راهنمای خرید در سنگاپور | سنگاپور رفتیم از کجا چی بخریم؟
زهرا نیرومند 1399/04/18 4454 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



سنگاپور، کشوری کوچک اما جذاب است که در سال‌های اخیر رشد چشم‌گیری  در صنعت توریسم داشته و سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. این کشور در کنار جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی فراوانی که دارد، مراکز خرید متعددی را نیز در خود جای داده است. به هرکدام از خیابان‌های شهر سنگاپور که بروید، تعداد زیادی مراکز خرید و فروشگاه خواهید دید که تعجب شما را بر می‌انگیزد. اگر دوست داشته باشید می‌توانید خرید خود را از فروشگاه‌های لوکس و گران شهر انجام دهید یا به بازارچه‌ها و مراکز خرید ارزان‌قیمت بروید. همه‌چیز برای یک خرید هیجان‌انگیز مهیاست و انتخاب با شماست. در این مطلب به معرفی مراکز خرید و بازارهای سنگاپور پرداخته و راهنمای خرید در سنگاپور را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای سنگاپور وارد صفحه "تور سنگاپور" شوید.

خیابان اورچارد رود (Orchard Road)

یکی از بهترین پیشنهاداتی که برای خرید در سنگاپور می‌توانیم بدهیم، گشت‌وگذار در خیابان اورچارد رود و بازدید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید متعدد این خیابان است. اورچارد رود، یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های شهر سنگاپور است که همیشه مملو از جمعیت است. در این خیابان هر آن‌چه که بخواهید از مراکز خرید، مراکز تفریحی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بوتیک‌های کوچک و بزرگ، سالن‌های زیبایی، مراکز اسپا و ... را می‌توانید پیدا کنید. مراکز خرید اورچارد رود، تنها دارای فروشگاه نیستند، بلکه تفریحات و سرگرمی‌های متنوعی را نیز در خود جای داده‌اند. اگر خسته شدید، می‌توانید یکی از کافه‌های اورچارد رود را برای استراحت انتخاب کرده و خود را به یک نوشیدنی مهمان کنید. علاوه بر این، رستوران‌های متعددی نیز در این خیابان وجود دارد که فرصت انتخاب از میان بهترین‌ها را به شما می‌دهند.

اگر قصد خرید دارید، این خیابان بهترین انتخاب برای شماست. انواع فروشگاه‌های پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه که از معتبرترین برند‌های بین‌المللی تا برندهای معمولی داخلی را با هر رنج قیمتی که بخواهید به مشتریان عرضه می‌کنند. لوازم الکترونیکی با آخرین تکنولوژی روز،  لوازم منزل در طراحی‌ها و مدل‌های متفاوت، انواع سوغاتی‌های  خاص سنگاپور و ... گزینه‌های دیگری هستند که  فرصت خرید آن‌ها را در مراکز خرید و فروشگاه‌های خیابان اورچارد رود خواهید داشت. با توجه به فروشگاه‌های متعددی که در این منطقه وجود دارد و حس رقابت بین فروشندگان، حراج‌ها و تخفیفات استثنایی نیز در این‌جا برقرار می‌باشد که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده نمایید. 

خیابان اورچارد رود (Orchard Road)

خیابان هاجی لین (Haji Lane)

اگر قصد خرید در سنگاپور را دارید و دنبال کالاهایی خاص می‌گردید، حتما سری به خیابان  هاجی لین واقع در کامپونگ گلم (KampongGlam) بزنید. هاجی لین یکی از باریک‌ترین خیابان‌های سنگاپور است که در دو طرف آن فروشگاه‌ها و بوتیک‌هایی غیر معمول وجود دارد که به صورت مستقل کار می‌کنند. در این فروشگاه‎‌ها می‌توانید انواع پوشاک، زیورآلات، اکسسوری و ... را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و خاص پیدا کنید. کالاهایی  که مانند آن را در کمتر جایی می‌توانید ببینید.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این خیابان که قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد، نقاشی‌های دیواری آن است که رنگ و لعابی خاص به این خیابان داده و تصاویری جذاب ایجاد کرده است. حتی اگر قصد خرید ندارید، بازدید از این منطقه را از دست ندهید. در این‌ خیابان می‌توانید عکس‌های شاد و بی‌نظیری  را به ثبت برسانید.

خیابان هاجی لین (Haji Lane)

خیابان بوگیس (Bugis)

سرتاسر خیابان بوگیس پوشیده از مراکز خرید، کافه‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه متنوع است که انواع کالاهای باکیفیت را با قیمتی بسیار  مناسب به مشتریان خود عرضه می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت، اگر به دنبال مکانی ارزان برای خرید در سنگاپور هستید، خیابان بوگیس را از دست ندهید. این خیابان نه تنها مورد توجه گردشگران قرار دارد، بلکه یکی از پرطرفدارترین بازارهای بوگیس در بین اهالی سنگاپور است. در واقع بوگیس یک بازار محلی است که بیشتر به عرضه اجناس مرغوب می‌پردازد و کاری با برندها و مدل‌های روز دنیا ندارد.

بوگیس یک بازار سرپوشیده است که بیش از 800 فروشگاه کوچک و بزرگ را در خود جای داده است. پوشاک، زیورآلات، اکسسوری، لوازم آرایشی بهداشتی، وسایل الکترونیکی، لوازم منزل و انواع سوغات سنگاپور کالاهایی هستند که در فروشگاه‌های این مرکز به فروش می‌رسند. اغلب غرفه‌ها و مغازه‌های بوگیس تا دیروقت باز هستند و تا وقتی که خیابان پر رفت‌وآمد است، کالاهای خود را به مشتریان عرضه می‌کنند.

خیابان بوگیس (Bugis)

مرکز خرید ویوو سیتی (Vivo City)

ویوو سیتی بزرگ‌ترین و یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید در سنگاپور است که در 5 طبقه ساخته شده و دارای حدود 350 فروشگاه می‌باشد. ویوو سیتی، تنها یک مرکز خرید نیست، بلکه سرگرمی‌ها و تفریحات متنوعی نیز دارد که از میان آن‌ها می‌توان به آمفی‌تئاتر، استخر و یک پارک برای بازی کودکان اشاره کرد. علاوه بر این، بزرگ‌ترین پرده‌ی سینمای آسیا، بزرگ‌ترین سینمای سنگاپور و  بزرگ‌ترین فروشگاه اسباب‌بازی این کشور نیز در مرکز خرید ویوو سیتی واقع شده است.

هرچه که بخواهید، از پوشاک گرفته تا لوازم آرایشی، زیورآلات، وسایل ورزشی، کفش و کیف و حتی کتاب را می‌توانید در این مرکز پیدا کنید. بسیاری از برندهای معتبر دنیا مانند جورجیو آرمانی، گپ، اچ اند ام، پیاژه، رالف لورن و ... در این مرکز دارای شعبه بوده و جدیدترین اجناس خود را به مشتریان علاقه‌مند عرضه می‌کنند.

مرکز خرید ویوو سیتی (Vivo City)

مارینا بی سندز (Marina Bay Sands)

مارینا بی سندز، یکی از جذاب‌ترین مراکز تجاری تفریحی سنگاپور است که در کنار خلیج مارینا بی قرار دارد. مارینا بی تنها یک مرکز خرید نیست، بلکه یکی از جاذبه‌های شهر سنگاپور نیز محسوب می‌شود که معماری  آن گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. این ساختمان در واقع یک هتل بسیار بزرگ با طراحی جذاب و دیدنی است که دارای پنجره‌های بزرگ، ویترین‌ها، تالارها و آب‌نماهایی می‌باشد که در نگاه اول شگفتی بازدیدکنندگان را برمی‌انگیزد. این هتل دارای بخش‌های مختلفی می‌باشد که مرکز خرید یکی از آن‌هاست. مرکز خرید مارینا بی سندز با مساحت حدود 100 هزار متر مربع یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در سنگاپور است که بیش از 300 فروشگاه را در خود جای داده است. در فروشگاه‌های این مرکز می‌توانید انواع برندهای معتبر و مطرح دنیا مانند دیور،  شانل، پرادا و ... را پیدا کنید.

مارینا بی سندز (Marina Bay Sands)

مرکز خرید مصطفی سنتر (Mustafa Centre)

مصطفی سنتر،  یک بازار سرپوشیده با راهروهای بسیار باریک است که  کالاهای خود را با قیمتی ارزان‌تر از سایر مراکز خرید در سنگاپور به مشتریان عرضه می‌کند. از این‌رو، اگر به دنبال کالاهای باکیفیت و قیمتی مناسب هستید­، بازدید از این مرکز را از دست ندهید. در این‌جا هرچه که بخواهید با هر کیفیت و رنج قیمت، پیدا خواهید کرد. در این مکان می‌توانید مجموعه‌ای از انواع برندهای محلی و بین‌المللی را در کنار هم داشته باشید که گاهی اوقات حراج‌های فوق‌العاده‌ای داشته و بهترین محصولات را با قیمت‌های استثنایی به مشتریان عرضه می‌کنند. انواع پوشاک، پارچه، کیف، کفش و ... محصولاتی هستند که در فروشگاه‌ها و غرفه‌های این مرکز دیده می‌شوند. در این‌جا حتی می‌توانید محصولات و برندهای آسیایی و انواع پوشاک محلی مانند ساری‌های هندی را نیز پیدا کنید. لوازم الکترونیکی از مارک‌های معتبری چون  فیلیپس، اپل، کنون   و همچنین انواع نوشیدنی و قهوه از آخرین محصولات شرکت‌های کلوین کلاین، اورئال، هوگو باس و... از جمله کالاهایی هستند که در این مرکز به فروش می‌رسند. مرکز خرید مصطفی سنتر به صورت 24 ساعته فعال بوده و کالاهای خود را به مشتریان عرضه می‌کند.

مرکز خرید مصطفی سنتر (Mustafa Centre)

اسکله‌ی کلارک (Clarke Quay)

اسکله‌ی کلارک، یکی از قدیمی‌ترین اسکله‌های سنگاپور است که اکنون به یک مرکز تفریحی بزرگ تبدیل شده است. این اسکله پر از رستوران، کافه و مراکز خرید متنوع است. رودخانه‌ای که از کنار این اسکله می‌گذرد، جلوه‌ای خاص به آن داده و این منطقه را به یکی از جذاب‌ترین مناطق سنگاپور تبدیل کرده است. این رودخانه دارای ایستگاه‌های متعددی است که از طریق تاکسی‌های دریایی قابل دسترسی است. اگر دوست داشته باشید می‌توانید سوار قایق‌های درون رودخانه شوید و از سمتی به سمتی دیگر حرکت کنید. جدای از سرگرمی‌ها و جذابیت‌هایی که این اسکله برای گردشگران دارد، مکان مناسبی نیز برای خرید می‌باشد. در این‌جا مراکز خرید بزرگی چون ریورساید پوینت (Riverside Point)، کلارک کی (Clarke Quay)، لیانگ کورت (Liang Court)، گریت ورلد سیتی (Great World City) و... قرار دارند که انواع کالاها با برندهای معتبر  و معروف دنیا­ را به مشتریان عرضه می‌کنند. علاوه بر این، دست‌فروشانی نیز در این منطقه دیده می‌شوند که صنایع دستی سنگاپور، ظروف سفالی، منبت‌کاری­، زیورآلات متنوع و انواع سوغاتی‌های خاص سنگاپور را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

اسکله‌ی کلارک (Clarke Quay)

محله چینی‌ها

محله‌ی چینی‌ها یکی از معروف‌ترین مناطق سنگاپور است که مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار دارد. محال است به سنگاپور سفر کنید اما از محله چینی‌ها دیدن نکنید. بر خلاف دیگر نقاط سنگاپور که تغییرات گسترده‌ای داشته و به یکی از مدرن‌ترین کشورهای دنیا در بخش‌های مختلف تبدیل شده است، این محله همچنان سبک و سیاق سنتی خود را حفظ کرده است و همین مسئله باعث جذابیت آن شده است. محله‌ی چینی‌ها خیابان‌هایی بزرگ و مشهور دارد  که از بین آن‌ها می‌توان به نیو بریج رود (New Bridge Road) و ساوت بریج رود (South Bridge Road) اشاره کرد. اگر چند هفته قبل از آغاز سال نو به سنگاپور سفر کنید و سری به محله چینی‌های بزنید، جنب و جوش و انرژی فوق‌العاده‌ای در این ناحیه از شهر خواهید دید. در این زمان تمامی خیابان‌ها با لامپ‌ها و فانوس‌های سنتی چینی به زیبایی تزئین شده و بازارچه‌هایی نیز در بخش‌های مختلف آن دیده می‌شود. در غرفه‌های این بازارچه، انواع محصولات از لباس گرفته تا کیف و کفش، لوازم منزل، وسایل دکوری، گلدان‌ها، زیورآلات و حتی مواد غذایی به فروش می‌رسند.

محله چینی‌ها

هندوستان کوچک (Little India)

اگر به فرهنگ، پوشش و سبک زندگی هندی‌ها علاقه‌مندید، بازدید از هندوستان کوچک واقع در خیابان سرانگون (Serangoon) را از دست ندهید. این منطقه پر از رنگ‌های شاد و جذاب است که حس‌وحالی عجیب همچون حضور در یک شهربازی را به شما می‌دهد. لباس‌های هندی، ساری‌ها، حلقه‌ها و ریسه‌های گل، زیورآلات، انواع ظروف برنجی و نقره‌ای،  پارچه‌های رنگی هندی و ... از جمله کالاهایی هستند که در مغازه‌ها و غرفه‌های این منطقه خواهید دید. عطر غذاهای محلی و ادویه‌جات هندی که از غذاخوری‌های این منطقه به مشام می‌رسد، از دیگر جذابیت‌های هندوستان کوچک است که به شما حس حضور در این کشور پهناور را می‌دهد. 

هندوستان کوچک (Little India)

در این مقاله راهنمای خرید در سنگاپور را در اختیارتان قرار داده و  تعدادی از خیابان‌ها، بازارها و مراکز خرید این کشور را معرفی کردیم. همان‌طور که دیدید، این کشور پر از مراکز خرید متنوع و جذاب است که بازدید از هریک از آن‌ها ساعت‌ها زمان می‌برد. اگر قصد سفر به سنگاپور را دارید، نام این مراکز را به ذهنتان بسپارید تا در فرصتی مناسبی بتوانید از آن‌ها بازدید نمایید. برای اطلاع از زمان برگزاری تورهای سنگاپور و شرایط هریک از آن‌ها، می‌توانید صفحات دیگر سایت را مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر این، این امکان را دارید که از طریق شماره 02175097700  با کارشناسان کایت تماس گرفته و سوالات خود را از آن‌ها بپرسید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید