ارزان‌ترین هتل‌های کوش‌آداسی | 10 هتل ارزان در کوش‌آداسی
زهرا نیرومند 1399/06/28 1826 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



کوش‌آداسی، یکی از توریستی‌ترین شهرهای ساحلی ترکیه است که جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی فراوانی را در خود جای داده است. به همین دلیل مورد استقبال گردشگران سراسر دنیا، خصوصا ایرانیان عزیز قرار دارد. اگر قصد سفر به کوش‌آداسی را دارید، باید اطلاعاتی در مورد هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های این شهر داشته باشید تا بتوانید بهترین آن‌ها را برای یک سفر خاطره‌انگیز انتخاب نمایید. کوش‌آداسی هتل‌های بسیاری دارد که هریک از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهند، هزینه‌های متفاوتی نیز دارند. قطعا یک انتخاب مناسب از بین هتل‌های متعدد این شهر کار آسانی نیست، خصوصا اگر قصد داشته باشید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کرده و مبالغ کمتری را بابت رزرو هتل بپردازید. در این صورت باید هم کیفیت هتل را در نظر بگیرید و هم هزینه آن را مدنظر قرار دهید. اگر به دنبال چنین هتل‌هایی هستید، ادامه مطلب را دنبال نمایید تا با ارزان‌ترین هتل‌های کوش‌آداسی آشنا شوید. 

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای کوش آداسی وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید.

هتل لیدیز بیچ (Ladies Beach Hotel)

لیدیز بیچ یک هتل 2 ستاره است که روبروی یکی از محبوب‌ترین پلاژهای کوش‌آداسی با نام پلاژ لیدیز بیچ قرار دارد. این هتل دارای انواع اتاق‌های یک‌نفره، دو نفره، دو تخته و اتاق‌های سه‌نفره  می‌باشد که هریک از آن‌ها دارای بالکن بوده و چشم‌انداز بسیار زیبایی از ساحل لیدیز بیچ را برای مهمانان به نمایش گذاشته‌اند. تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، وای‌فای رایگان و سیستم تهویه مطبوع از جمله امکانات اتاق‌های این هتل می‌باشد. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به پذیرش24 ساعته، رستوران، صرافی، پارکینگ رایگان، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

هتل لیدیز بیچ، موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای داشته و با توجه به نزدیکی به ایستگاه‌های اتوبوس، دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد. از جمله مکان‌های دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به بازار بزرگ کوش‌آداسی، قلعه کوش‌آداسی، پارک آبی آدالند، خانه مریم مقدس، معبد آرتمیس و موزه افه‌سوس اشاره کرد.

هتل لیدیز بیچ

هتل افسیان (Ephesian Guesthouse & Hotel)

هتل افسیان یکی از ارزان‌ترین هتل‌های کوش‌آداسی است که در قلب این شهر واقع شده است. این هتل تنها 300 متر با دریا فاصله دارد و دارای انواع اتاق‌های یک‌نفره، دو نفره، سه‌نفره، دو تخته و اتاق‌های خانوادگی می‌باشد. هریک از اتاق‌های این هتل به امکاناتی چون تلویزیون صفحه تخت، یخچال، حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان مجهز هستند. برخی از اتاق‌ها نیز دارای بالکن بوده و چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریای اژه را به نمایش می‌گذارند. از دیگر ویژگی‌های هتل افسیان می‌توان به اتاق‌های اقتصادی یک‌نفره، دونفره و چهارنفره آن اشاره کرد که دارای سرویس بهداشتی و حمام مشترک هستند و با قیمتی مناسب در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. پذیرش  24 ساعته، رستوران، مبلمان در فضای باز، آشپزخانه، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، صرافی، نگهداری چمدان، فضای تلویزیون و خشک‌شویی، از  دیگر امکانات هتل افسیان می‌باشد که برای راحتی مسافران در نظر گرفته شده است.

هتل افسیان به ایستگاه‌های اتوبوس کوش‌آداسی نزدیک بوده و امکان دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر را فراهم کرده است. بازار بزرگ، قلعه کوش‌آداسی، ساحل لیدیز بیچ، پارک آبی آدالند، خانه مریم مقدس، معبد آرتمیس  و موزه افه‌سوس از جمله جاذبه‌های گردشگری شهر کوش‌آداسی است که در نزدیکی هتل افسیان قرار دارد.

هتل افسیان

هتل یوکسل (Yuksel Hotel)

یوکسل یک هتل 2 ستاره است که در نزدیکی سواحل زیبای شهر کوش‌آداسی قرار دارد. این هتل دارای انواع اتاق‌های یک‌نفره، دو نفره، دو تخته و سه‌تخته می‌باشد که هریک از آن‌ها به تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، وای‌فای رایگان و سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به پذیرش  24 ساعته، رستوران، استخر روباز، باغ، مبلمان در فضای باز، صندلی‌های ساحلی، فضای تلویزیون، سرویس اجاره ماشین، صرافی، پارکینگ رایگان و ... اشاره کرد. علاوه بر این، مهمانان این هتل می‌توانند از سرگرمی‌هایی چون دارت و تنیس روی میز برخوردار بوده و در کتابخانه هتل به مطالعه بپردازند.

دریاچه آدا گل، بازار بزرگ، قلعه کوش‌آداسی، ساحل لیدیز بیچ، پارک آبی آدالند، خانه مریم مقدس، معبد آرتمیس، زمین گلف کوش‌آداسی، موزه و تئاتر بزرگ افه‌سوس نیز از جمله جاذبه‌های گردشگری هستند که در نزدیکی هتل یوکسل قرار دارند.

هتل یوکسل

هتل گاردن پالاس پانسیون (Garden Palace Pansiyon)

هتل گاردن پالاس یک هتل 3 ستاره  است که در لیست ارزان‌ترین هتل‌های کوش‌آداسی قرار می‌گیرد. این هتل در یک خانه تاریخی یونانی در مرکز شهر راه‌اندازی شده و دارای انواع اتاق‌های یک نفره، دونفره، سه‌نفره و ... می‌باشد. همه اتاق‌های هتل دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی بوده و مجهز به امکاناتی چون تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، سشوار، یخچال، لوازم بهداشتی رایگان و ... می‌باشند. از جمله امکانات هتل نیز می‌توان به پذیرش  24 ساعته، مبلمان در فضای باز، باغ، کتابخانه، صبحانه در اتاق، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان،  سرویس روزانه اتاق­، خشک‌شویی، خدمات اتو، فضای تلویزیون، نگهداری چمدان و صندوق امانات اشاره کرد.

هتل گاردن پالاس  در 3 کیلومتری ساحل معروف لیدیز بیچ واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری چون جزیره کبوتر، بازار بزرگ کوش‌آداسی، قلعه کوش‌آداسی، پارک آبی آدالند، خانه مریم مقدس، معبد آرتمیس، زمین گلف بین‌المللی، موزه و تئاتر بزرگ افه‌سوس نزدیک می‌باشد. این هتل تنها 900 متر با ترمینال اتوبوس‌رانی شهر فاصله دارد.

هتل گاردن پالاس پانسیون

هتل لاویستا بوتیک کوش آداسی (LaVista Boutique Hotel & SPA Kusadasi)

لاویستا بوتیک یک هتل 4 ستاره است که اتاق‌هایی لوکس را با قیمتی مناسب در اختیار مهمانان و مسافران این شهر قرار می‌دهد. اتاق‌های این هتل به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه اسپرسو، وای فای رایگان، حمام اختصاصی و بالکن مجهز بوده و چشم‌انداز بسیار زیبایی از خلیج سفرحیصار را به نمایش می‌گذارند. استخر روباز با چشم‌انداز دریا، باغ، آب‌گرم، سونا، رستوران با انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی‌های متنوع، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، صرافی، خشک‌شویی، خدمات اتو، نمابر و  صندوق امانات، از دیگر امکانات این هتل است که برای رفاه مسافران در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

هتل لاویستا بوتیک در 350 متری ساحل معروف لیدیز بیچ قرار داشته و امکان انجام تفریحات دریایی مانند شنا، حمام آفتاب و ... را به گردشگران می‌دهد. علاوه بر این، مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کوش‌آداسی مانند قلعه کوش‌آداسی، بازار بزرگ، پارک آبی آدالند، آکوا فانتزی، خانه مریم مقدس، معبد آرتمیس، زمین گلف کوش‌آداسی، موزه و تئاتر بزرگ افه‌سوس نیز به این هتل نزدیک بوده و امکان بازدید آسان را برای گردشگران فراهم می‌سازد.

هتل لاویستا بوتیک کوش آداسی

هتل سولیل (Soleil Hotel)

هتل سولیل از جمله ارزان‌ترین هتل‌های کوش‌آداسی است که در 300 متری ساحل معروف لیدیز بیچ قرار دارد. این هتل دارای اتاق‌های دونفره، دوتخته، اتاق‌های خانوادگی و تعدادی سوئیت می‌باشد. هریک از سوئیت‌های هتل دارای اتاق‌خواب و نشیمن هستند و حمام و سرویس بهداشتی مجزایی دارند. سیستم تهویه مطبوع،  وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و بالکن از جمله امکانات اتاق‌های این هتل می‌باشند که در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. علاوه بر این، هتل سولیل امکاناتی چون باغ، استخر، مبلمان در فضای باز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، زمین بازی بچه‌ها، فضای تلویزیون، صندلی‌های ساحلی، سرویس نگهداری چمدان، صرافی، سرویس اتو، خشک‌شویی، سرویس روزانه اتاق و صندوق امانات را نیز برای مهمانانش فراهم کرده است. 

هتل سولیل در 300 متری ساحل معروف لیدیز بیچ قرار داشته و حدود یک کیلومتر با ساحل بهشت و ساحل سبز فاصله دارد. علاوه بر این، مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کوش‌آداسی مانند قلعه کوش‌آداسی، بازار بزرگ، پارک آبی آدالند، آکوا فانتزی، خانه مریم مقدس، معبد آرتمیس، زمین گلف بین‌المللی، موزه و تئاتر بزرگ افه‌سوس نیز به این هتل نزدیک بوده و امکان بازدید آسان را برای گردشگران فراهم می‌سازند.

هتل سولیل

هتل اویا فامیلی سوئیتس (Oya Family Suites)

هتل اویا فامیلی سوئیتس یکی از ارزان‌ترین هتل‌های کوش‌آداسی است که دارای تعدادی آپارتمان و سوئیت می‌باشد. هریک از آپارتمان‌های این هتل به اتاق نشیمن، حمام خصوصی و آشپزخانه مجهز بوده و امکاناتی چون یخچال، اجاق گاز و میز ناهارخوری را فراهم کرده است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به باغ، استخر، صندلی‌های ساحلی، فضای تلویزیون،  کتابخانه، پذیرش 24 ساعته، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، سرویس حمل‌ونقل فرودگاه، صرافی، سرویس روزانه اتاق، خشک‌شویی، صندوق امانات،  خدمات اتو و ... اشاره کرد. هتل اویا دارای یک رستوران نیز می‌باشد که انواع غذاهای مکزیکی و ایتالیایی را با بهترین کیفیت برای مهمانان خود آماده می‌کند.

هتل اویا فامیلی سوئیتس فقط 400 متر با ایستگاه اتوبوس کوش‌آداسی فاصله دارد که  امکان دسترسی راحت به جاذبه‌های گردشگری شهر به مسافران می‌دهد. از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف این هتل می‌توان به قلعه کوش‌آداسی، بازار بزرگ، پارک آبی آدالند، آکوا فانتزی، خانه مریم مقدس، معبد آرتمیس، زمین گلف کوش‌آداسی، موزه و تئاتر بزرگ افه‌سوس اشاره کرد.

هتل اویا فامیلی سوئیتس

هتل گولدن مون آپارت (Golden Moon Apart Hotel)

هتل گولدن مون آپارت، یکی از ارزان‌ترین هتل‌های کوش‌آداسی است که 60 آپارتمان را با تجهیزات کامل در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هریک از آپارتمان‌های این هتل دارای یک اتاق‌ نشیمن، یک یا دو اتاق‌ خواب، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی بوده و یک بالکن بزرگ با چشم‌اندازی بسیار زیبا دارند. از جمله امکانات هر اتاق می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، کمد لباس، یخچال، سشوار و ... اشاره کرد. علاوه بر این،  هتل گولدن مون امکاناتی چون پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، رستوران، باغ، صبحانه در اتاق، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، صرافی، زمین بازی بچه‌ها، خشک‌شویی، سرویس اتو و صندوق امانات را نیز برای مهمانان خود فراهم کرده است.

این هتل حدود 900 متر با ایستگاه اتوبوس کوش‌آداسی فاصله داشته و به جاذبه‌های گردشگری چون  قلعه کوش‌آداسی، بازار بزرگ، پارک آبی آدالند، آکوا فانتزی، خانه مریم مقدس، معبد آرتمیس، زمین گلف کوش‌آداسی، موزه و تئاتر بزرگ افه‌سوس نیز نزدیک می‌باشد. 

صفحات مرتبط:

هتل گولدن مون آپارت

هتل وست آدا  (West Ada Hotel)

هتل وست آدا  از جمله ارزان‌ترین هتل‌های کوش‌آداسی است که تنها 6 دقیقه با ساحل زیبای لیدیز بیچ فاصله داشته و چشم‌اندازهایی بسیار دیدنی از دریای اژه را برای گردشگران به نمایش گذاشته است. اتاق‌های این هتل بسیار جادار و بزرگ هستند و مجهز به سیستم تهویه مطبوع،­  بالکن، تلویزیون، یخچال، حمام اختصاصی و سشوار می‌باشند. علاوه بر این، هتل وست آدا موارد دیگری چون باغ، بیلیارد، پارکینگ رایگان، وای‌فای رایگان، رستوران، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، صرافی و ... را برای مهمانان خود فراهم آورده و امکانات رفاهی کاملی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های این هتل آب‌گرم طبیعی آن است که سرشار از منیزیم و کربنات کلسیم می‌باشد. این آب‌گرم دارای خواص درمانی بوده و برای لایه‌برداری نیز مفید است. ماساژ ترکی، حمام ترکی، سونا و اسپا نیز از دیگر امکانات این هتل است که البته با پرداخت هزینه اضافی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

هتل وست آدا تنها 3 کیلومتر با شهر باستانی افه‌سوس فاصله داشته و به دلیل نزدیکی به ایستگاه اتوبوس کوش‌آداسی، امکان دسترسی راحت به جاذبه‌های گردشگری این شهر را برای مسافران فراهم می‌آورد. ساحل بهشت، ساحل سبز، قلعه کوش‌آداسی، بازار بزرگ، پارک آبی آدالند، آکوا فانتزی، خانه مریم مقدس، معبد آرتمیس، زمین گلف کوش‌آداسی، موزه و تئاتر بزرگ افه‌سوس نیز از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این هتل هستند. 

هتل وست آدا

هتل باریس سوئیت (Baris Suite Hotel)

هتل باریس سوئیت از جمله ارزان‌ترین هتل‌های کوش‌آداسی است که در نزدیکی سواحل زیبای این شهر قرار داشته و امکانات رفاهی خوبی را برای مسافرانش در نظر گرفته است. اتاق‌های این هتل دارای آشپزخانه، بالکن و فضای نشیمن با مبلمان بوده و به امکاناتی چون یخچال، تلویزیون، میز ناهارخوری، کتری برقی، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. استخر روباز، صندلی‌های ساحلی، چتر، وای‌فای رایگان، باغ، رستوران، بوفه، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، صرافی، خدمات نگهداری از کودک، خدمات اجاره ماشین، فضای تلویزیون و تفریحات چون تنیس روی میز و دوچرخه‌سواری، از دیگر امکانات این هتل برای مهمانانش می‌باشد.

هتل باریس سوئیت در نزدیکی ایستگاه اتوبوس کوش‌آداسی قرا دارد و امکان دسترسی راحت به جاذبه‌های گردشگری این شهر را برای مسافران فراهم می‌آورد. قلعه کوش‌آداسی، بازار بزرگ، پارک آبی آدالند، آکوا فانتزی، خانه مریم مقدس، معبد آرتمیس، موزه و تئاتر بزرگ افه‌سوس نیز از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این هتل هستند. 

هتل باریس سوئیت

در این مقاله 10 نمونه از ارزان‌ترین هتل‌های کوش‌آداسی را معرفی کرده و در مورد امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها توضیحاتی دادیم. هریک از هتل‌های معرفی شده، امکانات رفاهی خوبی را برای مهمانان فراهم کرده و اتاق‌های خود را با قیمتی مناسب در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. اگر به دنبال ارزان‌ترین هتل‌های کوش‌آداسی هستید و قصد رزرو هریک از هتل‌های بالا را دارید می‌توانید از طریق وب‌سایت کایت، اقدام به انجام این کار نمایید. کارشناسان کایت نیز به صورت 24 ساعته با شماره 75097700- 021   آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید