امارات، یکی از مدرن‌ترین کشورهای دنیاست که در منطقه خاورمیانه و حاشیه خلیج فارس قرار دارد. جاذبه‌های دیدنی، تفریحات متنوع، ساختمان‌های بزرگ، فروشگاه‌های پر زرق و ‌برق، رستوران‌های شیک و هتل‌های لوکس، بخشی از جاذبه‌‌های دیدنی این کشور هستند که سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می‌کنند. دبی، بزرگ‌ترین شهر امارات، یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دنیاست که در بین گردشگران ایرانی نیز علاقه‌مندان بسیاری دارد. تا جایی که می‌توان گفت حجم گسترده‌ای از مسافران دبی، ایرانیانی هستند که به دلایل مختلفی چون کار، تجارت، تحصیل و ... به این شهر سفر می‌کنند. با توجه به این مسئله و سوالات زیاد هم‌وطنانمان در مورد ویزای این کشور، در این‌ بخش قصد داریم در مورد شرایط جدید ویزای امارات صحبت کنیم و آخرین اطلاعات از قیمت ویزای دبی در سال 2023 را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت اطلاعات کامل در مورد ویزای امارات از جمله قیمت، هزینه تمدید، مدارک، شرایط جدید و بیمه کرونا ویزا و ...  وارد صفحه "ویزای امارات" شوید.

قیمت ویزای دبی

هزینه ویزای دبی با توجه به نوع ویزا صادر شده، متفاوت است که در جدول زیر می‌توانید لیست قیمت ویزا امارات را مشاهده بفرمایید.


نوع ویزا

 قیمت

10 روزه توریستی + بیمه

310 درهم

30 روزه (یکبار ورود) + بیمه

 340 درهم

30 روزه (چندبار ورود) + بیمه

 550 درهم

2 ماهه (یکبار ورود) + بیمه

 530 درهم

2 ماهه (چندبار ورود) + بیمه

 770 درهم

96 ساعته + بیمه

 185 درهم

48 ساعته + بیمه

  150 درهم

توریستی 10 روزه (زیر 18 سال)

99 درهم

بروزرسانی شده در فروردین 1402


عدم وجود ویزای فوری دبی امارات
دریافت ویزای دبی

چه برای تحصیل، کار، تجارت و ... به امارات سفر کنید یا قصد گردش و تفریح داشته باشید، باید ویزای این کشور را تهیه نمایید. اگر به خارج از ایران سفر کرده باشید می‌دانید که برای دریافت ویزا باید به سفارت‌خانه کشور مقصد مراجعه کرده و فرم درخواست ویزا و مدارک خود را به سفارت تحویل دهید، اما در مورد امارات این‌طور نیست. سفارت‌خانه امارات هیچ دخالتی در صدور ویزا برای متقاضیان ندارد و این کار از طرف اداره مهاجرت و وزارت کار این کشور پیگیری می‌شود.
کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس شامل عربستان سعودی، کویت، قطر، بحرین و عمان، نیازی به دریافت ویزا از کشور خود ندارند و شهروندان این کشورها ویزای خود را در خاک امارات دریافت می‌کنند. برخی از کشورهای اروپایی نیز شامل این نوع ویزا می‌شوند. ویزایی که برای شهروندان این کشورها صادر می‌شود یک ویزای 90 روزه است در صورتی که سایر کشورها تنها می‌توانند ویزای 14 روزه امارات را دریافت نمایند، خصوصا اگر برای تفریح و گردش به این کشور سفر می‌کنند. در هر حال، اگر از شهروندان این کشورها نیستید، باید برای دریافت ویزای امارات اقدام نمایید که انجام این کار نیز شرایط و مراحل خاص خود را دارد.

دریافت ویزای دبی


مراحل دریافت ویزای دبی

نکته قابل توجه در دریافت ویزای دبی این است که فرد به صورت مستقیم نمی‌تواند درخواست ویزای خود را به اداره مهاجرت ارائه دهد. برای هر نوع ویزایی که اقدام می‌کنید، باید این کار را از طرف یک شخص یا سازمان انجام دهید. به فرد یا سازمانی که این کار را از طرف فرد متقاضی انجام می‌دهند، کفیل گفته می‌شود. کفیل با توجه به نوع و هدف فرد متقاضی از سفر به امارات، تعیین می‌گردد. اگر فرد متقاضی برای کار یا تجارت به دبی سفر می‌کند، کفیل او سازمان یا فردی است که او را استخدام کرده یا شریک تجاری اوست. کفیل می‌تواند یکی از نزدیکان فرد متقاضی باشد که در امارات سکونت دارد. در این صورت، چنین شخصی باید مدارک کافی برای اثبات نسبت خود با فرد متقاضی را داشته باشد. برای ویزای توریستی نیز خطوط هوایی، آژانس‌های مسافرتی و هتل‌ها به عنوان کفیل یا کارگزار در نظر گرفته می‌شوند. کفیل ضمانت می‌کند که فرد متقاضی پس از پایان یافتن اعتبار ویزا، کشور امارات را ترک خواهد کرد.
ویزای توریستی که از طرف خطوط هوایی یا آژانس‌های مسافرتی درخواست می‌شود، اغلب به صورت تورهای گروهی است. اگر بخواهید ویزا خود را به صورت انفرادی دریافت کنید، باید یک ضمانت نامه بانکی یا چک برای این کار ارائه دهید. شما باید فرم درخواست، ضمانت‌نامه و مدارک خود را به کارگزار مربوطه ارائه دهید و منتظر نتیجه ویزا بمانید. نتیجه درخواست برای ویزاهای عادی، پس از 7 روز کاری و برای ویزاهای فوری، پس از 3 روز کاری مشخص می‌گردد.


انواع ویزای دبی

ویزای دبی در انواع مختلفی صادر می‌شود که هرکدام از آن‌ها زمان اعتبار مشخصی، قیمت متفاوتی و شرایط خاص خود را را دارند. انواع ویزای دبی عبارتند از:

ویزای کار و تجارت: اگر برای تجارت یا کار به دبی سفر می‌کنید، کارهای ویزای شما باید از طرف شرکتی که شما را استخدام کرده است، انجام شود. ویزای کار و تجارت تا 3 سال اعتبار دارد و فرد در این مدت می‌تواند در دبی اقامت داشته باشد.
ویزای ترانزیتی: این ویزا تنها مختص حمل بار است و به صورت 14روزه برای درخواست‌کننده صادر می‌شود. ویزای ترانزیتی قابلیت تمدید ندارد و روز ورود و خروج نیز در مدت اعتبار ویزا محاسبه نمی‌گردد.
ویزای توریستی: یکی از پرطرفدارترین ویزاهای دبی، ویزای توریستی این کشور است که معمولا 14 روزه صادر می‌شود. البته می‌توان با پرداخت هزینه بیشتر زمان این ویزا را تا یک ماه، دو ماه و سه ماه نیز افزایش داد.
ویزای اقامتی: اگر به دنبال اقامت در دبی باشید، می‌توانید با افتتاح شرکت، استخدام در شرکت‌های دبی یا خرید یک ملک در این کشور، ویزای اقامت را دریافت نمایید.

مراحل دریافت ویزای دبی


شرایط جدید ویزای امارات


دریافت ویزای دبی شرایط و ویژگی‌های خاص خود را دارد که آن را با دیگر کشورها کمی متفاوت کرده است. قوانین ویزای دبی عبارتند از:
دخترانی که زیر 18 سال سن دارند نمی‌توانند به تنهایی برای دریافت ویزا اقدام نمایند. برای پسران زیر 18 سال نیز ارائه شناسنامه پدر و مادر الزامی است.
حداقل زمان اقامت در امارات 6 روز می‌باشد و اگر کمتر از این مقدار بخواهید در این کشور بمانید، با ویزایتان موافقت نخواهد شد.
قبل از دریافت ویزا باید فرودگاهی که از آن طریق وارد امارات می‌شوید را مشخص نمایید و در برگه درخواست ویزا بیان کنید. به عنوان مثال اگر هواپیمای شما در فرودگاه ابوظبی می‌نشیند باید این را در فرم درخواست ذکر نمایید.
کشور امارات بر روی تاریخ اعتبار ویزا قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارد تا جایی که از کفیل برای خروج به موقع مسافر ضمانت‌نامه دریافت می‌کند. بنابراین، شما باید قبل از تمام شدن اعتبار ویزا کشور امارات را ترک کنید، در غیر این صورت به ازای هر روز اضافی که اقامت دارید، موظف به پرداخت جریمه نقدی هستید. دقت داشته باشید که عدم ترک امارات در تاریخ مشخص شده، ممکن است حتی به زندان رفتن شما نیز ختم شود.
یکی از جدیدترین قوانین ویزای دبی توجه به تاریخ ویزاست. فرد متقاضی باید در بازه زمانی قید شده در ویزا در کشور امارات حضور داشته باشد. اگر به هر دلیل از سفر منصرف شود، باید این موضوع را اطلاع داده و ویزای خود را کنسل کند. علاوه بر این مبلغی نیز بابت جریمه از او دریافت خواهد شد. اگر فرد متقاضی عدم سفر به دبی را اطلاع ندهد، نام او در سیستم ثبت شده و امتیاز منفی دریافت می‌کند. این امتیاز تاثیر بسیار زیادی بر دریافت ویزا در آینده خواهد داشت و باعث ریجکت درخواست خواهد شد.

شرایط جدید ویزای امارات


مدارک موردنیاز برای دریافت ویزای دبی

برای این‌که بتوانید ویزای دبی را دریافت نمایید باید مدارکی را آماده کرده و تحویل دهید. دقت داشته باشید که تمامی کارها از طریق کارگزار و کفیلتان انجام می‌شود. پس مدارک را باید به شخص، کارگزار یا سازمان موردنظر تحویل دهید. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دبی عبارتند از:

  • کارت ملی: ارائه کپی پشت و روی کارت ملی الزامی است.
  • صفحات شناسنامه: ارائه کپی تمامی صفحات الزامی است.
  • ارائه اصل گذرنامه: گذرنامه باید حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد.
  • یک قطعه عکس ۳ *۴ با پس زمینه سفید

مدارک موردنیاز برای دریافت ویزای دبی


در این بخش سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد نحوه دریافت ویزای دبی و مدارک موردنیاز برای آن را در اختیارتان قرار دهیم. علاوه بر این، قیمت ویزای دبی در سال 2023 و تفاوت آن با سال های قبل را نیز عنوان کردیم. اگر قصد دریافت ویزای دبی را دارید، می‌توانید از طریق شماره 02175097700 با کارشناسان کایت در ارتباط باشید و راهنمایی‌های لازم را در این زمینه دریافت نمایید.

سوالات متداول

پرتکرارترین سوالات مسافران کایت در مورد ویزا را در اینجا بخوانید.

هزینه اخذ ویزای دبی بسته به نوع ویزای درخواستی، متفاوت است و مثلا برای ویزای توریستی 14 روزه دبی، حدود 300 درهم می‎‌باشد.
متاسفانه ما در زمینه ویزای کاری و اقامت فعالیت نداریم و فقط برای ویزای توریستی می‌توانیم راهنماییتان کنیم.
قیمت ویزای دبی به تومان، با توجه به اینکه نرخ دلار و درهم روزانه و حتی ساعتی تغییر می‌کند، ثابت نیست. برای بدست آوردن قیمت ویزای امارات به تومان، مبلغ ویزا را که در جدول آمده است با توجه به نوع ویزای درخواستی، ضرب در نرخ روز درهم کنید. برای به دست آوردن نرخ روز درهم پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌های معتبر حوزه ارز استفاده کنید. در نظر داشته باشید باید نرخ حواله درهم را محاسبه کنید.
هزینه ویزا را می‌توانید هم به ریال و هم به دلار پرداخت کنید.
لطفا جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان بخش ویزای کایت به شماره 02175097700 تماس بگیرید.
بستگی به مدت اقامت دارد. هزینه ویزای مولتی 1 ماهه، حدود 550 درهم و مولتی 2 ماهه حدود 770 درهم می‌باشد.
هزینه تمدید ویزای دبی حدودا به اندازه اخذ ویزاست ولی به صورت دقیق‌تر می‌توانید به جدول تمدید ویزا دبی مراجعه بفرمایید.
هیچ محدودیتی وجود ندارد. هزینه ویزا را هم می‌توانید به صورت حضوری در دفتر کایت و هم به صورت غیر حضوری پرداخت کنید. با توجه به محدودیت‌های کرونایی، پیشنهاد می‌کنیم پروسه ی اخذ ویزا را به صورت غیر حضوری انجام دهید.
هزینه ویزای دوبی مبلغ ثابتی برای هر ویزاست و کایت با ارتباط مستقیم با اداره مهاجرت امارات سعی بر ارائه کمترین نرخ را در ایران کرده است.
قیمت ویزای دبی در سال 2023 در جدولی در همین صفحه ارائه شده است که با توجه به شرایط ممکن است تغییر کند.
با توجه به اینکه کایت نرخ نامه مصوب و ثابتی برای ویزا دارد و سود بیشتری نسبت به سود مشخص شده دریافت نمی‌کند امکان تخفیف دادن بر روی ویزا یا بلیط نیست چرا که هر دو قیمت مشخص شده‌ای از سمت دولت امارات و شرکت‌های هواپیمایی دارند و آژانس‌هایی که تبلیغ تخفیف برای بلیط و ویزا با هم دارند، ابتدا قیمت بالاتری را در نظر می‌گیرند و سپس با تخفیف همان قیمت مشخص شده را ارائه خواهند کرد.
متاسفانه امکان اخذ ویزای دبی برای شهروندان افغانستان از طریق آژانس‌های مسافرتی ایران وجود ندارد و به همین دلیل از قیمت ویزای امارات برای افغانی‌ها اطلاع نداریم.
شرکت کایت به دلیل کارگزاری مستقیم در امارات و عدم وجود واسطه و تخصص چندین ساله در امور مربوط به ویزا در امارات، کمترین قیمت ممکن را ارائه می‌کند. ضمنا بسیاری دیگر از آژانس‌ها نیز درخواست‌های ویزایشان را از طریق کایت به ثبت می‌رسانند.
هزینه ویزا دبي بر اساس مدت اعتبار اقامت ویزا متفاوت است. هزینه ویزای امارات از 10 روزه توریستی با حدود 300 درهم با بیمه شروع شده و تا 770 درهم برای ویزای مولتی دو ماهه امارات، متغیر است.
قیمت بلیط دبی بستگی به تاریخ، هواپیمایی و دیگر فاکتورها دارد و نرخ ثابتی نیست ولی قیمت ویزا امارات در همین صفحه در جدول کاملا واضح ارائه شده است.
خیر. امارات فقط یک ویزا دارد و افرادی که ویزای کشور امارات را بگیرند می‌توانند در تمامی شهرهای این کشور بدون محدودیت تردد داشته باشند. در نظر داشته باشید در زمان‌های خاص مثل دوران اوج کرونا که محدودیت تردد داخلی در ابوظبی وجود دارد، باید امکان سفر به شهر مورد نظر را پیش از سفر، مورد بررسی قرار دهید.

نظرات، تجربیات و سوالات

  • 1400/04/18

    سلام قیمت ویزای ۱۴ روزه دبی . چقدر هست

  • 1400/05/21

    سلام، میخواهم ویزا دوبی از سویدن درخواست نمایم آیا امکانش است

  • 1400/06/29

    با سلام و ممنون از اطلاع رسانی خوبتون..میخواستم بدونم آیا امارات به فرد همراه (بستگان درجه یک) اجازه کار در آن کشور را می دهد. و چه مدت میتواند در آن کشور مشغول به کار باشد؟؟ باتشکر

  • 1400/07/24

    با سلام و عرض ادب پوزش میخوام آیا قبل از گرفتن ویزا دوبی اول باید هزینه بیمه را پرداخت کنیم یا اینکه پس از ورود به انجا کفیل درخواست بیمه را میدهد

  • 1400/07/27

    ویزا سہ ماھہ با بلیط چقدرہ ھزینہ میشود

  • 1400/08/01

    مگه قیمت ویزا طبق جدول نگفتین که ۲۹۵ درهم؟؟؟ پس ۳۳۵ درهم دیگه چیه؟

  • 1400/08/07

    سلام ویزای امارات 14 روزه میخواستم

  • 1400/09/07

    درود وخداقوت هزینه ثبت شرکت در امارات چقدر هست؟

  • 1400/09/13

    سلام.برای بردن جنس لباس ویا کفش به وزن ۳۵ کیلو برای هر فرد mo و اقامت ۴ روزه همان ۲۹۵ درهم ویزا هزینه دارد

  • 1400/09/13

    سلام مه افغانی استم قانون ایران آمدیم میتوانی ویزه دبی را برم بگیری

  • 1400/09/25

    سلام ویزای ابوظبی به مدت یک ماه چقدرهست

  • 1400/11/16

    سلام قیمت دوبي ۱۴ روزه به افغانی چقدر است

  • 1400/11/18

    سلام. هزینه‌ی ویزای توریستی ۱۴ روزه برای کودکان زیر ۱۲ سال و نوزاد چقدر است؟

  • 1400/11/21

    سلام قیمت تمدید ویزا توریستی در بازه زمانی که داخل دبی هستیم چقدر است؟

  • 1400/11/26

    ویزای ۶ ماه چقدر

  • 1401/01/01

    سلام وقت بخییر ویزای ۶ ماهه چند بار ورود قیمتش چنده؟

  • 1401/01/06

    سلام وقت بخیر ویزای یک ساله و سه ساله دبی وجود داره اگه داره قیمت اس چنده

  • 1401/02/06

    سلام ویزایه دوبی یکماهه و سه ماهه چنده ؟؟

  • 1401/02/06

    سلام ویزای دوبی یکماهه و سه ماه چنده؟؟

  • 1401/03/04

    سلام وقت بخیر ببخشيد هزینه ویزا 1 ماه برای زیر 18 سال چقدر است در حال حاضر

  • 1401/03/12

    سلام ویزای 96 ساعته چقدر قیمت داره و زمان آماده شدن ویزا چند روزه؟

  • 1401/03/14

    سلام خسته نباشید فرمودید که زیر ۹ روز ویزا نمیدن پس این تورهای ۳ شب و ۴ روز چجوری ویزا میگیرن

  • 1401/03/14

    ویزه توریستی از افغانستان چگونه اجرا می گردد

  • 1401/03/17

    سلام من برای اقامت 4 روزه چه ویزایی باید بگیرم و قیمتش چند میشه؟؟، ممنون از راهنماییتون

  • 1401/03/22

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید ببخشید قیمت ویزا برای تمام سنین به یک قیمت هست

  • 1401/06/15

    با سلام من برای نجف ، فقط پرواز فلای دبی تونستم تهیه کنم ، میخواستم بدونم چون تا فرداش در دبی توقف داریم امکان بازدید از شهر داره یا خیر و اگر امکانشو داره نیاز به ویزا هست یا خیر ممنون

  • 1401/06/19

    من از افغانستان استم طور قانونی مهاجر در کشور ایران میتوانم ویزه سیاحتی یا ویزه کار دبی را درخواست بدهم یاخیر درخواست ویزه های فوق چند درهم هزینه دارد.

  • 1401/07/16

    سلام یکی از آشنایان ما در دبی اقامت دائم دارد،آیا از طریق اون می توان برای هرنوع ویزایی اقدام کرد،اعم از تفریحی،کاری واقامت؟؟؟ممنون میشم جواب بدید

  • 1401/09/05

    ویزه دوبی برای افغان ها باز هست

  • 1402/01/22

    سلام وقت بخیر اگر برای ویزای 96ساعت اقدام کنم چقدر طول میکشه تا اماده بشه

  • 1402/07/11

    درود، من از ترکیه میتونم مستقیم به دبی سفر کنم؟ و ضمن اینکه من از تاریخ اقامت من به ترکیه گذشته .

  • 1402/12/25

    سلام شب تون بخیر من اتباع افغانستان استم در ایران زندگی میکنم میشه بگین از چه طریق سفر به دوبی کنم ویزه تروریستی چقدر حزینه دارد ممنون میشم

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید