کدام هتل‌ کوش آداسی پارک آبی دارد؟ پارک‌های آبی کوش آداسی
علیرضا مشرقی 1399/05/12 4562 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



اگر در حال مطالعه این مقاله یا جستجوی لیست پارک‌ های آبی کوش آداسی هستید، این یعنی قصد سفر به یکی از زیباترین شهرهای ترکیه را دارید، پس به شما تبریک می‌گوییم! قرار است سفری بسیار مفرح و لذت‌بخش را تجربه کنید! شاید تا چند سال پیش، کوش آداسی شهرت زیادی بین گردشگران نداشت و اکثر کسانی که به دنبال تفریح در یک شهر ساحلی بودند، آنتالیا را برای سفر خود انتخاب می‌کردند. اما چند سالی می‌شود که هتل‌ها و همچنین پارک‌های آبی بسیار لوکس و زیبایی در شهر ساحلی و شگفت انگیز کوش آداسی بنا شده‌اند و گردشگران زیادی را جذب خود کرده‌اند. زمانی که شما یک شهر ساحلی را برای سفر خود انتخاب می‌کنید، این یعنی که به دنبال تفریحات آبی و آب تنی هستید! چرا که در غیر این صورت به شهرهای کوهستانی یا جنگلی سفر می‌کردید! همانطور که ما این موضوع را می‌دانیم، بخش گردشگری کوش آداسی نیز در مورد آن اطلاع دارد و باید بدانید که علاوه بر سواحل اختصاصی هتل‌‎ها، استخرهای روباز و سرپوشیده و مراکز اسپا، چندین و چند پارک آبی بسیار مهیج با محیطی کاملا خانوادگی نیز در این شهر کوچک به چشم می‌خورند. بد نیست بدانید که بسیاری از این پارک‌های آبی، در هتل‌های بزرگ و مجلل کوش آداسی واقع شده‌اند و با اقامت در این هتل‌ها، می‌توانید از دسترسی ساده و ورودی رایگان آن بهره‌مند شوید. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر معرفی بهترین پارک‌ های آبی کوش آداسی ، هتل‌هایی را نیز به شما معرفی کنیم که دارای پارک‌ آبی اختصاصی و منحصر به فرد خود هستند تا بتوانید سفری بدون کم و کسر و فراموش نشدنی را به این شهر زیبا و ساحلی تجربه کنید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای کوش آداسی وارد صفحه "تور کوش آداسی" شوید.

پارک‌ های آبی کوش آداسی ، تجربه هیجان انگیز آب بازی!

همانطور که اشاره کردیم، پارک‌ های آبی کوش آداسی به دو دسته پارک‌های آبی عمومی و پارک‌های آبی خصوصی داخل هتل‌ها تقسیم می‌شوند. البته لازم به ذکر است که تقریبا تمامی هتل‌ها برای کسب درآمد، اجازه ورود افراد غیر مقیم هتل خود را نیز می‌دهند، اما این دسته افراد، باید هزینه ورودی را به صورت کامل پرداخت کنند. از نظر تعداد، شمار پارک‌ های آبی کوش آداسی که درون هتل‌ها وجود دارند بسیار بیشتر است، از این رو قصد داریم تا لیست پارک‌ های آبی کوش آداسی را با گزینه‌هایی آغاز کنیم که درون هتل‌های لوکس و مجلل قرار دارند.  

هتل آکوا فانتزی ، آب بازی به سبک والت دیزنی

زمانی که صحبت از بهترین پارک آبی کوش آداسی به میان می‌آید، قطعا باید یادی از هتل آکوا فانتزی کنیم. هتل آکوا فانتزی علاوه بر اینکه یکی از بهترین و مهیج‌ترین پارک‌های آبی را در دل خود جای داده است، یکی از بهترین هتل های کوش آداسی نیز محسوب می‌شود. همچنین ما برای اینکه بتوانید قدرت انتخاب بهتری در مورد هتل‌های کوش آداسی داشته باشید، نقد و بررسی کاملی از هتل آکوا فانتزی را در این مقاله برای شما عزیزان انجام داده‌ایم تا بتوانید آن را به خوبی بشناسید و با نقاط ضعف و قوت آن آشنا شوید.  

هتل آکوا فانتزی دارای محوطه بسیار وسیعی است و بخش بزرگی را به پارک آبی خود اختصاص داده است. طراحی این پارک آبی بسیار نوآورانه و رنگارنگ است و شما را به یاد کارتون‌های والت دیزنی می‌اندازد. چندین و چند سرسره آبی، محفظه‌های مارپیچ هیجان انگیز، یک رودخانه بزرگ مصنوعی و ده‌ها آیتم مختلف در این پارک آبی به چشم می‌خورند و شما می‌توانید ساعت‌ها در کنار خانواده داخل این پارک آبی مشغول بازی و سرگرمی باشید. همچنین فراموش نکنید که این پارک آبی دارای بخش مجزای کودکان و بزرگسالان است تا خردسالان عزیز نیز بتوانند در امنیت کامل از این همه تفریحات هیجان انگیز لذت ببرند.

هتل آکوا فانتزی

آدرس پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی: Sultaniye, 35920 Selçuk/İzmir, Turkey

شماره تماس: +902328508500

هتل سی ال سی گلف اند اسپا کوش آداسی

هتل سی ال سی گلف اند اسپا کوش آداسی نیز یکی دیگر از بهترین هتل‌های 5 ستاره کوش آداسی محسوب می‌شود که دارای یک پارک آبی بزرگ و منحصر به فرد خود است. البته در مقایسه با آکوا فانتزی، شاید ابعاد این پارک آبی آنقدر به چشم نیاید. اما با این وجود، شما می‌توانید ساعت‌ها در پارک آبی این هتل سرگرم باشید و از آسمان آبی و هوای مدیترانه‌ای کوش آداسی لذت ببرید.

در این پارک آبی چندین و چند سرسره مختلف، استخر‌های روباز، محفظه‌های مارپیچ و بخش مخصوص کودکان به چشم می‌خورد. محیط این پارک آبی کاملا خانوادگی است و می‌توانید با خیال راحت در کنار خانواده از تفریحات مختلف داخل آن لذت ببرید. فقط فراموش نکنید که این پارک آبی نیز همانند سایر هتل‌ها، فصلی است و در هوای سرد خبری از آن نیست که کاملا هم منطقی به نظر می‌رسد. در ضمن فراموش نکنید که داخل این هتل، همانطور که از نامش مشخص است، یک زمین گلف بزرگ و وسیع نیز به چشم می‌خورد. پس اگر به این ورزش جذاب نیز علاقه‌مند هستید، بهتر است اقامت در هتل سی ال سی را انتخاب کنید تا علاوه بر استفاده از تفریحات آبی، از این ورزش لذت بخش نیز بهره‌مند شوید.

هتل سی ال سی گلف اند اسپا

آدرس پارک آبی سی ال سی کوش آداسی: Kemalpaşa, Kiranta Mevkii, 09200 Söke/Aydın, Turkey

شماره تماس: +902564200041

هتل رامادا ، تجربه اقامتی لوکس و تفریحاتی عالی

هتل رامادا یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های تمام کوش آداسی به حساب می‌آید و به همین خاطر در یک مقاله‌ جداگانه، نقاط ضعف و قوت این هتل را به صورت کامل بررسی کرده‌ایم. در صورت تمایل می‌توانید با مطالعه مقاله نقد و بررسی هتل رامادا ریزورت ، در مورد آن اطلاعات جامعی به دست بیاورید. هتل رامادا یکی از بهترین‌ها هست و به همین خاطر می‌توانید هر نوع امکانات تفریحی و رفاهی را در آن بیابید. در همین راستا، هتل رامادا پارک آبی بزرگ و زیبایی را تعبیه کرده تا مسافران برای تفریحات هیجان انگیز آبی، نیازی به خروج از هتل نداشته باشند.

در این هتل زیبا پنج استخر روباز و پنج سرسره آبی بزرگ و همچنین بخش مخصوص کودکان به چشم می‌خورد تا همه اعضای خانواده بتوانند در کنار هم تفریحی بی‌نظیر را تجربه کنند. همچنین باید در نظر بگیرید که با اقامت در این هتل و انتخاب گزینه UALL، می‌توانید در هر زمان به صورت رایگان از بخش پارک آبی هتل رامادا استفاده کنید و لذت ببرید.

هتل رامادا

آدرس هتل رامادا ریزورت کوش آداسی: Türkmen, Turgut Özal Blv., 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

شماره تماس: +902564200700

هتل پالم وینگز ، بال‌های کوش آداسی

هتل پالم وینگز نیز یکی دیگر از بهترین هتل‌های کوش آداسی محسوب می‌شود و همانطور که انتظار می‌رود، تمامی هتل‌های مجلل این شهر تلاش می‌کنند تا مقیاس کوچکی از همه تفریحات را در خود جای دهند تا مسافران نیازی به خروج از هتل نداشته باشند. در همین راستا، هتل پالم وینگز نیز یک پارک آبی نقلی و کوچک را در خود جای داده است که بزرگسالان و کودکان می‌توانند در آن تفریح کنند و از آن لذت ببرند. البته این پارک آبی تنها برای کسانی که در این هتل اقامت می‌کنند مناسب است و شاید اگر قصد داشته باشید از خارج هتل به آن سری بزنید، برای شما خیلی جذاب و بزرگ نباشد. در حقیقت پارک آبی این هتل، بیشتر مخصوص کسانی است که ترجیح می‌دهند همه تفریحات خود را داخل هتل تجربه کنند.

هتل پالم وینگز

آدرس هتل پالم وینگز کوش آداسی: Davutlar, Adnan Kahveci Cad., 09430 Kuşadası/Aydın, Turkey

شماره تماس: +902566813636

پارک آبی آدالند

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، در شروع قصد داشتیم تا هتل‌هایی را به شما معرفی کنیم که مجهز به پارک آبی هستند و سپس به سراغ پارک‌های آبی بزرگ برویم. پارک آبی آدالند را قطعا باید بزرگ‌ترین و البته معروف‌ترین پارک آبی کوش آداسی دانست که از نظر ابعاد و همچنین آیتم‌های آبی، تفاوت زیادی با پارک‌های آبی درون هتل‌ها دارد. این پارک آبی نزدیک به 20 سرسره متنوع در سطوح مختلف دارد. برخی از این سرسره‌ها همانند سرسره سقوط آزاد، بسیار هیجان انگیز و شاید حتی ترسناک باشند!  

محیط این پارک آبی کاملا خانوادگی است و در آن بخش‌های مختلفی را به کودکان و جمع‌های خانوادگی اختصاص داده‌اند. در این راستا، یک سرسره خانوادگی به نام سرسره آمازون با طول 460 متر ساخته شده است که یک خانواده شش نفره می‌توانند همراه تویوبی بزرگ، به پایین آن سر بخورند و در کنار هم از این هیجان نهایت لذت را ببرند. این پارک آبی بزرگ، دارای آیتم‌های مختلف برای گروه‌های سنی متفاوت است و همچنین باید بدانید که کودکان زیر سه سال می‌توانند به صورت کاملا رایگان در آن وارد شوند و کودکان زیر 10 سال شامل تخفیف ویژه خواهند شد.

صفحات مرتبط:

پارک آبی آدالند

آدرس پارک آبی آدالند کوش آداسی: Çamlimanı Mevki, Kuştur Önü Yolu Cd. No:27, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

شماره تماس: +902566181252

ساعت کار: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 17 عصر

هزینه ورودی: 24 یورو برای افراد بالای 10 سال، 17 یورو برای کودکان بین 3 تا 10 سال و رایگان برای کودکان زیر سه سال

پارک آبی موضوعی تورتوگو ، تفریح به سبک دیزنی لند

در نهایت قصد داریم تا شما را با پارک آبی تورتوگو کوش آداسی آشنا کنیم. این پارک را بی شک باید بهترین محل برای تفریحات آبی کوش آداسی دانست. طراحی پارک آبی تورتوگو به صورت موضوعی و بخش بخش انجام شده است و در هر بخش می‌توانید به نوعی از تفریحات آبی لذت ببرید. به عنوان مثال، در بخشی از آن باید از روی پل‌های معلق بر روی آب، خودتان را به یک کوه بادی برسانید و از آن بالا بروید! قسمت‌های مختلف این پارک بسیار هیجان انگیز هستند و اصلا محدود به سرسره‌های آبی نمی‌شوند!

برخی از سرسره‌های آبی این پارک بسیار طولانی و پر پیچ و خم هستند و آدرنالین خون شما را به اوج خود می‌رسانند! پس بهتر است از قبل خودتان را آماده هیجانی بی حد و مرز کنید! همچنین با توجه به بزرگ بودن این پارک و متنوع بودن آیتم‌ها، توصیه می‌شود از ساعات ابتدایی صبح وارد آن شوید و تا غروب در آن تفریح کنید. پس باید یک روز کامل سفر خود را به این پارک اختصاص دهید تا یک دل سیر تفریح کنید!

آدرس پارک آبی تورتوگو کوش آداسی: Karaova, Atlantique Holiday Club Akdeniz Yolu No:5, 09400 Kuşadası, Turkey

شماره تماس: +902566331322

ساعت کار: 10 صبح تا 18 عصر

هزینه ورودی: 100 لیره برای افراد بزرگ‌تر از 14 سال، 75 لیره برای کودکان بین 3 تا 14 سال، رایگان برای کودکان زیر سه سال

خب دوستان و همراهان عزیز کایت، نظر شما در مورد پارک‌های آبی کوش آداسی چیست؟ اگر تا به حال به کوش آداسی سفر کرده‌اید، نظر خود را در مورد بهترین پارک های آبی کوش آداسی به ما و سایر همراهان کایت بگویید تا همه ما بتوانیم سفری خوش را به این شهر زیبا و ساحلی تجربه کنیم! فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم! پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید