بهترین مراکز خرید باکو کجا هستند؟ معرفی 10 مرکز خرید برتر
11253 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

بهترین مراکز خرید باکو کجا هستند؟


خرید کردن و پاساژگردی در سفر یکی از تفریحات جذابی است که طرفداران زیادی دارد در میان گردشگران به خصوص خانم‌ها ساعت‌های زیادی را به گشت و گذار در مراکز خرید به سر می‌برند. باکو شهری مدرن است که گردشگران زیادی را از ایران به خود جلب می‌کند که یکی از علت‌های آن این کشور به ایران است و مراکز خرید باکو که با قیمت مناسب مورد استقبال ایرانیان زیادی قرار می‌گیرد. در این مقاله به 10 مورد از مراکز خرید باکو با قیمت مناسب اشاره می‌کنیم که لذت خرید را با خیالی آسوده تجربه کنید. همچنین در صورتی که تمایل دارید از آفرهای لحظه آخری باکو مطلع شوید، وارد صفحه لیست تورهای باکو شوید.

10 تا از مراکز خرید باکو با قیمت مناسب


1- مرکز خرید 28 مال باکو:


یکی از محبوب‌ترین مراکز خریدی که در باکو مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد 28مال است که معروف‌ترین برندهای باکو و دنیا دراین مجتمع تجاری قرار دارد و علاوه بر ویترین‌های رنگارنگ سالن‌های سینمای متعددی دارد که بعد از یک خرید جذاب در کنار دوستان و عزیزان به تماشای یک فیلم خوب بنشینید و در کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های 28مال طعم لذیذ غذاهای محلی و بین‌المللی را مزه کنیم. در بین مراکز خرید باکو حتما از 28مال دیدن کنید.

 28 مال از محبوب‌ترین مراکز خرید باکو


2- MetroPark مترو پارک باکو:


اگر قصد خرید از برترین برندها را در بین مراکز خرید باکو دارید؛ بهترین انتخاب مترو پارک است که می‌توانید هر برندی را که در ذهن دارید در این مجتمع پیدا کنید. اگر قصد خرید هم ندارید دیدن ویترین‌های رنگارنگ این مجتمع سرگرم‌کننده است. نوع معماری و نمای این مجتمع نیز باعث جلب گردشگران می‌شود که همچون الماسی در بین مراکز خرید باکو می‌درخشد.

MetroPark مراکز خرید باکو


3- Park Bulvar بولوار پارک باکو:


بولوار پارک در کنار ساحل زیبای دریاچه خزر قرار دارد که علاوه بر دیدن منظره زیبای نیلگون خزر و قدم زدن در کنار ساحل بولواری این منطقه و پرسه زدن در کافه‌ها و رستوران‌ها از بولوار پارک هم دیدن کنید و خریدی به یاد ماندنی را داشته باشید. در این مجتمع با معماری بسیار زیبا برندهای متنوعی چون نایک و آدیداس و... وجود دارد که گردشگران را در بین مراکز خرید باکو به این منطقه جلب می‌کند؛ علاوه بر این شش سالن سینما نیز از دیگر مراکز تفریحی این مجتمع تجاری است.

 Park Bulvar بولوار پارک مراکز خرید باکو


4- مرکز خرید Port Baku پورت باکو

 در سال 2014 در بین مراکز خرید باکو افتتاح شد.پورت باکو که در سال 2014 افتتاح شد که 300 برند در بین مراکز خرید باکو در این مجتمع وجود دارد که انواع و اقسام محصولات از پوشاک تا لوازم ورزشی در آن وجود دارد. البته به علت بین‌المللی بودن پورت باکو خرید در این مجموعه کمی گران‌تر نسبت به دیگر مراکز خرید باکو است. رستوران‌های متنوع و لوکس پورت باکو را از دست ندهید و با هر سلیقه و ذائقه‌ای که دارید غذای مناسب خود را می‌توانید سفارش دهید.

Port Baku پورت باکو


5- گنجلیک- Ganjlik

با توجه به اسم آن، درمنطقه گنجلیک واقع شده است و جزء یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری این خیابان محسوب می شود. معماری ساختمان فروشگاه، بسیارجالب توجه است، به طوری که از فاصله دور توجه شما را جلب می کند. این مکان به علت موقعیت جغرافیایی خیلی خوبش و دادا بودن سینما، شهر بازی و رستوران ها برای گردشگران از اهمیت زیادی برخوردار است و بسیاری از افراد دوست دارند به این مرکز خرید سری بزنند.

Ganjlik


6- بازار صدرک - Sadarak

گزینه ای مناسب برای گشت . گذار و یکی از بزرگترین مراکز خرید باکو محسوب می شود اما برای گشتن در آن به بیشتر از یک روز زمان نیاز دارید. بسیاری از کالاهای این مرکز، ساخت کشورهای چین، ترکیه، روسیه و … است و از اینجا به دیگر مناطق آذربایجان هم ارسال می شود. این بازار مجموعه ای از پوشاک،کیف و کفش و بسیاری سوغاتی ها با قیمت های مناسب است.

بازار صدرک


7- مرکز خرید ای وی ام -AVM

این مرکز خرید بزرگ اما در نخجوان قرار دارد و یکی از مراکز خرید خوب برای تهیه انواع پوشاک و سوغاتی هاست. این مرکز خرید “ای وی ام” که دارای دو طبقه است از عرضه انواع اجناس آذربایجانی، روسیه ای، ترکیه ای و آلمانی تشکیل شده است. معماری و نمای بیرونی ساختمان این مرکز نیز به شکل هنری و به سبکی خاص طراحی شده است.

7- مرکز خرید ای وی ام -AVM


8- مرکز خرید اف- AF

این مرکز خرید هم به عنوان یکی از شیک ترین مراکز خرید آذربایجان که در آن معروف ترین برندهای دنیا عرضه می شود شناخته می شود. از این حیث در نظر داشته باشید که قیمت های اجناس چندان ارزان نیستند، بنابراین می توان گفت برای خرید سوغاتی شاید مناسب نباشد. این مرکز خرید نیز از فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و … تشکیل شده است.

مرکز خرید اف


9- مرکز خرید نرگس-Nargiz

مجتمعی جذاب و زیبا با معماری ویژه و نکته جالب توجه این است که ویژگی های آن باعث شده بیشتر به فروشگاه های اروپا شباهت داشته باشد. در صورتی که در حین گشت و گذار در این مرکز خرید ، گرسنه شدید می توانید به نزدیکی این مرکز خرید رفته که دارای رستوران مک دونالد است غذا بخورید. در این مرکز نیز انواع برندهای معتبر پوشاک عرضه می گردد.

مرکز خرید نرگس-


10-آیگون -Aygün

این مرکز اغلب شامل عرضه اجناس برند های اروپایی مسی شود. این مرکز خرید دارای انواع برند پوشاک، کیف و کفش بوده و برای تهیه سوغاتی و خرید شخصی نیز مناسب است. این مرکز خرید جذاب سینما نیز دارد.
اگر می خواهید تجربه فیلم های آذربایجان و اروپا را داشته باشید شاید بهترین فرصت انتخاب این مرکز برای دیدن فیلم باشد.

آیگون

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید