بهترین رستوران‌های پوکت تایلند | معرفی 12 رستوران برتر پوکت
مجتبی پور موسوی 1399/05/23 3443 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



تایلند، که به کشور لبخندها معروف است. هر شخصی در هر رده سنی را مجذوب به خودش میکند. در سفر به تایلند، از سواحل رویایی و مکان دلچسبی همچون سواحل پوکت گرفته تا جاذبه‌های گردشگری وحشت آوری نظیر مزرعه تمساح ها و یا اماکن دیدنی بسیار زیبا و دلنشین تاریخی مانند معابد بانکوک تایلند و مکان های دیدنی از این قبیل، برای هر فرد با هر نگرش و سلیقه ای نیز وجود دارد. شهر پوکت یکی از محبوب‌ترین، مشهورترین و بی نظیرترین شهرها در کشور تایلند می باشد که سالانه گردشگران زیادی از همه جای دنیا با تور تایلند به آن سفر می کنند. بهترین رستوران های پوکت تایلند دلنشین و زیبا وجود دارد که خوشمزه‌ترین غذاهای تایلندی، چینی و بین‌المللی در آنها طبخ میشود. غذاهای دریایی بسیار معروفی نیز در این رستوران های این شهر، به بهترین و تازه ترین شکل سرو میشوند.

در ادامه متن با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران های پوکت آشنا شوید. نکات مهم این مقاله می تواند از سردرگمی شما زمان انتخاب رستوران بکاهد.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای پوکت وارد صفحه "تور پوکت" شوید.

رستوران کپیتام بای ویلای پوکت (Kopitiam by Wilai)

یکی از رستوران‌های پوکت تایلند، رستوران کپیتام است. اگر دنبال رستورانی دنج و دلنشین و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستید، رستوران کپیتام بای ویلای بهترین گزینه می‌باشد که همه ویژگی‌های ذکر شده را دارا می‌باشد. در این رستوران، علاوه بر غذاهای خوش طعم تایلندی، غذاهای چینی نیز به بهترین شکل پخته میشود. در کنار این همه غذا‌های خوشمزه و خوش طعم، محیطی بسیار زیبا و حیرت انگیز قرار دارد و با صندلی‌های چوبی و دکوراسیون قرمز و طلایی، یاد و خاطره کشور چین را برای گردشگران زنده میکند.

از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران عبارتند از:

  • رشته فرنگی با تخم مرغ
  • ساحل دریایی و آفتابگردان

نشانی رستوران کپیتام و شماره تماس در پوکت تایلند به شرح زیر است:

Kopitiam by Wilai, 18 Thalang Road, Phuket Town, Phuket, Thailand, +66 81 895 4278

رستوران بریز اَت کیپ یامو پوکت (Breeze at Cape Yamu)

معنای اسم این رستوران به معنای نسیم در کیپ یامو است. این یکی از بهترین رستوران های پوکت تایلند است که در خلیج فانگ نا، قرار دارد، رستوران فوق‌العاده و حرفه‌ای بریز (Breeze) میباشد. نام این رستوران برگرفته از فضای آزاد واقع در رستوران بریز گرفته شده است، فضایی که در آن نسیمی دلنشین در سالن‌های رستوران می پیچد .رستورانی که در آن با منویی آزاد از غذاهای ژاپنی، فرانسوی و تایلندی را به بهترین شکل ممکن، می توانید امتحان کنید. به دلیل استفاده از ترکیب‌های مواد غذایی تازه و محلی شما میتوانید خیال راحت، نوش جان کنید. علاوه بر این، سر آشپز این رستوران سرآشپزی نامدار به نام Cheryl Johnson می‌باشد.

از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران عبارتند از:

  • کارامل ماکارونی سیب
  • تخم مرغ با chorizo
  • روغن فلفل و سیب‌زمینی

نشانی رستوران بریز ات کیپ یامو پوکت تایلند به همراه شماره تماس برای شما فراهم کرده ایم:

Breeze at Cape Yamu, 224 Moo 7 | Pa Khlok, Phuket, Thailand, +66 81 271 2320

رستوران بریز اَت کیپ یامو

رستوران سائویا (Suay Restaurant) پوکت تایلند:

یکی از بهترین رستوران های پوکت تایلند از کیفیت غذا گرفته تا فضای آرامش بخش آن بسیار منحصر بفرد می‌باشد. فضای بسیار دلنشین و آرام با دیزاینی آرامش بخش به رنگ سبز و سفید آرامش را به مشتریان هدیه می‌دهد. بعد از گردش در شهر توریستی پوکت، این مکان میتواند خستگی شما را از بین ببرد. اما تنها چیزی که این رستوران را تبدیل به یک رستوران منحصربفرد و عالی تبدیل کرده‌است، غذاهای سنتی بسیار لذیذ میباشد.

از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران عبارتند از:

  • سوپ گوشت گاو
  • کباب دریایی
  • کوکتل

نشانی رستوران سائویا پوکت تایلند به همراه شماره تماس:

Suay Restaurant, 50/2 Takuapha Rd. | Talad Nuea, Phuket Town, Phuket, Thailand, +66 87 888 6990

رستوران آکووا (Acqua Restaurant) پوکت تایلند

یکی از بهترین رستوران های پوکت، آکووا است که در ساحل کالیم قرار دارد. آکووا یک رستوران مدرن و زیبای ایتالیایی با طراحی بسیار زیبا، چشم انداز این رستوران به دریای آندامان، این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های پوکت تبدیل کرده است. این رستوران، رستورانی شیک و خوش دیزاین است و تم این رستوران سیاه و سفید بوده و نورپردازی آن نیز بسیار مناسب تم، طراحی شده است تا فضای دلنشینی را ایجاد کند. رستوران ایتالیایی آکووا نیاز به تعریف ندارد.

آشپز اهل ساردین این، رستوران مهارت فوق العاده ای در آشپزی دارد. بر اساس نظرسنجی‌هایی که در بین گردشگران انجام گرفته است، عنوان زیباترین رستوران این شهر، رستوران آکووا بر عهده گرفته است. غذاهای سنتی این رستوران بسیار دلچسب است و ارزش امتحان کردن را حتی برای یک بار هم که شده، دارد چون سرآشپز به اصل رسپی‌ها دست نبرده است و یک غذای اصیل به شما ارائه می‌دهد. سالادهای رستوران آکووا هم با مواد تازه، تهیه می‌شوند و کیفیت بالایی دارند. قیمت‌های این رستوران کمی به نسبت دیگر رستوران‌ها، گران است و برای کسانی که افرادی صرفه‌جو و اقتصادی هستند، مکان مناسبی نیست. تمام کارکنان و سرآشپز این رستوران از حرفه‌ای ها در قشر رستوران داری، هستند و جای تعجبی ندارد که خدمات آن‌ها نیز حرفه‌ای و با تجربه باشد. رستوران آکوا از ساعت ۴ بعدازظهر تا ۱۱ شب، میزبان گردشگران خوش‌خوراک و رستوران‌گرد هستند.

از محبوب‌ترین غذاها در این رستوران عبارتند از:

  • پیتزا های پخته شده با چوب
  • غذاهای گوشتی
  • غذاهای دریایی

نشانی رستوران آکووا پوکت تایلند به همراه شماره تماس :

Acqua Restaurant, 324/15 Prabaramee Road, Kalim Bay, Patong, Phuket, Thailand, +66 76 618 127

رستوران آکووا

رستوران Boathouse Wine & Grill پوکت تایلند

یکی از بهترین رستوران‌ های پوکت تایلند رستوران Boathouse Wine & Gril میباشد. البته بوت هاوس یک هتل 5 ستاره است که در دل آن، رستورانی بسیار مشهور قرار دارد. این هتل در کنار ساحل کاتا فضایی دل انگیزی را برای گردشگران ایجاد کرده است. رستورانی بین المللی با کارکنان حرفه‌ای و کاربلد در این رستوران، انواع غذاها سرو میشود و منظره‌ای زیبا رو به ساحل زیبای پوکت را به مسافران هدیه می‌دهد.

برخی از نکات خاص این رستوران:

  • رنگ سفیدی در دکوراسیون، طراحی جذابی را برای گردشگران ایجاد کرده است.
  • دسترسی به این رستوران هم از خیابان اصلی و هم از ساحل وجود دارد.
  • تراس این رستوران، منظره ای فوق العاده ای را به همراه دارد.

نشانی و شماره تماس رستوران Boathouse Wine & Grill پوکت تایلند :

Boathouse Wine & Grill, 182 Koktanode Road, Kata Beach, Phuket, Thailand, + 66 76 330 015

رستوران Boathouse Wine & Grill پوکت تایلند

رستوران چاینو اد کَفِی (Chino @ Café Gallery) پوکت تایلند

یکی دیگر از بهترین رستوران های پوکت تایلند، رستوران چینو است. این رستوران از لحاظ دکوراسیون و دیزاین بسیار زیباست. کارکنان این رستوران با رفتاری ستودنی به خواسته‌های مشتری خود، پاسخ میدهند و تبدیل شدن این رستوران به رستورانی محبوب میان مردم و گردشگران نیز به همین خاطر میباشد. استفاده از مبلمان چوبی در کنار گیاهان تزئینی سبز رنگ، محیطی بسیار جذابی را برای گردشگران محیا کرده‌است.

از محبوب‌ترین غذاها و نوشیدنی‌ها این رستوران عبارتند از:

  • تام یام گونگ
  • غذاهای گیاهی تایلندی
  • قهوه بسیار خوشمزه

نشانی و شماره تماس رستوران چاینو اد کَفِی پوکت تایلند :

Chino @ Café Gallery, 4 Talang Road,Talad Yai, Phuket Town, Phuket, Thailand, +66 819 796 190

رستوران چاینو اد کَفِی

رستوران Mom Tri’s Kitchen پوکت تایلند

رستوران Mom Tri’s Kitchen در بالای ساحل Kata Noi که این مکان زیبا در کنار دریا و منظر زیبا به آن واقع شده‌است. این رستوران، دارا منو غذایی خوشمزه و خوش طعم بین المللی و تایلندی می‌باشد. یکی از ویژگی‌های منحصربفرد این رستوران این است که هر غذا نوشیدنی مخصوص به خودش را دارد.

نشانی و شماره تماس، رستوران Mom Tri’s Kitchen پوکت تایلند :

Mom Tri’s Kitchen, 12 Kata Noi Road, Kata Noi, Phuket, Thailand, +66 76 333 568

رستوران زعفران اَت بنیان تری (Saffron at Banyan Tree Phuket) پوکت:

یکی دیگر از بهترین رستوران های پوکت تایلند، رستوران Saffron at Banyan Tree Phuket می‌باشد. این رستوران به دلیل پخت غذاهای درجه یک تایلندی معروف و مشهور شده است. این رستوران دارای مکانی زیبا و دلنشین می‌باشد

از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران عبارتند از:

  • سبزی سرخ
  • ماسامان
  • سرکه ساتای
  • ماهی سرخ با فلفل سیاه

نشانی و شماره تماس رستوران زعفران اَت بنیان تری پوکت :

Saffron at Banyan Tree Phuket, 33, 33/27 Moo 4, Srisoonthorn Road, Cherngtalay, Amphur Talang, Phuket, Thailand, +66 76 324 374

رستوران لاگائتالا پوکت تایلند

رستورانی دنج و مشهور ایتالیایی است که دارای فضای خانوادگی و بسیار صمیمی است. رفتار صمیمانه کارکنان با مشتریان، مثال زدنی است. قدمت ساختمان این رستوران به 80 سال میرسد. دیزاینی خاطره انگیز دارد که کف آن قرمز رنگ و سقف چوبی تیره دارد و نمادی از ساختمان‌های قدیمی و مهمان خانه‌های باستانی تایلند است.

رستوران سیام ایندیگو پوکت تایلند

این ستوران دارای فضایی کاملا دوستانه و صمیمی می‌باشد که برای گذراندن لحظاتی پر از آرامش بسیار مناسب است. این رستوران تلفیقی از دو فرهنگ متفاوت تایلندی و فرانسوی است و این تلفیق بخاطر این است که مالک این رستوران اهل فرانسه می باشد اما کارکنان آن تایلندی می‌باشند. اگر هر سلیقه داشته باشید در این رستوران غذای مورد علاقه خود را پیدا میکنید، حتی اگر منو روز، باب میل شما نباشد که این ویژگی این رستوران را از دیگر رستوران ها متمایز میکند.

نشانی و شماره تماسرستوران سیام ایندیگو پوکت تایلند :

Siam Indigo, 8 Phang Na Road | Ampur Muang, Talad Yai, Phuket Town, Phuket, Thailand, +66 076256697

رستوران تِست پوکت تایلند

رستوران تست فاصله کمی از ساحل دارد. یکی از ویژگی این رستوران، اجرای زنده موسیقی می‌باشد. این رستوران دارای منو لذیذ و عالی از انواع غذاهای ژاپنی و تایلندی را طبخ می‌کند.

نشانی رستوران تِست پوکت تایلند :

Taste Restaurant, Surin Beach 3, Choeng Thale, Phuket, Thailand, +66 76 270 090

رستوران دودو

این رستوران جز بهترین رستوران های پوکت تایلند، می‌باشد در این رستوران می‌توانید طعم غذای فوق العاده و خوشمزه  فرانسوی را بچشید. این رستوران در نزدیکی ورودی لاگونا قرار دارد. نمای این رستوران شبیه به یک خانه طراحی شده و دکور قرمز و مشکی، به زیبایی های آن افزوده است در منوی این رستوران 43 غذای متفاوت قرار دارد که در چهار دسته استارتر، سالاد، پاستا، غذای اصلی قرار میگیرند. یکی از ویژگی‌های این رستوران این است که منوی آن هر سال تغییر میکند.

سخن آخر

این رستوران‌هایی که برای شما مشخص کرده‌ایم نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کرده‌است. هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که می‌تواند جذابیت زیادی برای شما داشته باشد. برخی از گردشگران سعی میکنند هر روز از سفر خود به این شهر زیبا را با گذراندن وقت خود در رستوران‌های فوق العاده آن بگذرانند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید