معرفی بهترین تاکسی های آنلاین در باکو
7643 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

معرفی بهترین تاکسی های آنلاین در باکو


باکو، پایتخت آذربایجان و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور است که سالانه هزاران گردشگر برای تفریح و دیدن مکان‌های تفریحی به آن سفر می‌کنند. همانند سایر شهرهای توریستی، باکو نیز سیستم حمل و نقل عمومی خوبی برای جابجایی مسافران دارد. اگرچه همیشه در خیابان‌های اصلی شهر می‌توان تاکسی‌ها را پیدا کرد، بسیاری از توریست‌ها تاکسی های آنلاین را برای گردش انتخاب می‌کنند.  امروز در مقاله‌ای جامع در کایت می‌خواهیم بهترین تاکسی های آنلاین در باکو را معرفی کنیم.

بهترین تاکسی های انلاین باکو

تنوع تاکسی های باکو بسیار زیاد است؛ اگر باور نمی‌کنید کافیست نگاهی به خودروهایی داشته باشید که گردشگران را سوار می‌کنند. با توجه به توریستی بودن این شهر، تعداد بسیار زیادی از سرویس‌های تاکسی به صورت تلفنی و با گرفتن کدهای دستوری مختلف کار می‌کنند. البته، طبیعتا برای استفاده از این سرویس‌ها باید سیم کارتی با شماره آذربایجان داشته باشید. هرچند، طی چند سال گذشته و با افزایش رقابت، برخی از شرکت‌های سرویس‌دهنده به توسعه اپلیکیشن های مخصوص اندروید و آی او اس روی آورده‌اند تا کاربران، راحت‌تر بتوانند تاکسی های آنلاین در باکو را رزرو کنند. در ادامه، نگاهی به بهترین سرویس‌هایی که امکان استفاده از آنها در پایتخت آذربایجان وجود دارد، خواهیم داشت.


آشنایی با برترین تاکسی های آنلاین در باکو


بولت (Bolt)


بولت که پیش‌تر با نام تاکسیفای (Taxify) شناخته می‌شد، یکی از اپلیکیشن های مشهور برای رزرو آنلاین تاکسی در 30 کشور مختلف از جمله آذربایجان است. یکی از نقات قوت این نرم افزار، سادگی در استفاده است. اگر قصد استفاده از تاکسی های آنلاین در باکو را دارید، کافیست اپلیکیشن بولت را روی گوشی خود باز کرده و بعد از انتخاب مبدأ و مقصد، منتظر رسیدن خودرو باشید. بولت علاوه بر مشخص کردن قیمت پیش از رزرو تاکسی، به صورت زنده مسیر حرکت راننده را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که این نرم افزار فقط در شهرهای باکو، گنجه و سومقاییت قابل استفاده است. 

تاکسی های انلاین در باکو

دانلود: تاکسی های انلاین در باکو        دانلود اپ بلت


اوبر (Uber)


اگر اهل سفر باشید، احتمالا نام اوبر را شنیده‌اید؛ یکی از برترین سرویس های رزرو آنلاین تاکسی که در بیش از 60 کشور مختلف در سراسر جهان می‌توان از خدمات آن استفاده کرد. کار کردن با اوبر مشابه بولت است؛ با این تفاوت که این نرم افزار، امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. بعد از تعیین مسیر، پیشنهاد می‌کنیم خودروهای کلاس UberX را انتخاب کنید زیرا قیمت آنها به مراتب پایین‌تر از مدل‌های دیگر است. اوبر از بهترین و امن‌ترین تاکسی های آنلاین در باکو محسوب می‌شود. بسته به نوع مسیر، 3 تا 10 دقیقه طول می‌کشد تا خودرو به محل شما برسد.

تاکسی های انلاین باکو

دانلود:          لینک دانلود اپ اوبر


189 تاکسی (189Taxi)


189 تاکسی نخستین سرویس رزرو آنلاین خودرو در باکو است که سال 2009 آغاز به کار کرد و حالا با بیش از 2200 خودرو، محبوبیت زیادی بین مردم دارد. بسیاری از افراد، این سرویس را به خاطر امنیت بالا و هزینه بسیار پایینی که دارد، می‌شناسند. حداقل هزینه استفاده از این سرویس برای خودروهای کلاسSUPER ECONOM یا فوق اقتصادی، 1.89 منات است. به علاوه، کاربران برای مسیرهای 5 و 10 کیلومتری، به ترتیب باید 3.5 و 6 منات آذربایجان پرداخت کنند.

تاکسی های انلاین باکو

تاکسی 189 کلاس‌های دیگری مثل اقتصادی، راحت، تجاری، شاسی‌بلند، مینی‌ون، میکروبوس و اتوبوس هم دارد که حداقل هزینه آنها بین 3.3 تا 6 منات متغیر است. 


دانلود: دانلود اپ تاکسی 189        دانلود اپ تاکسی 189


باکو تاکسی (Baku Taxi)


با نگاه به خیابان‌های شهر می‌توانید تعداد زیادی از تاکسی‌های بادمجانی‌رنگی را ببینید که زیر نظر تاکسیرانی دولتی آذربایجان فعالیت می‌کنند. اگر برای سفر به باکو سیم کارت آذربایجان را خریداری کرده باشید، به سادگی می‌توانید با شماره‌گیری *9000 این خودروها را از هر جایی سفارش دهید. خوشبختانه، هزینه استفاده از این تاکسی‌ها بسیار پایین بوده و می‌توانند انتخابی عالی برای گشت و گذار در شهر باشند.

 تاکسی های انلاین باکو

مدیران اخیرا اپلیکیشنی برای گوشی های هوشمند نیز تهیه کرده‌اند تا کار رزرو تاکسی های آنلاین در باکو راحت‌تر از همیشه انجام شود.  


سیتی تاکسی (City Taxi) 


سیتی تاکسی یکی دیگر از سرویس های محبوب سفارش تاکسی آنلاین در باکو است که معمولا خودروهای آن در مدت زمانی کوتاه در محل تعیین‌شده حاضر می‌شوند. هرچند، قیمت استفاده از این سرویس کمی بالاتر از اپلیکیشن های مشابه بوده و ممکن است همین موضوع، شما را از استفاده از آن منع کند! با این وجود، امنیت بالا و راحتی در استفاده سبب شده است تا نام آن را در این لیست ذکر کنیم. 

تاکسی های انلاین باکو

همانند سرویس قبلی، برای رزرو خودروهای City Taxi می‌توانید از طریق اپلیکیشن اختصاصی یا شماره‌گیری *8844 اتومبیل‌ها را به صورت آنی سفارش دهید. نقطه قوت City Taxi، خودروهای مدرن‌تر و جدیدتر در مقایسه با Baku Taxi است. 


 دانلود اپ سیتی تاکسی


اکونوم تاکسی (Ekonom Taksi)


برای کامل‌تر شدن این لیست، بد نیست به اکونوم تاکسی نیز اشاره کنیم؛ شرکتی که طی سال‌های گذشته، محبوبیت زیادی میان گردشگران پیدا کرده و خدمات آن در هفت روز هفته به صورت 24 ساعته پشتیبانی می‌شود. سازندگان می‌گویند سفارش خودرو با این نرم افزار، 7 ثانیه طول می‌کشد و خودروها نیز ظرف 3 تا 4 دقیقه در محل مشخص‌شده حاضر می‌شوند.

تاکسی های انلاین باکو

اکونوم تاکسی نقاط قوت زیادی دارد و بر خلاف نرم افزارهای مشابه، خبری از افزایش قیمت در ساعات پیک ترافیک نیست. کاربران می‌توانند هزینه را به صورت وجه نقد یا با استفاده از کارت‌های اعتباری پرداخت کنند و حتی انتقال کالا با آن نیز امکان‌پذیر است.


برای سفارش تاکسی های آنلاین در باکو با اپلیکیشن اختصاصی Ekonom Taksi، می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید:

دانلود: دانلود اپ تاکسی اکونمی  




تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید