هاستل‌‌های ارزان پوکت | معرفی 5 هاستل ارزان و باکیفیت در پوکت
زهرا نیرومند 1399/05/06 2949 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



هاستل‌‌ و هتل های ارزان پوکت


پوکت، جزیره‌ای بسیار زیبا و دیدنی در تایلند است که به عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری دنیا شناخته می‌شود. این جزیره چشم‌اندازهای بی‌نظیری از دریای فیروزه‌ای و سواحل شنی سفیدرنگ را در ترکیب با درختان سرسبز و نور طلایی خورشید، به نمایش گذاشته و از این طریق گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. البته در این میان تفریحات و سرگرمی‌های متنوع جزیره پوکت، کلوپ‌های شبانه و غذاهای خوشمزه محلی را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. اگر قصد بازدید از جزیره زیبای پوکت را دارید و به فکر کاهش هزینه‌های خود هستید، حتما ادامه مطلب را دنبال نمایید. ما در این بخش تعدادی از هاستل‌‌های ارزان پوکت را به شما عزیزان معرفی کرده و امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای پوکت وارد صفحه "تور پوکت" شوید.


هاستل نیبرز (The Neighbors)


هاستل نیبرز، یکی از بهترین هاستل‌‌های ارزان پوکت است که در یک خانه‌ قدیمی راه‌اندازی شده و امکانات موردنیاز برای پذیرایی از گردشگران و اقامت آنان را فراهم کرده است. این هاستل 2 ستاره، طراحی بسیار زیبا و جذابی داشته و دکوراسیون و چیدمان آن نیز به صورت سنتی انجام شده است. بر روی دیوارهای این هاستل می‌توان سرامیک‌های تزیینی، هنرهای دیواری و تصاویری از زمان‌های قدیم را مشاهده نمود.
هاستل نیبرز دارای یک کافه و یک فضای نشیمن عمومی است که امکان آشنایی و تبادل فرهنگی گردشگران را باهم فراهم می‌آورد. در این هاستل علاوه بر خوابگاه‌های مختلط، اتاق‌های مخصوص بانوان و اتاق‌های دونفره ویژه زوج‌های جوان نیز وجود دارد که گردشگران می‌توانند در صورت تمایل یکی از آن‌ها را انتخاب نمایند. از دیگر امکانات هاستل نیبرز می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، ماشین لباس‌شویی، خدمات اتاق، صندوق امانات، نگهداری چمدان، اینترنت وای‌فای رایگان، صبحانه رایگان و پارکینگ اشاره کرد. علاوه بر این، هر اتاق دارای یک حمام اختصاصی و سشوار نیز می‌باشد. به این امکانات، سرگرمی‌های متنوع از جمله پخش فیلم و رویدادهای ورزشی زنده، تورهای پیاده‌روی، اتاق بازی، دارت و برگزاری تورها یا کلاس‌هایی برای آشنایی فرهنگ مردمان منطقه را نیز اضافه کنید.
علاوه بر ویژگی‌های عنوان شده، هاستل نیبرز از موقعیت مکانی خوبی در شهر برخوردار بوده و به بسیاری از جاذبه‌های گردشکری نزدیک است. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به خیابان لایم لایت، شهر قدیمی پوکت، موزه تای هوآ، برج ساعت، خانه چینپراچا، معبد چینی جوی توی، تپه رانگ هیل، آکواریوم پوکت، معبد و اسکله چالونگ و محدوده تیراندازی پوکت اشاره کرد.


هاستل نیبرز  (The Neighbors)


هاستل بان بان (Baan Baan)


هاستل بان بان یکی از محبوب‌ترین هاستل‌‌های ارزان پوکت است که به دلیل موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای که دارد، مورد استقبال گردشگران واقع شده است. این هاستل محیطی بسیار گرم و صمیمی داشته و اتاق‌های مختلفی را برای پذیرایی از مهمانان آماده کرده است. از جمله اتاق‌های ویژه این هاستل می‌توان به اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های دونفره برای زوج‌ها، سوئیت‌های خصوصی و ... اشاره کرد. اتاق‌های همگانی هاستل نیز دارای هشت تخت هستند که هرکدام از آن‌ها با پرده پوشانده شده و حریم خصوصی را برای گردشگران حفظ کرده‌اند.
از جمله امکانات این هاستل می‌توان به فضای روباز و سرپوشیده برای استراحت و آشنایی گردشگران باهم، صبحانه رایگان، وای‌فای رایگان، نگهداری چمدان، سیستم تهویه مطبوع و پارکینگ اشاره کرد. یک آشپزخانه مشترک نیز در این هاستل وجود دارد که مسافران می‌توانند برای تهیه وعده‌های غذایی خود از آن‌ها استفاده نمایند.
هاستل بان بان در 500 متری شهر قدیمی پوکت واقع شده و به بناهای تاریخی این جزیره نزدیک می‌باشد. از جمله جاذبه‌های دیدنی اطراف این هاستل می‌توان به خیابان لایم لایت، موزه تای هوآ، برج ساعت، خانه چینپراچا، معبد چینی جوی توی، تپه رانگ هیل، آکواریوم پوکت، معبد و اسکله چالونگ، محدوده تیراندازی و پیست کارتینگ پوکت اشاره کرد. همچنین رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری در اطراف این هاستل وجود دارند که گردشگران می‌توانند وعده‌های غذایی خود را از آن‌ها تهیه نمایند.


هاستل بان بان (Baan Baan)


هاستل آکه‌كو (Aekkeko)


هاستل آکه‌كو یک ساختمان قدیمی در شهر تاریخی پوکت است که بازسازی شده و به عنوان یکی از پرطرفدارترین هاستل‌‌های ارزان پوکت مورد استقبال گردشگران قرار دارد. این هاستل یک فضای عمومی برای مهمانان خود تدارک دیده است که در آن یک تلویزیون برای سرگرمی قرار دارد. گردشگران می‌توانند در این فضا به دور هم جمع شوند و به بحث و گفتگو بپردازند یا بازی کنند. اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های دونفره برای زوج‌ها، حمام عمومی، آشپزخانه مشترک، باربیکیو، مایکروویو، تراس، باغ، مبلمان در فضای باز و اینترنت رایگان از جمله امکانات موجود در این هاستل می‌باشد که برای رفاه حال گردشگران در نظر گرفته شده است. پخش زنده رویدادهای ورزشی، پخش فیلم، اجاره دوچرخه و کتابخانه نیز از دیگر امکانات تفریحی و سرگرمی هاستل آکه‌كو هستند. این هاستل کودکان را نیز فراموش نکرده و برای آن‌ها سرگرمی‌هایی چون شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان، وسایل بازی در فضای باز، کتاب، دی‌وی‌دی‌ و موسیقی را تدارک دیده است.
هاستل آکه‌كو در شهر تاریخی پوکت واقع شده و از لحاظ گردشگری نیز موقعیت فوق‌العاده‌ای دارد. از جمله جاذبه‌های اطراف این هاستل می‌توان به موزه تای هوآ، خانه چینپراچا، معبد چینی جوی توی، خیابان لایم لایت، برج ساعت، تپه رانگ هیل، معبد و اسکله چالونگ، محدوده تیراندازی پوکت، استادیوم بوکس پوکت و پیست کارتینگ این شهر اشاره کرد. قرار داشتن هاستل آکه‌كو در نزدیکی ایستگاه اتوبوس نیز یک امتیاز مثبت محسوب شده و به گردشگران این فرصت را می‌دهد که با استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی به راحتی در جزیره به گشت‌وگذار بپردازند.


هاستل آکه‌كو  (Aekkeko)


هاستل هوب (Hubb)


هاستل هوب در یک کیلومتری ساحل نای‌یانگ واقع شده و فاصله آن با فرودگاه پوکت نیز تنها 5 دقیقه می‌باشد. از این رو، یکی از پرطرفدارترین هاستل‌‌های ارزان پوکت بوده و مورد توجه گردشگران این جزیره قرار داد. اتاق‌های این هاستل یه صورت 8 نفره چیدمان شده و تخت‌های پرده‌دار آن نیز باعث حفظ حریم خصوصی گردشگران می‌شود. اگر دونفره سفر می‌کنید، می‌توانید هزینه بیشتری بپردازید و اتاق‌های دونفره هاستل را اجاره کنید. از جمله امکانات هاستل هوب می‌توان به سالن مشترک، سیستم تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان و سرویس رفت‌وبرگشت فرودگاهی اشاره کرد. یک آشپزخانه مشترک نیز در هاستل تعبیه شده است که گردشگران می‌توانند برای درست کردن غذا از آن استفاده نمایند.
از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف این هاستل می‌توان به پارک آبی اسپلش جانگل، معبد وات فرا تونگ، کلوپ گلف لاگونا، پارک ملی خائو فرا تائو، ساحل سای کیو، آبشار بنگ پی و بازار محلی نایانگ اشاره کرد. قرار گرفتن این هاستل در سواحل زیبای نای‌یانگ نیز امکان بازی‌های دریایی، شنا و تماشای طلوع و غروب دریا را برای گردشگران فراهم می‌کند. همچنین رستوران‌ها و کافه‌های بسیاری در اطراف این هاستل وجود دارند که گردشگران می‌توانند وعده‌های غذایی خود را از آن‌ها تهیه نمایند.


هاستل هوب  (Hubb)


هاستل لاب دی پوکت (Lub D Phuket)


هاستل لاب دی پوکت، یک هاستل شیک و مدرن است که چندین شعبه در شهرهای بانکوک و پوکت دارد. این هاستل امکانات و ویژگی‌هایی خوبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد که از بین آن‌ها می‌توان به اتاق نشیمن به همراه تلویزیون، مبلمان در فضای باز، تراس، باغ، حمام، استخر، رستوران، کامپیوتر، کمدهای قفل‌دار، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، صندوق امانات، نگهداری چمدان، خشک‌شویی، سرویس رفت ‌و برگشت فرودگاه و پارکینگ اشاره کرد. هاستل لاب دی علاوه بر خوابگاه‌های مختلط، دارای اتاق‌های خصوصی نیز می‌باشد که گردشگران می‌توانند با پرداخت هزینه بیشتر این اتاق‌ها را اجاره نمایند. برخی از واحدها دارای یخچال، قهوه‌ساز، مینی‌بار و سشوار نیز هستند. علاوه بر این‌ها سرگرمی‌ها و تفریحات شبانه، پخش فیلم، دوچرخه‌سواری، تنیس روی میز، بیلیارد و اتاق بازی نیز از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده هاستل لاب دی پوکت است.
هاستل لاب دی پوکت در 200 متری ساحل پاتونگ قرار داشته و به جاذبه‌های گردشگری چون جاده بنگلا، ساحل استارباکس پاتونگ، استادیوم بوکس پاتونگ، مینی گلف دینو پارک، معبد چالونگ و اسکله پاتونگ، ساحل کالیم، بازار OTOP، بازار فرش بانزان، مرکز خرید بنانا واک و مرکز خرید جانگ سیلون نزدیک می‌باشد.


هاستل لاب دی پوکت (Lub D Phuket)


در این مقاله 5 نمونه از هاستل‌های ارزان پوکت را معرفی کرده و در مورد امکانات و ویژگی‌های هریک از آن‌ها توضیحاتی دادیم. این هاستل‌ها امکانات رفاهی خوبی را برای مهمانان فراهم کرده و اتاق‌های خود را با قیمتی مناسب در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در صورتی که قصد رزرو هریک از هاستل‌های بالا را دارید می‌توانید از طریق وب‌سایت کایت، اقدام به انجام این کار نمایید. کارشناسان کایت نیز به صورت 24 ساعته با شماره 75097700- 021 آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید