بهترین آژانس‌های مسافرتی طبیعت‌گردی ایران کدامند؟ 5 آژانس برتر
حامد مقتدایی 1399/04/04 6286 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



آژانس‌های مسافرتی طبیعت‌گردی متعددی در سراسر ایران وجود دارند که ماهانه به اجرای تورهای یک روزه تا چند روزه در سراسر نقاط کشور مشغول هستند. در این مقاله تصمیم داریم تا شما را با 5 آژانس برتر از بهترین آژانس‌های مسافرتی طبیعت‌گردی ایران و تورهای اجراشده برای علاقمندان به توریسم و گردشگری و ارزشمندترین شاخه آن در سال‌های اخیر یعنی طبیعت‌گردی از طرف آن‌ها آشنا کنیم.

1.آژانس طبیعت‌گردی دالاهو

شرکت خدمات مسافرتی آریاناسیر دالاهو از سال 1385 به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در زمینه برگزاری تورهای طبیعت‌گردی مشغول به فعالیت است. از زمینه‌های فعالیت آژانس طبیعت‌گردی دالاهو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برنامه‌ریزی و برگزاری سفرهای داخلی و خارجی، برنامه‌ریزی و اجرای تخصصی سفرهای طبیعت‌گردی، برنامه‌ریزی و برگزاری سفرهای اختصاصی برای سازمان‌ها، شرکت‌ها، خانواده‌ها، گروه‌های دوستانه و...، برنامه‌ریزی و برگزاری سفرهای ویژه کودکان، ارائه کلیه خدمات گردشگری به گردشگرانی خارجی، رزرو هتل‌های داخلی و خارجی، تهیه و صدور بلیط پروازهای داخلی و خارجی و صدور بیمه‌نامه‌های مسافرتی.

آژانس طبیعت‌گردی دالاهو با مبنا قرار دادن شناخت صحیح از میراث طبیعی، تاریخی و فرهنگی ایران‌زمین، استفاده صحیح از این میراث و احترام به فرهنگ و باورهای مردم بومی تلاش دارد تا با برگزاری سفرهای مسئولانه و رعایت اصول زیست‌‍محیطی و طبیعت‌گردی و احترام به حساسیت‌های بومیان محلی، سهمی اندک در توسعه پایدار مناطق مورد بازدید داشته است.

دشت النزه و دالاهو

از اقدامات دالاهو از بهترین آژانس‌های طبیعت‌گردی ایران می‌شود به بکارگیری امکانات محلی بمنظور حمایت از اقتصاد جوامع بومی، آموزش افراد محلی بمنظور تربیت نگاهی مسئولانه نسبت به طبیعت و گروه گردشگران، تلاش برای ایجاد ارتباط و احترام متقابل بین گردشگران و مردم بومی، مشارکت در امور داوطلبانه، ساخت و بازسازی اقامتگاه‌های بومی و محلی، اجرای پروژه‌های اکولوژی و زیست‌محیطی و حمایت از پروژه‌های محلی اشاره کرد.

تورهای آژانس گردشگری دالاهو

در حوزه سفرهای داخلی، بازدید از مناطق بکر و ناشناخته ایران، سفرهای ماجراجویانه و هیجان‌انگیز در دل‌ جنگل‌ها، کویرها، کوهستان‌ها، رودخانه‌ها، غارها و دریاچه‌ها همچون تورهای یک روزه رودخانه‌نوردی اسکلیم‌رود، مرداب دیوک، مرداب هسل، لفور تا هفت آبشار، قلعه رودخان، رودخانه‌نوردی پلنگ‌دره، قزوین‌گردی، غار آبی علیصدر تا شهر سفال لالچین، ماسوله، آبشار ترز، دریاچه عروس و جنگل الیمستان و تورهای چند روزه کوهرنگ، ماسال، آبشار آهکی و اسپردره، تبریز، کندوان و جلفا، کردستان، شلماش تا گراوان، آبشار جلسنگ و ییلاقات گشنیان، خلخال تا اسالم، گیلده و آبشار حویق، آبشارهای گلستان، لرستان، اوروست تا چنارین، خرقان تا تخت سلیمان، جنگل ابر و کجور تا سیسنگان را در برنامه خود داشته است. در حوزه سفرهای خارجی، هم اجرای تورهای آفریقا، آسیا و اروپا همچون تورهای اوزون گل تا ترابزون، کاپادوکیه، قونیه و آنکارا، استانبول، برزیل و پرو در دستور کارش قرار دارد.

2.آژانس طبیعت‌گردی کایت

یکی از خدمات نوآورانه کایت، از بهترین آژانس‌های مسافرتی طبیعت‌گردی ایران، فراهم آوردن بستری مناسب و درخور برای خرید تورهای گردشگری داخلی و خارجی اختصاصی خود و نیز سایر آژانس‌های گردشگری ارائه‌دهنده تورهای طبیعت‌گردی در قالب یک موتور جستجوی تورهای طبیعت‌گردی است. شما با شرکت در تورهای طبیعت‌گردی کایت از خدمات و امکانات فوق‌العاده، شگفت‌انگیز و متمایز نسبت به سایر آژانس‌های مسافرتی طبیعت‌گردی روبرو می‌شوید و تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را در کنار خانواده، دوستان و آشنایان‌تان ثبت می‌کنید.

تورهای آژانس گردشگری کایت


از تورهای گردشگری برگزارشده طبیعت‌گردی توسط کایت می‌شود به تورهای خالدنبی، یزد و کویر شباهنگ، کویرگردی، قلعه‌رودخان، سوباتان، کویر ورزنه، ترکمن صحرا، رفتینگ، باداب سورت، تبریز، مرداب سراوان، مرداب هسل، فیلبند، کویر مصر، طبس، سقالسکار، شهرستانک، ماسال، کویر کاراکال، هرمز، ماسوله، کویر مرنجاب و... اشاره کرد.

لیست تورهای مرتبط:

تورهای طبیعت گردی

تورهای یک روزه

باداب سورت و کایت


3.آژانس طبیعت‌گردی گاندو

آژانس طبیعت‌گردی گاندو از بهترین آژانس‌های مسافرتی طبیعت‌گردی ایران، مبنای کارش گردشگری بر پایه طبیعت بوده و سفرهای ورزشی، ماجراجویانه، تفریحی و لذت‌بخشی را برای مسافرانش به ارمغان می‌آورد. از جاذبه‌های اصلی سفرهای اجراشده از سوی گاندو می‌شود به فرهنگ‌های محلی (بومی)، پوشش‌های گیاهی و جانوری و کلیه پدیده‌های زمین‌شناختی اشاره کرد.

گاندو تلاش دارد تا با شناسایی مناطق بکر و ناشناخته، سفرهای هوشمندانه‌ای را با کاهش اثرات منفی بر محیط‌زیست، آموزش فرهنگ صحیح طبیعت‌گردی، اجرای برنامه‌های متناسب با توسعه پایدار، جلوگیری از تخریب بیشتر منابع طبیعی، حمایت از حیات وحش، ایجاد فرصت‌های اقتصادی برای جوامع محلی و اجرای تورهای خاص با لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز، برای گردشگران تدارک ببیند.

جنگل‌نوردی و گاندو

گاندو به عنوان یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی طبیعت‌گردی ایران، از مجموعه‌های پیشرو و نوآور در حیطه فعالیت‌های طبیعت‌گردی و خدمات وابسته، سفرهایی رویایی را در سرزمین چهارفصل ایران برای قشر جوان و پرانرژی تدارک دیده است. در این مسیر هم از نیروهای متخصص و مجرب (مربیان فدراسیون كوهنوردی، مربیان فدراسیون دوچرخه‌سواری، متخصصین علوم زیستی و راهنمایان طبیعت‌گردی سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و...) بهره می‌گیرد.

تورهای آژانس گردشگری گاندو

از تورهای اجراشده از سوی آژانس طبیعت‌گردی گاندو می‌شود به تورهای طبیعت‌گردی (بازدید زیست‌محیطی مسئولانه از مناطق بكر طبیعی، بازدید از مناطق چهارگانه‌ تحت مدیریت سازمان محیط زیست (پارك‌های ملی، مناطق حفاظت شده، پناهگاه‌های حیات وحش و آثار طبیعی ملی)، كوه‌پیمایی، راه‌پیمایی در جنگل، پیاده‌روی در كویر، دوچرخه‌سواری در طبیعت، بازدید ا غارها، پرنده‌نگری، عكاسی در مناطق بكر و دست نخورده و...)، تورهای تاریخی و فرهنگی (توجه به جذابیت‌های فرهنگی و تاریخی گوناگون، آشنایی با موسیقی، زبان، رقص، پوشاک، مسكن، شیوه‌ زندگی، آداب و سنن، صنایع دستی و ابنیه‌های تاریخی و...)، تورهای ترکیبی طبیعت‌گردی، تاریخی و فرهنگی و تورهای ماجراجویانه (کسب تجربیات مخاطره‌آمیز و آزمون مهارت و توانایی‌های جسمی در مسیرهای جدید در ارتفاعات کوهستان‌ها، اعماق جنگل‌ها و دیگر پدیده‌های طبیعی) اشاره کرد.

4.آژانس طبیعت‌گردی آرند

آژانس طبیعت‌گردی آرند از بهترین آژانس‌های مسافرتی طبیعت‌گردی ایران در حوزه ایجاد و برگزاری سفرهای گروهی طبیعت گردی، ورزشی، فرهنگی و خانوادگی با سفر به جاذبه‌های طبیعی همچون جنگل، کویر، بیابان، مناطق حفاظت‌شده، رودخانه، دریاچه، غار، مسیرهای بکر پیاده‌روی و پدیده‌های زیبای زمین‌شناسی، بازدید از گونه‌های حیات وحش همچون سفرهای تخصصی پرنده‌نگری و بازدید از پستانداران و خزندگان و سفر به روستاهای تاریخی جهت آشنایی با آداب، فرهنگ و جشن‌های خاص فعالیت دارد.

گرجستان و ارند

تورهای آژانس گردشگری آرند

آژانس طبیعت‌گردی آرند به فعالیت در 120 مقصد داخلی متفاوت و برگزاری تورهای طبیعت‌گردی در ارمنستان، گرجستان، ترکیه، مالدیو، هند، نپال، کامبوج، ویتنام، کنیا، تانزانیا، اوگاندا، ونزوئلا، اکوادور، بولیوی، پرو، برزیل و کشورهای اروپایی مشغول است.

از اقدامات جالب‌توجه این آژانس، به عنوان یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی طبیعت‌گردی ایران، برگزاری سفرهای کم‌هزینه دوستانه با هدف اجرای سفرهای کم‌هزینه با بازدید از نقاط تاریخی و جاذبه‌های متعدد برای گردشگران است.

5.آژانس طبیعت‌گردی اسپیلت البرز


آژانس طبیعت‌گردی اسپیلت البرز از سال 1385 به عنوان یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی طبیعت‌گردی ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. این آژانس گردشگری تا امروز موفق به برگزاری و طراحی تورهای طبیعت‌گردی در بیش از 136 مقصد داخلی جدید در کویرها، جنگل‌ها، کوهستان‌ها، سواحل و جزایر ایران شده است. فعالیت‌های این آژانس به ایران محدود نبوده و توانسته عمدتاً در عرصه طبیعت‌گردی در بیش از 44 مقصد خارجی همچون قطب شمال و جنوب، جنگل‌های آمازون، پارک‌های حیات وحش و... در کشورهای مختلف آفریقایی، آمریکایی، آسیایی و اروپایی تورهایی برگزار کند.

فعالیت‌های آژانس طبیعت‌گردی اسپیلت البرز به تورهای طبیعت‌گردی محدود نشده و از بزرگترین مجریان تورهای کوه‌نوردی در کوه‌های هیمالیا، آلپ، کلیمانجارو، البروس و... بوده و در سال 1394 موفق به تاسیس اکوکمپ دماوند، اولین اکوکمپ کوهستانی ایران در جبهه شمال شرقی کوه دماوند شامل دو اقامتگاه کوهستانی کمپ اصلی و پیشرفته با ارائه خدمات متناسب با استانداردهای بین‌المللی به کوه‌نوردان خارجی و ایرانی شده است.

باداب سورت و کایت

از ارزش‌های بنیادین اسپیلت البرز، یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی طبیعت‌گردی ایران می‌شود به تلاشش برای طراحی و اجرای تورهای طبیعت‌گردی برای گروه‌های مختلف مردم در راستای برخورداری از یک زندگی سالم و رضایت‌بخش، فراهم آوردن تجربیات جدید زیستی و گسترش مرزهای توانایی روحی و جسمی گردشگران، جای دادن فعالیت‌های جسمانی متناسب با توانایی و شرایط جسمی گروه‌های مختلف در زندگی شهرنشینی امروز، ایجاد نوآوری و تمایز در اجرا و طراحی تورهای طبیعت‌گردی و پژوهش مستمر نیاز گردشگران، فراهم آوردن شرایطی مطلوب، امن و بدون دغدغه‌های جانبی، توجه ویژه به جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و معماری مقاصد، حفظ پوشش‌های گیاهی و جانوری و اجتناب از آلوده‌سازی صوتی و تصویری طبیعت و حمایت از نظام اقتصادی محلی، مشارکت اجتماع‌های محلی در توریسم و تقویت فرهنگ‌‌های بومی و... اشاره کرد.

تورهای آژانس گردشگری اسپیلت البرز


انواع تورهای برگزارشده توسط اسپیلت البرز از بهترین آژانس‌های مسافرتی طبیعت‌گردی ایران می‌شود به تورهای طبیعت‌گردی و ایران‌گردی ( با بازدید از طبیعت بکر ایران و تجربه ماجراجویی‌های نوین و هیجان‌انگیز)، تورهای جهان‌گردی (در مقاصد بکر جهان با امکانات رفاهی ایده‌آل)، تورهای کوه‌نوردی (صعود به قله‌های 4000 تا 6500 متری ایران یا جهان با بازدید از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی)، تورهای هیمالیانوردی و اکسپدیشن (برنامه‌ریزی جهت صعود کوه‌های بلند 6500 تا بالای 8000 متر برای کوهنوردان حرفه‌ای) و تورهای سفارشی (طراحی تور مطابق با سلیقه گروه‏های ازپیش‌تشکیل‌شده نظیر شرکت‏‌ها، مدارس، دوستان و خانواده‏های هم سفر) اشاره کرد.


در این مقاله از مجله گردشگری کایت ما شما را با دانستنی‌های مفید و کاربردی از بهترین آژانس‌های مسافرتی طبیت‌گردی ایران همچون دالاهو، اسپیلت البرز، گاندو، آرندتور و کایت آشنا کردیم. اگر قصد شرکت در تورهای طبیعت‌گردی داخلی و خارجی را دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02175097700 تماس بگیرید تا کارشناسان کایت شما را درخصوص ثبت نام در بهترین تورهای طبیعت‌گردی راهنمایی کنند.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید