بهترین هاستل‌های بالی اندونزی | معرفی 8 هاستل برتر بالی
زهرا نیرومند 1399/05/11 2585 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



بالی، یکی از زیباترین جزایر دنیاست که در کشور اندونزی و در فاصله بین دو اقیانوس آرام و هند واقع شده است. آب‌وهوای متفاوت این جزیره در کنار جاذبه‌های طبیعی، سواحل زیبا و چشم‌نواز، تفریحات هیجان‌انگیز، بناهای تاریخی و ... از جمله مواردی است که گردشگران را از سایر نقاط دنیا به سمت این جزیره جذب می‌کند. زمانی که تصمیم به سفر به بالی می‌گیرید، قبل از هرچیز باید به فکر رزرو هتل و اقامت‌گاه‌ باشید. این جزیره هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های متعددی دارد که هریک از آن‌ها امکانات فوق‌العاده‌ای را برای گردشگران در نظر گرفته و به تناسب خدماتی که ارائه می‌دهند، هزینه‌های مختلفی را نیز دریافت می‌کنند. هاستل‌های بالی از جمله محبوب‌ترین اقامت‌گاه‌های این جزیره هستند که امکانات رفاهی خوبی را با قیمتی مناسب‌تر از هتل‌ها در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهند. از این رو، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در این جزیره می‌باشند. ادامه مطلب را دنبال نمایید تا با بهترین هاستل‌های بالی، امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها آشنا شوید.

پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده شرایط و قیمت تور بالی، به صفحه "قیمت تور بالی" مراجعه نمایید.

تور بالی


هاستل چاکرا بک‌پکر (Chakra Backpacker Hostel)


هاستل چاکرا بک‌پکر، یکی از بهترین هاستل‌های بالی است که طراحی بسیار جالبی دارد. نکته‌ای که در طراحی دکوراسیون این هتل به چشم می‌آید، استفاده از چوب در دیوارها و سقف اتاق‌های هاستل است. تخت‌های خوابگاه با استفاده از اتاقک‌های چوبی از یکدیگر جدا شده و قسمت ورودی آن نیز با پرده‌ای کاملا پوشانده می‌شود. نمای چوبی در سایر بخش‌های هاستل، از رستوران گرفته تا باغ، تراس و حتی سرویس‌های بهداشتی نیز به کار رفته است.
این هاستل امکاناتی چون اتاق نشیمن، مبلمان در فضای باز، رستوران، باغ، تراس، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، لباس‌شویی، خشک‌شویی، وای‌فای رایگان، دستگاه خودپرداز، پارکینگ، آرایشگاه، فروشگاه سوغاتی، اجاره ماشین، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه و خدمات ماساژ را برای مهمانان خود فراهم کرده است. علاوه بر این، هاستل چاکرا سرگرمی‌های متنوعی دارد که از میان‌ها می‌توان به کلاس یوگا، کلاس آشپزی، اجرای موسیقی زنده، تور دوچرخه‌سواری، تور پیاده‌روی، قایق‌رانی، زمین گلف و ... اشاره کرد
هاستل چاکرا حدود 53 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی انگوراه رای ، فاصله داشته و به جاذبه‌های گردشگری چون دریاچه براتان، دریاچه بویان، دریاچه تامبلینگان، آبشار آلینگ آلینگ، آبشار گیت‌گیت، آبشار بانیومالا، معبد باتوکارو و معبد اولون دانو نزدیک است.

هاستل چاکرا بک‌پکر

هاستل امپل لمبونگان (Ampel Lembongan)


هاستل امپل لمبونگان، یکی از بهترین هاستل‎‌های بالی است که در نزدیکی ساحل واقع شده و تنها 500 متر با خلیج سندی و 800 متر با خلیج ماشروم فاصله دارد. این هاستل امپل امکاناتی چون اتاق نشیمن، استخر روباز، صندلی‌های ساحلی، تراس، باغ، رستوران، سالن مشترک، اتاق تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان، کمد برای هریک از اتاق‌ها، اجاره دوچرخه و ماشین، پارکینگ، سرویس روزانه اتاق، لباس‌شویی، خشک‌شویی، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه، تورهای دوچرخه‌سواری و ماهیگیری را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.
هاستل امپل حدود 30 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی انگوراه رای ، فاصله داشته و به جاذبه‌های گردشگری چون ساحل تاماریند، ساحل دریم و خانه‌ی زیر زمینی گالا گال نزدیک است.


هاستل امپل لمبونگان

هاستل بالی بوبو (Bali Bobo Hostel)


هاستل بالی بوبو، یکی از بهترین هاستل‌های بالی است که در 2 کیلومتری ساحل زیبای جیمباران قرار دارد. این هاستل دارای امکاناتی چون اتاق نشیمن، استخر روباز، تراس، باغ، مبلمان در فضای باز، رستوران، آشپرخانه مشترک، حمام عمومی، خدمات ماساژ، اینترنت وای‌فای، سیستم تهویه مطبوع، سرویس روزانه اتاق، لباس‌شویی، خشک‌شویی، خدمات نگهداری چمدان، صندوق امانات، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه و پارکینگ می‌باشد. از جمله فعالیت‌های سرگرمی این هاستل نیز می‌توان به کتابخانه، اجاره دوچرخه، اتاق بازی و ... اشاره کرد.
هاستل بالی بوبو حدود 5 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی انگوراه رای، فاصله داشته و به جاذبه‌های گردشگری چون مجموعه بالی، موزه پاسیفیکا، بندر بنوآ، پارک واتربوم و مراکز خرید دیسکاوری، بازار کوتاآرت، مرکز سوغاتی کریسنا و مرکز خرید جیمباران نزدیک است.


هاستل بالی بوبو

هاستل سوشیالیستا لایف استایل (Socialista Lifestyle Hostel)


هاستل سوشیالیستا در نزدیکی ساحل باتو بلیگ واقع شده و امکانات خوبی را برای مسافران و مهمانانش در نظر گرفته است. از جمله امکانات این هاستل می‌توان به رستوران، مبلمان در فضای باز، استخر روباز، صندلی‌های ساحلی، خدمات ماساژ، آب‌گرم، اسپا، سالن مشترک، وای‌فای رایگان، پارکینگ، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، لباس‌شویی، سیستم تهویه مطبوع و حمام مشترک برای هریک از اتاق‌ها اشاره کرد. علاوه بر این، هاستل سوشیالیستا سرگرمی‌های متنوعی چون پخش فیلم، پخش رویدادهای ورزشی، اجرای موسیقی زنده، کلاس آشپزی، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده‌روی، غواصی، اسب‌سواری و انواع سرگرمی‌های خانوادگی را نیز برای مهمانان خود فراهم کرده است که البته تعدادی از آن‌ها خارج از محدوده هاستل بوده و هزینه اضافی برای مسافر دارد.
هاستل سوشیالیستا حدود 8 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی انگوراه رای، فاصله داشته و به جاذبه‌های گردشگری چون مجموعه لا لاگونا، ساحل اکو، میدان کوتا، معبد پتی‌تنگت، کلوب کنگ‌گو، بازار کوتاآرت و مراکز خرید دیسکاوری و بالی مال گالریا نزدیک است.


هاستل سوشیالیستا لایف استایل

هاستل اینترکانکشن کوتا (Interconnection Hostel)


هاستل اینترکانکشن در منطقه توریستی کوتا و در 550 متری ساحل توبان قرار دارد. این هاستل علاوه بر خوابگاه دارای اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های ویژه بانوان، اتاق‌های دونفره لوکس و ... نیز می‌باشد. هریک از اتاق‌ها به حمام اختصاصی و کمد مجهز بوده و تخت‌های خوابگاه‌ها نیز با استفاده از یک پرده پوشانده می‌شود.
هاستل اینترکانکشن دارای امکاناتی چون اتاق نشیمن، استخر روباز، تراس، باغ، فضای پیکنیک، صندلی‌های ساحلی، چترهای آفتاب‌گیر، مبلمان در فضای باز، رستوران، کافی‌شاپ، صبحانه در اتاق، اینترنت رایگان، دستگاه خودپرداز، سرویس روزانه اتاق، لباس‌شویی، نگهداری چمدان، اتاق تلویزیون، فروشگاه هدیه و سوغاتی، آرایشگاه و پارکینگ می‌باشد. علاوه بر این، تفریحات و سرگرمی‌های متنوعی مانند پخش فیلم، پخش رویدادهای ورزشی، بازدید از گالری‌های هنری، کلاس آشپزی، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده‌روی، غواصی، اسب‌سواری، قایق‌رانی، پارک آبی، بدمینتون، دارت، اتاق بازی و انواع سرگرمی‌های خانوادگی را نیز برای مهمانان خود فراهم کرده است که البته تعدادی از آن‌ها خارج از محدوده هاستل بوده و هزینه اضافی برای مسافر دارد.
هاستل اینترکانکشن حدود یک کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی انگوراه رای، فاصله داشته و به جاذبه‌های گردشگری چون میدان کوتا، بندر بنوآ، معبد پتی‌تنگت، پارک واتربوم، جزیره لاک‌پشت، مرکز سوغاتی کریسنا، بازار سنتی کارتیکا، بازار کوتاآرت و مراکز خرید دیسکاوری و بالی مال گالریا نزدیک است.


هاستل اینترکانکشن کوتا

هاستل بوکیت کاتو (Bukit Catu Hostel)


هاستل بوکیت کاتو، اتاق‌های خود را مانند خانه‌های روستایی، ساده و با سقف‌های چوبی طراحی کرده است که در کنار یگدیگر چیده‌ شده‌اند. این هاستل علاوه بر خوابگاه، دارای اتاق‌های دونفره نیز می‌باشد که هرکدام از آن‌ها به یک حمام و سرویس بهداشتی مجهز هستند.
هاستل بوکیت کاتو دارای امکاناتی چون سالن مشترک، آشپرخانه مشترک، باربیکیو، باغ، تراس، مبلمان در فضای باز، استخر، چترهای آفتاب‌گیر، خدمات ماساژ، اسپا، تناسب اندام، اینترنت وای‌فای، اتاق تلویزیون، صبحانه در اتاق، سرویس روزانه اتاق، آرایشگاه، فروشگاه، صندوق امانات، کرایه دوچرخه، کرایه ماشین، صرافی و پارکینگ می‌باشد. علاوه بر این، کلاس آشنایی با فرهنگ مردمان منطقه، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، امکانات ورزش‌های آبی، غواصی، ماهیگیری و قایق‌رانی نیز برای مهمانان فراهم شده است که البته تعدادی از آن‌ها خارج از محدوده هاستل بوده و هزینه اضافی برای مسافر دارد.
هاستل بوکیت کاتو 63 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی انگوراه رای، فاصله داشته و به جاذبه‌های گردشگری چون کوه آتشفشانی باتور، دریاچه باتور، کوه آگونگ، معبد بساکی و بازار سنتی کینتامانی نزدیک است.


هاستل بوکیت کاتو

هاستل بلک لاوا (Black Lava Hostel)


هاستل بلک لاوا یکی از بهترین هاستل‌های بالی است که در نزدیکی روستای کینتامانی واقع شده و امکانات خوبی را برای گردشگران فراهم کرده است. طراحی این هاستل به صورت خانه‌های روستایی انجام شده است. اتاق‌های کوچک چوبی که به صورت مجزا در کنار هم قرار گرفته و چیدمان ساده و در عین حال جذابی دارند. علاوه بر این، آلاچیق‌هایی نیز در محوطه هاستل دیده می‌شوند که امکان برپایی چادر را با هزینه کمتر به مسافران می‌دهند.
هاستل بلک لاوا امکاناتی چون رستوران، استخر روباز، صندلی‌های ساحلی، باغ، تراس، وای‌فای رایگان، صبحانه رایگان، نگهداری چمدان، منطقه تلویزیون، کرایه ماشین، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه، سرویس روزانه اتاق، لباس‌شویی، صرافی و پارکینگ را برای مهمانان خود فراهم کرده و تفریحاتی از قبیل تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی و قایق‌رانی را نیز برای آن‌ها در نظر گرفته است.
هاستل بلک لاوا 60 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی انگوراه رای، فاصله داشته و به جاذبه‌های گردشگری چون کوه آتشفشانی باتور، دریاچه باتور، کوه آگونگ، معبد بساکی، دهکده پنگ‌لی‌پوران و بازار سنتی کینتامانی نزدیک است.


هاستل بلک لاوا

هاستل پکر باکس (The Packer Box)


هاستل پکر باکس، اقامت‌گاه دیگری است که می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین هاستل‌های بالی معرفی کرد. این هاستل علاوه بر خوابگاه‌های 8 تخته، دارای اتاق‌های دو نفره با حمام اختصاصی نیز می‌باشد که معمولا مورد توجه زوج‌های جوان قرار دارد. هریک از اتاق‌ها نیز دارای کمد لباس و سیستم تهویه مطبوع هستند.
هاستل پکر باکس امکاناتی چون رستوران، باغ، صبحانه رایگان، سرویس روزانه اتاق، دوچرخه رایگان، کرایه ماشین، لباس‌شویی، خشک‌شویی، اینترنت وای‌فای و پارکینگ را برای مهمانان خود فراهم کرده و تفریحات و سرگرمی‌هایی از قبیل تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی ، غواصی و کتابخانه را نیز برای آن‌ها در نظر گرفته است.
هاستل پکر باکس حدود 43 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی انگوراه رای، فاصله داشته و به جاذبه‌های گردشگری چون خلیج کریستال، خلیج ماشروم، سایت غواصی بلو کورنر، تالاب آبی، ساحل شکسته، ساحل سامپلان، معبد پونکاک موندی و غار گیری پوتری نزدیک است.


هاستل پکر باکس

در این مقاله بهترین هاستل‌‌های بالی را معرفی کرده و در مورد امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها توضیحاتی دادیم. این هاستل‌ها امکانات رفاهی خوبی برای مهمانان فراهم کرده و اتاق‌های خود را با قیمتی مناسب‌تر از هتل‌ها در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. در صورتی که قصد رزرو هریک از هاستل‌‌های بالا را دارید می‌توانید از طریق وب‌سایت کایت، اقدام به انجام این کار نمایید. کارشناسان کایت نیز به صورت 24 ساعته با شماره 75097700- 021 آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید