7 مرکز خرید کمر آنتالیا | راهنمای خرید در کمر آنتالیا
شراره رحیمی 1399/05/19 14487 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



منطقه کمر جزو زیباترین بخش‌های شهر آنتالیا می‌باشد که در سفر به ترکیه حتما باید از این منطقه بازدید به عمل آورد. آنتالیا به دلیل داشتن آب و هوای بسیار مطلوب، سواحل زیبا، هتل‌های لوکس، آثار باستانی و مراکز خرید مختلف سالانه گردشگران زیادی را از سراسر جهان در دل خود جای می‌دهد. این منطقه در نزدیکی رشته کوه توروس و در خلیج آنتالیا واقع شده است که دارای سواحل بسیار زیبا و آرام می‌باشد و طی سال‌های اخیر نیز امکانات رفاهی بسیار زیادی برای گردشگران فراهم کرده است. در این منطقه شما می‌توانید تعطیلات بسیار هیجان‌انگیزی را سپری کنید و از تفریحات آبی، غذاهای خوشمزه ترکی، اقامتگاه‌های ارزان قیمت، هتل‌های لوکس و... نهایت لذت را ببرید و لحظه‌های خاطره انگیزی را برای خود به ارمغان آورید. به علاوه می‌توانید سری به مراکز خرید منطقه کمر آنتالیا بزنید و خریدی ایده‌آل مطابق با سیلقه و بودجه مد نظرتان انجام دهید. بنابراین در این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا شما را برای خرید در کمر آنتالیا راهنمایی کنیم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای آنتالیا وارد صفحه "تور آنتالیا" شوید.

معرفی 7 مرکز خرید در منطقه کمر آنتالیا

همان‌طور که گفته شد کمر منطقه‌ای بسیار نزدیک به آنتالیا می‌باشد که ساکنان این منطقه از مراکز خرید مشترک بین آنتالیا و کمر خرید می‌کنند. در این مراکز خرید از لباس و جواهرات گرفته تا فرش سنتی موجود می‌باشد که عاشقان خرید در صورتی که اطلاعات کاملی از مراکز خرید آنتالیا داشته باشند، می‌توانند با قیمتی مقرون به صرفه به رویاهای خود دست یابند. از این رو در این بخش از مقاله قصد داریم به کسانی که در منطقه کمر آنتالیا اقامت دارند، بهترین مراکز خرید را معرفی کنیم تا گردشگران بتوانند بهترین گزینه خرید را با توجه به موقعیت و شرایط خود انتخاب کنند و خریدی مقرون به صرفه و لذت‌بخش را در این مراکز خرید تجربه کنند.

معرفی 7 مرکز خرید کمر آنتالیا

  • مرکز خرید میگروس

مرکز خرید میگروس یکی از مراکز خرید بسیار لوکس  در آنتالیا می‌باشد که در سال 2001 تاسیس شده است. این مرکز خرید دارای ویژگی‌های بسیار خاص می‌باشد که باعث شده است در بین گردشگران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شود. در مرکز خرید میگروس تقریبا حدود 130 فروشگاه از مشهورترین و با کیفیت‌ترین برندهای جهان موجود می‌باشد که از جمله این برندها می‌توان به برندهایی نظیر زارا، مودو و... اشاره کرد. نکته قابل توجه این است که در این مرکز خرید شما می‌توانید این برندها را با قیمتی کاملا مقرون به صرفه خریداری کنید. از ویژگی‌های منحصر به فرد مرکز خرید میگروس وجود آسانسورهای شیشه‌ای با نمای پانوراما می‌باشد که تمام وقت در حال فعالیت هستند. به علاوه در این مرکز خرید یک سینما با 8 صفحه نمایش مجزا، پارکینگی با ظرفیت 1300 خودرو، هایپر مارکت‌هایی با طیف وسیعی از محصولات و زمین‌های بازی بسیار زیبایی برای فرزندان شما وجود دارد که تمامی این موارد باعث شده است تا میگروس به یکی از بهترین مراکز خرید کمر آنتالیا تبدیل شود.

  • مرکز خرید تراسیتی

یکی از شگفت‌انگیزترین و بزرگ‌ترین مرکز خرید منطقه کمر آنتالیا، مرکز خرید تراسیتی می‌باشد که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. این مرکز خرید در سال 2011 تاسیس شده است که در مدت زمان کم توانسته است در ردیف محبوب‌ترین مراکز خرید کمر آنتالیا قرار گیرد. تراسیتی چهار طبقه و 185 فروشگاه دارد که شما می‌توانید در این فروشگاه‌ها به برندهای مختلف خارجی و محلی مختلفی دسترسی پیدا کنید. از آن‌جایی که این مرکز خرید در کنار دریای مدیترانه و سواحل بسیار زیبا و هم‌چنین هتل شروود قرار دارد، گزینه فوق‌العاده‌ای برای خرید کردن و تفریح می‌باشد. تقریبا 30 رستوران در این مرکز خرید وجود دارد که شما می‌توانید با رفتن به این رستوران‌ها غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و دلی از عزا درآورید. از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به پارکینگ، سینمای چند بعدی، زمین بازی کودکان و... اشاره کرد.

معرفی مرکز خرید تراسیتی

  • مرکز خرید مارک

مرکز خرید مارک نیز از مدرن‌ترین مراکز خرید منطقه کمر آنتالیا می‌باشد که بدون شک رفتن به آن‌جا تجربه‌ای متفاوت از سایر مراکز خرید برایتان به ارمغان خواهد آورد. مساحت این مرکز خرید 51000 متر مربع می‌باشد که فروشگاه‌های بسیار زیادی را در دل خود جای داده است که قطعا شما در این فروشگاه‌ها می‌توانید به انواع مارک‌های خارجی و داخلی دلخواه خود دست یابید. هم‌چنین در این مرکز خرید رستوران‌های بسیار شیک و مجللی وجود دارد که شما می‌توانید پس از خرید کردن سری هم به این رستوران‌ها بزنید و غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید. پارکینگی بسیار بزرگ با ظرفیت 2000 خودرو و سینما نیز از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌باشد.

  • مرکز خرید اوزدیلک

مرکز خرید اوزدیلک نیز یکی دیگر از بهترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید منطقه کمر آنتالیا به شمار می‌رود که دارای 100 فروشگاه می‌باشد. شما می‌توانید در این فروشگاه‌ها به انواع مختلفی از اجناس با مارک‌ها و قیمت‌های متفاوت دست یابید. جالب است بدانید که علاوه بر خرید، فعالیت فرهنگی نیز از دیگر هدف‌های تاسیس مرکز خرید اوزدیلک بوده است که امروزه نیز به مهم‌ترین مرکز فرهنگی و گردشگری آنتالیا تبدیل شده است. در این مرکز خرید 20 رستوران وجود دارد که شما می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی را در این رستوران‌ها میل کنید و از طعم و پخت بی‌نظیر غذاها نهایت لذت را ببرید. از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به پارکینگی سرپوشیده با ظرفیت 1100 خودرو، پارکینگ روباز، فودکورت، زمین بازی برای کودکان، 7 سالن سینما، هایپرمارکت و... اشاره کرد که تمامی این موارد باعث شده است تا گردشگران در سفر خود به آنتالیا حتما از این مرکز خرید بازدید کنند و مدت زمان زیادی را به خرید کردن و گشت و گذار در این مرکز خرید اختصاص دهند.

معرفی مرکز خرید اوزدیلک

  • مرکز خرید دپو

یکی دیگر از بزرگ‌ترین مرکز خرید منطقه کمر، مرکز خرید دپو می‌باشد که در سال 2004 تاسیس شده است. در این مرکز خرید فروشگاه‌هایی تقریبا با بیش از 90 برند بین‌المللی و ملی وجود دارند که اجناس را در فصل مخالف با قیمتی کاملا مقرون به صرفه عرضه می‌کنند که همین امر باعث شده است تا عده زیادی مرکز خرید دپو را برای خریدهای خود انتخاب کنند. تقریبا 80 فروشگاه در این مرکز خرید وجود دارد که به دلیل الگو برداری از معماری مدیترانه‌ای همگی آن‌ها در یک طبقه قرار دارند. در این فروشگاه‌ها شما می‌توانید به برند مورد علاقه خودتان نظیر برند کولینز، هوتیک، کوتون، میس سیکستی، نایک، تامی، آدیداس، واکو، ماوی، جینز و... دست یابید. دیگر امکانات این مرکز خرید شامل سالن آمفی تئاتر، رستوران، پارکینگ، سالن بازی کودکان، کافه و... می‌باشد.

  • مرکز خرید مال

مرکز خرید مال دقیقا در کنار مرکز خرید دپو قرار دارد که شما می‌توانید با رفتن به این مرکز خرید هم‌زمان در مرکز خرید دپو نیز به گشت و گذار بپردازید. این مرکز خرید با مساحتی تقریبا 71000 مترمربع در سال 2017 تاسیس شده است که عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید آنتالیا و منطقه مدیترانه را به خود گرفته است. در این مرکز خرید 144 فروشگاه وجود دارد که انواع برندهای بین‌المللی و محلی را به مشتریان عرضه می‌کنند. جالب است بدانید که اسباب بازی‌های بسیار معروف آموزشی جهان در فروشگاه‌های معتبر این مرکز خرید به فروش می‌رسد که همین امر نیز در شهرت این مجموعه بسیار تاثیرگذار بوده است. از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به بزرگ‌ترین مرکز بازی کودکان، فودکورت، پارکینگ، رستوران و... اشاره کرد.

معرفی مرکز خرید مال

  • مرکز خرید شیمال

مرکز خرید شیمال جزو مراکز خرید بسیار معروف آنتالیا می‌باشد که گردشگران در هر منطقه‌ای که اقامت داشته باشند حتما از این مرکز خرید دیدن می‌کنند. در این مرکز خرید انواع کالاهای با کیفیت نظیر کیف و کفش، لوازم آرایشی، زیورآلات، پوشاک، لوازم بهداشتی، ساعت و... وجود دارد که شما می‌توانید هر کدام از این کالاها را که مایل بودید با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید. مساحت این مرکز خرید تقریبا حدود 10000 متر مربع می‌باشد که در سال 2008 تحت عنوان یک مرکز خرید همه‌ جانبه ساخته شده است و شامل امکانات تفریحی بسیار زیادی می‌باشد که بازدید از تمام آن‌ها می‌تواند یک روز از سفرتان را به خود اختصاص دهد. 8 سینمای کالا مجهز، پارکینگ بسیار بزرگ، زمین بازی کودکان، کافی شاپ، رستوران و... از دیگر امکانات این مجتمع می‌باشد که تمامی این موارد باعث شده است تا مرکز خرید شیمال در بین گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار باشد.

سخن پایانی

در این مقاله از کایت ما به معرفی 7 مرکز خریدی که شما می‌توانید از منطقه کمر آنتالیا به راحتی به آن دسترسی داشته باشید، پرداختیم. هر کدام از این مراکز خرید دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که بدون شک خرید کردن از آن‌ها می‌تواند حس متفاوت و هیجان‌انگیزی را برای گردشگران به وجود آورد. در صورتی که قصد خرید از منطقه کمر آنتالیا را دارید، توصیه می‌کنیم با شماره 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت اطلاعات بیشتری از این مراکز خرید در اختیارتان قرار دهند. 

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید