گرانترین هتل‌ها در جهان
حسام مقتدایی 1398/11/19 4076 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



آیا تاکنون برایتان این سؤال پیش آمده که گران‌ترین هتل‌های جهان، نامشان چیست و کجا واقع شده‌اند؟ هزینه اقامت در این هتل‌ها چندین برابر هتل‌های معمولی است.


گرانترین هتل های جهان | معرفی 5 هتل گران جهان

شبی 200 – 500 دلار را فراموش کنید چرا که هزینه یکی از هتل‌های این فهرست از شبی 28.000 دلار شروع می‌شود. از سوئیت‌های پنت هاوس مشرف به اماکن دیدنی شهر گرفته تا هتل‌های زیر آب، این هتل‌ها هر چیزی که باعث گران‌تر شدنشان شود را دارند. اگر پول برایتان مطرح نیست و به دنبال استراحت بعدی خود هستید، می‌توانید یکی از این 5 هتل گران‌قیمت جهان را که در ادامه فهرست شده، انتخاب کنید.


تای وارنر پنت هاوس – 4 فصل – 60.000 دلار


هتل-4-فصل

این هتل در رده‌بندی گرانترین هتل‌های جهان با عنوان هتلی چهار فصل در رده پنجم قرار گرفته است. هتل تای وارنر پنت هاوس در نیویورک بوده و نامش به احترام صاحب اصلی ساختمان، نام‌گذاری شده و اقامت در اینجا حدوداً شبی 60.000 دلار برایتان آب می‌خورد. بالاترین طبقه این ساختمان که می‌شود طبقه پنجاه و دوم، متری 400 دلار هزینه دارد که تکمیل این طبقه به تنها چیزی در حدود 50 میلیون دلار برای صاحبش هزینه داشته است. این سوئیت، نمای 360 درجه‌ای از شهر ارائه می‌کند و شامل 4 بالکن شیشه‌ای است که نمایی از بالا شهر، میانه شهر و پایین شهر نیویورک ارائه می‌کند.

در صورتی که برای اجاره یک اتاق در این هتل اقدام کنید، نه‌تنها یک اتاق گیرتان می‌آید بلکه یک سونا، حمام بزرگی با تزئینات سنگ کریستال، یک وان بسیار بزرگ، آسانسور شخصی و مدیری اختصاصی برای ارتباط با مهمان و یک رولز رویز با راننده نیز در اختیارتان خواهد بود. اگر این‌ها برایتان کفایت نمی‌کند، می‌توانید از سالن ماساژی که برایتان فراهم شده استفاده کنید.


مارک پنت هاوس – هتل مارک – 75.000 دلار


هتل-مارک

پنت هاوس هتل مارک، بزرگ‌ترین پنت هاوس در ایالات‌متحده بوده که بیش از 3000 متر می‌باشد. چنین اتاقی برای شما 75.000 دلار آب می‌خورد که درنهایت پنت هاوسی بسیار بزرگ در اختیارتان خواهد بود که دو طبقه هتل را شامل می‌شود. این پنت هاوس، 5 اتاق خواب، 6 دست‌شویی، 4 شومینه، 2 میز نوشیدنی، 2 دست‌شویی زنانه و یک سالن پذیرایی بسیار بزرگ دارد. 

این سالن پذیرایی از امکان‌هایی نیز برخوردار می‌باشد. مثلاً می‌تواند به یک سالن رقص بسیار بزرگ با ارتفاع سقف 7 متر تبدیل شود و مناسب برگزاری مهمانی‌هایتان باشد. شاید یکی از مناسب‌ترین ویژگی‌های این سوئیت پنت هاوس، تراس 250 متری آن با چشم‌انداز زیبای سنترال پارک باشد که زیبایی این هتل را چند برابر می‌کند. پس اگر می‌خواهید نقش شاه/ملکه نیویورک را برای مدتی بازی کنید، می‌توانید برای چند شب این سوئیت فوق‌العاده را رزرو کنید و از آن لذت ببرید.


پنت هاوس سلطنتی – هتل پرزیدنت ویلسون – 80.000 دلار


هتل-پرزیدنت-ویلسون

اگر در تور سوئیس هستید و 80.000 دلار دارید که خرج یک شبتان کنید، پس این هتل کاملاً مناسب شما است. پنت هاوس سلطنتی در هتل پرزیدنت ویلسون، کل طبقه 8 هتل را به خود اختصاص داده است. در این سوئیت می‌توانید چشم‌اندازی زیبا از دریاچه ژنو و مون بلان را داشته باشید و در عین حال از 12 اتاق خواب، 12 دست‌شویی و حمام جکوزی آن نیز لذت ببرید. علاوه بر لوازم لوکس و چشم‌انداز زیبا، می‌توانید از دستیار شخصی، آشپز خصوصی و یک خدمتکار 24 ساعته در تمام طول هفته نیز بهره ببرید. 

اگر امنیت یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای شما اهمیت دارد، پس خیالتان در طول مدت اقامتتان در این هتل راحت باشد چرا که یکی از امن‌ترین مکان‌هایی است که می‌توانید سراغش بروید. شیشه ضدگلوله، امنیت 24 ساعته، سیستم دوربین امنیتی در سرتاسر سوئیت و گاوصندوقی امن برای نگهداری اموال با ارزشتان از جمله مواردی است که در این پنت هاوس وجود دارد. همچنین در این هتل یک میز بیلیارد برانسویک متعلق به سال 1930، پیانو گرند استینوی و سیستم سینمای خانگی بسیار باکیفیتی را می‌توانید در این هتل داشته باشید و همه این‌ها یک‌طرف، شما آسانسور شخصی خودتان را خواهید داشت.


سوئیت امپثی – پالمز – 100.000 دلار


هتل-پالمز

سوئیت امپثی در پالمز لاس وگاس، دومین هتل گران‌ قیمت در سرتاسر جهان به حساب می‌آید که به ازای هر شب باید 100.000 دلار بپردازید. این سوئیت نتیجه طراحی مجدد کامل توسط دمیان هرست است. به ازای پرداخت شبی 100.000 دلار، 2 اتاق خواب بزرگ، میز ماساژ، جکوزی که از آن می‌توانید لاس وگاس را ببینید، اتاق ریلکسیشن نمک و تور شخصی بازدید از کالکشن هنری خواهید داشت. 

این سوئیت زیبا در هتل پالمز، بسیار مناسب عاشقان هنر است چرا که 6 اثر اصل از دمیان هرست و لوازم سفارشی ساخته شده و همچنین درون‌مایه آثار او را می‌توانید در این سوئیت زیبا ببینید. اگر طرفدار دمیان هرست هستید و پول اضافه دارید، بهترین کار این است که آن را صرف این سوئیت زیبا کنید و لذت ببرید.


لاورز دیپ – هتل زیردریایی لوکس – 150.000 دلار


هتل-زیردریایی-لاورز-دیپ

به ازای شبی 150.000 دلار، لاورز دیپ هتل زیردریایی لوکس، گران‌قیمت‌ترین هتل در جهان به شمار می‌رود. این هتل مثل دیگر هتل‌هایی که در این مطلب درباره‌اش نوشتیم نیست و برای تجربه آن باید با زیردریایی به زیر آب بروید. با این حال، اگر می‌خواهید تجربه شبی بسیار خاص را داشته باشید، پس بهتر است این هتل را امتحان کنید. هتل زیردریایی در سنت لوسیا واقع شده و می‌تواند با توجه به نیاز مهمانان به اطراف کارائیب نیز برود. خدمات 5 ستاره را در زیر امواج خواهید داشت که شامل کاپیتان شخصی، آشپز شخصی و خدمتکار، قایق پرسرعت برای جابجایی شما به داخل یا بیرون زیردریایی، برخی انتخاب‌های اضافی همچون جابجایی با هلیکوپتر، رفتن به ساحل و صبحانه‌های خاص می‌شود. 

زیردریایی لاورز دیپ مجهز به هر چیز لوکسی که فکرش را بکنید، هست و در این زیردریایی می‌توانید تجربه هر چیزی را به دست بیاورید. علاوه بر این، این انتخاب را دارید که متناسب با سلیقه شخصی‌تان، شکل اقامتتان را انتخاب کنید، بنابراین اگر موقعیت جغرافیایی خاصی را ترجیح می‌دهید می‌توانید از کاپیتان بخواهید و او شما را جابجا می‌کند. این تجربه را هرگز در تمام عمرتان فراموش نخواهید کرد.


جمع‌بندی

در این مقاله از مجله گردشگری کایت به معرفی 5 هتل گران‌قیمت در جهان پرداختیم و همچنین درباره جزئیات اقامت در هر کدام نیز مواردی ارائه کردیم. تجربه اقامت در هر کدام از این هتل‌ها، هرچقدر هم که کم باشد می‌تواند لحظات خاطره‌انگیزی را در ذهن شما به ثبت برساند که هرگز آن‌ها را فراموش نکنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر امکان سفر به این مکان‌ها را دارید، حتماً یک شب را در این هتل‌های زیبا بگذرانید و از آن لذت ببرید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید