هوایی و زمینی
حامد مقتدایی 1399/02/02 7159 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



چابهار واقع در استان سیستان و بلوچستان، در جنوب شرقی‌ترین نقطه کشور، با فاصله 1961 کیلومتری از تهران، از دورترین شهرها به پایتخت و سایر شهرهای کشور در نظر گرفته می‌شود که دو مسیر زمینی و هوایی پیش روی گردشگرانش قرار دارد.


در ادامه ما شما را با هزینه سفر به چابهار، از ابتدا تا انتها آشنا می‌کنیم:


هزینه سفر به چابهار با هواپیما


اگر قصد دارید با هواپیما به سمت چابهار بروید، بدانید که یک ساعت و نیم طول می‌کشد تا با پرواز از فراز بیشتر شهرهای کشور به چابهار برسید.


هزینه-سفر-به-چابهار-با-هواپیما


هزینه سفر به چابهار از تهران با هواپیما از 295 هزار تومان آغاز شده و با قیمت 915 هزار تومان (بهار 1399) به پایان می‌رسد. متغیر بودن هزینه بلیط هواپیما به چابهار به عوامل متعددی همچون روز پرواز و ایرلاین و کلاس هواپیما بستگی دارد.
هزینه سفر به چابهار برای یک خانواده چهارنفره بین یک میلیون و 180 هزار تومان و سه میلیون و 660 هزار تومان خواهد بود.


2. هزینه سفر به چابهار با اتوبوس


اگر می‌خواهید با اتوبوس به سمت چابهار بروید، با عبور از مناظر کویری و تماشای جاذبه‌های طبیعی، حدوداً 19 الی 20 ساعتی برای رسیدن به مقصدتان در پیش خواهید داشت.
هزینه سفر به چابهار از تهران با اتوبوس از 145 هزار تومان آغاز شده و با قیمت 165 هزار تومان (بهار 1399) به پایان می‌رسد. هزینه بلیط اتوبوس به چابهار به عوامل متعددی همچون روز حرکت و شرکت اتوبوس‌رانی و کلاس اتوبوس بستگی دارد.


3. هزینه سفر به چابهار با خودروی شخصی


شاید سفر به چابهار با هواپیما و اتوبوس آن چیزی نباشد که به دنبالش هستید. راه دیگر سفر به چابهار، استفاده از اتومبیل شخصی و طی کردن جاده بم، نیک‌شهر، چابهار با 1804 کیلومتر راه و 19 ساعت رانندگی است که نزدیک‌ترین حدفاصل بین دو شهر محسوب می‌شود. در این مسافرت ماجراجویانه، بسته به نوع خودرو، روشن بودن کولر، میزان مصرف بنزین و... هزینه‌های‌تان متغیر خواهد بود.


هزینه-سفر-به-چابهار-با-خودروی-شخصی


هزینه هتل در سفر به چابهار


هتل‌های چابهار، گزینه‌های بسیار مناسبی برای اقامت شما در طول سفر به این شهر خواهند بود. در جدول زیر می‌توانید حداقل هزینه اقامت یک شبه را در هتل‌های چابهار ببینید:


هزینه اقامت یک شبنام هتل
از ۷۲۳,۰۰۰ تومانلیپار
از ۹۲۵,۰۰۰ تومانفردوس
از ۶۴۰,۰۰۰ تومانشاهان
از ۱۴۵,۰۰۰ تومانآذین
از ۲۰۰,۰۰۰ تومانسپیده
از ۳۶۷,۰۰۰ تومانلاله
از ۳۷۵,۰۰۰ تومانونوس


هزینه تاکسی در سفر به چابهار


هزینه حمل و نقل در چابهار مانند تهران نیست و شما برای تردد در این شهر اگر با وسیله نقلیه خودتان به آن سفر نکرده باشید، باید از تاکسی‌های خطی استفاده کنید. حدوداً هزینه تاکسی از فرودگاه چابهار به سمت مرکز شهر یا هتل محل اقامت‌تان 25 تا 35 هزارتومان خواهد بود.
هزینه استفاده از تاکسی در خود شهر و در فواصل 5 دقیقه‌ای، 10 تا 15 هزارتومان برای‌تان هزینه خواهد داشت. بنابراین حواس‌تان باشد که حین رزرو هتل، آن را نزدیک جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید انتخاب کنید.


هزینه-تاکسی-در-سفر-به-چابهار


هزینه غذا در سفر به چابهار


هزینه غذا در چابهار خیلی با سایر شهرهای ایران متفاوت نبوده و پرداخت هزینه‌های قابل‌توجه در رستوران‌های شیک و لوکس، امری طبیعی است. اما اگر می‌خواهید در هزینه‌های‌تان کمی صرفه‌جویی کنید، بهتر است به رستوران‌های ساده‌تر رضایت دهید.
نکته‌ جالب‌توجه درخصوص غذاهای چابهار، خوراک‌های دریایی با قیمت مناسب آن است. برای مثال، می‌توانید با هزینه‌ای کمتر از 30 هزار تومان، یکی از بهترین خوراک‌های با ماهی چابهار را در کنار سالاد، دسر و نوشیدنی تجربه کنید.


خرید در چابهار


انگیزه بسیاری از گردشگران و مسافران برای سفر به چابهار، خرید از بازارها و مراکز خرید در منطقه آزاد چابهار است و فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی با فرهنگ مردمان جنوب می‌باشد.
خرید از صنایع دستی بومیان منطقه، همچون سوزن‌دوزی، سکه‌دوزی، حصیربافی و گلدوزی، بجای خرید از کالاهای خارجی، را می‌توان یکی از بهترین اقداماتی که می‌توان در سفر به چابهار انجام داد، دانست.
در کل برای سفر به چابهار با در نظر گرفتن اینکه کدام مسیر را، زمینی یا هوایی انتخاب می‌کنید، و همچنین هتل محل اقامت‌تان بستگی دارد. شما می‌توانید با هزینه‌ای حداقل یک میلیون تومانی به چابهار سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.


خرید-در-چابهار


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با دانستنی‌های مفید و کاربردی از هزینه‌های سفر به چابهار، هزینه‌های بلیط هواپیما و اتوبوس و هزینه‌ هتل‌های آن آشنا کردیم.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید