تله‌کابین نمک آبرود | معرفی تله کابین نمک آبرود + آدرس+ قیمت
شراره رحیمی 1399/07/09 14416 بازدید 1 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



مازندران یکی از استان‌های بسیار زیبای شمال کشور می‌باشد که در حاشیه دریای کاسپین واقع شده است. این استان از جمله استان‌های توریست‌پذیر ایران به شمار می‌رود که سالانه میزبان گردشگران بسیار زیادی از نقاط مختلف جهان می‌باشد. وجود جاذبه‌های طبیعی فراوان نظیر چشمه‌ها، آبشارها، کوه‌ها، جنگل‌ها، غارها و هم‌چنین اماکن مقدس و مذهبی، جاهای دیدنی و امکانات تفریحی و توریستی شهرهای مازندران باعث شده‌اند تا این استان به قطب گردشگری ایران تبدیل شود. شهرک توریستی و ویلایی نمک آبرود یکی از زیباترین منطقه‌های استان مازندران می‌باشد که امکانات تفریحی بی‌نظیری همچون سورتمه سواری و تله‌کابین را در دل خود جای داده است. در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی از تله‌کابین نمک آبرود را در اختیارتان قرار دهیم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای طبیعت گردی وارد صفحه "تور طبیعت گردی" و یا صفحه "تور 1 روزه" شوید.


نمک آبرود کجاست؟

همان‌طور که گفته شد نمک آبرود یک شهرک گردشگری و ویلایی در استان مازندران می‌باشد که با غرب شهرستان چالوس فقط 12 کیلومتر فاصله دارد. این شهرک بسیار زیبا در مسیر چالوس به تنکابن قرار گرفته است و یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری شمال کشور به شمار می‌رود. جالب است بدانید که بخش جنوبی این شهرک بسیار زیبا را جنگلی انبوه پوشش داده است که به دلیل قرار گرفتن در دامنه کوه مدوبن نیز از چشم‌انداز رویایی و حیرت‌انگیزی برخوردار می‌باشد. این شهرک از سمت شمال به دریای خزر محدود می‌شود که همین امر نیز در جذب گردشگران تاثیر بسزایی دارد. از امکانات تفریحی شهرک تفریحی نمک آبرود می‌توان به سورتمه، پینت بال، پیست کارتینگ، پیست دوچرخه سواری، پل معلق چوبی، زیپ لاین، شهربازی، رستوران‌ها، مراکز خرید و دو خط تله‌کابین اشاره کرد که شما نیز می‌توانید در سفر به شهرک زیبای نمک آبرود از این امکانات تفریحی بهره‌مند شوید و لحظات به یادماندنی و هیجان‌انگیزی را در کنار همسفرانتان تجربه کنید.

معرفی نمک آبرود


معرفی تله‌کابین نمک آبرود


بدون شک تله‌کابین نمک آبرود یکی از پرطرفدارترین و معروف‌ترین مراکز تفریحی در شمال کشور می‌باشد که سالانه افراد بسیار زیادی را از نقاط مختلف ایران و جهان به منظور استفاده از خدمات تله‌کابین به سوی خود می‌کشاند و تجربه‌های هیجان‌انگیز و متفاوتی را برایشان به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است که این تله‌کابین از سال 1372 مورد استفاده قرار گرفته و خوشبختانه تاکنون در این مجموعه هیچ حادثه ناگواری اتفاق نیفتاده است و هم‌اکنون نیز جزو تله‌کابین‌های برتر کشور به حساب می‌آید. از دلایل این امر می‌توان به طراحی و ساخت اصولی، استفاده از مصالح استاندارد، مراقبت‌های لازم بعد از ساخت کابین و... اشاره کرد. در حال حاضر تله‌کابین نمرود از دو خط مجزا (خط یک و خط دو) تشکیل شده است که هر کدام از آن‌ها از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار می‌باشند که در ادامه نیز در مورد هر کدام توضیح مختصری خواهیم داد.

معرفی تله‌کابین نمک آبرود


⦁ خط یک تله‌کابین نمک آبرود


این تله کابین شامل 42 کابین با ظرفیت 4 نفر می‌باشد که مسیر 1200 متری را با سرعت 3 متر بر ثانیه در 15 دقیقه طی می‌کند تا به قله مدوبن برسد. توجه داشته باشید که ارتفاع دکل‌های خط یک تله‌کابین نمرود بین 4 تا 50 متر متغیر می‌باشد. شما نیز می‌توانید در تمامی روزهای سال از ساعت 9 و نیم صبح تا 10 شب از خدمات این تله‌کابین استفاده کنید و از محیط اطرافتان نهایت لذت را ببرید. البته ناگفته نماند که در تعطیلات رسمی به دلیل حجم زیاد گردشگران ممکن است بلیط‌های تله‌کابین تا قبل از ساعت کاری به اتمام برسد.


⦁ خط دو تله‌کابین نمک آبرود


این خط از تله‌کابین نمک آبرود شامل 35 کابین 6 نفره می‌باشد که با سرعت 6 متر بر ثانیه مسیر 1700 متری را تا رسیدن به مقصد طی می‌کند. ساعت کاری خط دو نیز همانند خط یک ممکن است با توجه به تعداد مراجعین تغییر پیدا کند، اما به طور کلی خط دو در تمامی روزهای سال از ساعت 9 صبح تا 8 شب آماده پذیرش گردشگران می‌باشد.


قیمت بلیط تله‌کابین نمرود

لازم است بدانید که تله‌کابین نمک آبرود به صورت روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرد تا از هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری شود. از این رو شما می‌توانید با خیال راحت از این مجموعه تفریحی استفاده کنید و خاطرات خوشی را از سفر به دهکده تفریحی نمک آبرود برای خود به ارمغان آورید. توجه داشته باشید که قیمت بلیط هر دو خط تله‌کابین نمک آبرود برای گردشگران ایرانی 30000 هزار تومان و برای اتباع خارجی 35000 هزار تومان می‌باشد. البته ناگفته نماند که برخی از گردشگران با ارائه مدرک معتبر می‌توانند از تخفیف‌های ویژه‌ این مجموعه استفاده کنند که در این صورت قیمت بلیط تله کابین نمرود برای برگزارکنندگان تور و آژانس‌های مسافرتی، 20000 هزار تومان و برای طلاب، اردوهای دانش‌آموزی، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، 15000 هزار تومان می‌باشد.

قیمت بلیط تله‌کابین نمرود


امکانات مجموعه تله‌کابین نمک آبرود

علاوه بر تفریحاتی نظیر تله‌کابین، سورتمه، پل معلق چوبی و... در دهکده تفریحی نمک آبرود، امکانات دیگری همچون هتل، ویلا، نمازخانه، سرویس بهداشتی، فروشگاه‌های مختلف، پارکینگ، رستوران، کافه و... نیز به منظور رفاه حال گردشگران ایجاد شده است. لازم است بدانید که دسترسی به این امکانات علاوه بر شهرک در قله نیز امکان‌پذیر است. از این رو شما می‌توانید با خیالی آسوده به این منطقه تفریحی دلپذیر سفر کنید و با استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی این منطقه لحظه‌های هیجان‌انگیز و آرامش‌بخشی را برای خود رقم بزنید.


مسیر دسترسی به نمک آبرود

آدرس: مازندران، 12 کیلومتری غرب چالوس، جنوب شرقی دهکده تفریحی نمک آبرود، تله‌کابین نمک آبرود
همان‌طور که می‌دانید جاده چالوس جزو زیباترین و محبوب‌ترین مسیرهای دسترسی به مازندران می‌باشد. شما نیز می‌توانید جاده چالوس را برای دسترسی به مازندران انتخاب کنید و از زیبایی‌های مسیر نهایت لذت را ببرید. از این رو لازم است وارد جاده کرج به سمت چالوس شوید تا در 12 کیلومتری غرب شهرستان چالوس به دهکده تفریحی نمک ‌آبرود برسید. توجه داشته باشید که جاده چالوس به داشتن پیچ‌های خطرناک معروف است، بنابراین باید در رانندگی نهایت دقت خود را به کار گیرید تا بدون مشکل به مقصد برسید و نهایت لذت را ببرید.

مسیر دسترسی به نمک آبرود

سخن پایانی

در این مقاله از کایت ما به معرفی کامل تله‌کابین نمک آبرود پرداختیم. همانطور که مطالعه کردید دهکده تفریحی نمک آبرود علاوه بر تله‌کابین، تفریحات هیجان‌انگیز دیگری را نیز در دل خود جای داده است که بدون شک استفاده از هر کدام از آن‌ها بسیار لذت‌بخش خواهد بود. اگر قصد دارید که به مازندران سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم وارد صفحه وبلاگ کایت شوید تا اطلاعات بیشتر از این منطقه خوش آب و هوا و سرسبز به دست آورید و سفر فراموش نشدنی و خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

نظرات، تجربیات و سوالات

  • 1400/06/30

    بچه ها یه بار همتون پشین برین نمک ابرود

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید