هاستل‌‌های ارزان بانکوک | 10 هاستل ارزان و باکیفیت در بانکوک
زهرا نیرومند 1399/05/08 1995 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



تایلند، یکی از برترین مقاصد گردشگری دنیاست که به دلیل سواحل زیبا و دیدنی، سرگرمی‌ها و تفریحات متنوع و فرهنگ و آداب‌ورسوم خاص مردمان آن، موردتوجه بسیاری از گردشگران دنیا قرار دارد. بانکوک، یکی از توریستی‌ترین شهرهای تایلند است که قطعا سفر به آن هزینه‌های بالایی را برای گردشگران به همراه دارد. یکی از عمده‌ترین هزینه‌های سفر، هزینه هتل و اقامت‌گاه است. اگر دوست دارید به این شهر زیبا سفر کنید و هزینه‌های خود را نیز مدیریت نمایید، پیشنهاد می‌کنیم هاستل‌های ارزان بانکوک را برای اقامت انتخاب کنید. هاستل‌‌های این شهر امکانات خوبی را در اختیار گردشگران قرار داده و هزینه‌های سفر را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند. ما در این بخش قصد داریم 10 هاستل ارزان و باکیفیت در بانکوک را به شما عزیزان معرفی کنیم. ادامه مطلب را دنبال نمایید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای تایلند وارد صفحه "تور تایلند" شوید.


هاستل لوب د بانکوک سیام (Lub d Bangkok Siam)


هاستل لوب د بانکوک سیام، یکی از بهترین هاستل‌‌های ارزان بانکوک است که موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی در شهر دارد. این هاستل دارای اتاق‌های متفاوتی است که همه آن‌ها با رنگ‌های شاد و جذاب طراحی شده و چیدمانی مرتب و تمیز دارند. گردشگران می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی از اتاق‌های 4 تخته مختلط، 4 تخته خصوصی، اتاق‌های دو تخته، دو نفره استاندارد، دو نفره لوکس یا اتاق مخصوص بانوان را انتخاب نمایند.
اتاق‌های این هاستل مجهز به تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع، سشوار و اینترنت رایگان می‌باشند. اتاق مشترک برای تماشای فیلم، مبلمان در فضای باز، صبحانه رایگان، خشک‌شویی، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه و صرافی از دیگر امکانات این هاستل است. علاوه بر این، سرگرمی‌های چون اتاق بازی، تماشای فیلم، پخش رویدادهای ورزشی زنده، تور دوچرخه‌سواری و تور پیاده‌روی نیز برای مسافران هاستل فراهم شده است.
هاستل لوب د بانکوک سیام در کنار ایستگاه قطار شهری بی‌تی‌اس اسکای‌ترین واقع شده و به مراکزی چون مجموعه گرند پالاس، موزه‌ی خانه جیم تامپسون، مرکز فرهنگ و هنر بانکوک، پارک لومپینی، خیابان عرب‌ها، معبد وات آرون، معبد وات ساکت، بازار پراتونام، مراکز خرید آمارین پلازا، گیزورن ویلیج و اِم بی کی نزدیک است.


هاستل لوب د بانکوک سیام


هاستل اسمایل سوسایتی (Smile Society)


هاستل اسمایل سوسایتی یکی از محبوب‌ترین هاستل‌‌های ارزان بانکوک است که مورد استقبال گردشگران این شهر قرار دارد. این هاستل نیز شامل اتاق‌های 8 تخته مختلط، 8 تخته مخصوص بانوان، 4 تخته مختلط، 2 تخته و 3 تخته لوکس، 2 تخته و 3 تخته استاندارد و اتاق‌های دونفره می‌باشد که هرکدام از آن‌ها با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهند، هزینه‌های متفاوتی دارند. اتاق‌های لوکس، دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی بوده و اتاق‌های خوابگاهی نیز از سرویس مشترک استفاده می‌کنند.
هاستل اسمایل سوسایتی امکانات فوق‌العاده‌ای برای مهمانان خود فراهم کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به سالن مشترک، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان در فضای باز، باغ، تراس، اینترنت رایگان، سرویس روزانه اتاق، سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاه، نگهداری چمدان، صندوق امانات، صرافی و خشک‌شویی اشاره کرد. تورهای پیاده‌روی، تورهای دوچرخه‌سواری، کلاس‌های آشپزی تایلندی، برنامه‌های ویژه کودکان و بازی‌های متنوع خانوادگی نیز از جمله برنامه‌های سرگرمی این هاستل برای مهمانانش می‌باشد.
هاستل اسمایل سوسایتی در نزدیکی ایستگاه قطار شهری واقع شده و به مراکزی چون رودخانه چائو فرایا، مجموعه گرند پالاس، پارک لومپینی، معبد وات آرون، بازارهای محلی شبانه، مراکز خرید آمارین پلازا و اِم بی کی نزدیک است.


هاستل اسمایل سوسایتی


هاستل ام گری (M Gray Hostel)


هاستل ام گری، یکی از هاستل‌‌های ارزان بانکوک است که در مرکز این شهر قرار دارد. در این هاستل اتاق‌های متفاوتی وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به اتاق‌های 8 تخته مختلط، 8 تخته مخصوص بانوان، اتاق‌های 4 تخته مختلط و اتاق‌های دونفره اشاره کرد. هریک از این اتاق‌ها متناسب با امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهند، هزینه‌های مختلفی دارند. آشپزخانه مشترک، سالن مشترک، اتاق تلویزیون، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، تراس، نگهداری چمدان، لباسشویی، خشک‌شویی، آرایشگاه و سرویس روزانه از جمله امکانات این هاستل برای مهمانانش می‌باشد.
هاستل ام گری در مرکز شهر بانکوک و در میان مراکز خرید و رستوران‌های متعددی واقع شده است که امکان گشت‌وگزار و خرید را برای گردشگران فراهم می‌کند. از جمله این مراکز می‌توان به خیابان خائوسان، بازار ونگویان یای و مرکز خرید آسیاتک، اشاره کرد. کافه ام گری نیز در کنار این هاستل واقع شده و انواع وعده‎‌های غذایی خوشمزه را برای گردشگران آماده می‌کند.


هاستل ام گری


هاستل هیر بانکوک (Here Hostel Bangkok)


هاستل هیر یکی از هاستل‌های ارزان بانکوک است که موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی داشته و امکانات کاملی را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این هاستل دارای اتاق‌های خوابگاهی 8 ،6 و 4 نفره می‌باشد که هرکدام از تخت‌های آن مجهز به پرده برای حفظ حریم خصوصی، پریز برق، جالباسی، کمد و چراغ مطالعه هستند. وای‌فای رایگان، حمام مشترک، آشپزخانه مشترک، مبلمان در فضای باز، باغ، تراس، سیستم تهویه مطبوع، نگهداری چمدان، لباسشویی و خشک‌شویی از دیگر امکانات هاستل هیر است. علاوه بر این، سرگرمی‌هایی چون کلاس‌های آشپزی تایلندی، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی و ... نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است.
هاستل هیر در بخش مرکزی شهر بانکوک واقع شده و به جاذبه‌هایی چون خیابان خائوسان، کاخ دوسیت، مجموعه گرند پالاس، پارک لومپینی، معبد وات آرون، معبد راتچانادارام، معبد وات ساکت، معبد زمرد بودا و موزه ملی بانکوک نزدیک می‌باشد.


هاستل هیر بانکوک


هاستل بد استیشن (Bed Station Hostel)


هاستل بد استیشن، از دیگر هاستل‌های ارزان بانکوک است که محبوبیت بسیاری در بین گردشگران دارد. محبوبیت این هاستل را می‌توان در موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده‌ی آن دانست که به ایستگاه‌های حمل‌ونقل شهری نزدیک بوده و دسترسی به جاذبه‌های گردشگری را آسان می‌کند. علاوه بر این، هاستل بد استیشن دارای اتاق‌هایی بسیار شیک با طراحی مدرن و جذاب می‌باشد.
این هاستل علاوه بر اتاق‌های خوابگاهی، دارای اتاق‌های خصوصی خانوادگی، اتاق‌های ویژه بانوان و اتاق‌های دو نفره لوکس نیز می‌باشد که گردشگران می‌توانند بسته به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایند. برخی از اتاق‌ها دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. مبلمان در فضای باز، آشپزخانه مشترک، اتاق نشیمن مشترک، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس روزانه اتاق، صندوق امانات، لباسشویی و وای‌فای رایگان از جمله امکانات این هتل برای مهمانانش است. علاوه بر این، سرگرمی‌هایی چون تیراندازی با کمان، کلاس‌های آشپزی، پخش فیلم، پخش رویدادهای ورزشی زنده، کتابخانه، دارت و اتاق بازی نیز برای گردشگران در نظر گرفته شده است.
از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف هاستل بد استیشن می‌توان به مجموعه گرند پالاس، موزه‌ی خانه جیم تامپسون، کاخ موزه سوان پاکاد، موزه مادام توسو، خیابان عرب‌ها، معبد وات آرون، معبد وات ساکت، بازار پراتونام، مراکز خرید پانتیپ پلازا، آمارین پلازا، پلاتینیوم، گیزورن ویلیج و اِم بی کی اشاره کرد.


هاستل بد استیشن


هاستل باکسپکر (Boxpackers Hostel)


هاستل باکسپکر یکی از هاستل‌های ارزان بانکوک است که در مرکز این شهر قرار دارد. این هاستل انتخاب‌های متعددی را در مقابل گردشگران قرار داده است که از میان‌ آن‌ها می‌توان به اتاق‌های 10 تخته، 8 تخته، 6 تخته یا 4 تخته مختلط اشاره کرد. اتاق‌های 3 تخته، 2 تخته، 2 نفره و اتاق‌های ویژه بانوان از دیگر گزینه‌های پیش‌روی گردشگران هستند که می‌توانند با توجه به شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایند. علاوه بر این، هاستل باکسپکر دارای اتاق نشیمن، تلویزیون، وای‌فای رایگان در اتاق‌ها، سیستم تهویه مطبوع، کمد، انبار چمدان، رستوران، بیلیارد، اتاق بازی و پارکینگ نیز می‌باشد.
هاستل باکسپکر در مرکز شهر بانکوک قرار دارد. از این رو، اطراف آن پر از مرکز خرید، رستوران و کلوپ‌های شبانه بوده و دسترسی خوبی نیز به جاذبه‌های گردشگری معروف شهر دارد. کاخ موزه سوان پکاد، برج بایوک و مراکز خرید پانتیپ پلازا، آمارین پلازا، پلاتینیوم، هولسیل و شیبویا از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف این هاستل هستند.


هاستل باکسپکر


هاستل نیراس بانکوک (Niras Bangkok Hostel)


نیراس، از دیگر هاستل‌های ارزان بانکوک است که طراحی زیبای آن از همان ابتدای ورود شما را جذب خواهد کرد. این هاستل نیز اتاق‌هایی با ظرفیت‌ها و ویژگی‌های متفاوت را در مقابل گردشگران قرار می‌دهد. اتاق‌های خصوصی دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و خوابگاه‌ها نیز از سرویس‌های مشترک و حمام عمومی استفاده می‌کنند. سالن مشترک، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، لباسشویی، نگهداری چمدان و دستگاه خودپرداز، از جمله امکانات این هاستل برای مهمانان می‌باشد. علاوه بر این، مسافران می‌توانند از برنامه‌های سرگرمی چون کلاس آشپزی تایلندی، کلاس آشنایی با فرهنگ مردم محلی، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی و کتابخانه نیز استفاده نمایند.
هاستل نیراس دسترسی بسیار خوبی به معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر بانکوک دارد و به مکان‌هایی چون خیابان خائوسان، مجموعه گرند پالاس، معبد راتچانادارام، معبد وات ساکت، معبد وات آرون، معبد زمرد بودا، کاخ دوسیت، موزه ملی بانکوک و مراکز خرید سیام دیسکاوری و اِم بی کی نزدیک می‌باشد.


هاستل نیراس بانکوک


هاستل سیامیز (Siamaze Hostel)


سیامیز، یکی از ارزان‌ترین هاستل‌های بانکوک است که طراحی بسیار شیک و جذابی دارد. اتاق‌های این هاستل شامل اتاق‌های 8 تخته مختلط و مخصوص بانوان، 4 تخته مختلط، 2 تخته لوکس، 2 نفره لوکس و اتاق خانواده هستند که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌ها و هزینه‌های متفاوتی را دارند. تخت‌های خوابگاهی دارای یک پرده برای حفظ حریم خصوصی بوده و به طور مجزا دارای پریز برق و چراغ مطالعه شخصی می‌باشند. از دیگر امکانات هاستل نیز می‌توان به اتاق نشیمن، تلویزیون، آشپرخانه و حمام مشترک، بالکن، باغ، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، نگهداری چمدان، لباسشویی، کمد و پارکینگ اشاره کرد.
هاستل سیامیز در مرکز شهر بانکوک قرار داشته و دسترسی راحتی به دیگر جاذبه‌های گردشگری دارد. مجموعه گرند پالاس، معبد وات آرون، خیابان عرب‌ها، بازار پراتونام، بازار آخر هفته چاتوچاک و مراکز خرید سیام دیسکاوری، گیزورن ویلیج و اِم بی کی از جمله جاذبه‌های اطراف این هاستل هستند.


هاستل سیامیز


هاستل یارد بانکوک (The Yard Hostel)


هاستل یارد، یکی از محبوب‌ترین هاستل‌های ارزان بانکوک است که در نزدیکی ایستگاه قطار شهری قرار دارد. این هاستل دارای اتاق‌های 6 تخته مختلط و ویژه بانوان، اتاق‌های 4 تخته مختلط و ویژه بانوان و اتاق‌های دوتخته خصوصی می‌باشد. مبلمان در فضای باز، باغ، آشپزخانه مشترک، فضای نشیمن، تلویزیون، اینترنت رایگان، باربیکیو، مایکروویو، سشوار، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ، نگهداری چمدان و لباسشویی، از جمله امکانات این هاستل است که برای مهمانان در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، هاستل یارد دارای اجرای موسیقی زنده، کلاس‌های آشپزی، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، پخش فیلم و اتاق بازی نیز می‌باشد.
هاستل یارد دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری نیز دارد که از جمله نزدیک‌ترین آن‌ها می‌توان به مجموعه گرند پالاس، کاخ دوسیت، معبد وات آرون، بازار پراتونام، بازار آخر هفته چاتوچاک و مراکز خرید سیام دیسکاوری، گیزورن ویلیج و اِم بی کی اشاره کرد.


هاستل یارد بانکوک


هاستل چائو (Chao Hostel)


هاستل چائو را می‌توان یکی از لوکس‌ترین هاستل‌های این شهر معرفی کرد که البته در لیست هاستل‌های ارزان بانکوک نیز جای دارد. این هاستل علاوه بر اتاق‌های 8 نفره و خوابگاهی، دارای اتاق‌های ویژه بانوان، اتاق‌های ویژه آقایان و اتاق‌های دونفره خصوصی نیز می‌باشد. اتاق‌های خصوصی هاستل دارای حمام و سرویس بهداشتی مجزا بوده و امکانات بهتری را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. سالن مشترک، تلویزیون، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، لباسشویی و تفریحات و سرگرمی‌هایی چون تورهای پیاده‌روی، کتابخانه، بیلیارد و اتاق بازی نیز از دیگر امکانات این هاستل است که در اختیار تمامی اتاق‌ها قرار می‌گیرد.
علاوه بر ویژگی‌های عنوان شده، هاستل چائو در نزدیکی ایستگاه قطار شهری قرار داشته و دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری بانکوک دارد. اطراف هاستل نیز پر از رستوران‌، کافه و سوپرمارکت است که امکان خرید و تهیه موادغذایی را برای گردشگران آسان می‌کند.


هاستل چائو


در این مقاله 5 نمونه از هاستل‌‌های ارزان بانکوک را معرفی کرده و در مورد امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها توضیحاتی دادیم. این هاستل‌ها امکانات رفاهی خوبی برای مهمانان فراهم کرده و اتاق‌های خود را با قیمتی مناسب در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در صورتی که قصد رزرو هریک از هاستل‌‌های بالا را دارید می‌توانید از طریق وب‌سایت کایت، اقدام به انجام این کار نمایید. کارشناسان کایت نیز به صورت 24 ساعته با شماره 75097700- 021 آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید