بهترین هتل‌های ارزان مشهد برای سفر خیلی ارزان به مشهد
شراره رحیمی 1399/05/31 1862 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



مشهد مرکز استان خراسان رضوی یکی از شهرهای سیاحتی و زیارتی ایران می‌باشد که در شمال شرقی کشور واقع شده است. به علاوه مشهد دومین شهر مذهبی جهان و مهم‌ترین قطب گردشگری مذهبی ایران به شمار می‌رود که سالانه گردشگران بسیار زیادی را از داخل و خارج کشور در دل خود جای می‌دهد. یکی از مواردی که بعضی از افراد را برای سفر به مشهد دچار نگرانی کرده است، مسئله اقامت در این شهر و هزینه‌های مربوط به آن می‌باشد. در صورتی که هتل‌های بسیار زیادی با هزینه‌های مقرون به صرفه در مشهد وجود دارند که با بالاترین کیفیت آماده ارائه خدمات به زائران امام رضا و گردشگران می‌باشند. شما نیز می‌توانید با رزرو این هتل‌ها سفری مقرون به صرفه به مشهد داشته باشید و با حضور در صحن حرم امام رضا و گشت و گذار در این شهر نهایت لذت را ببرید. بنابراین در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا شما را با بهترین هتل‌های ارزان مشهد آشنا کنیم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای مشهد وارد صفحه "تور مشهد" شوید.

معرفی بهترین هتل‌های ارزان مشهد

همان‌طور که گفته شد مشهد مقدس سالانه میزبان زائران بسیاری از نقاط مختلف جهان می‌باشد که همین امر سبب شده است تا اقامتگاه‌هایی با امکانات و هزینه‌های متفاوت در سطح شهر به وجود آید. از این رو ما نیز در این بخش از مقاله تصمیم گرفتیم که بهترین هتل‌های ارزان مشهد را به شما معرفی کنیم تا بتوانید اقامت راحت و کم هزینه‌ای را در این شهر مذهبی تجربه کنید و لحظه‌های آرامش بخشی را در مشهد مقدس برای خود رقم بزنید. هم‌چنین پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو هتل مورد نظر خود وارد صفحه هتل ها شوید.

معرفی بهترین هتل‌های ارزان مشهد

هتل سینا

هتل سینا از هتل‌های تک ستاره و ارزان قیمت شهر مشهد به شمار می‌رود که تا حرم امام رضا (ع) فقط 2 کیلومتر فاصله دارد. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه، حمام، یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون و فضای نشیمن می‌باشد. به علاوه در این هتل رستورانی وجود دارد که تمام غذاهای ایرانی در آن طبخ می‌شود و شما می‌توانید با سفارش غذای دلخواهتان دلی از عزا درآورید. از جمله امکانات هتل سینا می‌توان به پارکینگ، لابی، پذیرش تمام وقت، سرویس اتاق، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان، آسانسور، نمازخانه، فروشگاه و صندوق امانات اشاره کرد. این هتل در خیابان آزادی، بین چهار راه شهدا و خیابان خسروی در کوچه مخابرات واقع شده است که دسترسی بسیار راحتی به نقاط مختلف شهر نظیر حرم امام رضا (ع)، فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد، مرکز خرید الماس، پارک کوهسنگی، ایستگاه راه آهن و بازار رضا دارد.

هتل ستارگان

هتل آپارتمان تک ستاره ستارگان از دیگر اقامتگاه‌های ارزان مشهد می‌باشد که بدون شک با رزرو آن به طور قابل توجهی از هزینه‌های سفرتان کاسته خواهد شد. این هتل شامل 28 اتاق می‌باشد که تمامی اتاق‌ها به حمام، مبلمان، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مینی بار و تهویه مطبوع مجهز می‌باشند. از امکانات این هتل می‌توان به صندوق امانات، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، پذیرش تمام وقت، خشکشویی، آسانسور، نمازخانه، اعلام حریق و رستوران اشاره کرد. هتل ستارگان در انتهای خیابان امام رضا 5، در کوچه شهید نباتی واقع شده است که به صورت پیاده فقط 10 دقیقه با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. به علاوه این هتل به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد، ایستگاه راه آهن و پارک کوهسنگی نیز بسیار نزدیک است.

معرفی هتل تک ستاره ستارگان مشهد

هتل صدر

هتل صدر از هتل‌های سه ستاره شهر مشهد است که دارای 148 اتاق می‌باشد و تمامی اتاق‌های آن به میز تحریر، حمام، فضای نشیمن، کمد لباس، یخچال، تهویه مطبوع و تلویزیون مجهز هستند. در این هتل یک تالار پذیرایی و دو رستوران به نام یاقوت و الماس وجود دارد که انواع غذاها را می‌توانید در این رستوران‌ها نوش جان کنید. امکانات هتل صدر شامل اینترنت رایگان، پذیرش تمام وقت، پارکینگ رایگان، کافی شاپ، رستوران، خشکشویی، خودپرداز، صدوق امانات، تاکسی سرویس و نمازخانه هستند. هتل صدر در خیابان دانشگاه بین دانشگاه 17 و 19 واقع شده است که دسترسی بسیار راحتی به حرم امام رضا (ع)، مرکز خرید الماس، ایستگاه راه آهن، پارک کوهسنگی، فرودگاه بین‌المللی و بازار رضا دارد.

هتل اطلس

هتل سه ستاره اطلس جزو قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد می‌باشد که در سال 1378 مورد بازسازی قرار گرفته است و امکانات متنوعی را به دیگر خدماتش اضافه کرده است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی فوق‌العاده خود همیشه جزو انتخاب‌های اول گردشگران و زائران می‌باشد و به دلیل قرار گرفتن در میدان بیت‌المقدس با حرم امام رضا (ع)، پارک میرزا کوچک خان جنگلی و سایر جاذبه‌های گردشگری مشهد فاصله بسیار کمی دارد. هتل اطلس دارای دو ساختمان شمالی و جنوبی می‌باشد که برای پذیرش مهمان‌ها ظرفیت بالایی دارد و به دلیل پرسنل با تجربه و حرفه‌ای خود توانسته است با وجود هتل‌های جدیدتر و لوکس‌تر محبوبیت خود را در بین گردشگران حفظ کند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به سالن بدنسازی، صندوق امانات، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران، پارکینگ، صرافی، کافی شاپ، نمازخانه، سالن اجتماعات و آسانسور اشاره کرد.

معرفی هتل 3 ستاره اطلس

هتل سعدی

هتل سعدی از هتل‌های 2 ستاره اقتصادی شهر مقدس مشهد به شمار می‌رود که شامل 25 اتاق می‌باشد. تمامی اتاق‌های این هتل به سرویس بهداشتی، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع مجهز می‌باشند. از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به پذیرش تمام وقت، سرویس اتاق، خشکشویی، لابی، تاکسی سرویس، آسانسور، نمازخانه و لاندری اشاره کرد. به علاوه رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی را طبخ می‌کند که شما می‌توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و از طعم بی‌نظیر آن نهایت لذت را ببرید. هتل سعدی در خیابان خسروی، خیابان سعدی، سعدی 2، کنار بانک مسکن واقع شده است که با حرم امام رضا (ع) فقط 6 دقیقه فاصله دارد.


مطالب مرتبط:

بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد قطب گردشگری مذهبی ایران

بهترین هتل‌های 3 ستاره مشهد

ارزان‌ترین هتل‌های مشهد


هتل جهان

هتل جهان یک هتل 3 ستاره ارزان قیمت در شهر مشهد می‌باشد که شامل 110 اتاق است و تمامی اتاق‌های آن به یخچال، حمام، فضای نشیمن، تلویزیون و تهویه مطبوع مجهز هستند. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی، رستوران، آسانسور، پارکینگ، چایخانه سنتی، کافی شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، نمازخانه، لاندری، سرویس اتاق، تماشای دسته جمعی تلویزیون در لابی و امکان شارژ وسایل الکترونیکی اشاره کرد. هتل جهان در خیابان امام رضا (ع)، در فلکه آب، پشت پارکینگ رضا در کوچه حوض 9 واقع شده است که از دسترسی بسیار آسان به حرم امام رضا (ع)، بازار رضا، فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد، مرکز خرید الماس، ایستگاه راه آهن و پارک کوهسنگی برخوردار است.

معرفی هتل 3 ستاره جهان مشهد

هتل آپادانا

هتل 3 ستاره آپادانا از هتل‌های اصیل شهر مشهد می‌باشد که نسبت به سایر هتل‌های ارزان این شهر قدمت طولانی‌تری دارد. این هتل 41 اتاق دارد که با داشتن پرسنلی حرفه‌ای و با تجربه و امکانات مناسب اقامتی راحت برای گردشگران و زائران فراهم می‌کند. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سالن کنفرانس، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس، روزنامه، سرویس اتاق و تماشای جمعی تلویزیون در لابی اشاره کرد. هتل آپادانا در خیابان اندرزگو، در نبش چهارراه خسروی قرار گرفته است که شما می‌توانید از آن‌جا به راحتی به حرم امام رضا (ع)، فرودگاه بین‌المللی و ایستگاه راه آهن دسترسی داشته باشید.

هتل آتور

از دیگر هتل‌های 2 ستاره و اقتصادی شهر مشهد می‌توان به هتل آتور اشاره کرد که در خیابان امام رضا، در نبش امام رضا 16 واقع شده است. این هتل 7 طبقه دارای 45 اتاق می‌باشد که در سال 1396 تاسیس شده است و با حرم امام رضا (ع) فاصله بسیار کمی دارد. هتل آتور نسبت به سایر هتل‌های 2 ستاره از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و با پرسنل مجرب و حرفه‌ای خود آماده میزبانی از زائران و گردشگران می‌باشد. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، استخر، پارکینگ و اینترنت رایگان اشاره کرد. بدیهی است که با رزرو هتل آتور می‌توانید علاوه بر داشتن اقامتی راحت، سفری ارزان قیمت به مشهد را تجربه کنید و نهایت لذت را ببرید.

معرفی هتل 2 ستاره آتور مشهد

هتل هلیا

هتل سه ستاره هلیا در نزدیکی حرم امام رضا (ع)، در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 84 اتاق می‌باشد و در 8 طبقه ساخته شده است. این هتل با امکاناتی نظیر سرویس اتاق، اتاق چمدان، اینترنت رایگان، خودپرداز، صندوق امانات، کافی شاپ با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، رستورانی با سرو انواع غذاهای ایرانی با پرسنلی مجرب و حرفه‌ای آماده ارائه خدمات به گردشگران و زائران می‌باشد. شما نیز می‌توانید با رزرو هتل هلیا سفری کاملا مقرون به صرفه به شهر مقدس مشهد داشته باشید و لحظه‌های آرامش‌بخشی را برای خود به ارمغان آورید.

هتل دیپلمات

هتل 3 ستاره دیپلمات در سال 1391 در شهر مقدس مشهد تاسیس شده است که تمامی استادندارهای لازم را برای اقامت راحت گردشگران و زائران فراهم کرده است. از ویژگی‌های بسیار مهم این هتل می‌توان به قرار نگرفتن آن در مسیر ترافیک اشاره کرد. هتل دیپلمات در میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، نبش کامیاب 32 واقع شده است که به ایستگاه راه آهن بسیار نزدیک می‌باشد. از این رو شما می‌توانید با رزرو بلیط قطار مشهد و سپس رزرو این هتل ارزان قیمت به راحتی پس از رسیدن به مشهد در هتل دیپلمات اقامت راحت و آرامش‌بخشی را تجربه کنید. این هتل شامل امکانات بسیار مهمی نظیر رستوران، اینترنت رایگان، صندوق امانات، روم سرویس و نمازخانه می‌باشد.

معرفی هتل 3 ستاره دیپلمات

سخن پایانی

در این مقاله از کایت ما به معرفی 10 تا از بهترین هتل‌های ارزان شهر مقدس مشهد پرداختیم. این هتل‌ها خدمات بسیار خوبی را به مسافران ارائه می‌دهند که بدون شک با اقامت در آن‌ها سفری کاملا مقرون به صرفه و آرامش‌بخشی را تجربه خواهید کرد. در صورتی که قصد سفر به شهر مشهد را دارید، پیشنهاد می‌کنیم وارد صفحه وبلاگ کایت شوید تا اطلاعات بیشتری از این شهر به دست آورید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید