بهترین هتل‌های ساحلی کوش‌آداسی | 5 هتل ساحلی برتر کوش آداسی
ضحا اکبری 1399/04/03 1832 بازدید 0 نظر زمان تقریبی مطالعه دقیقه



چند سالی می‌شود که کشور ترکیه، به یکی از مقاصد اصلی ایرانیان برای گذراندن تعطیلات، تبدیل شده است، کشور ترکیه هم، با فراهم کردن امکانات رفاهی، همه ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. در بین همه شهر‌های ترکیه، بندر کوش آداسی یکی از مورد علاقه‌ترین مقصدها نزد ایرانیان محسوب می‌شود، تا جایی که هر سال فقط از ایران هزاران توریست به سمت کوش آداسی رهسپار می‌شوند. کوش آداسی از مرکز استان آیدین 71 کیلومتر فاصله و در نوار ساحلی منطقه‌ی اژه قرار دارد، معنی نام آن در ترکی استانبولی جزیره پرنده (قوش) است و تا سال 2012 حدود 71 هزار نفر جعیت داشته است. آب وهوای کوش کوش آداسی معتدل است، تابستانش از اواخر جولای (اوایل اردیبهشت) شروع شده و تا اواخر اکتبر (اوایل آبان) ادامه میابد، زمستان‌هایش چندان سرد نیست و گرم‌ترین ماه سال در کوش آداسی جولای است که دمای هوا در آن به حدود 53 درجه سانتیگراد می‌رسد، اما اینکه کوش آداسی 300 روز آفتابی در سال دارد و به مناطق گردشگری نظیر پاموکاله، میلتوس و پرگاموم نزدیک است سبب شده است که توریست‌های تورهای تابستانی علاقه خاصی به این بندر زیبا داشته باشند. کوش آداسی یکی از بنادرمهم، زیبا و پرطرفدار ترکیه است، که هم جاذبه های طبیعی و هم مکان‌های تاریخی فراوانی دارد، اما هتل‌ها در این بندر آنقدرمهم هستند که خودشان می‌توانند یکی از دلایل سفربه کوش آداسی باشند کما اینکه بسیاری از زوج‌های جوان ترکیه کوش آداسیو هتل‌های زیبایش را برای ماه عسل انتخاب می‌کنند. به همین منظور ما تصمیم گرفتیم در این مقاله 5 هتل ساحلی برتر کوش آداسی را به شما معرفی کنیم، پس تا انتهای مقاله با ما بمانید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده تورهای کوش‌آداسی وارد صفحه "تور کوش‌آداسی" شوید.


5 هتل ساحلی برتر کوش آداسی


بندر کوش آداسی دارای هتل‌های ساحلی فراوانی است که 5 هتل ساحلی برتر آن عبارتند از:

  • هتل ساحلی tusan
  • هتل ساحلی aria
  • هتل ساحلی sealight
  • هتل ساحلی amara sealight
  • هتل ساحلی Paloma pasha
  • هتل ساحلی tusan


هتل ساحلی tusan

یکی ازمعروفترین و محبوبترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی است. دلیل این محبوبیت، داشتن خلیج و ساحل اختصاصی، ایجاد یک منطقه‌ی امن برای شنا، استخرهای روباز و سرپوشیده، استراحتگاه ساحلی و قیمت بسیار بسیار مناسب نسبت به این امکانات می‌باشد. البته هتل tusan علاوه بر این مزایا دارای امکانات دیگری برای اتاق‌ها نظیرمبلمان مدرن، بالکن‌های رو به منظره زیبای دریای اژه، حمام و سرویس بهداشتی با طراحی و شرایط عالی، تلویزیون با کیفیت و همچنین
یک صندوق دیجیتال برای نگهداری از مدارک و پول‌های نقد مسافران است. به علاوه این هتل چند لابی دارد که شما می‌توانید ملاقات‌ها و دیدارهای خود را در آن‌ها ترتیب دهید و برای این کار نیازی به خروج از هتل ندارید. در هتل ساحلی tusan رستوران فضای باز ژوگما با غذاهای سنتی تهیه شده از مواد تازه‌ی محلی و رستوران لیکا با انواع غذاهای دریایی و کباب‌های ترکی آماده‌ی پذیرایی از مهمانان می‌باشند.

هتل ساحلی tusan

هتل ساحلی aria


هتل ساحلی aria یک هتل 5 ستاره و لوکس است که در سال 2009 تاسیس و در آوریل 2016 به طور کامل بازسازی شده است و توریست‌های تورهای تابستانی، به آن علاقه زیادی دارند.این هتل در خلیج اوز و در منطقه تاریخی کلاروس واقع شده و در فاصله 30 کیلومتری از شهر کوش آداسی و 50 کیلومتری از فرودگاه ازمیر قرار دارد. هتل aria علاوه بر امکاناتی که دیگر هتل‌ها هم دارند نظیر حمام ترکی، استخر، سونا، جکوزی، مرکز یوگا و تندرستی، مرکز ماساژ و بعضی از امکانات پارک آبی، به دلیل نزدیکی به سواحل شنی، داشتن چشم اندازهای بسیار شگفت انگیز، فضای شیک و مدرن و همچنین نزدیک بودن به شهر ازمیر، از هتل‌های ساحلی پرطرفدار و مورد علاقه‌ی توریست‌ها می‌باشد. این هتل ساحلی رستوران غذاهای دریایی، ایتالیایی، ترکی و... دارد که به بهترین شکل ممکن به مسافران خود سرویس می‌دهد.

هتل ساحلی aria


هتل ساحلی sealight resort


هتل ساحلی sealight یک هتل ساحلی 5 ستاره است که سال تاسیس آن 2013 می‌باشد و یکی از معروفترین و محبوبترین هتل‌های ساحلی کوش آداسی به حساب می‌آید. این هتل زیبا از امکاناتی نظیر پارکینگ رایگان، مرکز آبگرم و تندرستی، مرکز تناسب اندام و وای فای رایگان برخوردار است، ضمن اینکه شرایط بسیار مساعدی برای مهمانان معلول خود در نظر گرفته است. این هتل حدودا 300 متر ساحل اختصاصی دارد، در 5 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی واقع شده و دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی است. هتل ساحلی sealight دارای 3 استخر می‌باشد که یکی از آن‌ها بوسیله‌ی آب دریا پر شده و هنگام شنا حس بودن در دریا را به شما القا می‌کند. این هتل ساحلی چند رستوران دارد که در آن‌ها با غذاهای ایتالیایی، چینی و ترکی آماده پذیرایی از مهمانان خود هستند.

هتل ساحلی sealight


هتل ساحلی amara sealight resort


هتل ساحلی amara sealight 5 ستاره است و زمان زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد. این هتل در فاصله 6 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی، 25 کیلومتری شهر تاریخی افسوس و 75 کیلومتری فرودگاه ازمیر قرار دارد. هتل amara sealight در سال 2016 ساخته شده و هدف ایجاد آن، فراهم کردن همه‌ی امکانات رفاهی همچون مرکز آبگرم و سلامتی، دوچرخه سواری، تنیس، ورزش‌های آبی نظیر غواصی، موج سواری و... می‌باشد. به علاوه این هتل مزایای دیگری مانند محوطه و فضای سبز زیبا، منظره‌ی دریا که از بالکن اتاق‌ها قابل مشاهده است، استخر، مرکزی برای سرگرم کردن کودکان و نزدیک بودن به ساحل بانوان که از جاذبه های گردشگری کوش آداسی محسوب می‌شود را داراست. این هتل ساحلی 390 اتاق و رستورانی با انواع غذاهای لذیذ دارد.

صفحات مرتبط:


هتل ساحلی amara sealight


هتل ساحلی Paloma pasha


این هتل 5 ستاره ساحلی در جایی مابین کوش آداسی و ازمیر قرار دارد، که فاصله آن از مرکز شهر ازدره 1 کیلومتر، از مرکز شهر کوش آداسی 30 کیلومتر و از مرکز شهر ازمیر 55 کیلومتر است و تا فرودگاه عدنان مندرس 50 کیلومتر فاصله دارد. هتل ساحلی Paloma pasha در سال 2010 و در 4 طبقه ساخته شده، دارای 268 اتاق است و از امکاناتی همچون یک استخر روباز، یک استخر سرپوشیده، امکان انجام ورزش‌هایی مثل بسکتبال، والیبال ساحلی، تنیس، پینگ پنگ، ایروبیک، یوگا ژیمناستیک، بازی‌های ساحلی، مینی گلف، بیلیارد و... برخوردار است.این هتل 4 رستوران دارد که در آن‌ها هم غذای ترکی، هم غذای سایر ملل سرو می‌شود و دارای سرویس دهی مناسبی می‌باشد.

هتل ساحلی Paloma pasha

ما دراین مطلب سعی کردیم 5 هتل ساحلی برتر بندر کوش آداسی را که هم از نظر مکانی و هم امکانات رفاهی ایده آل باشد به شما معرفی کنیم تا در صورت سفر به این بندر زیبا از این اطلاعات استفاده کرده و در کمترین زمان بهترین هتل ساحلی را انتخاب کنید. در صورتی که تمایل به سفر به کوش آداسی داشتید به قسمت تورهای تابستانی کوش آداسی مراجعه کنید.

تورهای اقساطی کایت

تور جام‌جهانی 2022 قطر

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.

نظر، تجربه و سوال خود را بنویسید.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید.

امتیاز و نظرات

هنوز امتیازی ثبت نشده است.
بستن

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید