بهترین هتل ‌های روی آب مالدیو | 5 هتل روی آب و جذاب در مالدیو
علیرضا مشرقی 1399/06/15 7360 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



به نظر شما چه سفری رویایی است؟ شما چه تصوری از یک سفر رمانتیک و رویایی در سر دارید؟ یا اینکه با تصور چه منظره‌ای از خود بی خود می‌شوید؟ مالدیو نام کشوری نسبتا کوچک در اقیانوس هند است که از چندین و چند جزیره مختلف به وجود آمده و مناظر طبیعی بی نظیری دارد. این مجمع الجزایر بی‌نظیر که در جنوب غربی کشور هندوستان قرار دارد، با یک برنامه‌ریزی دقیق، امروزه تبدیل به یکی از بهترین کشورهای دنیا از نظر گردشگری شده است. مناظر بی نظیر، آبی به زلالی اشک چشم و هوایی مطبوع، مگر چه چیزی بیش از این برای تفریح و استراحت انسان لازم است؟ خب البته قرار نیست تا همانند خانواده دکتر ارنست در دل این مناظر طبیعی زندگی کنید و به یک مکان عالی برای اقامت نیز نیاز دارید! در مالدیو برای جذب گردشگر، هتل‌هایی بسیار منحصر به فرد روی آب ساخته شده‌اند. این هتل‌ها کاملا روی آب شناور هستند و به شما تجربه بی‌نظیری از یک اقامت رویایی را هدیه می‌دهند. اگر شما نیز قصد دارید به مالدیو سفر کنید، با کایت همراه باشید تا بهترین هتل های روی آب مالدیو را بشناسید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای ما وارد صفحه "تور های کایت" شوید.

معرفی 5 هتل روی آب مالدیو

در سفرهای تفریحی، انتخاب هتل، مهم‌ترین تصمیمی است که پیش از سفر باید اتخاذ کنید. در سفرهای گردشگری شاید این تصمیم از اهمیت زیادی برخوردار نباشد، زیرا شما در طول روز مشغول گشت و گذار در شهر هستید و تنها برای استراحت به هتل خود مراجعه می‌کنید. اما زمانی که به مقاصد گردشگری و تفریحی همانند مالدیو یا کوش آداسی سفر می‌کنید، انتخاب هتل بسیار حائز اهمیت است. زیرا شما قطعا مدت زیادی را در محوطه هتل سپری می‌کنید و از امکانات خدماتی، رفاهی و تفریحی آن بهره‌مند خواهید شد. مالدیو یک کشور نسبتا کوچک است و کسانی که سفر به این کشور را انتخاب می‌کنند، تنها به خاطر اقامت در هتل‌های شناور روی آب آن است! پس چه بهتر که در بهترین هتل روی آب آن اقامت داشته باشید! به همین خاطر قصد داریم تا در این مقاله شما را با بهترین هتل های روی آب مالدیو آشنا کنیم که همگی بسیار لوکس، مجلل و پنج ستاره هستند.

بهترین هتل ‌های روی آب مالدیو

Baros Maldives | هتل باروس

هتل باروس یکی از هتل‌های فوق لاکچری در مالدیو محسوب می‌شود که شاید تصاویر آن را بارها و بارها به عنوان تصویر پیش زمینه یا تصاویر روی کارت پستال‌ها دیده باشید! این هتل دارای 75 اتاق ویلایی است که همگی روی آب شناور هستند. همه اتاق‌ها دارای کف پوش چوبی بوده و چشم اندازی بی نظیر به سمت اقیانوس هند دارند. فضای داخلی همه ویلا‌ها بسیار بزرگ است اما تعداد تخت‌های درون هر ویلا با دیگری تفاوت دارد و بر اساس تعداد افرادی که قصد اقامت در آن را دارند، متفاوت خواهد بود.

از نظر امکانات باید گفت که هر آنچه از امکانات لوکس و لاکچری و تجملاتی انتظار دارید، در هتل باروس وجود دارد. فضای باز هتل مثال زدنی است و با گشت و گذار در آن می‌توانید روز خود را بسازید! این هتل دارای رستوران انحصاری خود است که انواع غذاهای آسیایی، بین المللی و مدیترانه‌ای را در فضای باز سرو می‌کند. سالن اسپای هتل باروس کاملا مجهز و تخصصی است و می‌توانید از بخش‌های مختلف آن با وقت قبلی استفاده نمایید. علاوه بر امکانات ذکر شده، این هتل دارای تراس‌های اختصاصی، مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، زمین بازی کودکان، شاتل فرودگاهی، کتابخانه و اینترنت پر سرعت رایگان است.

هتل باروس

Soana Gili | هتل سوانا گیلی

هتل سوانا گیلی یکی دیگر از بهترین هتل های روی آب مالدیو به شمار می‌آید که از نظر لوکس بودن و زیبایی چیزی کم از هتل باروس ندارد. این هتل دارای 45 اتاق و ویلای بزرگ است که همگی روی آب شناور هستند. از نظر تعداد اتاق، هتل سوانا گیلی از هتل باروس کمی کوچک‌تر است اما همین مساله باعث شده تا ازدحام جمعیت کمتری همواره در این هتل حضور داشته باشند و به همین خاطر آن را به عنوان یک اقامتگاه دنج، آرام و ساکت در مالدیو بشناسند.

جالب است بدانید که هر اتاق یا همان ویلای هتل سوانا گیلی، فضایی منحصربفرد را به مهمانان خود اختصاص می‌دهد. به این ترتیب، هر یک از مسافران می‌توانند از فضای باغ اختصاصی، حمام‌های روباز و استخر اختصاصی خود لذت ببرند و در انجام تفریحات مختلف مانند تماشای مناظر اقیانوس و یا آفتاب گرفتن، کسی مزاحم دیگری نخواهد بود. به صورت کلی باید گفت که اگر به دنبال بهشتی آرام برای ریلکس کردن و تجربه یک سفر رمانتیک هستید، باید هتل سوانا گیلی را انتخاب کنید. این هتل دارای طراحی منحصر به فرد است و انواع امکانات رفاهی و خدماتی من جمله سالن اسپا، سرویس روزانه، شاتل فرودگاهی، سالن ورزش، زمین بازی کودکان و غیره را به مسافران خود ارائه می‌دهد.

هتل سوانا گیلی

Lily Beach Resort | هتل ساحلی لیلی

هتل ساحلی لیلی نیز یکی دیگر از بهترین هتل های روی آب مالدیو محسوب می‌شود که آن را به عنوان نمادی از مالدیو نیز می‌شناسند. این هتل تنها یک مسیر دسترسی از خشکی دارد و در قلب اقیانوس هند قرار گرفته است. ظاهر این هتل بسیار منحصر به فرد است و اگر از بالا به آن نگاه کنید، یک چشم زیبا را در آب‌های آبی اقیانوس هند مشاهده می‌کنید. جالب است بدانید که هتل ساحلی لیلی مالدیو، در سال 2009 افتتاح شده است و در حال حاضر حدود 11 سال سابقه در زمینه میزبانی از مسافران مختلف دارد و همین مساله باعث شده تا جزء معروف‌ترین هتل‌های شناور روی آب مالدیو به شمار بیاید. البته نگران نباشید، با وجود 11 سال سابقه، خبری از اتاق‌های پوسیده و فرسوده نیست. این هتل یک بار به صورت کامل بازسازی شده و ظاهری بسیار لوکس، شیک و زیبا دارد. هر گونه خدمات لوکس و لاکچری که تصور می‌کنید در هتل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

هتل ساحلی لیلی

paradise Islasnd Resort | هتل پارادایس آیلند ریزورت

خب اصلا از نام این هتل مشخص است که چه نوع اقامتی انتظار شما را می‌کشد! این هتل ویلاهای خود را همانند سایر هتل های روی آب مالدیو، در دل اقیانوس بنا کرده است اما با این تفاوت که فاصله کمی تا ساحل دارد و کسانی که از حضور و شناور بودن در قلب اقیانوس هند هراس دارند، می‌توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند تا هم از مناظر بکر و بی نظیر مالدیو لذت ببرند و هم تجربه شناور بودن روی آب را با کمترین میزان ترس و خطر داشته باشند. این هتل در سال 1994 بنا شده است و جزء قدیمی‌ترین و معروف‌ترین هتل های روی آب مالدیو به شمار می‌آید.

هر یک از ویلاهای این هتل فضای بسیار زیادی دارند و می‌توانند یک خانواده پر جمعیت را در خود جای دهند. بالکن اختصاصی هر ویلا به مسافران اجازه می‌دهد تا بدون حضور سایر مهمانان، در کنار ویلای خود آفتاب گرفته و از صدای امواج لذت ببرند. فضاسازی این هتل به شکلی حرفه‌ای انجام شده و ویلاها فاصله زیادی با هم دارند. به این شکل اصلا صدای شلوغی سایر ویلاها به گوش شما نمی‌رسد و تنها صدای امواج دریا را می‌شنوید. بعد ازغروب‌ آفتاب انواع مراسم جشن و پایکوبی در ساحل برگزار می‌شود و به دلیل نزدیکی به ساحل، می‌توانید به راحتی در این جشن‌ها شرکت کنید. هتل پارادایس دارای رستوران انحصاری خود است که انواغ غذاهای ایتالیایی، ژاپنی، مدیترانه‌ای و بین المللی را در ویلای شما سرو می‌کند تا نیازی به خارج شدن از اتاق خود نداشته باشید!

هتل پارادایس آیلند ریزورت

 Naladhu hotel | هتل نالادو

چقدر به یک فضای دنج که کمتر کسی در آن حضور داشته باشد علاقه‌مند هستید؟ آیا تا به حال اتفاق افتاده بخواهید تمامی بلیت‌های یک کنسرت را بخرید تا خواننده به صورت اختصاصی برای شما اجرا کند؟ اگر چنین خواسته‌ای را حتی یک بار داشته‌اید، باید حتما هتل نالادو را برای اقامت خود در مالدیو انتخاب کنید. این هتل تنها دارای 19 سوئیت است و طراحی اختصاصی و منحصر به فرد خود را دارد! تعداد کم سوئیت‌ها و زیبایی ظاهری هتل باعث شده تا تقاضای اقامت در هتل نالادو بسیار بالا باشد و همین مساله هزینه اقامت در این هتل را افزایش می‌دهد. اما این دقیقا همانند کنسرتی است که تمام بلیت‌های آن را خودتان خریده‌اید!

در این هتل آرامش موج می‌زند و به دلیل گران قیمت بودن هزینه اقامت، معمولا گردشگرانی از جوامع ضعیف تر در این هتل حضور ندارند. فضای این هتل بسیار حرفه‌ای و خارق العاده طراحی شده و بسیاری آن را به دیوار‌های شیشه‌ای می‌شناسند که چشم اندازی بی‌نظیر را به مهمانان هدیه می‌دهد. وسایل داخل هتل سوپر لوکس هستند و هر آنچه از خدمات رفاهی، تفریحی و خدماتی در نظرتان هست، درون این هتل ارائه می‌شود. پس اگر می‌خواهید مالدیو را تنها یک بار تجربه کنید، در این هتل اقامت داشته باشید. البته باید برای اقامت، خیلی سریع اقدام کنید زیرا تعداد سوئیت‌ها بسیار محدود هستند!

 هتل نالادو

خب همراهان عزیز کایت، نظر شما در مورد اقامت در مالدیو چیست؟ آیا خوابیدن در جایی که روی آب اقیانوس شناور است، دلهره آور نیست؟ آیا دوست دارید این اقامت را تجربه کنید؟ یا اینکه تا به حال در این هتل‌ها اقامت داشته‌اید؟ اگر به مالدیو سفر کرده‌اید، در مورد محل اقامت خود با ما و سایر همراهان کایت صحبت کنید تا همه بتوانیم سفری عالی به این کشور زیبا را تجربه کنیم. نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان کایت به اشتراک بگذارید و فراموش نکنید که بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم! پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید