بهترین رستوران‌های رامسر | 7 رستوران جذاب در رامسر
علیرضا مشرقی 1399/04/25 15910 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



رامسر از دوران پهلوی تا به امروز یکی از بهترین و زیباترین شهرهای توریستی ایران محسوب می‌شود و همه ساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی را جذب خود می‌کند. این شهر بیش از صد سال است که در زمینه گردشگری فعالیت می‌کند و به همین خاطر فرهنگ برخورد با گردشگر در این شهر رشد بسیار خوبی داشته است. برخی از شهرهای ایران، به دست پختی عالی شهرت دارند و قطعا به محض رسیدن، به دنبال رستوران‌های معروف آن خواهید گشت. اما در عین حال شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در اکثر شهرهای شمالی، رستوران و غذاخوری مناسبی پیدا نکرده‌اید. خوشبختانه چنین مساله‌ای در مورد رامسر صدق نمی‌کند. پس اگر شما نیز به کیفیت و بهداشت خوراک در سفر اهمیت می‌دهید، در این مقاله با کایت همراه باشید تا بهترین رستوران های رامسر را بشناسید و بتوانید طعمی بی نظیر را تجربه کنید. در ضمن فراموش نکنید که این مقاله یک گزارش کاملا واقعی و فارغ از هر گونه تبلیغات است و تنها تجربیات شخصی در آن ارائه شده‌اند.

بهترین رستوران های رامسر

در این قسمت قصد داریم تا با اتکا به تجربیات شخصی از سفری که در تابستان سال 99 به رامسر انجام دادیم و همچنین با کمک نظرات کاربران، بهترین رستوران های رامسر را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

  1. رستوران خاور خانم

به جای اینکه در ابتدای مقاله سر شما را با اسامی بی مورد درد بیاوریم و در نهایت بهترین گزینه را به شما معرفی کنیم، ترجیح دادیم تا پیش از هر چیز، بهترین رستوران رامسر را با اختلاف زیاد به شما معرفی کنیم. شاید نظرات مختلف و ضد و نقیضی در مورد لیست بهترین رستوران های رامسر دیده باشید، اما باور کنید که با توجه به جدیدترین تجربه شخصی کایت، رستوران خاور خانم، با اختلاف زیاد بهترین رستوران تمام رامسر محسوب می‌شود. بد نیست بدانید که رستوران خاور خانم در منطقه‌ای به نام سرولات واقع شده که در غرب شهر رامسر قرار دارد. برای یافتن آدرس آن، تنها کافیست در گوگل مپ نام رستوران خاور خانم را جستجو کنید. البته با توجه به تجربه شخصی، مکان واقعی رستوران حدود 15 دقیقه بالاتر از چیزی است که در گوگل مپ نمایش داده می‌شود.

رستوران خاور خانم

این رستوران در ارتفاعات سرولات واقع شده و یک ویو بی‌نظیر را به شما ارائه می‌دهد. این رستوران دارای پنج سالن مختلف بوده که سه سالن در بخش بالکن و دو سالن در بخش مسقف واقع شده‌اند. اگر خوش شانس باشید و بتوانید یکی از میزهای بالکن را انتخاب کنید، منظره‌ای فراموش نشدنی را به چشم خواهید دید. این رستوران کیفیت غذای بسیار بالا و قیمت بسیار معقول و مقرون به صرفه‌ای دارد. همچنین باید بدانید که سرو غذا در این رستوران تنها از ساعت 11 و نیم صبح تا حدود 4 عصر انجام می‌شود و خبری از وعده شام در آن نیست! کیفیت ماهی، کباب ترش، ماست محلی، کره محلی، میرزا قاسمی و هر چیزی که در منوی خاور خانم وجود دارد، بی نظیر است. پس در سفر به رامسر، به هیچ وجه رستوران خاور خانم را از دست ندهید.

رستوران خاور خانم

  1. رستوران اکبر جوجه رامسر

بی شک همه ما با رستوران‌های زنجیره‌ای معروف اکبر جوجه آشنا هستیم. برخی از ما، اکبر جوجه گلوگاه را به عنوان شعبه اصلی اکبر جوجه می‌شناسیم و برخی دیگر خود اکبر جوجه را شعبه اصلی می‌دانیم. به هر صورت باید بدانید که داخل شهر زیبای رامسر، هم اکبر جوجه گلوگاه و هم اکبر جوجه اصلی شعبه دارند و کیفیت غذای آنها هیچ تفاوتی با سایر شعبات آن در ایران نمی‌کند. پس اگر به دنبال کیفیت بالا و یک غذای خوشمزه هستید، حتما سری به این رستوران بزنید.

رستوران اکبر جوجه رامسر

  1. رستوران کشتی

همانطور که در رامسر مشغول گشتی زنی هستید، قطعا یک ساختمان عجیب که به شکل کشتی طراحی شده‌ است، توجه شما را به خود جلب می‌کند. این ساختمان عجیب، به رستورانی با نامی خاص، یعنی رستوران کشتی تعلق دارد. با دیدن نمای این ساختمان قطعا متوجه خواهید شد که قرار است به یک رستوران لوکس که دارای دیزاینی منحصر به فرد است، وارد شوید. همانطور که احتمالا این موضوع را تجربه کرده‌اید، حضور در چنین رستوران‌هایی، هزینه‌ای بیشتر نسبت به رستوران‌های معمولی برای شما در پی خواهد داشت. این رستوران معمولا در ایام پیک بسیار شلوغ است و برای میل کردن یک وعده غذا، باید حتما میز رزرو کنید.کیفیت غذای رستوران کشتی مطلوب است و می‌توان گفت که این رستوران برای زیر سوال نبردن برند قدیمی خود، به هیچ وجه از مواد اولیه نامناسب استفاده نمی‌کند. اما همانطور که اشاره کردیم، قیمت غذاهای این رستوران نسبت به سایر رستوران‌های رامسر کمی بیشتر است.

رستوران کشتی

  1. فست فود عطاویچ

عطاویچ یک برند زنجیره‌ای است که برای اولین بار کار خود را در پایتخت آغاز کرد. به همین خاطر افراد زیادی هستند که این برند را می‌شناسند و از کیفیت و قیمت آن راضی هستند. عطاویچ به ساندویچ‌های بسیار بزرگ خود معروف است که دو تا سه نفر می‌توانند کاملا با آن از گرسنگی نجات پیدا کنند! پس اگر دلتان هوس فست فود کرده و نگران کیفیت فست‌فودهای یک شهر غریبه هستید، بهتر است سری به عطاویچ رامسر بزنید و از غذای با کیفیت آن لذت ببرید.

فست فود عطاویچ

  1. رستوران کدبانو

رستوران کدبانو یکی از رستوران‌های سنتی رامسر محسوب می‌شود که ما قصد داریم آن را در لیست بهترین رستوران های رامسر قرار دهیم. کامنت‌های ضد و نقیض زیادی در مورد رستوران کدبانو نوشته می‌شود. اما زمانی که تمامی این کامنت‌ها را بررسی کنید، خواهید دید که اکثریت از کیفیت غذا راضی هستند و برای برخی افراد کیفیت خدمات، پایین و نرخ منو بالا است. پس در نتیجه می‌توان گفت که اگر به دنبال یک رستوران با کیفیت مناسب و غذایی خوشمزه هستید، سری به رستوران کدبانو بزنید.

رستوران کدبانو

  1. فست فود بنیتو

فست فود همیشه یک وعده غذایی خوشمزه محسوب می‌شود که خیلی از ما به آن علاقه‌مند هستیم. به همین خاطر شاید بخواهید تا در طول سفر نیز یک یا دو وعده، پیتزا یا ساندویچی خوشمزه میل کنید. اگر در رامسر به دنبال فست‌فودی مناسب و باکیفیت هستید، بهتر است سری به فست فود بنیتو بزنید.

فست فود بنیتو

  1. رستوران دیجاب

رستوران دیجاب یکی دیگر از بهترین رستوران های رامسر محسوب می‌شود که بسیار نقلی، زیبا و خودمانی است. این رستوران به شکلی کاملا سنتی طراحی شده و در آن اصلا خبری از شلوغی و ازدحام نیست. این رستوران به نحوی طراحی شده که در آن بتوان در آرامش کامل از وعده غذایی خود لذت برد و به همین خاطر مشتریان منحصر به فرد خود را دارد. رستوران دیجاب جزء رستوران‌هایی هست که حتی می‌توانید شاهد حضور افراد محلی در آن باشید.  

رستوران دیجاب

خب همراهان عزیز کایت، آیا تا به حال تجربه میل کردن غذا در هیچ یک از این رستوران‌ها را داشته‌اید؟ اگر اینطور بوده، حتما برای راهنمایی سایر همراهان کایت، در مورد کیفیت غذا، خدمات و میزان صرفه اقتصادی آن رستوران با ما صحبت کنید! فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید