از بزرگترین قلعه های جهان دیدن کن
4466 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه

5 تا از بزرگترین قلعه های جهان که از دل تاریخ بلند شدن


از آسیای دور و قلعه‌های زیبای ژاپنی که با شکوفه‌های گیلاس محاصره شدن تا کاخ‌های سنگی لهستانی که از قرن 6 به یادگار مونده رو حتما ببینین و به خاطر بسپارین چون تک تک اجرهای این قلعه‌ها روزگار زیادی رو در تاریخ شاهد بودن. در این مقاله به بزرگترین قلعه های جهان که حتما باید برای یک بار هم که شده اونهارو ببینین اشاره می‌کنیم. با کایت همراه باشین.

5 تا از بزرگترین قلعه های جهان که از دل تاریخ بلند شدن


1.    هیمجی ژاپن از بزرگترین قلعه های جهان در شرق آسیا


یکی از بزرگترین قلعه های جهان که شاهکار معماری ژاپنی رو می‌تونین در این قلعه مشاهده کنین. این قلعه که از قرن 17 به یادگار مونده که غرق در شکوفه‌های زیبای گیلاس هست که باغ سنتی در محوطه قلعه به نام «Edo-Kōko-en» است نوع معماری این قلعه اسرارآمیز است و بر روی سقف این قلعه دو بال طراحی شده است. این قلعه در منطقه کانسیو ژاپن در 6 طبقه با پله‌های شیب‌دار بنا شده است. اگه با تور ژاپن به این منطقه سفر کردین بازدید از  هیمجی یکی از  بزرگترین قلعه های جهان رو از دست ندین.

هیمجی ژاپن


2.    بلویس، در فرانسه یکی از بزرگترین قلعه های جهان در اروپا


اگه قصد دارین در تور فرانسه تاریخ معماری این کشور رو از نزدیک ببینین از قلعه بلویس دیدن کنین. بلویس از بزرگترین قلعه های جهان که هفت پادشاه از فرانسه در این بنا پادشاهی کردن. معماری این قلعه از قرون وسطی تا قرن 17 تکامل پیدا کرده و امروز در دکوراسیون داخلی قلعه هم عتیقه‌های منحصر به فرد فرانسوی از مبلمان‌های متنوع به سبک کلاسیک تا لوسترهای کریستالی زیبا رو می‌تونی در این قلعه که یکی از بزرگترین قلعه های جهان هست مشاهده کنی.

بلویس


3.    وارویک، بزرگترین قلعه های جهان در انگلیس یادگاری از قرون وسطی


قلعه‌‌های زیادی در انگلیس وجود داره که یکی از بزرگترین قلعه های جهان که از قرن 12 تا به امروز بسیاری از گردشگرارو به خودش جلب کرده وارویک هست. سازنده این عمارت ارل وارویک بود که یکی از ثروتمندان بزرگ انگلیس بوده و نام قلعه رو این شخص انتخاب کرد. اگه بر فراز این قلعه برین دید زیبایی به شهر داری که باور نکردنیه! هتل قلعه لیمس یکی از هتل‌هایی هست که میتونین تجربه اقامت در قرون وسطی رو با اون تجربه کنین. پیشنهاد می‌کنیم در تور انگلیس حتما از قلعه وارویک یکی از بزرگترین قلعه های جهان دیدن کنی.

وارویک


4.    Malbork، یکی از بزرگترین قلعه های جهان در لهستان که صومعه بود


یکی از بزرگترین قلعه های جهان در لهستان که روزگاری صومعه و محل عبادت مسیحیان بوده که به دست یک کاتالوک مذهبی ساخته شد و در جنگ جهانی دوم هم آسیب هایی به این قلعه وارد شد که امروز مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. عتیقه ها و جواهرهای زیادی در این قلعه وجود داره که در بازدید از بزرگترین قلعه های جهان در لهستان باید دیدن کنین. گردشگران زیادی در تور لهستان جذب معماری باشکوه این قلعه می‌شوند و یکی از جاذبه های گردشگری لهستان که طرفداران زیادی هم داره قلعه مالبورک یکی از بزرگترین قلعه های جهان هست.

Malbork


5.    .بلینزونا، یکی از بزرگترین قلعه های جهان در دل کوهستان های سوئیس


در قلب ارتفاعات کوهستانی سوئیس، یکی از بزرگترین قلعه های جهان وجود داره که از قرن 1 قبل از میلاد مسیح تا به امروز مثل الماسی از جنس سنگ می‌درخشه. در دل همین کوهستان سه قلعه زیبا هست که از نمای مسحور کننده‌‌ای از تاریخ معماری باشکوه سوئیس است. اگه همسفر با تور سوئیس شدین از بلینزونا که یکی از بزرگترین قلعه های جهان هست، دیدن کنین.





تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید