شنا در پاتایا | بهترین ساحل برای شنا در پاتایا کجا است؟
علیرضا مشرقی 1399/07/24 3523 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



زمانی که به یک شهر ساحلی سفر می‌کنید، قطعا لذت‌ بخش‌ترین تفریحی که می‌توانید انجام دهید، شنا، آب تنی و آفتاب گرفتن در ساحل است. اما چه در مورد شهرهای داخلی و چه در مورد سفرهای خارجی، انتخاب ساحل می‌تواند به شدت بر کیفیت سفر شما تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال در همین استان مازندران خودمان، چندین و چند شهر مختلف همانند ساری، بابلسر، نور، رویان و غیره دارای مناطق ساحلی هستند اما حتما این را می‌دانید که ساحل هر شهر با شهر دیگر تفاوت دارد. این مساله در مورد سفر به تایلند نیز صادق است و بد نیست بدانید که حتی در یک شهر همانند پاتایا، سواحل مختلفی وجود دارند. سواحل مختلف برای روحیات متفاوت طراحی شده‌اند و اگر کمی تحقیق کنید، متوجه می‌شوید که بهترین ساحل برای شنا در پاتایا کدام است. با کایت همراه باشید تا بهترین سواحل پاتایا را بشناسید و ببینید کدام یک برای شنا در پاتایا و کدام یک برای تفریح در پاتایا مناسب هستند.همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای پاتایا وارد صفحه "تور پاتایا" شوید.

شنا در پاتایا | بهترین ساحل برای شنا در پاتایا کجا است؟

همانطور که اشاره کردیم، پاتایا دارای سواحل مختلفی است و انتخاب آنها به روحیات شما بستگی دارد. به عنوان مثال اگر احساس خستگی می‌کنید و ترجیح می‌دهید کمی در آرامش آفتاب بگیرید، باید به برخی از سواحل پاتایا بروید و در صورتی که قصد دارید تفریح کنید و در میان جمعیت مشغول جشن و پایکوبی باشید، باید به سواحل دیگری سر بزنید. از این رو شناخت سواحل پاتایا برای شما بسیار حائز اهمیت خواهد بود. در این قسمت قصد داریم تا بهترین سواحل برای شنا در پاتایا را به شما معرفی کنیم.

بهترین ساحل برای شنا در پاتایا

  1. ساحل دونگ تان، چشیدن طعم آرامش

در ابتدا قصد داریم تا کمی با آرامش آغاز کنیم. ساحل دونگ تان یکی از سواحلی است که فاصله کمی تا مرکز شهر دارد و در کمتر از نیم ساعت می‌توانید خودتان را به این ساحل یک و نیم کیلومتری برسانید. ساحل دونگ تان دارای شن‌های طلایی و مناظر طبیعی بسیار زیبایی است که به شما آرامش می‌دهند. در طول روز این ساحل بسیار آرام است و اگر به دنبال یک جای دنج برای آفتاب گرفتن یا ماساژ هستید، بهتر است این ساحل را انتخاب نمایید. البته لازم به ذکر است که ساحل دونگ تان نیز از غروب آفتاب شلوغ می‌شود و دیگر خبری از آرامش نیست! پس اگر به دنبال یک جای آرام برای شنا در پاتایا هستید، می‌توانید در طول روز به ساحل دونگ تان بیایید. همچنین در این ساحل امکان استفاده از انواع تفریحات آبی همانند جت اسکی، ماهیگیری، قایق سواری و شنا وجود دارد.

ساحل دونگ تان

  1. ساحل کوه لارن ، قاب زیبای پاتایا

ساحل کوه لارن یکی از مشهورترین سواحل پاتایا محسوب می‌شود که همه آن را به شن‌های سفید و مناظر خیره کننده می‌شناسند. بد نیست بدانید که روش دسترسی به ساحل کوه لارن بسیار منحصر به فرد است و برای اینکه بتوانید خودتان را به آن برسانید، باید حدود 15 دقیقه سوار بر قایق باشید. شاید برخی از مسافران به همین خاطر قید بازدید از ساحل کوه لارن را می‌زنند اما این دسته عزیزان سخت در اشتباه هستند و یکی از بهترین تجربیاتی که می‌توانند در پاتایا داشته باشند را از دست خواهند داد. مناظر طبیعی این ساحل بسیار خیره کننده هستند و شما می‌توانید ساعت‌ها بر روی یک صندلی ساحلی و زیر سایه بان با یک نوشیدنی در دست بنشینید و از مناظر دیدنی لذت ببرید. انواع امکانات رفاهی همچون کافه، کلاب، بار و رستوران‌های ساحلی در این منطقه به چشم می‌خورند تا تفریحات شما را تکمیل کنند. شنا در این منطقه بسیار لذت بخش است و حین شنا و آب بازی می‌توانید از مناظر زیبا و دیدنی طبیعت بکر اطراف نیز لذت ببرید.

ساحل کوه لارن

  1. ساحل ناکولا، ماهیگیری در آرامش

اگر هتل شما در شمال پاتایا قرار دارد، حتما نام ساحل ناکولا را خواهید شنید. این ساحل که در شمالی‌ترین قسمت پاتایا واقع شده است، بهشت قایق سواران و موج سواران به حساب می‌آید و تمام کسانی که به آب تنی، شنا، قایق سواری و موج سواری علاقه دارند، در این ساحل حضور پیدا می‌کنند. مهم‌ترین مزیتی که افراد زیادی را جذب ساحل ناکولا می‌کند، آرامش آن است. در این ساحل خبری از شلوغی و تراکم جمعیت نیست و اگر ترجیح می‌دهید به دور از هزاران چشم شنا کنید و از مناظر طبیعی لذت ببرید، بهتر است ساحل ناکولا را انتخاب نمایید. این ساحل همانطور که اشاره کردیم در شمال پاتایا واقع شده است، پس برای دسترسی به آن کافیست تا مسیر خود را آنقدر به شمال ادامه دهید تا به ناکولا برسید! فراموش نکنید که اگر به قایق سواری و ماهیگیری در فضایی آرامش بخش علاقه‌مند هستید، حتما در این ساحل یک قایق و تجهیزات ماهیگیری کرایه کنید. خدا را چه دیدید!؟ شاید یک ماهی عالی هم گرفتید!


مطالب مرتبط:

بهترین سواحل پاتایا

عجیب‌ترین غذاهای تایلند


ساحل-ناکولا

  1. ساحل وانگ آمات، محیطی خانوادگی

بسیاری از کسانی که به تایلند و مخصوصا پاتایا سفر می‌کنند، نگران وضعیت اخلاقی این شهر هستند. البته همانطور که در مقاله فساد در تایلند اشاره کردیم، این مساله در تمامی قسمت‌های تایلند وجود ندارد و بخش‌های مختلفی به حضور خانواده‌ها اختصاص یافته است. ساحل وانگ آمات یکی از همین سواحل است که برای حضور خانواده‌ها در پاتایا بهترین گزینه محسوب می‌شود. البته به یاد داشته باشید که هیچ محدودیتی در حضور افراد مجرد داخل ساحل وانگ آمات وجود ندارد اما به این شکل مرسوم شده که تنها خانواده‌ها به این ساحل مراجعه می‌کنند و عموما این ساحل برای افراد مجرد کسل کننده خواهد بود! در نتیجه اگر همراه با خانواده سفر می‌کنید و ترجیح می‌دهید که داخل یک ساحل آرام و خانوادگی حضور داشته باشید، بهتر است حتما حداقل یک بار از ساحل وانگ آمات دیدن کنید.

ساحل-وانگ-آمات

  1. ساحل جومیته، صدای ازدحام جمعیت

خب از هر چه بگذریم، همه ما گاهی به جشن و پایکوبی با صدای بلند، میان صد‌ها نفر دیگر نیز نیاز داریم! پس چه بهتر در سفر خود به تایلند، وارد ساحلی شویم که عموما در تمامی ساعات شلوغ است و می‌توانید انرژی خود را در میان صد‌ها توریست و گردشگر دیگر خالی کنید! اگه به شنا در پاتایا علاقه دارید و در حین آب بازی حسابی شلوغ می‌کنید، بهتر است به ساحل جومیته بروید! در ماه‌های شلوغ، معمولا گردشگران زیادی در این ساحل حضور دارند و عموما موسیقی با صدای بلند پخش می‌شود. در نتیجه اگر به دنبال اماکن خلوت هستید، دور این ساحل را یک خط قرمز پر رنگ بکشید! در ساحل جومیته انواع امکانات رفاهی و خدماتی همانند 10 ها رستوران، کافه، بار و غیره وجود دارند و از مسافران پذیرایی می‌کنند. همچنین شما می‌توانید در این ساحل از انواع تفریحات آبی همانند غواصی، پاراسل، جت اسکی و غیره نیز لذت ببرید.

ساحل-جومیته

  1. ساحل بنگ سائن، ساحلی ماه عسلی!

خیلی از زوج‌های جوان، سفر به تایلند را برای ماه عسل خود انتخاب می‌کنند. اگر شما نیز قصد دارید تا برای ماه عسل از پاتایا دیدن فرمایید، باید بدانید که کدام یک از قسمت‌های این شهر برای زوج‌های جوان گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. خب در این مقاله صحبت از سواحل تایلند است پس باید بهترین ساحل برای شنای زوج‌های جوان را به شما معرفی کنیم. ساحل بنگ سائن دقیقا همان ساحلی است که به دنبال آن هستید! در این ساحل مرسوم شده که اکثرا زوج‌های جوان حضور داشته باشند. محیط این ساحل کاملا خانوادگی است اما همانند ساحل وانگ آمات، خبری از حضور بچه‌های کوچک که با صدای بلند در کنار شما مشغول بازی کردن هستند، نیست. در کنار ساحل بنگ سائن، پارکی ساحلی و زیبا وجود دارد که امکان یک پیاده روی رمانتیک را برای زوج ‌های جوان فراهم می‌کند. همچنین انواع امکانات رفاهی و خدماتی در این ساحل وجود دارد تا شما بتوانید ساعت‌ها مشغول تفریح و لذت بردن از مناظر ساحلی باشید. محیط این ساحل بسیار ایمن و عالی است و زوج‌های جوان می‌توانند با خیال آسوده در آن شنا کنند.

ساحل-بنگ-سائن

  1. ساحل پاتایا، معروف‌ترین ساحل شهر

خب در نهایت می‌خواهیم شما را با معروف‌ترین ساحل پاتایا، یعنی خود ساحل پاتایا آشنا کنیم! ساحل اصلی پاتایا در مرکز این شهر واقع شده است و با چهار کیلومتر طول، بزرگ‌ترین ساحل این شهر به حساب می‌آید. به دلیل طولانی بودن ساحل پاتایا، آن را به سه قسمت شمالی، مرکزی و جنوبی تقسیم کرده‌اند و شما می‌توانید به هر سه بخش  دسترسی پیدا کنید. ساحل پاتایا دارای دسترسی بسیار ساده‌ای است و می‌توانید با چند قدم پیاده روی، خودتان را به این ساحل زیبا و شلوغ برسانید. البته این دسترسی ساده باعث شده تا این منطقه بویی از خلوتی نبرد و در تمامی روزهای سال و تمامی ساعات روز شلوغ و پر ازدحام باشد. در نتیجه اگر ازدحام و شلوغی شما را آزار می‌دهد، بهتر است گزینه‌های دیگر را انتخاب نمایید، اما اگر به دنبال جشن و تفریح در میان هزاران گردشگر دیگر هستید، باید این ساحل را انتخاب کنید. در این ساحل امکان استفاده از انواع تفریحات آبی همچون غواصی، بنانا، پاراسل، جت اسکی و غیره وجود دارد و می‌توانید ساعت‌ها مشغول تفریح و شادی باشید.

ساحل-پاتایا

خب دوستان و همراهان عزیز کایت، نظر شما در مورد شنا در پاتایا چیست؟ آیا تا به حال از این شهر و سواحل آن دیدن کرده‌اید؟ به نظر شما کدام ساحل بهترین گزینه برای شنا در پاتایا است؟ اصلا شما از کدام ساحل بازدید کرده‌اید و چه نظری در مورد آن دارید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان کایت به اشتراک بگذارید و فراموش نکنید که بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات و تجربیات شما عزیزان همراه هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید