15 اینفلوئنسر سفر و گردشگری برتر ایرانی - پاییز 99
زهرا نیرومند 1399/05/28 29198 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



اینفلوئنسرها افرادی هستند که بخش‌هایی از زندگی و فعالیت‌های روزانه خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و از این راه درآمد خوبی کسب می‌کنند. این افراد برای اینفلوئنسر شدن، موضوعات مختلفی را انتخاب می‌کنند و در همان زمینه نیز به تولید محتوا می‌پردازند. اینفلوئنسرهای سفر و گردشگری یا توریسم بلاگرها افرادی هستند که در زمینه گردشگری فعالیت داشته و اطلاعاتی را در مورد مقاصدی که به آن سفر می‌کنند، در اختیار مخاطبانشان قرار می‌دهند. توریسم بلاگری این روزها به یکی از محبوب‌ترین مشاغل تبدیل شده و در بین ایرانیان نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم 15 اینفلوئنسر سفر و گردشگری برتر ایرانی را به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر به سفر و گردشگری علاقه‎‌مندید این مقاله را تا انتها دنبال نمایید.

اینفلوئنسر سفر و گردشگری کیست؟

این روزها در شبکه‌های اجتماعی مختلف، به خصوص اینستاگرام، افرادی را می‌بینیم که تصاویری از زندگی روزانه و فعالیت‌هایشان را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. به این افراد که مخاطبان بسیاری نیز دارند، اینفلوئنسر گفته می‌شود. اینفلوئنسرها در زمینه‌های مختلف مانند مد و فشن، آرایش و زیبایی، غذا و آشپزی، سبک زندگی، طنز و سرگرمی و ... فعالیت می‌کنند و در زمینه فعالیتشان به تولید محتوا می‌پردازند.
اینفلوئنسر سفر یا توریسم بلاگر، دسته‌ای از بلاگرها هستند که گردشگری و سفر را برای فعالیت‌هایشان انتخاب کرده‌اند. این افراد زیاد سفر می‌کنند و به هرکجا که می‌روند، اطلاعاتی را در مورد مقصد موردنظر در اختیار مخاطبانشان قرار می‌دهند. اینفلوئنسرهای سفر در مورد جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌ها، غذاها، هتل‌ها، فرهنگ بومی، نوع پوشش، آداب و رسوم و هر آن‌چه که دیدن و شنیدن آن برای سایر افراد جذاب باشد، صحبت می‌کنند و تصاویر زیبایی را نیز به اشتراک می‌گذارند. آن‌ها از این طریق مقاصد گردشگری دنیا را به دیگران معرفی کرده و سایر افراد را تشویق به سفر می‌کنند.
اگر شما نیز به گردشگری علاقه‌مندید و زیاد سفر می‌کنید، می‌توانید یک اینفلوئنسر سفر باشید و نقاط گردشگری کشورتان را به دیگر مردم جهان نیز معرفی کنید. برای شروع این کار پیشنهاد می‌کنیم ابتدا برترین اینفلوئنسر سفر ایرانی را بشناسید و مطالب و نوشته‌هایشان را موردبررسی قرار دهید.

اینفلوئنسر سفر و گردشگری کیست؟

هدی رستمی

هدی رستمی، یکی از معروف‌ترین اینفلوئنسر سفر ایرانی است که به کشورهای دیگر دنیا و شهرهای مختلف ایران سفر کرده و تجربیات خود را از طریق پیج اینستاگرام خود با دیگران به اشتراک می‌گذارد. صفحه اینستاگرام هدی رستمی با آدرس hodarostami در حال حاضر حدود 436 هزار دنبال کننده دارد.
هدی تا به امروز به کشورهایی چون مصر، تونس، کاستاریکا، پاناما، لبنان، ترکیه، روسیه و ... سفر کرده و تصاویری از بخش‌های مختلف سفر خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است. پیج هدی رستمی پر از عکس‌های جذاب و دیدنی است که برای هریک از آن‌ها نیز کپشنی خواندنی نوشته شده است. در بین پست‌های هدی رستمی، بخشی با عنوان فم تریپ دیده می‌شود که در واقع یک برنامه سفر است. هدی در این برنامه از 12 اینفلوئنسر گردشگری از کشورها مختلف دنیا برای سفر به ایران دعوت کرده و زیبایی‌ها و جاذبه‌های کشورمان را به آن‌ها نشان داده است. هدی این کار را با هدف شناساندن جاذبه‌های گردشگری و فرهنگ و تاریخ کشورمان به دیگر نقاط دنیا انجام داده و به نظر می‌رسد در این کار موفق بوده است. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده اطلاعات فم تریپ هدی رستمی برای شناساندن ایران به افراد خارجی، به مطلب "همه چیز درباره فم تریپ و پروژه Feel Iran" مراجعه نمایید.

هدی رستمی

شادی گنجی

شادی گنجی، یک باستان‌شناس و جهانگرد ایرانی است که تصاویر بسیار زیبایی از سفرهای خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته و در مورد هریک از آ‌ن‌ها مطلبی جذاب و خواندنی می‌نویسد. پیج اینستاگرام شادی گنجی با آدرس shadi.ganji در حال حاضر حدود 27.900 دنبال کننده دارد.
شادی به روستاها و مناطق مختلف ایران سفر کرده و تصاویری از پوشش جذاب بانوان و مردان ایرانی، بناهای تاریخی، صنایع دستی، رقص و آواز و ... را از استان‌هایی چون زنجان، یزد، سیستان و بلوچستان، اصفهان، کاشان، شیراز، ملایر و ... در سفرنامه خود دارد. علاوه بر این، شادی گنجی سفرهایی به کشورهای ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، اوگاندا، اسکاتلند، آلمان و ... داشته و در مورد آن‌ها نیز مطالبی را به اشتراک گذاشته است. اگر به صفحه اینستاگرام شادی سر بزنید خواهید دید که او مصاحبه‌هایی با مجلات مختلف انجام داده و در برنامه‌های تلویزیونی نیز شرکت کرده است.

شادی گنجی

بنیامین رضایی

بنیامین رضایی، معروف به بن مارکو، یک جهانگرد ایرانی است که 4 قاره دنیا را از نزدیک دیده و سفرهایی را به دور اروپا نیز داشته است. بنیامین تجربیات خود را از طریق وب‎‌سایت و شبکه‌های اجتماعی با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد. پیج اینستاگرام بنیامین با آی‌دی benyamin.marco حاوی تصاویری جذاب و دیدنی است که برای هریک از آن‌ها داستانی خواندنی و شیرین نوشته شده است. این صفحه در حال حاضر 220 هزار دنبال کننده دارد.

بنیامین رضایی

سمانه پولو

سمانه پولو یک اینفلوئنسر سفر است که به شهرهای مختلف ایران سفر کرده و تصاویر بسیار زیبایی از جاذبه‌های گردشگری کشورمان را در پیج اینستاگرام خود با آدرس samanehpolo به اشتراک گذاشته است. این پیج در حال حاضر 98.200 دنبال‌کننده دارد.
سمانه، به عنوان یک مشاور مارکتینگ و بلاگینگ فعالیت می‌کند و در این زمینه به تولید محتوا در وب و اینستاگرام می‌پردازد. سایت مپ‌گرد با آدرس www.mapgard.com نیز یک سایت گردشگری است که توسط سمانه پولو راه‎‌اندازی شده است. سمانه، علاوه بر معرفی جاذبه‌های گردشگری دنیا، اطلاعاتی در مورد نحوه سفر، زمان سفر، نحوه دریافت ویزا و هر آن‌چه که برای سفر کردن لازم است را در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد.

سمانه پولو

آرش آروین

آرش آروین، که همه او را با نام اورنج راینو (Orange Rhino) به معنای کرگدن نارنجی می‌شناسند، از جمله معروف‌ترین اینفلوئنسر سفر ایرانی است که روزهای خوش سفرش را در پیج اینستاگرام خود با آی‌دی orange.rhino به اشتراک می‌گذارد. پیج راینو در حال حاضر 118 هزار دنبال کننده دارد.
آرش آروین سفرنامه‌هایش را علاوه بر اینستاگرام، در وب‌سایت خود با آدرس www. orangerhino.ir به اشتراک گذاشته و ضمن معرفی مقاصد گردشگری مختلف، نکات آموزشی در مورد سلامت و ایمنی در سفر، تغذیه، کوهنوردی و ... را نیز در اختیار مخاطبانش قرار داده است.

آرش آروین

بهارک قربانی

بهارک قربانی، معروف به بهار ریکشا، یک اینفلوئنسر سفر ایرانی است که به کشورهای مختلف دنیا و شهرهای توریستی ایران سفر کرده و تصاویر بسیار زیبایی را در پیج اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. پیج اینستاگرام بهارک قربانی با آی‌دی baharicksha در حال حاضر 171 هزار دنبال کننده دارد.
از جمله سفرنامه‌های بهار ریکشا می‌توان به سفرنامه ترکیه، روسیه، سری‌لانکا، مالزی، لبنان، گرجستان، نپال و هندوستان اشاره کرد که جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، تفریحی و ... را شامل می‌شود. سفرنامه‌های داخلی بهارک قربانی نیز بسیار جذاب و دیدنی است.

بهارک قربانی

آسوده ایمر

آسوده ایمر، از جمله معروف‌ترین اینفلوئنسر سفر ایرانی است که در حال حاضر در سوئیس اقامت دارد. آسوده، سفرهای زیادی به کشورهای مختلف دنیا و شهرهای ایران داشته و تصاویری از آن را در پیج اینستاگرام خود با آی‌دی asuhsworld به اشتراک گذاشته است. آسوده ایمر در حال حاضر بیش از 514 هزار دنبال‌کننده دارد.
آسوده علاوه بر شبکه‌های اجتماعی، دارای یک وب‌سایت با آدرس www. asuhsworld.com نیز می‌باشد که عکس‌ها، خاطرات و تجربیات خود از سفر را برای خوانندگان بیان می‌کند.

بهارک قربانی

ملیکا بکائی

ملیکا بکائی را می‌توان جوان‌ترین اینفلوئنسر سفر ایرانی معرفی کرد که از سن 19 سالگی با یک کوله‌پشتی به سمت کشورهای آمریکای جنوبی حرکت کرده و تا کنون به مدت 3 سال است که در سفر به سر می‌برد. او تجربیات، دیده‌ها و شنیده‌هایش از سفر را در پیج اینستاگرام خود با آی‌دی melliiic به اشتراک می‌گذارد. پیج ملیکا در حال حاضر 190 هزار دنبال‌کننده دارد.
ملیکا در طی این مدت به کشورهای ترکیه، نپال، ونزئولا، اکوادور، کلمبیا، بولیوی، پرو، شیلی، آرژانتین، اروگوئه و برزیل سفر کرده و در حال حاضر نیز در گواتمالا می‌باشد. او هزینه‌های سفر خود را با کار در مزارع، تدریس زبان انگلیسی به کودکان، ترجمه و ... تامین می‌کند.


مطالب مرتبط:

10 اینفلوئنسر برتر سفر ایرانی در اینستاگرام

10 نکته برای تبدیل شدن به اینفلوئنسر سفر

معروف‌ترین اینفلوئنسرهای دنیا


بهارک قربانی

مهسا نعمت

مهسا نعمت بیشتر با عنوان یک نوازنده ویولون شناخته می‌شود. او یکی از اعضای گروه موسیقی دال‌بند بوده و با علیرضا قربانی نیز همکاری داشته است. مهسا در 3 سال گذشته به طور جدی به سفر پرداخته و به عنوان یک اینفلوئنسر سفر ایرانی فعالیت خود را آغاز کرده است. وی به چند کشور دنیا سفر کرده و بخش‌هایی از آن را در پیج اینستاگرام خود با آی‌دی mahsanemat به اشتراک گذاشته است. پیج مهسا در حال حاضر حدود 150 هزار دنبال‌کننده دارد.

مهسا نعمت

صحرا

صحرا، دختر ایرانگردی است که خود را "جنگجوی شجاع کوچک گمنام" معرفی می‌کند. او طبیعت‌گردی را از 5 سال پیش آغاز کرده و تصاویر و تجربیاتش از سفر را در پیج اینستاگرام خود با آی‌دی sahrazn به اشتراک می‌گذارد. پیج صحرا در حال حاضر حدود 161 هزار دنبال‌کننده دارد.
صحرا علاوه بر شبکه‌های اجتماعی، دارای یک وب‌سایت به آدرس www. sahrazn.com نیز می‌باشد که در آن به معرفی مقاصد گردشگری ایران و جهان پرداخته و نکات مرتبط با سفر و گردشگری را بیان می‌کند.

صحرا

مینا طاهر

مینا طاهر توریسم بلاگر دیگری است که با آی‌دی minaaaslife در اینستاگرام فعالیت می‌کند و تا به امروز حدود 92.400 دنبال‌کننده دارد. مینا، سفرهایی را به ترکیه، ارمنستان، گرجستان و ماداگاسکار داشته و تصاویر بسیار زیبایی از طبیعت‌گردی و بوم‌گردی خود را نیز در پیجش به نمایش گذاشته است.
مینا طاهر هم‌سفر آرش آروین است. این دو سفرهای مشترکی باهم دارند، اما تصاویر و مطالب را از دو نگاه متفاوت به اشتراک می‌گذارند.

مینا طاهر

سحر طوسی

اگر نام سحر طوسی را در اینترنت جستجو کنید، با عناوینی مانند "بانوی دوچرخه‌سواری ایرانی" روبرو خواهید شد. دختری که یک مسیر دو هزار کیلومتری، از دریای خزر تا سواحل خلیج فارس را به تنهایی رکاب زد. هدف سحر از این کار حمایت از دخترانی بود که پس از اتمام دوران ابتدایی امکانات لازم برای ادامه تحصیل را نداشتند. وی یک کمپین راه‌اندازی کرد تا با کمک خیرین بتواند مدرسه‌ای را برای این دخترکان محروم بسازد.
وی با دوچرخه به نقاط مختلفی از ایران سفر کرده و برخی از کشورهای دنیا را نیز از نزدیک دیده است. سحر تصاویر و خاطرات سفرش را در پیج اینستاگرام خود با آدرس sahar_toussi به اشتراک گذاشته و در حال حاضر نیز حدود 46.500 دنبال‌کننده دارد.

سحر طوسی

نفیسه رجب‌پور

نفیسه رجب‌پور با آی‎‌دی اینستاگرام nafiserajabpour و حدود 137 هزار دنبال‌کننده، یک اینفلوئنسر سفر ایرانی است که تصاویر و خاطراتی از سفر به شهرهای مختلف ایران را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته و جاذبه‌های گردشگری هریک از آن‌ها را معرفی کرده است. به نظر می‌رسد نفیسه علاوه بر علاقه به گردشگری و سفر، بیشتر به دنبال کسب درآمد از طریق اینفلوئنسری باشد که برای این کار توریسم بلاگری را انتخاب کرده است.

نفیسه رجب‌پور

سارا لویی

سارا لویی، یک جهانگرد ایرانی است که به ماجراجویی، سفر و عکاسی علاقه‌مند است. سارا تحصیلات خود را در رشته مهندسی کامپیوتر به پایان رسانده و در حال حاضر نیز یک کار تمام‌وقت دارد. او تاکنون به 11 کشور دنیا سفر کرده و یک سفر 37 روزه به دور اروپا نیز داشته است. سارا لویی انگیزه بسیار عالی برای افرادی است که همیشه نداشتن وقت و پول را بهانه‌ای برای سفر نکردن خود دانسته‌اند. سارا بسیار سبک سفر می‌کند و این کار را نیز در روزهای تعطیل و مرخصی خود انجام می‌دهد.
برای آشنایی با نحوه سفر کردن سارا و استفاده از تجربیات او می‌توانید سری به پیج اینستاگرام سارا لویی با آی‌دی sara.louee بزنید. این پیج در حال حاضر 32.800 دنبال‌کننده دارد. سارا به همراه دوستانش وب‌سایتی با نام سبک‌تر با آدرس www. saboktar.com را راه‌اندازی کرده و در آن تجربیات و خاطرات خود از سفر را نوشته است.

سارا لویی

ارشاد نیک‌خواه

ارشاد یک اینفلوئنسر سفر ایرانی است که علاقه بسیار زیادی به دوچرخه دارد و در تمامی عکس‌هایش نیز می‌خندد. او در واقع حس‌وحال خوب خود از سفر را با لبخند با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد. تصاویر ارشاد نیک‌خواه و خاطراتش از سفر را می‎‌توانید در اینستاگرام او با آی‌دی sizdahom ببینید. پیج ارشاد در حال حاضر 54.800 دنبال‌کننده دارد.
ارشاد نیک‌خواه، از دوستان سارا لویی و یکی از اعضای تیم سبک‌تر است که خاطرات و تجربیات خود از سفر را در این وب‌سایت نیز می‌نویسد و اطلاعات جذابی را در اختیار علاقه‌مندان به سفر قرار می‌دهد.

ارشاد نیک‌خواه

در این مقاله 15 اینفلوئنسر سفر ایرانی را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد مقاصد گردشگری هریک از آن‌ها، اهداف، نحوه سفر کردنشان در اختیارتان قرار دادیم. اگر شما نیز به گردشگری و سفر علاقه‌مندید، می‌توانید یک اینفلوئنسر سفر ایرانی شوید و خاطرات را با دیگران به اشتراک بگذارید. با این کار علاوه بر کسب درآمد، می‌توانید نقاط مختلف ایران را به مردمان دیگر کشورهای جهان معرفی کرده و گامی در جهت جذب گردشگر به ایران بردارید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید