سفر به سنگاپور |10 دلیل جذاب و فوق العاده برای سفر به سنگاپور
زهرا نیرومند 1399/04/20 3273 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



اگر قصد سفر به کشورهای جنوب‌شرقی آسیا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سنگاپور را در ابتدای لیست انتخاب‌های خود قرار دهید. این کشور که در واقع شهری کوچک است، پس از جدا شدن از مالزی در سال 1965، پیشرفت چشمگیری داشته و به یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا تبدیل شده است. جالب است بدانید که کشور سنگاپور از کلان‌شهر تهران نیز کوچک‌تر است، اما جاذبه‌های گردشگری و تفریحات و سرگرمی‌های متنوعی دارد که می‌تواند روزها شما را سرگرم کند. اگر هنوز برای سفر به سنگاپور مردد هستید، ادامه مطلب را دنبال نمایید تا با 10 دلیل جذاب و فوق‌العاده برای سفر به این کشور آشنا شوید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای سنگاپور وارد صفحه "تور سنگاپور" شوید.


تنوع ادیان و اقوام مختلف در سنگاپور


یکی از جذاب‌ترین بخش‌های کشور سنگاپور، تنوع ادیان و قومیت‌های مختلف در آن است. حدود 75 درصد از مردم این کشور را چینی‌ها تشکیل می‌دهند و بخش دیگر آن شامل مالایی‌ها، هندی‌ها و دیگر نژادها هستند. هرکدام از این اقوام، فرهنگ، دین و آداب‌ورسوم خاص خود را دارند که در بخش‌های مختلف این کشور، از بناهای مذهبی و عبادتگاه‌ها گرفته تا زبان، فرهنگ غذایی و نوع پوشش مردمان آن دیده می‌شود. اگر به دنبال دیدنی‌ترین جاذبه‌های کشور سنگاپور باشید خواهید دید که بازدید از محله‌ی چینی‌ها، هندوستان کوچک، خیابان اعراب و بناهای تاریخی این کشور شامل معابد و کلیساها به شما پیشنهاد می‌گردد. چیزی که باعث استقبال گردشگران و شگفتی آن‌ها شده است، هماهنگی و اتحاد بین قومیت‌های مختلف این کشور است که باعث شده تا همه آن‌‌ها در کنار هم برای پیشرفت کشورشان تلاش کنند.


تنوع ادیان و اقوام مختلف


بناها و سازه‌های مدرن در سنگاپور


سنگاپور، از جمله کشورهایی است که در سال‌های اخیر به سرعت پیشرفت کرده و به یکی از مدرن‌ترین کشورهای دنیا تبدیل شده است. چیزی که در بدو ورود به سنگاپور با آن مواجه می‌شوید، آسمان‌خراش‌های بلند و معماری‌های مدرن و جذاب آن است که در ساختمان‌های مختلف از جمله مراکز خرید، هتل‌ها، رستوران‌ها، گالری‌ها و ... به چشم می‌آید. هتل مارینا بی سندز (Marina Bay Sands)، سازه‌های سوپرتری گروو (Supertree Grove)، ساختمان نیلوفری شکل گالری آرت ساینس (Science Art) و ... از جمله بناهایی هستند که معمولا مورد استقبال گردشگران در سفر به سنگاپور قرار دارند.


بناها و سازه‌های مدرن


تنوع غذایی سنگاپور و رستوران‌های شگفت‌انگیز


اگر اهل امتحان کردن غذاهای جدید باشید، حتما تعریف غذاهای خوش عطر و ‌طعم کشورهای بخش جنوب شرقی آسیا را شنیده‌اید. غذا برای مردم این مناطق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای تهیه آن‌ها وقت زیادی گذاشته می‌شود. این منطقه بیشترین تنوع غذایی را در بین کشورهای دنیا دارد. البته داستان سنگاپور جداست. در این کشور نه تنها فرصت امتحان طعم بی‌نظیر غذاهای محلی را دارید، بلکه می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی دنیا را نیز سفارش داده و بر اساس ذائقه و علاقه خود، بهترین آن‌ها را نوش‌جان کنید. رستوران آسیایی، ایتالیایی، ژاپنی، فرانسوی و ... انتخاب‌هایی هستند که پیش‌روی خود دارید. به غیر از غذاهای متنوع، هرکدام از رستوران‌های این کشور نیز جذابیت‌های خاص خود را داشته و به شیوه‌ای متفاوت طراحی شده است.


تنوع غذایی و رستوران‌های شگفت‌انگیز


فضای سبز جذاب و باغ‌های سنگاپور


وقتی عکس‌های شهر سنگاپور را جستجو می‌کنید، اغلب با ساختمان‌هایی بلند و مدرن مواجه می‌شوید که معماری‌های جذاب و متفاوتی را به شما نشان می‌دهند. چیزی که شاید در تصاویر نتوانید به خوبی ببینید، سرسبزی فوق‌العاده این شهر است. در واقع می‌توان گفت نیمی از شهر سنگاپور را درختان، گیاهان و گل‌های زیبا فرا گرفته است، تا جایی که عنوان "شهری در باغ" را به آن می‌دهند. جدای از طبیعتی که در محیط شهری دیده می‌شود، باغ‌های بسیار جذاب و دیدنی نیز در این کشور وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به باغ‌های گیاه‌شناسی سنگاپور اشاره کرد که یکی از برترین باغ‌های دنیا بوده و نام آن در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. باغ‌های خلیج سنگاپور و بوتانیک گاردن نیز از دیگر باغ‌های این شهر هستند که هرکدام از آن‌ها جلوه‌های زیبایی از طبیعت را به تصویر کشیده‌اند.


فضای سبز جذاب و باغ‌های سنگاپور


گالری‌های هنری سنگاپور


علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و بناهای تاریخی متعددی که در شهر سنگاپور وجود دارد، گالری‌های هنری این شهر نیز زبانزد است. اگر به سنگاپور سفر کردید حتما سری به گالری‌های هنری و موزه‌های این کشور بزنید، خصوصا اگر به هنر علاقه‌مندید. یکی از مکان‌هایی که به شما پیشنهاد می‌دهیم، موزه آرت ساینس (Science Art) است که ساختمانی شبیه به گل نیلوفر دارد و مجموعه‌ای از آثار هنری را در خود جای داده است. گالری ملی سنگاپور نیز میزبان آثار هنرمندان جنوب شرقی آسیاست. همچنین، اگر اهل تأتر و سینما هستید، می‌توانید تأترهای مشهور هنرمندان بزرگ دنیا را در سفر به سنگاپور ببینید و اکران جدیدترین فیلم‌های روز دنیا را به طور هم‌زمان در سینماهای این کشور تماشا کنید.


گالری‌های هنری


هتل‌هایی بی‌نظیر با امکاناتی فوق العاده ( سنگاپور )


اگر قصد اقامت در شیک‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های دنیا را دارید، می‌توانید تعدادی از آن‌ها را در شهر زیبای سنگاپور ببینید. هتل‌های سنگاپور هر آن‌چه شما از یک هتل انتظار دارید، از دکوراسیون گرفته تا امکانات رفاهی و خدمات، به شما ارائه می‌دهند و سفری رویایی و هیجان‌انگیز را برایتان می‌سازند. یکی از بهترین و معروف‌ترین هتل‌های سنگاپور، هتل مارینا بی سندز است که در کنار خلیج سنگاپور قرار دارد. این هتل دارای سه برج بسیار بلند می‌باشد که توسط یک پشت‌بام تراس مانند به یکدیگر متصل شده‌اند. در این تراس 2.5 هکتاری سه رستوران، یک استخر و یک فضای بازدید تعبیه شده است که امکان تماشای شهر سنگاپور را از بالاترین نقطه هتل به شما می‌‌دهد. در سفر به سنگاپور حتی اگر قصد اقامت در هتل مارینا بی سندز را ندارید، حتما برای تماشای ساختمان بی‌نظیر و منحصر بفرد آن برنامه‌ریزی کنید و شهر زیبای سنگاپور را از زاویه‌ای متفاوت نظاره‌گر باشید.


هتل‌هایی بی‌نظیر با امکاناتی فوق العاده


تفریحات شبانه سنگاپور


سنگاپور نیز مانند دیگر شهرهای بزرگ دنیا، شب‌ها بیدار است و مهمانان و مسافران خود را با تفریحات متنوع و جذاب، سرگرم می‌کند. اگر دوست دارید شب‌ها تا صبح به شادی بپردازید و در میان دیگر شب‌زنده‌داران ساعات خوشی را بگذارنید، پیشنهاد می‌کنیم به مرکز زوک (Zouk) بروید. این مرکز انواع برنامه‌های شاد و مهیج را برای علاقه‌مندان تدارک دیده که مورد توجه بسیاری از افراد، خصوصا جوانان، قرار دارد. در این مرکز می‌توانید شاهد اجرای بهترین دی‌جی‌های دنیا باشید. منطقه مارینا بی سندز و اسکله کلارک نیز کلوب‌ها و مراکز تفریحی بسیاری را در خود جای داده است که هرکدام از آن‌ها برنامه‌های خاص خود را دارند.


تفریحات شبانه سنگاپور


بازی‌ها و تفریحات هیجان‌انگیز


اگر به دنبال ماجراجویی و هیجان هستید، سنگاپور یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. این کشور در کنار جذابیت‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی بسیاری که دارد، تفریحات و سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی را نیز برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. یکی از بهترین مکان‌ها برای داشتن یک روز هیجان‌انگیز و متفاوت، جزیره سنتوسا است که تنها 15 دقیقه با مرکز شهر سنگاپور فاصله دارد. در این مکان هر بازی و سرگرمی که بخواهید، پیدا خواهید کرد. آی‌فلای، خانه موج، مگاکلایمب، مگاجامپ، مگاوال، سورتمه سواری، زیپ‌لاین و ... از جمله تفریحات جذابی هستند که در این جزیره از آن برخوردار خواهید بود. سنتوسا برای هر گروه سنی، از 5 ساله گرفته تا 55 ساله، مناسب است. البته این جزیره تنها مکان هیجان‌انگیز سنگاپور نیست. جنگل بدوک نیز از جمله جاهایی است که فرصت ماجراجویی را در دل طبیعت برای خانواده‌ها فراهم می‌آورد.


محله‌های جذاب و متفاوت


سنگاپور در کنار ساختمان‌های مدرن و آسمان‌خراش‌های سربفلک کشیده‌ی خود، محله‌های کوچک و زیبایی نیز دارد که بازدید از آن‌ها یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به سنگاپورخواهد بود. محله‌ی چینی‌ها، هندوستان کوچک‌، خیابان اعراب، خیابان رنگارنگ هاجی‌لین و ... از جمله بخش‌های دیدنی شهر سنگاپور هستند که نباید از دست بدهید. هاجی‌لین، باریک‌ترین خیابان سنگاپور است که بوتیک‌ها و فروشگاه‌هایی غیر معمول در آن دیده می‌شوند که هرکدام از آن‌ها نیز کالاهایی خاص و متفاوت عرضه می‌کنند. جذاب‌ترین بخش هاجی لین، دیوارهای رنگی آن است که با نقاشی‌هایی جذاب پر شده است. محله‌ی چینی‌ها از دیگر محله‌های پرطرفدار سنگاپور است که تصویری متفاوت از دیگر بخش‌های این شهر به شما نشان خواهد داد. هر آن‌چه از مدرن بودن سنگاپور دیده‌اید کنار بگذارید و وارد محله‌ی چینی‌ها شوید تا تصویر جذابی از سنت را در کنار مدرنیته داشته باشید.


محله‌های جذاب و متفاوت


خرید در سنگاپور


سنگاپور کشوری رویایی برای عاشقان خرید است. به هر گوشه این شهر که بروید، مراکز خرید، بازارها، فروشگاه‌ها، بوتیک‌ها و مغازه‌های کوچک و بزرگی را خواهید دید که به فروش‌ انواع کالاها مشغول هستند. هر آن‌چه که بخواهید، از پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی، اکسسوری گرفته تا لوازم الکترونیکی و ... را می‌توانید در فروشگاه‌های سنگاپور پیدا کنید. جدیدترین محصولات از برندهای معروف و معتبر دنیا در فروشگاه‌های این شهر عرضه می‌شوند. خیابان اورچارد رود (Orchard Road)، یکی از معروف‌ترین خیابان‌های سنگاپور است که مراکز خرید و فروشگاه‌های متعددی را در خود جای داده است تا جایی که اگر بخواهید از ابتدا تا انتهای خیابان را طی کنید و از این مراکز بازدید داشته باشید، باید یک روز کامل وقت بگذارید.


خرید در سنگاپور


در این مقاله 10 دلیل جذاب و فوق‌العاده برای سفر به سنگاپور را عنوان کرده و گوشه‎‌ای از زیبایی‌های این کشور را به شما عزیزان معرفی نمودیم. اگر این مطلب شما را ترغیب به سفر و بازدید از کشور زیبای سنگاپور کرده است، پیشنهاد می‌کنیم تورهای سنگاپور کایت را مورد بررسی قرار دهید و با شرایط و هزینه آن‌ها آشنا شوید. برای مشورت با کارشناسان کایت نیز می‌توانید از طریق شماره 02175097700 با آن‌ها ارتباط برقرار نمایید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید