چگونه سفر ارزان به ارمنستان داشته باشیم؟ معرفی 7 نکته کلیدی
حسام مقتدایی 1398/10/19 2830 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه


ارمنستان همیشه به عنوان مقصدی مهم در میان گردشگران به حساب می‌آمده و سالانه افراد زیادی به آن سفر می‌کنند، دلیل آن جدای از مکان‌های دیدنی زیبایی که دارد، ارزان بودن سفرش بوده است.


نکات مهم برای سفر ارزان به ارمنستان

یکی از نکات بسیار مهم برای کسانی که زیاد سفر می‌کنند این است که هزینه‌هایشان را به خوبی مدیریت کنند. سفر به ارمنستان، جزو سفرهای ارزان قیمت به شمار می‌رود اما این در صورتی است که بودجه تعیین شده برای سفر به خوبی مدیریت شود. در ادامه به نکاتی که به شما در داشتن سفری ارزان به ارمنستان  و ایروان کمک می‌کند، خواهیم پرداخت.

برای مشاهده تور زمینی ارمنستان ویژه کریسمس 2023 وارد صفحه "تور گروهی ارمنستان" شوید.


سفر ارزان به ارمنستان | از راه زمینی


سفر-زمینی-به-ارمنستان

دو شکل مسافرت به ارمنستان وجود دارد که می‌توانید بسته به میزان بودجه‌ای که برای رفت و برگشت تعیین کرده‌اید، انتخابی بکنید. زمینی و هوایی. مسیر زمینی را می‌توانید به کمک اتوبوس‌هایی بسیار تجهیز شده و مناسب انجام دهید. تفاوت قیمت سفر زمینی به ارمنستان نسبت به سفر هوایی چیزی در حدود 30 درصد است. البته به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که اگر تور زمینی انتخاب شده امکانات رفاهی متفاوت و ویژه‌ای در اختیارتان قرار دهد ممکن است این هزینه تغییر کند.


سفر ارزان به ارمنستان | سفر شخصی


سفر-شخصی-به-ارمنستان

یکی از امکان‌هایی که برای داشتن سفر ارزان به ارمنستان پیش پایتان قرار دارد، سفر با اتومبیل شخصی است. واضح است در صورتی که انتخابتان سفر با اتومبیل شخصی‌تان باشد، هزینه‌ها به نسبت رفت و آمد با اتوبوس به مراتب کاهش می‌یابد. تنها هزینه‌ای که باید بپردازید هزینه بنزین و همچنین عوارض جاده‌ای است. اگر بخواهید به صورت شخصی با استفاده از اتوبوس به ارمنستان بروید که هزینه‌ها نسبت به اتومبیل شخصی و سفر با تور نیز کاهش می‌یابد. توصیه کارشناسان کایت به شما این است که بهتر است برای سفر اول خود، از طریق تور به ارمنستان سفر کنید و سفر شخصی با اتومبیل شخصی را بگذارید برای سفرهای دوم به بعد.


سفر ارزان به ارمنستان | پارک کردن اتومبیل


سفر-به-ارمنستان-با-تور

گرانی قیمت بنزین در ارمنستان از جمله مواردی است که باعث می‌شود بردن اتومبیل به آن طرف مرز منطقی نباشد. به جای بردن اتومبیل به آن طرف مرز می‌توانید آن را لب مرز پارک کنید و بدون هیچ نگرانی وارد کشور شوید. در داخل کشور این امکان در اختیار شما قرار گرفته که هر زمان اراده کنید، اتومبیلی را کرایه کنید. هزینه کرایه اتومبیل به صورت روزانه در ارمنستان چیزی بین 62 تا 100 دلار است که این تفاوت قیمت به مدل اتومبیل بستگی دارد.


سفر ارزان به ارمنستان | حمل و نقل عمومی


حمل-و-نقل-عمومی-در-ارمنستان

از دیگر روش‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن سفر ارزانی به ارمنستان داشته باشید، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است. از مهم‌ترین این وسایل می‌توان به مترو اشاره کرد که هزینه آن در نسبت با دیگر وسایل به مراتب ارزان‌تر است. اتوبوس برقی نیز از دیگر انتخاب‌هایی است که پیش رویتان است و قیمت بسیار ارزانی دارد. در این کشور به دنبال تهیه بلیت نباشید. پرداخت شما برای اتوبوس‌ها باید به صورت نقد انجام شود. 


سفر ارزان به ارمنستان | هاستل برای اقامت


اقات-در-ارمنستان

برای کاهش هزینه و داشتن سفری ارزان به ارمنستان بهتر است سراغ هاستل و مهمانخانه بروید. هزینه اقامت در هاستل بسیار کم بوده و این امکان را به شما می‌دهد تا هزینه‌ها را پایین نگه دارد. برای مثال هزینه‌ هاستل در ارمنستان به ازای هر شبی که در آن بمانید، 1500 درام است. این هزینه بسته به خدماتی که به آن اضافه شود می‌تواند افزایش پیدا کند. از بهترین هاستل‌های ارمنستان می‌توان به هاستل بیوواک، بریج ایروان و المنت اشاره کرد.


سفر ارزان به ارمنستان | رستوران ارزان


رستوران-ارزان-در-ارمنستان

برای خوردن غذا در ارمنستان نیازی به هزینه کردن مقدار زیادی پول وجود ندارد. یعنی به طور کلی چه بخواهید چه نه هزینه غذایتان کمتر از آن چیزی خواهد بود که برایش بودجه کنار گذاشته بودید. رستوران‌های ارزان ارمنستان با وجود هزینه کمی که لازم است برای خوردن غذا پرداخت کنید، کیفیت بسیار مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهند. برای خوردن غذا چیزی بین 12500 تا 100000 تومان برایتان خرج خواهد شد که بسته به رستوران انتخابی‌تان می‌تواند متفاوت باشد. البته قیمت‌ها می‌توانند با گذشت زمان دست‌خوش تغییر شوند.


سفر ارزان به ارمنستان | خرید از سوپرمارکت


خرید-ارزان-در-ارمنستان

بهترین نوع خرید ملزومات و مواد غذایی مورد نیاز این است که سراغ سوپرمارکت‌های ارمنستان بروید. چرا که هم از قیمت بسیار پایینی برخوردار هستند و هم می‌توانید از کیفیت آن مطمئن باشید. سوپرمارکت و مواد غذایی از جمله مواردی است که نمی‌توان کیفیت و استاندارد آن را به خصوص در سفر کم‌اهمیت در نظر گرفت. از بهترین سوپری‌های ارمنستان می‌توان به یروان سیتی اشاره کرد که تاکنون گردشگران بسیاری از آن خرید کرده‌اند و از قیمت و کیفیت آن بسیار راضی بوده‌اند.

در این مقاله از مجله گردشگری کایت به ارائه نکاتی در ارتباط با نحوه داشتن سفر ارزان به ارمنستان پرداختیم. سعی شد نکاتی که گفته می‌شود جنبه کاربردی داشته باشد و کمکی به گردشگران عزیز بکند. اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید بهتر است ابتدا با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان ما نکات مربوط به این سفر را در اختیارتان بگذارند و به سؤالاتی که در ذهنتان ایجاد شده پاسخ بدهند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید