ماسال

تور ماسال | لیست تورهای اولسبلنگاه + ماسال گیلان|ویژه زمستان و نوروز

تورهای اقساطی کایت

 


ماسال کجاست؟

ماسال نام یکی از شهرستان‌های استان گیلان است که به خاطر طبیعت بی‌نظیر خود، شهرت جهانی پیدا کرده. ماسال را می‌توان یکی از زیباترین مناطق طبیعی گیلان و ایران دانست. اگر به فکر سفر به دامان طبیعت و لذت بردن از مناظری بکر و دیدنی هستید، بهترین گزینه برای شما، ماسال خواهد بود. ماسال که در فاصله کمی نسبت به تهران قرار گرفته، می‌تواند انتخاب مناسبی برای سفرهای کوتاه مدت باشد. آیا تا به حال به اقامت در کلبه‌های جنگلی فکر کرده‌اید؟ اینکه شب با صدای جیرجیرک‌ها بخوابید و صبح‌ با صدای پرندگان از خواب بیدار شوید؟ اگر حتی تصور چنین سفری حس خوبی به شما می‌دهد، پس حتما باید حداقل یک بار در طول عمر خود تور ماسال را تجربه کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده لیست تمامی تورهای شمال به صفحه "تور شمال" مراجعه نمایید.

به چه شکل می‌توانیم به ماسال سفر کنیم؟

برای سفر به ماسال، دو مسیر پیش روی شما قرار دارد:

سفر به ماسال با وسیله نقلیه شخصی

شما می‌توانید با وسیله نقلیه شخصی خود به ماسال سفر کنید. جاده تا نزدیکی فومن کاملا اتوبانی و سه بانده است. اما با این حال، باید حدود سه تا چهار ساعت رانندگی بی وقفه را به جان بخرید. به علاوه اینکه در فصل‌های سرد سال ممکن است در طول مسیر با بارش برف و باران رو به رو شوید. اما به هر صورت امکان سفر با وسیله نقلیه شخصی به ماسال وجود دارد.


ماسالHamid Hanjar

تور گروهی ماسال

در سفر با وسیله نقلیه شخصی به ماسال، راننده قطعا دچار خستگی بیش از حدی خواهد شد. در برخی قسمت‌های کوهستانی جاده، راننده باید با احتیاط زیادی براند. زیرا پیچ‌های خطرناکی انتظار او را می‌کشند. همچنین شاید از جاذبه‌های میان مسیر اطلاعی نداشته باشید و مستقیم به ماسال سفر کنید. این در حالی است که مسیر دسترسی به ماسال مملوء از جاذبه‌های دیدنی مختلف است که سفر شما را تبدیل به خاطره‌ای شیرین و فراموش نشدنی می‌کند.

در سفر گروهی همراه تور، هیچ یک از افراد خانواده و همسفران شما خسته مسیر نخواهند شد. زیرا پیش از رسیدن به ماسال، در جنگل زیبای گیسوم توقفی کوتاه خواهید داشت، سپس نهار را در دل طبیعت میل می‌کنید و نهایتا عازم ماسال می‌شوید. شب را در کلبه‌ای جنگلی سپری می‌کنید و روز بعد عازم تهران می‌شوید. در چنین سفری، خستگی راه بر تن هیچکس نخواهد ماند. زیرا حتی در طول مسیر می‌توانید از زیبایی‌های استان گیلان لذت ببرید.


ماسالAli johar

جاذبه‌های دیدنی ماسال

ماسال جزء دیدنی‌ترین مناطق گیلان و تمام ایران به حساب می‌آید. به همین خاطر برای دیدن این همه جاذبه و زیبایی، تنها راهی که پیش رو دارید، بازدید از آنجا است. اما به هر صورت ما در اینجا به شما چند مورد از جاذبه‌های طبیعی ماسال را معرفی می‌کنیم:

جنگل گیسوم

جنگل گیسوم جزئی از شهرستان ماسال نیست. اما با این وجود در اکثر موارد، مجریان تورهای ماسال، همسفران خود را با این جنگل زیبا آشنا می‌کنند. جنگل گیسوم محل تقابل جنگل و دریا است. به همین خاطر می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. تصور کنید که از یک تونل جنگلی زیبا با منظره باتلاق‌های مختلف عبور می‌کنید و ناگهان وارد خط ساحلی می‌شوید. از میانه راه نسیم دریا بر صورت شما می‌وزد و می‌توانید از بوی دریا لذت ببرید. جنگل گیسوم را به جرات می‌توان یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری تمام استان گیلان دانست.


ماسالsadeq mousavi

غار آویشو

آویشو نام غاری عجیب است که در دل جنگل قرار دارد. تصور کنید که بعد از دقایق طولانی جنگل نوردی، ناگهان با دهانه ورودی غاری بسیار بزرگ رو به رو خواهید شد. این غار که قدمت آن به صدها سال پیش باز می‌گردد، چند سالی است که کشف شده و سریعا توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. شما نیز در تور ماسال بهتر است حتما از این غار خارق العاده که جزء برترین غارهای استان گیلان محسوب می‌شود، دیدن فرمایید.


آبشار رامینه

آبشار رامینه یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم ماسال است. در دل جنگل، آبشاری با طول 10 متر قرار دارد. این آبشار از روی صخره‌های سخت بر برکه‌ای کوچک می‌ریزد. قطرات ریز آب تا صدها متر آنطرف‌تر پرتاب می‌شوند. همانطور که در دل جنگل قدم بر می‌دارید، متوجه افزایش رطوبت هوا و کاهش دما خواهید شد. به تدریج قطرات خنک آب روی صورت شما می‌نشینند و صدای شرشر آب در گوش شما طنین انداز می‌شود. این یعنی شما در نزدیکی آبشار رامینه قرار دارید. حتما در بازدید از آبشار رامینه، حوله و لباس اضافی همراه خود داشته باشید.


چرا همراه تور سفر کنیم؟

سفرهای طبیعت‌گردی نیاز به یک راهنمای مجرب دارند

برای اینکه بتوانید سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید و از اکثر جاذبه‌های طبیعی منطقه دیدن فرمایید، نیاز به یک راهنمای مجرب خواهید داشت. در غیر این صورت شاید سفرتان به ماسال آنقدر هم جذاب نباشد.

سفر همراه تور مقرون به صرفه خواهد بود

با توجه به اینکه تور سرو وعده صبحانه، هزینه رفت و برگشت، ورودی جنگل گیسوم و همچنین هزینه اقامت را عهده دار می‌شود، سفر به ماسال بسیار مقرون به صرفه‌تر از سفر با وسیله نقلیه شخصی خواهد بود.

ایمنی بیشتر در اقامت

قطعا مجریان تور، در مورد جایی که قرار است اقامت کنید، کاملا تحقیق کرده‌اند. به همین خاطر می‌توانید از بابت ایمنی آن آسوده خاطر باشید.

بیمه مسافرتی

در سفر با تور، شما تحت پوشش بیمه مسافرتی خواهید بود.

عدم خستگی راه

در سفر با تور، راننده دچار خستگی مسیر نخواهد شد و تمام همسفران می‌توانند در کنار هم از مناظر جاده لذت ببرند.


ماسالPeyman-Hazeghpour


قیمت تور ماسال

قیمت تور ماسال به مکان اقامت و مدت سفر شما بستگی دارد و تورهای قیمت‌های متفاوتی با توجه محل اقامت و تنوع خدماتشان دارند. قیمت هر تور را می‎توانید در صفحه جزئیات هر تور مشاهده فرمایید. البته باید در نظر داشته باشید که هزینه اقامت در ایام پیک، مثل ایام نوروز و تابستان افزایش پیدا می‌کند. پس باید آمادگی افزایش قیمت تور ماسال را در این دوران داشته باشید.


بهترین زمان سفر به ماسال

ماسال یک منطقه ییلاقی محسوب می‌شود. به همین خاطر هوا در شش ماه دوم سال بسیار سرد خواهد بود. پس از این رو بهتر است حتما سفر خود را در شش ماه اول سال ترتیب دهید. بهترین زمان برای سفر به ماسال را می‌توان فصل بهار دانست. به همین خاطر بسیاری از گردشگران، تعطیلات نوروز را برای سفر به ماسال انتخاب می‌کنند. اما در این دوران، قیمت تور ماسال به شدت افزایش پیدا می‌کند. در فصل تابستان نیز می‌توانید از گرمای هوای تهران فرار کرده و کمی در ماسال استراحت کنید. اگر سردی هوا شما را آزار نمی‌دهد، بهتر است فصل پاییز ماسال را نیز تجربه کنید. در فصل پاییز، ماسال رنگارنگ می‌شود و احساس عاشقانه خاصی در فضا موج می‌زند.


ماسالsina noori mombeiny

مدارک و وسایلی که در سفر به ماسال باید همراه خود داشته باشید

  • مدارک شناسایی من جمله شناسنامه و کارت ملی
  • کفش پیاده روی
  • وسایل شخصی و بهداشتی اعم از حوله، صابون، دمپایی و غیره
  • دارو
  • یک دست لباس اضافه
  • پتو مسافرتی
  • دوربین عکاسی
  • پول نقد


نحوه خرید تور ماسال

برای خرید این تور سه راه پیش روی شما عزیزان قرار دارد:

  • خرید اینترنتی: شما می‌توانید به راحتی و با تکمیل فرم در همین صفحه، این تور را خریداری نمایید و هزینه را به صورت آنلاین از درگاه الکترونیکی بانک پرداخت کنید.
  • خرید تلفنی: شما می‌توانید از طریق شماره 02175097700 با کارشناسان بخش تورهای ایران‌گردی ما تماس حاصل کرده و پس از دریافت مشاوره رایگان، تور مد نظر خود را خریداری نمایید و هزینه را به شماره حساب شرکت واریز کنید.
  • خرید حضوری: برای انجام خرید حضوری، می‌توانید با مراجعه به دفتر کایت واقع در تهران- خیابان مطهری پلاک 188 نسبت به خرید این تور اقدام نمایید.

سوالات متداول

پرتکرارترین سوالات مسافران کایت در مورد تور را در اینجا بخوانید.

تورها با اتوبوس توریستی 44 نفره و یا اتوبوس وی آی پی برگزار خواهند شد و ترانسفر محلی نیز با مینی بوس یا تاکسی خواهد بود که هزینه‌اش بر عهده مسافر خواهد بود.
بله تورهای طبیعت گردی ماسال به صورت گروهی است و حدودا 40 نفر در تور حضور دارند و امکان آشنا شدن با دوستان جدید در تور وجود دارد.
کاملا بستگی به شرایط حین سفر دارد. در بعضی از تورها امکان اقامت اختصاصی با همسفران در یک کلبه وجود دارد ولی در بعضی دیگر از تورها اقامت به صورت گروهی و زن و مرد جدا خواهد بود.
برنامه تور با توجه به زمان سفر، تامین کننده و خدمات تور متفاوت است. در صفحه جزئیات هر تور، برنامه تور به طور کامل قید شده است.
تور ماسال به دلیل آب و هوای مناسب و شرایط محیطی خوب، در تمام طول سال قابل اجراست و معمولا در تمام سال اجرا می‌گردد.
بله. امکانات کافی برای خواب در اقامتگاه‌ها مثل تشک و پتو وجود دارد.
معمولا تور ماسال به صورت دو و نیم روزه برگزار می‌شود ولی ممکن است این تورها بدون اقامت هم باشند که مدت اقامت کمتری خواهند داشت.
اقامتگاه های تورهای گروهی ماسال معمولا کلبه‌های چوبی هستند ولی اقامتگاه بسته به تور متفاوت است که می‌توانید در صفحه جزئیات هر تور، اطلاعات تکمیلی را مشاهده بفرمایید.
کایت یک مارکت پلیس (بازارگاه) تورهای داخلی و خارجی است و تورهایی که توسط کایت ارائه می‌شود از تامین کنندگان مختلف است. ممکن است تور توسط خود کایت اجرا شود و یا ممکن است توسط یک تامین کننده دیگر اجرا شود ولی توسط کایت ارائه گردد.
قیمت تور ماسال با توجه به داشتن اقامت یا عدم داشتن اقامت، مدت زمان تور و خدمات تور مشخص می‌شود و به همین دلیل قیمت هر تور با تور دیگر تفاوت دارد. در کادر جستوجوی تور یا صفحه جزئیات تور می‌توانید قیمت تور را مشاهده کنید.
بهترین زمان برای رفتن به ماسال در اواسط بهار و فصل پاییز است که هم هوا معتدل است و هم ماسال خلوت‌تر از زمان‌های دیگر نظیر تعطیلات عید است.

نظرات، تجربیات و سوالات

  • 1400/06/13

    با سلام در چه فصلی سفر به خاصکول برنامه ریزی کنم گردش گری کنم لطفا راهنمایی کنید

نظرات

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

نظرات

بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید

مشاوره تلفنی
02175097700