اقامت در رامسر | آشنایی با انواع اقامتگاه‌های رامسر
علیرضا مشرقی 1399/04/23 3208 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



قطعا همه ما این را می‌دانیم که اقامت در شهرهای شمالی کشور، محدود به پلاژ‌ها و ویلاهای شخصی می‌شود و کمتر کسی در سفر به شمال، قصد اقامت در هتل را پیدا می‌کند. همین مساله باعث شده تا کسانی که از نظر ایمنی کمی وسواس دارند یا به دنبال اماکن بسیار تمیز و لوکس می‌گردند، قادر به یافتن محل اقامت مناسب در شمال کشور نباشند. اما همانطور که در مقالات قبلی اشاره کردیم، تلاش حکومت بر این بوده تا از حدود یک صد سال پیش، رامسر تبدیل به یک شهر گردشگری با هدف جذب گردشگر خارجی شود. به همین خاطر است که بر خلاف سایر شهرهای شمالی کشور، شاهد حضور انواع  هتل‌های مختلف در رامسر هستیم. همین مساله باعث شد تا شما را با انواع گزینه‌های موجود برای اقامت در رامسر آشنا کنیم. پس با کایت همراه باشید تا بتوانید در سفر به رامسر، بهترین مکان را برای اقامت خود انتخاب نمایید.

انواع اقامتگاه در رامسر

به صورت کلی باید گفت که اقامت در رامسر به سه دسته هتل، هتل آپارتمان و همچنین ویلاهای شخصی تقسیم می‌شود که در ادامه به تفصیل در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

ویلاهای شخصی

اولین گزینه‌ای که برای اقامت در رامسر به ذهن تمامی مسافران می‌رسد، اقامت در ویلاهای شخصی است. ویلاهای شخصی، بسیار بزرگ، زیبا و دارای امکانات رفاهی لوکس همانند سونا، استخر و جکوزی هستند. اما در عین حال، شاید از نظر تامین ایمنی، برای زوج‌های جوان مناسب نباشند. همچنین خبری از خدماتی همچون نظافت روزانه که هتل‌ها ارائه می‌دهند، در ویلاهای شخصی نیست و البته که باید هزینه بسیار زیادی را بابت آن پرداخت کنید.

اقامت در رامسر

هتل

هتل شاید گزینه مناسبی برای افرادی که به صورت خانوادگی و پر جمعیت به شمال کشور سفر می‌کنند نباشد، این دسته افراد به فکر یک ویلای جنگلی یا کلبه‌ای چوبی برای تفریحات خود می‌گردند و شاید هتلی پنج ستاره، حس آنها را نسبت به سفر شمال کشور کاملا خراب کند. اما هتل مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارد. در درجه اول افرادی که با تعداد کم سفر می‌کنند، مخصوصا زوج‌های جوان، بهتر است در هتل اقامت داشته باشند. هتل امنیت بسیار بالایی دارد و لازم نیست که در آن نگران ورود غیر مجاز افراد باشید. همچنین خدمات نظافت و یا امکانات هتل همانند کافی شاپ، رستوران و لاندری نیز می‌تواند سفر شما را به دفعات ساده‌تر کند. متاسفانه به دلیل آنکه بیشتر مسافران از ویلاهای شخصی استفاده می‌کنند، در بخش‌های شمالی کشور هتل‌های زیادی به چشم نمی‌خورد. اما خوشبختانه در رامسر اینطور نیست و امروزه شاهد بیش از 20 هتل و هتل آپارتمان مختلف در این شهر زیبا هستیم. با این وجود، کم بودن تعداد تقاضا باعث شده تا هتل پنج ستاره در این شهر وجود نداشته باشد، به علاوه آنکه قیمت هتل‌ها در شمال کشور نسبت به شهرهای دیگر ایران، بیشتر است. با این وجود قصد داریم تا شما را با چند مورد از بهترین هتل‌های رامسر آشنا کنیم.  

  • هتل قدیم رامسر

هتل قدیم رامسر یا همان هتل آزادی، یکی از بهترین هتل‌های رامسر محسوب می‌شود که سابقه‌ای دیرینه دارد و قدمت آن به دوران پهلوی باز می‌گردد. متاسفانه ساختمان اصلی این هتل آسیب زیادی دیده و به همین خاطر مدیریت هتل تصمیم گرفته است تا یک ساختمان جدید در کنار بنای با شکوه هتل قدیم رامسر بنا کند و تا مدت محدود، از مسافران در آن هتل پذیرایی به عمل بیاورد تا اینکه ساختمان اصلی هتل قدیم رامسر به صورت کامل بازسازی شود. اصلا مهم نیست که این ساختمان چقدر قدیمی است، اقامت در این هتل حس بسیار خوبی را به مسافران منتقل می‌کند. به علاوه آنکه هتل قدیم رامسر در فاصله کمی از کاخ مرمر واقع شده و در ارتفاعات رامسر قرار گرفته است و همین امر باعث می‌شود تا بتوانید در آن از مناظر بسیار خیره‌کننده‌ای لذت ببرید.

هتل قدیم رامسر

  • هتل بام رامسر

هتل بام رامسر را نیز می‌توان از بهترین هتل‌های عروس شهرهای ایران دانست. این هتل در ارتفاع 700 متری از سطح آب واقع شده و تقریبا می‌توان گفت که حتی در اوج گرمای تابستان نیز هوایی به دفعات خنک تر از سایر نقاط شهر دارد. یکی از بزرگ‌ترین مسائلی که هتل بام رامسر را از هتل‌های دیگر این شهر متمایز می‌کند، کلبه‌ها و سوئیت‌های چوبی آن است. بخشی از این هتل در فضایی بسیار سبز واقع شده و در همین بخش، کلبه‌های چوبی و زیبایی را بنا کرده‌اند تا بتوانید حس اقامت در جنگل را داخل این هتل تجربه کنید. البته هزینه اقامت در هتل بام رامسر نسبت به سایر هتل‌ها بسیار بیشتر است و به نوعی می‌توان آن را گران‌قیمت‌ترین هتل رامسر دانست.

اقامت در رامسر

  • هتل لیدو

دو مورد قبلی، هر دو جزء هتل‌های چهار ستاره و معروف رامسر به حساب می‌آیند، اما هتل لیدو، جزء هتل‌های سه ستاره دسته بندی می‌شود. هتل لیدو در داخل بافت شهری واقع شده و تقریبا می‌توان گفت که دسترسی مناسبی به اکثر جاذبه‌های رامسر دارد. مهم‌ترین مزیت هتل لیدو که باعث شده آن را در لیست بهترین هتل‌های رامسر قرار دهیم، نوساز بودن آن است. هتل لیدو در سال 1398 افتتاح شده و ظاهری بسیار شیک و امروزی دارد.

اقامت در رامسر

هتل آپارتمان

برای اقامت در شمال، چه چیزی بهتر از هتل آپارتمان وجود دارد؟ در حقیقت شما می‌توانید یک واحد آپارتمانی که بی شباهت به ویلا نیست را با امکانات، خدمات و امنیت هتل کرایه کنید. بسیاری از هتل آپارتمان‌های رامسر، دارای ساحل اختصاصی هستند. به این ترتیب تا پاسی از شب می‌توانید با خیال آسوده از لحاظ امنیت، در ساحل دریای کاسپین قدم بزنید و از صدای امواج لذت ببرید. در هتل آپارتمان شما می‌توانید از امکانات آشپزخانه بهره‌مند شوید و تا حدودی آشپزی راحتی داشته باشید. با توجه به امکانات ذکر شده، شاید شما نیز کنجکاو باشید که بهترین هتل آپارتمان‌های رامسر را بشناسید. پس با کایت همراه باشید.

  • هتل باروژ رامسر

هتل باروژ رامسر در حد فاصل بین تنکابن و رامسر واقع شده و به همین خاطر محیطی بسیار دنج و خلوت دارد. فضاسازی این هتل بی‌نظیر است و به دلیل وجود ساحل اختصاصی، شما می‌توانید در هر زمان از شبانه روز از ساحل لذت ببرید. این هتل دارای پارکینگ بوده و لازم نیست که نگران جای پارک مناسب باشید و با خیال آسوده، خودروی خود را زیر واحد خود پارک می‌کنید. خدمات هتل شامل روم سرویس و صبحانه سلف سرویس می‌شود. اتاق‌ها بسیار پاکیزه هستند و پرسنل وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند.

اقامت در رامسر

  • هتل کارن

هتل کارن نیز جزء بهترین هتل آپارتمان‌های رامسر به حساب می‌آید که دارای ساحل اختصاصی بوده و فاصله بسیار کمی با دریا دارد. به همین خاطر می‌توانید در اکثر واحد‌های آن، از زیبایی دریا لذت ببرید و حتی شب‌ها هنگام خواب، با لالایی دریا چشمتان را بر روی هم بگذارید. این هتل کیفیت خدمات مناسبی دارد و در سال 1392 افتتاح شده است. از این رو هنوز دیزاین مدرن و زیبایی دارد و می‌توانید روزها در این هتل از خدمات و امکانات آن لذت ببرید.

اقامت در رامسر

خب همراهان عزیز کایت، نظر شما در مورد اقامت در رامسر چیست؟ شما کدام گزینه را برای اقامت خود ترجیح می‌دهید؟ آیا تا به حال تجربه اقامت در هیچ یک از موارد ذکر شده را داشته‌اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، با ذکر نام اقامتگاه، ما را در مورد تجربه خود آگاه کنید. فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید