بهترین تفریحات رامسر | معرفی 11 از بهترین تفریحات رامسر
علیرضا مشرقی 1399/04/16 35296 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



به نظر شما چه تفریحاتی را می‌توان در شهر رامسر تجربه کرد؟ شاید اولین تفریحی که به نظر شما برسد، آب تنی در دریا یا نهایتا کمپ زدن در جنگل باشد. اما امروز قصد داریم تا با شما در مورد تفریحات رامسر صحبت کنیم. تفریحاتی که حتی می‌‌توانند یک سفر 10 روزه را به شکلی تکمیل کنند که در آن هیچ تفریحی را دو بار انجام ندهید! اگر شما نیز هیجان زده شده‌اید و می‌خواهید در مورد بهترین تفریحات رامسر بدانید، با کایت همراه شوید!

تفریحات رامسر | تفریحات آبی

تفریحات رامسر را می‌توان به تفریحات آبی و تفریحات غیر آبی تقسیم کرد. در این قسمت قصد داریم تا شما را با انواع تفریحات آبی رامسر آشنا کنیم. البته به یاد داشته باشید که برای انجام این تفریحات، باید به پلاژهای ساحلی مختلف در رامسر مراجعه کنید. یافتن این پلاژها اصلا کار دشواری نیست و از زمانی که بلوار ساحلی شرقی غربی رامسر آغاز می‌شود، 10 ها بنر مختلف مشاهده خواهید کرد که نشان دهنده محل ورودی پلاژهای خصوصی هستند.

پاراسل

بی شک پاراسل را می‌توان هیجان انگیزترین تفریح ساحلی دانست. البته این تفریح به حدی هیجان انگیز است که بسیاری افراد از آن هراس دارند و اصلا حتی فکر سواری پاراسل را هم نمی‌کنند! در پاراسل شما سوار بر یک صندلی خواهید شد که به چتر نجات وصل شده است. این صندلی با طناب و کابل‌های بسیار مستحکم به قایق موتوری پر سرعتی متصل می‌شود. زمانی که قایق موتوری با سرعت بسیار زیاد حرکت کند، چتر نجات به هوا خواهد رفت و شما در ارتفاع حدود 5 متری از سطح دریا بین زمین و هوا معلق خواهید بود! پاراسل یک تجربه بی نظیر است که می‌توانید آن را در رامسر تجربه کنید. هزینه پاراسل نیز برای 15 دقیقه حدود 150 هزار تومان است.

بهترین تفریحات رامسر

بنانا

بنانا یکی دیگر از تفریحات آبی رامسر به حساب می‌آید که هیجان بسیار زیادی دارد و همانند پاراسل ترسناک نیست. در این تفریح، یک قایق بادی به شکل موز با ظرفیت بین 4 تا 5 نفر به یک قایق موتوری پر سرعت متصل می‌شود. همه شرکت کنندگان بر روی این قایق بادی به شکلی که بر روی اسب سوار می‌شوند، می‌نشینند و خودشان را محکم نگه می‌دارند. بنانا سواری نیز یکی از جذاب‌ترین تفریحات رامسر خواهد بود. در ضمن برای 15 دقیقه سواری، باید حدود 40 هزار تومان پرداخت کنید.

بهترین تفریحات رامسر

جت اسکی

شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که جت اسکی را نشناسد. جت اسکی را می‌توان یک قایق موتوری پرسرعت دو نفره دانست که ظاهر آن شباهت زیادی به موتور سیکلت دارد. شما می‌توانید پشت فرمان آن بنشینید و دقایق بسیار هیجان انگیزی را بر روی آب‌های دریای کاسپین تجربه کنید.  هزینه جت اسکی در رامسر به ازای هر نیم ساعت حدود 150 هزار تومان است.

بهترین تفریحات رامسر

قایق موتوری

اگر با راندن وسایل نقلیه مشکل دارید و ترجیح می‌دهید که فرد دیگری فرمان را به دست بگیرد، می‌توانید به تنهایی یا همراه عزیزان خود سوار قایق‌های موتوری مختلفی شوید که با سرعت زیاد بر روی امواج حرکت می‌کنند و به شما سواری می‌دهند. برخی از سایت‌های قایق موتوری همانند مجتمع تله کابین بام سبز رامسر، در یک خلیج محدود انجام می‌شوند. اما برخی دیگر شما را به دل دریا می‌برند، جایی که دیگر چشمتان ساحل را نخواهد دید! در ضمن به یاد داشته باشید که برای یک دور سواری، حدود 40 هزار تومان به ازای هر نفر باید پرداخت کنید.

تفریحات رامسر | تفریحات هیجان انگیز غیر آبی

خب همانطور که اشاره کردیم، تفریحات رامسر تنها به تفریحات آبی خلاصه نمی‌شوند. پس با ما همراه باشید تا انواع تفریحات غیر آبی رامسر را نیز بشناسید.

تله کابین

تله کابین رامسر در سال 1383 با هدف جذب گردشگران داخلی و خارجی ساخته شد. این تله کابین شما را از کنار خط ساحلی تا ارتفاع 700 متری از سطح دریا بالا می‌برد! این ارتفاع شاید برای برخی افراد ترسناک باشد، اما اصلا نگران نباشید! این تله کابین بسیار امن است و تا کنون هیچ مشکلی به وجود نیاورده و کاملا اصولی بنا شده است. هزینه ورودی تله کابین رامسر در تابستان سال 99 به ازای هر نفر 50 هزار تومان بوده است و شما می‌توانید به صورت گروه‌های چهار نفره وارد کابین‌ها شوید.

زمانی که به ارتفاعات بام سبز رامسر می‌رسید، می‌توانید تا 9 شب از مناظر لذت ببرید. همچنین چندین و چند رستوران مختلف در این محل مستقر شده‌اند تا بتوانید ساعت‌ها از این مناظر خیره کننده بهره ببرید. در ضمن امکانات رفاهی و خدماتی همچون سوپرمارکت، گیفت شاپ، رستوران، آبمیوه و بستنی فروشی و فضای استراحت مناسبی نیز در این مکان برای شما عزیزان فراهم شده است. پس لازم نیست که نگران این نوع امکانات باشید.

بهترین تفریحات رامسر

پل معلق

پل معلق یکی از هیجان‌انگیز‌ترین تفریحات غیر آبی رامسر محسوب می‌شود که برای دسترسی به آن باید حتما سوار تله کابین شوید. البته متاسفانه به دلیل تعمیرات و بازسازی، فعلا امکان استفاده از پل معلق وجود ندارد. اما شما می‌توانید بر فراز ارتفاعات رامسر، از روی پل چوبی که قطر آن به اندازه عرض یک پای شماست عبور کنید. این پل تنها به دو سر قسمت کوهستانی متصل شده و عبور از آن بسیار هیجان انگیز خواهد بود! در ضمن فراموش نکنید که برای عبور از این پل عجیب، باید 40 هزار تومان بپردازید!

بهترین تفریحات رامسر

پینت بال

در مجموعه تله کابین رامسر، زمین پینت بال جنگلی – کوهستانی بسیاری زیبایی وجود دارد که اگر به پینت بال علاقه‌مند هستید، حتما باید سری به آن بزنید و در چنین زمینی نیز تجربه بازی داشته باشید. شاید در بسیاری از زمین‌های پینت بال، محیط‌های جنگلی و کوهستانی را طراحی کرده باشند، اما این زمین کاملا طبیعی است و می‌توانید در حین لذت بردن از مناظر، از بازی هیجان انگیز خود نیز حداکثر استفاده را ببرید. همچنین در نظر داشته باشید که هزینه ورودی این بازی به ازای هر نفر، 40 هزار تومان است.

کارتینگ

یکی دیگر از تفریحاتی که می‌توانید در مجموعه تله کابین رامسر تجربه کنید، کارتینگ است. کارتینگ در بخش جنوبی مجموعه واقع شده و برای دسترسی به آن باید از پل عابر یا زیرگذر ماشین رو استفاده کنید. زمین کارتینگ رامسر نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک است و می‌توانید دقایق هیجان انگیزی را در آن تجربه کنید. در ضمن هزینه یک راند نیم ساعته کارتینگ، 50 هزار تومان به ازای هر نفر است.

زیپ لاین

مگر می‌شود در ارتفاعات رامسر حضور داشته باشیم و خبری از زیپ لاین نباشد؟ زیپ لاین یک ورزش و تفریح بسیار هیجان انگیز و البته ترسناک محسوب می‌شود! در زیپ لاین دو ایستگاه وجود دارد، شما در ایستگاه اول که مرتفع‌تر است، به وسیله دستگیره‌های مخصوص، از یک کابل ضخیم که همان زیپ لاین نام دارد، به سمت ایستگاه بعدی که در ارتفاعات پایین‌تری واقع شده است، سر می‌خورید! این یک تفریح بسیار هیجان انگیز است که محدودیت سنی و وزنی دارد و بهتر است تنها کسانی که از نظر سلامتی کاملا ایده‌آل هستند از آن استفاده کنند. هیجان زیپ لاین بی حد و مرز است! پس خودتان را برای تفریحی همراه با ترس آماده کنید! در ضمن برای استفاده از این تفریح زیبا، باید به ازای هر نفر، 40 هزار تومان پرداخت نمایید.

بهترین تفریحات رامسر

شهربازی

در بخش جنوبی مجموعه تله کابین رامسر، یک شهربازی کوچک اما هیجان انگیز وجود دارد. برای دسترسی به آن، باید از زیرگذر ماشین رو یا پل عابر پیاده استفاده کنید. تعداد دستگاه‌های این شهربازی بسیار محدود است اما همانند سایر تفریحات این مجموعه، شهربازی نیز بر هیجان ارتفاعات تاکید دارد. یکی از دستگاه‌های این شهربازی، همانند یک تاب بزرگ و گرد است که همه دور آن می‌نشینند و تاب به صورت دوار دور محور بزرگ آن می‌چرخد! این وسیله آنقدر هیجان انگیز است که می‌توانید از صدها متر دورتر، صدای جیغ و فریاد افراد داخل آن را بشنوید! علاوه بر این، یک وسیله بازی دیگر نیز در این مجموعه وجود دارد که شما را تا ارتفاع حدود 50 متری بالا می‌برد و ناگهان به صورت کاملا کنترل شده، به سمت پایین رها می‌کند! علاوه بر این دو وسیله، امکان استفاده از اسب‌های موزیکال و خودروهای کوچک برقی نیز وجود دارد.

بهترین تفریحات رامسر

هواپیمای دو نفره

در نهایت می‌خواهیم شما را با هواپیماهای دو نفره و پاراگلایدرها آشنا کنیم. ساختار پاراگلایدر بسیار مشابه هواپیما‌های دونفره است اما بسیار سبک بوده و به صورت تک موتوره عمل می‌کند. با این وسیله می‌توانید در ارتفاعات نسبتا پایین پرواز کنید و از تجربه‌ای بی‌نظیر لذت ببرید. برای استفاده از پاراگلایدر باید به بام سبز تله کابین رامسر مراجعه فرمایید. اما نکته جالب اینجاست که در رامسر، امکان سواری هواپیماهای دو موتوره یا تک موتوره ملخی نیز وجود دارد که شما را تا ارتفاعات بسیار زیادی بالا می‌برند و مناظر خیره کننده‌ای را به شما نشان خواهند داد! برای شرکت در این تور گردش هوایی، باید به فرودگاه رامسر مراجعه فرمایید.

خب همراهان عزیز کایت، نظر شما در مورد تفریحات رامسر چیست؟ آیا تا به حال هیچ یک از این تفریحات را تجربه کرده‌اید؟ به نظر شما کدام یک از این تفریحات بیش از همه هیجان انگیز هستند؟ اگر در مورد قیمت، شرایط و نوع هر یک از این تفریحات اطلاعاتی دارید، با ما و سایر همراهان کایت به اشتراک بگذارید! فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید!

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید