بهترین منطقه های استانبول برای هتل گرفتن
8392 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

5 مورد از بهترین منطقه های استانبول برای هتل گرفتن


از نظر تاریخی، استانبول یکی از مهم‌ترین شهرهای دنیاست زیرا قاره‌های اروپا و آسیا را به یکدیگر متصل می‌کند و به واسطه موقعیت جغرافیایی و تاریخچه بلند خود به یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا با جاذبه‌های دیدنی بسیار زیبا تبدیل شده است. از آنجایی که همه‌ساله گردشگران بسیاری به این شهر سفر می‌کنند، در این مقاله از کایت تصمیم گرفتیم بهترین منطقه های استانبول برای هتل گرفتن و اقامت را معرفی کنیم تا خاطره‌ای تکرارنشدنی از سفر به ترکیه برای شما رقم بخورد.
برای مشاهده بهترین آفرهای تور استانبول وارد صفحه "آفرهای استانبول" شوید.

بهترین منطقه های استانبول برای هتل گرفتن
بهترین محله های استانبول برای اقامت چندروزه


استانبول فرهنگی غنی و بسیار متنوع دارد و این یعنی در گوشه‌و‌کنار شهر می‌توان رد پای تمدن‌هایی همچون عثمانی، یونانی و رومی را مشاهده کرد. اما کدام محله های استانبول برای هتل گرفتن مناسب‌تر و ارزان‌تر هستند؟ در ادامه، ضمن معرفی بهترین محله‌های استانبول، بهترین هتل های هر منطقه را نیز معرفی خواهیم کرد.


سلطان احمد؛ بهترین مکان برای اولین سفر


سلطان احمد، قلب تاریخی و فرهنگی استانبول است. اینجا قدیمی‌ترین منطقه شهر بوده و آب، اطراف آن را احاطه کرده است؛ در حالی که در قسمت غربی آن می‌توان دیوارهای تاریخی را پیدا کرد.
اگر نخستین باری‌ست که به این شهر سفر می‌کنید، سلطان احمد بهترین نطقه استانبول برای هتل گرفتن خواهد بود. در کنار هتل‌ها و اقامتگاه‌های مناسب، جاذبه‌های بسیاری همچون کاخ توپ کاپی، مسجد حاجی صوفیا و مسجد آبی در انتظار افرادی است که این محل را برای اقامت انتخاب می‌کنند.
هتل سه ستاره باسیلوس، مقرون‌به‌صرفه‌ترین هتل در این منطقه بوده و فاصله اندکی با جاذبه‌های دیدنی دارد. برای افرادی که می‌خواهند با پرداخت پول کمتر در هاستل‌ها یا مسافرخانه‌ها اقامت داشته باشند، ما Cheers Hostel را پیشنهاد می‌کنیم؛ مسافرخانه‌ای شیک، راحت و در عین حال اقتصادی که شهرت زیادی میان گردشگران دارد.

سلطان احمد
بی اغلو؛ انتخابی مقرون‌به‌صرفه


بی‌اغلو که در بخش شمالی سلطان احمد واقع شده، یکی از پویاترین و سرزنده‌ترین مناطق استانبول محسوب می‌شود. معروف‌ترین بخش این منطقه، خیابان استقلال است؛ خیابانی بزرگ و مشهور که هر ساعتی از شب یا روز به آن سر بزنید، مردم را در حال خرید و گشت‌وگذار خواهید دید. اگر مشکلی با هزینه کردن ندارید، بهتر است بدانید میدان تکسیم با تمام فروشگاه‌ها و رستوران‌های پرزرق‌وبرقش هم در این منطقه واقع شده است. بی‌اغلو از معدود مکان‌هایی در استانبول است که می‌تواند میزبان تمام گردشگران با هر میزان از توان مالی برای اقامت در اتاق‌های مختلف باشد.
Jumba Hostel، بهترین هاستل در بی اغلو و برای کسانی است که می‌خواهند با پرداختی مبلغی معقول، اتاقی شیک و تمیز را برای سفر خود اجاره کنند. این مسافرخانه توسط سه خواهر اداره می‌شود و محیط آن واقعا دلچسب است. اگر به دنبال کرایه اتاقی ارزان‌قیمت در هتلی چهارستاره و مدرن هستید، پیشنهاد می‌کنیم به Villa Pera Suite Hotel سر بزنید. این هتل در قلب منطقه بی اغلو واقع شده و فاصله بسیار کمی با میدان تقسیم و خیابان استقلال دارد.

بی اغلو
گالاتا؛ تجربه‌ای تکرارنشدنی از زندگی شبانه


گالاتا یکی از قدیمی‌ترین و بهترین محله های استانبول برای هتل گرفتن بوده و در بخش شمالی خلیج شاخ طلایی واقع شده است. طی چند سال گذشته، گالاتا با رستوران‌های شیک، کافه‌های آرام و زندگی شبانه بسیار جذاب، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. افرادی که شب‌گردی در استانبول را در اولویت خود قرار داده‌اند، احتمالا از اقامت در این محله لذت خواهند برد.
Galata West Hostel یکی از صاحب‌نام‌ترین مسافرخانه‌های این منطقه بوده و دسترسی آن به جاذبه‌های محلی، فوق‌العاده است. گردشگران همچنین می‌توانند شب را در اتاق‌های خصوصی یا خوابگاه‌های عمومی که قیمت پایین‌تری دارند، سپری کنند. در صورتی که می‌خواهید شب را در هتل بمانید، بهتر است Happy Homes Galataparts را با 10 اتاق شیک و راحت در نظر داشته باشید.

گالاتا
کاراکوی؛ جذاب‌ترین محله استانبول برای هتل گرفتن


یکی دیگر از بهترین مکان های استانبول برای هتل گرفتن، کاراکوی است؛ منطقه‌ای قدیمی و کوچک که در دهانه خلیج شاخ طلایی قرار گرفته و در آن می‌توان فروشگاه‌های رنگارنگ و رستوران‌های پرزرق‌برق را پیدا کرد. اگر عاشق بازدید از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی نیز هستید، کاراکوی با شگفتی‌های بسیار در انتظار شماست.
بهترین هاستل استانبول در کاراکوی، Cheers Port House نام داشته و در هرکدام از اتاق‌های مدرن آن می‌توان از استند مخصوص آیپدهای اپل استفاده کرد. اگر اقامت در هتل را ترجیح می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم سری به Portus Hotel بزنید؛ هتلی به‌روز که در نزدیکی مرکز شهر واقع شده و اطراف آن می‌توان ساعت‌ها در فروشگاه‌ها و کافه‌های زیبا به گشت‌وگذار پرداخت.


مطالب مرتبط:

بلیط هواپیما استانبول

کاراکوی
بازار بزرگ؛ بهترین محله برای خانواده‌ها


اگر می‌خواهید به صورت خانوادگی به استانبول سفر کنید، گرند بازار از بهترین مکان های استانبول برای هتل گرفتن خواهد بود. مهم‌ترین مشخصه این محله، وجود بوتیک‌ها و فروشگاه‌های رنگارنگ بسیار زیاد است. شما همچنین می‌توانید در بازار قدیمی استانبول و بازار ادویه‌جات، حسابی خوش بگذرانید. اطراف مغازه‌های کوچک و بزرگ Grand Bazaar هم با مناطق تاریخی، فرهنگی و مذهبی متعددی مثل مسجد حاجی صوفیا و مسجد آبی وجود دارد که بازدید از آنها بعد از یک خرید مفصل، تجربه‌ای شیرین را برای شما رقم خواهد زد. جالب است بدانید در این منطقه بیش از 4 هزار فروشگاه وجود دارد.
نزدیک‌ترین مکان برای اقامت در بازار بزرگ استانبول، هاستل Second Home است. از آنجایی که این مسافرخانه در مرز منطقه سلطان احمد و گرند بازار واقع شده، شما به آسانی می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی هر دو مکان دسترسی داشته باشید. هتل-بوتیک چهار ستاره Divan-i Ali با 32 اتاق و تراس مخصوصی که در پشت بام دارد، پذیرای گردشگرانی است که می‌خواهند اقامتگاهی لوکس و زیبا در استانبول داشته باشند.

بازاربزرگ
نباید فراموش کنید که استانبول توریستی‌ترین شهر ترکیه با هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیار زیاد است و گردشگران با هر میزان از بودجه‌ای که دارند، قادر به کرایه اتاق خواهند بود. اگر هتل های مناسب و ارزان‌قیمت دیگری را در استانبول می‌شناسید که نام آنها را ذکر نکردیم، می‌توانید نام و تجربه خود از هتل مورد نظر را با ما و سایر خوانندگان مجله کایت به اشتراک بگذارید. 



منبع: thebrokebackpacker


تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید