بهترین رستوران‌های کوش‌آداسی |10 رستوران برتر کوش‌آداسی
زهرا نیرومند 1399/04/06 2411 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر، چشیدن طعم‌ غذاهای محلی شهر یا کشور مقصد است. غذاهای ترکی از جمله خوشمزه‌ترین غذاهای دنیا هستند که طرفداران زیادی دارند. محال است به ترکیه سفر کنید، اما طعم غذاهای محلی و بومی آن را نچشید. علاوه بر این، شما باید وعده‌های غذایی خود را نیز از یک رستوران یا غذاخوری در مقصد تهیه نمایید. با توجه به این که‎، کوش‌آداسی یک شهر توریستی است، رستوران‌ها و غذاخوری‌های متعددی دارد که انتخاب را کمی برایتان سخت می‌کند. اگر از قبل در مورد رستوران‌ها و منوی غذایی هریک از آن‌ها اطلاعاتی داشته باشید، راحت‌تر می‌توانید انتخاب کنید و غذایی عالی و خوشمزه در رستوران موردنظر خود نوش‌جان کنید. با توجه به این موارد، در این بخش تصمیم گرفتیم بهترین رستوران‌های کوش‌آداسی را به شما عزیزان معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دهیم. اگر در آینده‌ای نزدیک قصد سفر به شهر زیبای کوش‌آداسی را دارید، ادامه مطلب را دنبال نمایید.

بهترین رستوران‌های کوش‌آداسی


کبابی حسن کولکوقلو (Hasan Kolcouglu)


اگر به دنبال یک رستوران شیک با منظره‌ای رو به دریا هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به کبابی حسن کولکوقلو (Hasan Kolcouglu) واقع در طبقه بالای هتل افه بوتیک (Efe Boutique) بزنید. این رستوران دارای یک تراس بسیار زیبا می‌باشد که منظره‌ای فوق‌العاده دیدنی از دریا را برای مهمانان و مشتریانش به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید برای یکی از وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار یا شام به رستوران حسن کولکوقلو مراجعه کرده و غذای موردنظر خود را نوش‌جان نمایید. البته پیشنهاد می‌کنیم کباب‌های حسن کولکوقلو را از دست ندهید. کباب‌های این رستوران از جمله بهترین کباب‌های کوش‌آداسی هستند.


کبابی حسن کولکوقلو (Hasan Kolcouglu)


رستوران اوستا کاظم (kazım usta Restaurant)


اوستا کاظم را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های کوش‌آداسی معرفی کرد که حدود 60 سال سابقه دارد. نمای داخلی و بیرونی بسیار جذاب، منوی غذایی متنوع، غذاهای باکیفیت و لذیذ، سرویس‌دهی عالی و برخورد خوب کارکنان رستوران، از جمله ویژگی‌های اوستاکاظم است که آن را در لیست بهترین رستوران‌های شهر جای داده است. اگر اهل خوردن غذاهای دریایی هستید، حتما سری به رستوران اوستاکاظم بزنید. این رستوران انواع ماهی، میگو و ... را با شیوه‌ای خاص مزه‌دار کرده و به صورت کبابی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.


رستوران اوستا کاظم (kazım usta Restaurant)


رستوران سارای (Saray Restaurant)


سارای به معنای قصر، یکی از بهترین رستوران‌های کوش‌آداسی است که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را برای مهمانان خود آماده و سرو می‌کند. پس اگر از خوردن غذاهای ترکی لذت نمی‌برید یا دوست دارید غذاهایی متفاوت با طعم‌هایی متنوع را امتحان کنید، حتما سری به رستوران سارای بزنید. در منوی این رستوران تنوع بالایی از غذاهای چینی، مدیترانه‌ای، اروپایی و مکزیکی را خواهید دید. علاوه بر این، رستوران سارای یک منوی مخصوص گیاه‌خواران نیز دارد. اگر دوست داشته باشید می‌توانید غذای خود را در فضای باز رستوران نوش‌جان کنید و از تماشای مناظر زیبای اطراف در حین خوردن غذا، لذت ببرید.


رستوران سارای (Saray Restaurant)


رستوران اوز اورفا (Oz Urfa Restaurant)


یکی از بهترین رستوران‌های کوش‌آداسی، رستوران اوز اورفا است که به دلیل داشتن غذاهای حلال موردتوجه بسیاری از ایرانیان واقع شده است. استفاده از مواد اولیه تازه، طبخ غذاهای باکیفیت، محیط گرم و صمیمی و کارکنان خوش‌برخورد و مودب این رستوران را می‌توان از جمله ویژگی‌های آن برشمرد. در این رستوران، علاوه بر غذای ترکی می‌توانید انواع غذاهای آسیای میانه و مدیترانه‌ای را سفارش دهید. ضمن این‌که منوی جداگانه‌ای نیز برای گیاهخواران وجود دارد.


رستوران اوز اورفا (Oz Urfa Restaurant)


رستوران هالیدی این (Holiday Inn Restaurant)


اگر به دنبال رستورانی با غذاهای خوشمزه هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به هالیدی این بزنید. آشپزان حرفه‌ای این رستوران انواع کباب، غذاهای محلی و پیتزاهای ترکی را با مواد اولیه تازه آماده کرده و باکیفیت‌ترین غذاهای را برای مهمانان خود سرو می‌کنند. از جمله معروف‌ترین غذاهای این رستوران که پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحان کنید، کباب والی (vali) آن است. این کباب ابداع سرآشپز رستوران بوده و ترکیبی از گوشت مرغ، بره و گوساله با ادویه‌جات و چاشنی‌های خاص خود می‌باشد. رستوران هالیدی علاوه بر فضای داخلی، صندلی‌هایی را نیز در محیط باز دارد که چشم‌اندازهایی دیدنی را برای مهمانان به نمایش می‌گذارد.


رستوران هالیدی این (Holiday Inn Restaurant)


رستوران بلک اند وایت (Black and white Restaurant)


از دیگر رستوران‌های کوش‌آداسی که از محبوبیت بالایی در بین گردشگران برخوردار است می‌توان به رستوران بلک اند وایت اشاره کرد. اگر به غذاهای دریایی علاقه‌مندید، حتما سری به این رستوران بزنید. ماهی‌های رستوران بلک اند وایت به صورت کاملا حرفه‌ای و با بالاترین کیفیت برای مشتریان سرو می‌شوند. علاوه بر این، با توجه به این‌‌که این رستوران در نزدیکی بازار ماهی قرار دارد، مواد اولیه آن نیز بسیار تازه و معمولا صید روز می‌باشد. در منوی رستوران بلک اند وایت، علاوه بر غذاهای دریایی می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه ترکی را نیز مشاهده کنید.


رستوران بلک اند وایت (Black and white Restaurant)


رستوران مزگیت (Mezgit Restaurant)


مزگیت یک رستوران ارزان و اقتصادی است که توسط یک خانواده خوب ترکی اداره می‌شود. این رستوران انواع وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار، شام و حتی شام دیروقت را برای مشتریان خود آماده کرده و سرو می‌کند. بنابراین، اگر گشت‌وگزارتان خیلی طول کشید، نگران نباشید. هر زمان که دوست داشتید به رستوران مزگیت بروید و غذای موردنظر خود را سفارش دهید. پیشنهاد می‌کنیم غذاهای دریایی این رستوران را حتما امتحان کنید. شما می‌توانید ماهی موردنظرتان را انتخاب کرده و از سرآشپز رستوران بخواهید آن را مطابق با سلیقه شما طبخ نماید.


رستوران مزگیت (Mezgit Restaurant)


رستوران آولو (Avlu Restaurant)


علاقه‌مندان به غذاهای ترکی می‎‌توانند به رستوران آولو مراجعه کرده و انواع غذاهای مدیترانه‌ای و محلی را در این رستوران نوش‌جان کنند. غذاهای آولو با بالاترین کیفیت تهیه شده و ظاهری جذاب و اشتهاآور دارد. نمای شیشه‌ای رستوران، حیاط زیبا و دلنشین، برخورد خوب و مودبانه کارکنان و تنوع بالای غذایی از جمله ویژگی‌های رستوران آولو است که گردشگران بسیاری را به سمت آن جذب می‌کند. غذای شما در آشپزخانه‌ای باز تهیه می‌شود و این امکان را برایتان فراهم می‌کند که مراحل انجام کار توسط کادر آشپزی را ببینید. اگر غذای دیگری نیز توجتان را جلب کرد، می‌توانید همان‌جا سفارش داده و نوش‌جان کنید.

صفحات مرتبط:


رستوران آولو (Avlu Restaurant)


رستوران کوردون (Kordon Restaurant)


یکی از شلوغ‌ترین رستوران‌های کوش‌آداسی، رستوران کوردون است که در بلوار 50 آتاتورک قرار دارد. این رستوران علاوه بر غذاهای ترکی، غذاهای فست‌فودی را نیز برای مشتریان خود سرو می‌کند. پس اگر به همراه خانواده سفر می‌کنید و هرکدام از شما به غذایی متفاوت علاقه‌مندید، می‌توانید این رستوران را برای غذاخوردن انتخاب نمایید. کوردون، برای افرادی که دارای رژیم‌غذایی کم‌نمک هستند نیز بسیار مناسب است. زیرا غذا را متناسب با خواسته مشتریان تهیه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های خوب رستوران کوردون این است که غذا را پس از سفارش سریعا برای شما حاضر می‌کند و زیاد منتظر نخواهید ماند. این ویژگی در کنار موقعیت جغرافیایی رستوران، باعث شده تا کوردون یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های کوش‌آداسی در بین گردشگران باشد.


رستوران کوردون (Kordon Restaurant)


رستوران ارزینکان (Erzincan Restaurant)


ارزینکان، یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های کوش‌آداسی است که در سال 1997 در یکی از محلات قدیمی این شهر تاسیس شد. رستوران ارزینکان محیطی ساده، اما گرم و صمیمی دارد. شما می‌توانید غذای خود را در داخل رستوران نوش‌جان کنید یا در فضای باز آن بنشینید و از تماشای باغ با تزیینات چوبی و دریایی که در مقابل شما قرار دارد، لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم کباب‌های ارزینکان را به هیچ ‌عنوان از دست ندهید. این رستوران علاوه بر کباب انواع غذاهای ترکی را با مزه‌های مختلف برای مهمانان خود سرو کرده و منویی نیز مخصوص گیاهخواران دارد. اگر اهل غذاهای حلال هستید، نگران نباشید! رستوران ارزینکان به مسلمانان هم احترام گذاشته و غذاهایی را برای آن‌ها تدارک دیده است.


رستوران ارزینکان (Erzincan Restaurant)


در این مقاله بهترین رستوران‌های کوش‌آداسی را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد فضای داخلی، منوی غذایی و نوع غذاهای هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به این شهر حداقل یکی از این رستوران‌ها را پیدا کرده و یک وعده غذایی خوشمزه و به یادماندنی در آن نوش‌جان کنید. در صورتی که قصد سفر به کوش‌آداسی را دارید، می‌توانید تورهای کوش‌آداسی آژانس گردشگری کایت را مورد بررسی قرار داده و با توجه به شرایط هریک از آن‌ها، گزینه موردنظر خود را انتخاب نمایید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید