تاریخ شروع پرواز امارات - 27 تیر | شرایط جدید سفر به امارات
شراره رحیمی 1399/04/19 5875 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



دبی یکی از مدرن‌ترین شهرهای جهان و بزرگ‌ترین شهر امارات متحده عربی می‌باشد که در جنوب کشور ایران واقع شده است. به علاوه شهر دبی یک شهر جهانی و بازرگانی مهم و موفق می‌باشد که به دلیل داشتن بهترین امکانات تفریحی به یک منطقه گردشگری بسیار محبوب نیز تبدیل شده است، به گونه‌ای که بسیاری از گردشگران این شهر زیبا و هیجان‌انگیز را برای سفر و تفریح انتخاب می‌کنند. البته همان‌طور که می‌دانید به دلیل شیوع ویروس کرونا ممکن است برنامه سفر به دبی بسیاری از مسافران کاملا بهم ریخته باشد که پیرو همین امر طی چند ماه اخیر شرکت هواپیمایی امارات نیز از 25 مارس سال 99 به منظور مقابله با ویروس کرونا تمامی پروازهای خود را به طور موقت به تعلیق درآورده بود که طبق خبرهای منتشر شده دبی از سه شنبه 7 جولای پذیرای توریست‌های خارجی می‌باشد. در ادامه این مقاله از کایت با ما همراه باشید تا شرایط سفر به دبی در زمان شیوع ویروس کرونا را برایتان شرح دهیم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای دبی وارد صفحه "تور دبی" و اطلاعات کامل در مورد ویزای امارات وارد صفحه "ویزای دبی" شوید.

شرایط جدید سفر ایرانیان به امارات

شروع پرواز ایران امارات

شرایط سفر به امارات

پرواز تهران دبی ماهان

لیست شهرهایی که در دوران کرونا سفر از آن‌جا به دبی مجاز شده است

طبق توئیت دکتر سید محمد حسینی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در دبی و امارت‌های شمالی مجوز پروازهای ماهان صادر شده است و از 19 ام تیر ماه هواپیمایی ماهان پروازهای روزانه خود را مجدد شروع خواهند کرد که علاوه بر مقیمین دارندگان ویزای توریستی نیز می‌توانند به دبی سفر کنند. با توجه به این‌که دبی آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی به توریست‌های خارجی اعلام کرده است ما در این بخش لیست کامل شهرهایی که از آن‌جا امکان سفر مقیمین و توریست‌ها به دبی وجود دارد را برایتان بازگو خواهیم کرد. از این رو هواپیمایی امارات خدمات خود را به 51 مقصد و فلای دبی پروازهای خود را به 17 مقصد از سر گرفته‌اند که لیست به روز شده مقاصد هواپیمایی امارات و هواپیمایی فلای دبی به شرح زیر می‌باشد.

پرواز دبی

  • لیست مقاصد هواپیمایی امارات

اروپا: آمستردام، بروکسل، کپنهانگ، دوبلین، آتن، بارسلونا، فرانکفورت، گلاسکو، لارناکا، لندن، مادرید، منچستر، مونیخ، میلان، رم، وین، زوریخ و پاریس

آمریکا: نیویورک، واشنگتن، تورنتو و شیکاگو

آفریقا: تونس، خارطوم و قاهره

خاورمیانه: بیروت، بحرین و امان

آسیا: داکا، کلمبو، کابل، اسلام آباد، لاهور، ماله و کراچی

خاور دور: توکیو، تایپه، سنگاپور، سئول، اوساکا، مانیل، کوالالامپور، جاکارتا، هنگ کنگ، هوشی مین و هانوی

  • لیست مقاصد هواپیمایی فلای دبی

آفریقا: خارطوم، جوبا و آدیس آبابا

آسیای میانه: نور سلطان، کابل و آلماتی

اروپا: صوفیه، سارایوو، پراگ، کراکوف، کیف، دوبرونیک، بخارست و بلگراد

خاورمیانه: بیروت، امان و اسکندیه

قوانین سفر به دبی در دوران کرونا

مسافرانی که از شهرهای ذکر شده در بالا قصد سفر به دبی را دارند باید دو فرم زیر را پر کنند:

  • فرمی که نشان دهنده سلامتی می‌باشد یعنی مسافر علائم کرونا نداشته باشد.
  • فرم تعهد برای شرایطی که اگر مسافر کرونا گرفت باید تمام هزینه‌های درمان و قرنطینه را خودش بر عهده بگیرد.

هم‌چنین توجه داشته باشید که تمامی مسافران حتی کودکان باید 96 ساعت قبل از پرواز تست PCR را انجام داده باشند و نتیجه منفی آزمایش را در طول سفر همراه خود داشته باشند. علاوه بر آن تست PCR در فرودگاه دبی نیز انجام می‌شود و کسانی که این تست را در شهر مبدا انجام نداده باشند می‌توانند در فرودگاه دبی انجام دهند اما باید تا زمان اعلام نتیجه خود را قرنطینه کنند. مسافران می‌توانند تست کرونا را در یکی از کلینیک‌های پاتوبیولوژی ایران، آزمایشگاه کاویانی، بیمارستان عرفان نیایش در تهران و آزمایشگاه نوبل، آزمایشگاه یاران در اصفهان و بیمارستان ابوعلی سینا در شیراز که مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری امارات متحده عربی هستند، انجام دهند. به علاوه لازم است بدانید کسانی که می‌خواهند از طریق ایر عربیا به شارجه سفر کنند نیازی به تست PCR نیست و فقط کافیست از سایت مجوز ورود دریافت کنند.

پرواز دبی

راهنمای خرید آنلاین بلیط سفر به امارات

اکنون کسانی که قصد سفر به امارات یا شهر زیبای دبی را داشتند با خواندن خبر خوش باز شدن پروازهای امارات در بخش بالا می‌توانند هر چه سریع‌تر نسبت به خرید بلیط پرواز امارات اقدامات لازم را انجام دهند. به دلیل شیوع ویروس کرونا پیشنهاد می‌کنیم که از خرید حضوری بلیط منصرف شوید و به صورت آنلاین بلیط خود را خریداری کنید. به این منظور کافیست وارد سایت مورد نظر شوید و در صفحه اصلی نام شهر مبدا، نام شهر مقصد و تاریخ رفت و برگشت را در بخش جست و جوی پرواز مشخص نمایید و سپس با فشردن دکمه جستجوی پرواز لیست پروازهای امارات را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که در لیست پروازهای امارات بلیط لحظه آخری و انواع بلیط ارزان امارات نیز برای شما نمایش داده خواهد شد که شما می‌توانید با استفاده از فیلترها لیست پروازها را با توجه به نیاز و شرایط خود مرتب کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رزرو بلیط امارات را به صورت آنلاین انجام دهید.

پرواز دبی

دریافت آنلاین کارت پرواز

مسافران هواپیمایی امارات، هواپیمایی فلای دبی یا هواپیمایی ماهان در هواپیماهای ارزان قیمت آن‌ها می‌توانند برای پذیرش از خدمات آنلاین این شرکت‌های هواپیمایی استفاده کنند. لازم است بدانید که خدمات آنلاین از 48 ساعت قبل از خروج پرواز برای مسافران باز می‌باشد و تقریبا 90 دقیقه قبل از پرواز بسته می‌شود. پذیرش آنلاین به مسافران این امکان را می‌دهد که در صورت نداشتن چمدان کارت پرواز خود را بدون نیاز به چک کردن در اختیار داشته باشند. اما اگر مسافران چمدان یا وسایل دیگری همراه خود داشته باشند باید قبل از خروج پرواز به کانتر بازرسی چمدان‌ها مراجعه کنند.

آشنایی با کلاس‌های پروازی امارات

هنگام خرید آنلاین بلیط سفر به امارات یا شهر زیبای دبی یکی از فیلدهایی که لازم است پر کنید، کلاس پروازی می‌باشد. کلاس‌های پروازی به سه دسته فرست کلاس، اکونومی کلاس و بیزنس کلاس تقسیم می‌شوند که در این بخش هر کدام از آن‌ها را به طور مختصر توضیح خواهیم داد.

پرواز دبی

  • فرست کلاس

در فرست کلاس بهترین خدمات به مسافران امارات ارائه می‌شود به گونه‌ای که برای مسافران سه نوع کابین در نظر می‌گیرند که امکانات هر کدام از آن‌ها همانند یک سوئیت هتل 5 ستاره می‌ماند. از جمله این امکانات می‌توان به دوش و خدمات اسپای، استفاده از سرگرمی‌های سالن استراحت ویژه فرست کلاس، صندلی‌های بسیار راحت کابین، سفارش غذا در زمان دلخواه، قابلیت تبدیل شدن صندلی‌ها به تخت خواب اشاره کرد.

  • اکونومی کلاس

ارزان‌ترین کلاس پرواز امارات، اکونومی کلاس می‌باشد که قطعا نسبت به دو کلاس بیزنس و فرست کیفیت پایین‌تری دارد، اما با این وجود خدمات و امکانات ویژه‌ای برای مسافران در نظر گرفته شده است. از جمله این امکانات می‌توان به امکان شارژ موبایل از طریق صندلی، انتخاب غذای از منوی متنوع هواپیما، تماشای برنامه از مانیتور اشاره کرد.

  • بیزنس کلاس

خدمات یا امکانات بیزنس کلاس پرواز امارات تقریبا شبیه فرست کلاس می‌باشد. صندلی‌های بیزنس کلاس بسیار بزرگ، جادار، مجهز به ماساژور و قابل تبدیل شدن به تخت هستند. در بیزنس کلاس مسافران می‌توانند از منوی متنوع و ویژه غذای دلخواه خود را سفارش دهند و سپس در صورت تمایل از بین فیلم‌ها و برنامه‌های تهیه شده در این کلاس پروازی برنامه دلخواه خود را تماشا کنند.

سخن پایانی

در پایان لازم است بدانید که در تمام پروازهای تهران – دبی در دوران کرونا پک‌های بهداشتی شامل ژل ضد عفونی کننده دست، دستکش، ماسک به صورت رایگان توسط مهمانداران بین مسافرین توزیع می‌شود. به علاوه طبق دستورالعمل سازمان هواپیمایی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پروتکل‌های بهداشتی در تمامی پروازها نیز به صورت کامل رعایت می‌شود و ناوگان هواپیمایی روزانه مورد پاکسازی و ضدعفونی قرار می‌گیرد. فرودگاه بین‌المللی دبی نیز جزو شلوغ‎ترین فرودگاه‌های جهان محسوب می‌شود که در دوران کرونا با ورود به آن‌جا ممکن است در معرض خطر قرار گیرید، بنابراین لازم است هنگام سفر به دبی تمامی پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنید تا در سلامت کامل سفر خود را به پایان برسانید. هم‌چنین پیشنهاد می‌کنیم که به منظور داشتن اطلاعات بیشتر از پرواز تهران- دبی یا باز شدن پروازهای امارات با شماره  02175097700  تماس بگیرید تا کارشناسنان کایت شما را در این مورد به طور کامل راهنمایی کنند. 

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید